Клати купето на свободна скорост е46 330д 204 к.с.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Клати купето на свободна скорост е46 330д 204 к.с.
От известно време време наблюдавам и аз подобно поведение, вече се чудя дали не се вслушвам. Става само на загряла кола (над 80-тина градуса). Пусках тема и в е90 подфорумът една от насоките беше калпаво масло, на което съм склонен да вярвам.
Колата ти с ремап ли е? Предполагам е възможно да има общо с настройките след ремап.
Колата ти с ремап ли е? Предполагам е възможно да има общо с настройките след ремап.
- philipz
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: Клати купето на свободна скорост е46 330д 204 к.с.
drago9205 написа:От известно време време наблюдавам и аз подобно поведение, вече се чудя дали не се вслушвам. Става само на загряла кола (над 80-тина градуса). Пусках тема и в е90 подфорумът една от насоките беше калпаво масло, на което съм склонен да вярвам.
Колата ти с ремап ли е? Предполагам е възможно да има общо с настройките след ремап.
Не знам колко пък да е калпаво това масло , в момента карам с FUCHS TITAN GT1 5W40 , филтри Mahle . Сигурен съм в произхода и оригиналността на маслото . Гледал съм и сравнения между това масло и други известни марки на пазара - не им отстъпва в нито едно отношение .
Колата ми е напълно стокова , няма ремап .
Няколко други колеги от форума изпитват същия проблем , със същата кола , 204 к.с. ръчни скорости , с различни марки масло в колите си ( предполагам ) . Не съм се съмнявал никога в маслото . Ако е проблема в него , винаги ще го прави на загрял двигател , а то не се проявява винаги . Опитвам се да изолирам точно при каква температура на антифриза почва да се случва това клатене , но за сега не мога да определя точно .
Не съм чул някой с автоматик да се е оплаквал .
Проблема според мен е или във вакуумната система на колата , или в управлението на количеството въздух , или гориво . Демек може да са сумати неща виновници .
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Клати купето на свободна скорост е46 330д 204 к.с.
philipz написа:Опитвам се да изолирам точно при каква температура на антифриза почва да се случва това клатене , но за сега не мога да определя точно .
И при мен не е фиксирана температурата при която се появява - понякога към 75 почва понякога към 85. Пробвах да спирам ЕГР, но нямаше ефект до колкото съм чел работещият ЕГР би трябвало даже да "изглажда" работата на двигателя.
philipz написа:Проблема според мен е или във вакуумната система на колата , или в управлението на количеството въздух , или гориво . Демек може да са сумати неща виновници .
И аз за това се съмнявам, но е трудно за диагностициране. В ИСТА/Инпа изглежда, че всичко е наред според живите данни. Та ще е мъка да се разбере проблемът.
При теб силна вибрация ли е или по-скоро се усеща как двигателят работи по-шумно и по-твърдо?
- Martin216
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 21.08.2014
- Местоположение: Хановер/Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330d 204hp
Re: Клати купето на свободна скорост е46 330д 204 к.с.
И при мен го има този феномен, при топло време и загрял мотор клати. Карам 330d 204 коня ръчни скорости. Смених дебитомер, маховик и тампони на мотора но промяна няма и така я карам вече 30 хил. км
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Клати купето на свободна скорост е46 330д 204 к.с.
Може накрая да се окаже, че при всеки са били различни факторите
Аз също се насочих към смяна на тампоните - ей така да ми е мирна главата, макар че съм с нагласа, че няма да помогне.
Скоро като сменя маслото ще споделя дали евентуално то е водело до проблемите при мен, но пак силно се съмнявам и то да е... Пуста работа, като я запаля сутрин на студен мотор работи толкова меко двигателя и след няколко километра ми се разваля кефа
Аз също се насочих към смяна на тампоните - ей така да ми е мирна главата, макар че съм с нагласа, че няма да помогне.
Скоро като сменя маслото ще споделя дали евентуално то е водело до проблемите при мен, но пак силно се съмнявам и то да е... Пуста работа, като я запаля сутрин на студен мотор работи толкова меко двигателя и след няколко километра ми се разваля кефа
- virtualchild
- младши ентусиаст
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Клати купето на свободна скорост е46 330д 204 к.с.
Колеги все си мисля че е заради вакуумите на тампоните на мотора. Пробвайте да ги изолирате или да проверите дали ви държат вакуум в движение
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Клати купето на свободна скорост е46 330д 204 к.с.
Тоест възможно е да има връзка между вакуумът и температурата на двигателя, в следствие на което само при по-топла кола да се получава това явление?
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1020
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Клати купето на свободна скорост е46 330д 204 к.с.
Не е от маслото. Почти съм сигурен, че не е от вакууми или тампони. Маслото е сменяно преди 300км, заедно с всички филтри. Феноменът с клатенето се проявява при мен значително повече при работещ климатик, но не го свързвам с него, защото при изключване на климатика, си остава тресене, но доста по-малко. В по-голямата част от времето автомобилът си работи на място без почти никакви вибрации, дори и на климатик. Та в неделята покарах малко в града на клима, почна да тресе доста сериозно на място, тръгнах извън града, като пристигнах (10 км) оставих да работи малко на място и се учудих колко кротко работи колата. Двигателят почти не се чуваше, никакво клатене, климатроникът бачка, 93 градуса, всичко перфектно. Поработи така 10 минути без проблеми и я угасих. След няколко часа тръгвам обратно към града - всичко пак перфектно, пристигнах, спирам на място и както си беше кротка и изведнъж се затресе и почна да клати пак. И така още 10-на минути обикаляне из града. Ту се пооправи, ту се сгомняса. За мен вакуумът няма логика, защото явлението не е постоянно. Вакуум почне ли да се губи, то си е за постоянно. За тампоните важи същата логика. Единственото логично за мен е нарушена изолация на някой кабел на дюзите. Доста хора коментират за разрешение на проблема при същите симптоми. За съжаление нямам в момента време да се занимавам да търся проблема, но някой от вас ако му се занимава, може да се потруди. Другият логичен пичинител може да е дебитомера, но някои от колегите май го изключваха и не съм сигурен, че е помогнало. Като цяло ми изглежда като електрически/електронен проблема(датчик, проводник, хлабава връзка), защото при тях е типично това - ту работи, ту не. При физически проблем скапе ли се, обикновено си е перманентно. Надявам се скоро да се разреши тази загадка. Зимата почти нямах проблеми с клатене, а сега като се постопли имам, дори и без климатик. Миналата година същата работа. Прекалено много коли с един и същ симптом - най-вероятно елементарна причина, но все още загадка.
- cmdkick
- младши ентусиаст
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Клати купето на свободна скорост е46 330д 204 к.с.
Аз го имам същото "лашкане" на изкючена от скорост и пусната по инерция. На място на свободна вибрира яко, но моя демфер е тотална щета и ще го сменям скоро и си мислех че и двете неща са от него, а вие казвате че вашите са нови и пак го прави...
Tires are evil - destroy them all ...
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Клати купето на свободна скорост е46 330д 204 к.с.
Аз след доста търсене относно този проблем (при М47 би трябвало да няма няма вакуми на тампоните, та проблемът ще да е другаде) стигнах до изводът, че най-доброто решение на проблемът е човек да се примири и да не хвърля грешни пари за нещо, което може да се дължи на много неща.
Даже си мислех, възможно ли е причината да е и във веригата по някакъв начин, все пак двигателите не са 1-ва младост? Какво ще кажете?
Даже си мислех, възможно ли е причината да е и във веригата по някакъв начин, все пак двигателите не са 1-ва младост? Какво ще кажете?
- philipz
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: Клати купето на свободна скорост е46 330д 204 к.с.
M57 двигателите от всички майстори и компетентни хора , които съм ходил и разпитвал , не съм чул един да е казал ,че този двигател къса верига или има проблем с веригите .
Познавам човек с подобна машина на 700 000 км с оригиналната си верига . Здравичка е сякаш , дано да е така .
Като цяло всички сте прави , най-лесно ще бъде проблема да се задълбочи и да се види причината по-лесно , но при мен не се задълбочава , изключително случайно събитие .
Вероятно е както казва Ngneer4eto , дано обаче някой го разшифрира този феномен .
Познавам човек с подобна машина на 700 000 км с оригиналната си верига . Здравичка е сякаш , дано да е така .
Като цяло всички сте прави , най-лесно ще бъде проблема да се задълбочи и да се види причината по-лесно , но при мен не се задълбочава , изключително случайно събитие .
Вероятно е както казва Ngneer4eto , дано обаче някой го разшифрира този феномен .
- philipz
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: Клати купето на свободна скорост е46 330д 204 к.с.
virtualchild написа:Колеги все си мисля че е заради вакуумите на тампоните на мотора. Пробвайте да ги изолирате или да проверите дали ви държат вакуум в движение
Това при първа възможност ще го пробвам . Не е толкова трудно ама се иска подемник . Все ще се наложи да ида за нещо в сервиз и ще го пробваме .
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1020
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Клати купето на свободна скорост е46 330д 204 к.с.
philipz написа:virtualchild написа:Колеги все си мисля че е заради вакуумите на тампоните на мотора. Пробвайте да ги изолирате или да проверите дали ви държат вакуум в движение
Това при първа възможност ще го пробвам . Не е толкова трудно ама се иска подемник . Все ще се наложи да ида за нещо в сервиз и ще го пробваме .
Не мисля, че е добра идея! Вакуумът в тампоните си го има с причина и не съм сигурен, дали напълно премахването на вакуума няма да доведе до прецакването на тампон. Не знам каква стойност на вакуума се държи в тази система, но в много от случаите дори и да има пропуски, вакуум пак има, било то и по-слаб. А ако има прекъснат или скъсан маркуч, за мен е изключено явлението да се появява случайно. Ще го има на всяко палене и постоянно. А на студен двигател трябва да се усеща повече.
- virtualchild
- младши ентусиаст
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Клати купето на свободна скорост е46 330д 204 к.с.
Казвам го защото и аз имах подобно клатене и след изолиране на тампоните вече го нямам.
Може да е по-различно но си струва да опитате.
От няколко месеца съм със неотрализирано управление на вакуума на тампоните и нямам никаква грешка на диагностика, а колата върви добре.
Само дразни повечето недозавиване на завоите но се трае.
Просто извадих вакуума, който тръгва от металната траба към ел. управлението на тампоните. Намира се под смукателния колектор и ако си с малки ръце е лесно.
Само, че гумената тръбичката е винаги на най-високия изход. Може да е в ляво или дясно на различните модели.
После се запушва изхода на металната тръба разбира се.
За протокола да се знае, че си имам нови оригинални тампони заедно с трабите и ел. управлението, но си търся майстор, който не е кожодер.
Може да е по-различно но си струва да опитате.
От няколко месеца съм със неотрализирано управление на вакуума на тампоните и нямам никаква грешка на диагностика, а колата върви добре.
Само дразни повечето недозавиване на завоите но се трае.
Просто извадих вакуума, който тръгва от металната траба към ел. управлението на тампоните. Намира се под смукателния колектор и ако си с малки ръце е лесно.
Само, че гумената тръбичката е винаги на най-високия изход. Може да е в ляво или дясно на различните модели.
После се запушва изхода на металната тръба разбира се.
За протокола да се знае, че си имам нови оригинални тампони заедно с трабите и ел. управлението, но си търся майстор, който не е кожодер.
- philipz
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: Клати купето на свободна скорост е46 330д 204 к.с.
Колеги , някой да има развитие по проблема ?
Днес на 30 градуса и климатик си клатеше отново , като отворих капака на двигателя , и самия двигател вибрира повече от нормалното .
Спирам климатика и веднага намаляха вибрациите .
Но по принцип и без климатик се случва да го прави , просто днес в жегата беше само на климатик проблема . Много странно
Днес на 30 градуса и климатик си клатеше отново , като отворих капака на двигателя , и самия двигател вибрира повече от нормалното .
Спирам климатика и веднага намаляха вибрациите .
Но по принцип и без климатик се случва да го прави , просто днес в жегата беше само на климатик проблема . Много странно
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани