320d Проблем топъл старт
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
320d Проблем топъл старт
Мотора е М47TUD20, 150 коня.
Преди около седмица се наложи да давам ток на друго Е46, проблема съществува от тогава. Не знам дали просто е съвпадение, или е следствие.
Проблема се състои в следното:
https://youtu.be/wry_nZd5hto
При студен старт пали точно една секунда след като съм завъртял ключа (абсолютно стандартно, никакъв проблем). При топъл старт обаче се случва показаното във видеото, всеки път. Колата "изстива" няколко часа, и си пали без проблем.
Диагностиката показва грешка в горивната система, но не е ясно точно какво и къде. Няма промяна в начина, по който върви колата без значение топла/студена, в движение всичко е ок.
Някой с подобен проблем или идея?
Преди около седмица се наложи да давам ток на друго Е46, проблема съществува от тогава. Не знам дали просто е съвпадение, или е следствие.
Проблема се състои в следното:
https://youtu.be/wry_nZd5hto
При студен старт пали точно една секунда след като съм завъртял ключа (абсолютно стандартно, никакъв проблем). При топъл старт обаче се случва показаното във видеото, всеки път. Колата "изстива" няколко часа, и си пали без проблем.
Диагностиката показва грешка в горивната система, но не е ясно точно какво и къде. Няма промяна в начина, по който върви колата без значение топла/студена, в движение всичко е ок.
Някой с подобен проблем или идея?
Всеки си плаща за всички грешки ...
- cmdkick
- младши ентусиаст
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: 320d Проблем топъл старт
Това не беше ли свързано с катализаторите, май бензинките спираха да палят топли като са със запушени катализатори, за дизелите не съм сигурен.
Tires are evil - destroy them all ...
- govedarov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 102
- Регистриран на: 4.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320i а вече и 320d с пакет ;)
- Мечтае да кара: M3
Re: 320d Проблем топъл старт
Аз имах подобен проблем на бензиновата но не въртях чак толкова. Казаха ми , че е разтегната верига.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: 320d Проблем топъл старт
cmdkick написа:Това не беше ли свързано с катализаторите, май бензинките спираха да палят топли като са със запушени катализатори, за дизелите не съм сигурен.
Катализаторите са изтърбушени отдавна.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Всеки си плаща за всички грешки ...
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: 320d Проблем топъл старт
smamf написа:cmdkick написа:Това не беше ли свързано с катализаторите, май бензинките спираха да палят топли като са със запушени катализатори, за дизелите не съм сигурен.
Катализаторите са изтърбушени отдавна.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Е то си ти е изписало ниско налягане в рейла( най вероятно) следователно там търси проблема...може би е пикаеща дюза/и обикновено при топъл старт това е основния проблем.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: 320d Проблем топъл старт
choio написа:smamf написа:cmdkick написа:Това не беше ли свързано с катализаторите, май бензинките спираха да палят топли като са със запушени катализатори, за дизелите не съм сигурен.
Катализаторите са изтърбушени отдавна.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Е то си ти е изписало ниско налягане в рейла( най вероятно) следователно там търси проблема...може би е пикаеща дюза/и обикновено при топъл старт това е основния проблем.
Трудното палене не беше ли вследствие на много обратна нафта на някоя от дюзите. При пикаеща дюза би трябвало да се чува поне леко чукане в двигателя.
Колега smamf, на диагностиката не ти ли направиха smooth test на дюзите? Корекциите на дюзите са много добър показател за проблем.
Мисля, че не трябва да се изключва и датчик колянов вал.
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: 320d Проблем топъл старт
NGneer4eto написа:choio написа:smamf написа:cmdkick написа:Това не беше ли свързано с катализаторите, май бензинките спираха да палят топли като са със запушени катализатори, за дизелите не съм сигурен.
Катализаторите са изтърбушени отдавна.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Е то си ти е изписало ниско налягане в рейла( най вероятно) следователно там търси проблема...може би е пикаеща дюза/и обикновено при топъл старт това е основния проблем.
Трудното палене не беше ли вследствие на много обратна нафта на някоя от дюзите. При пикаеща дюза би трябвало да се чува поне леко чукане в двигателя.
Колега smamf, на диагностиката не ти ли направиха smooth test на дюзите? Корекциите на дюзите са много добър показател за проблем.
Мисля, че не трябва да се изключва и датчик колянов вал.
Когато дюзата пикае се получава точно този ефект на топъл мотор...пада налягането в системата през проблемната дюза/и и запалването е трудно,понякога невъзможно.
Re: 320d Проблем топъл старт
NGneer4eto написа:choio написа:smamf написа:cmdkick написа:Това не беше ли свързано с катализаторите, май бензинките спираха да палят топли като са със запушени катализатори, за дизелите не съм сигурен.
Катализаторите са изтърбушени отдавна.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Е то си ти е изписало ниско налягане в рейла( най вероятно) следователно там търси проблема...може би е пикаеща дюза/и обикновено при топъл старт това е основния проблем.
Трудното палене не беше ли вследствие на много обратна нафта на някоя от дюзите. При пикаеща дюза би трябвало да се чува поне леко чукане в двигателя.
Колега smamf, на диагностиката не ти ли направиха smooth test на дюзите? Корекциите на дюзите са много добър показател за проблем.
Мисля, че не трябва да се изключва и датчик колянов вал.
Ами грешката беше fuel pressure sensor нещо си, което ме кара да мисля, че е датчик. Но тогава каква е логиката да работи добре студен, и после да прави мизерия.
По симптоми се чудя да не би да се бъзика горивната помпа?
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Всеки си плаща за всички грешки ...
- tcetzo
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 9.07.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320D с ремап :)
- Мечтае да кара: Цял живот с ремап :)
Re: 320d Проблем топъл старт
Миналата година - същият проблем. Оказа се пикаеща дюза на 1-ви цилиндър.
- The Edge
- младши ентусиаст
- Мнения: 412
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: София - град
- Пол: Мъж
- Кара: тъжно друга марка :(
- Мечтае да кара: Пак BMW
Re: 320d Проблем топъл старт
ЪП малко ...
Има ли някакво развитие колега .. при мен е същия проблема, а на диагностиката дюзите изглежда са в норма ..
Има ли някакво развитие колега .. при мен е същия проблема, а на диагностиката дюзите изглежда са в норма ..
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: 320d Проблем топъл старт
The Edge написа:ЪП малко ...
Има ли някакво развитие колега .. при мен е същия проблема, а на диагностиката дюзите изглежда са в норма ..
Някоя от нафтовите помпи, дюзи или датчик колянов вал, като при датчика се наблюдава и спонтанно гаснене на двигателя.
Относно дюзите обикновено проблемът е в обратната нафта. Не съм чак толкова наясно с конструкцията, но има някаква пружинка, която се забива от боклуци и блокира на отворено и постоянно връща нафта в рейката. Затова се прави тест с колбите. Чувал съм, че има случаи при дюзи в норма на диагностика, а има прекалено връщане на нафта и проблеми. При мен като взех колата беше обратното. Имах корекция почти 4 на едната дюза, но проблеми с паленето не съм имал на топло и студено. ГНП също е вариант. Има си начини как се хваща, даже клипове в туба как се тества, но по-добре е вещо лице да го прави.
- The Edge
- младши ентусиаст
- Мнения: 412
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: София - град
- Пол: Мъж
- Кара: тъжно друга марка :(
- Мечтае да кара: Пак BMW
Re: 320d Проблем топъл старт
Ъп от мен, лошото е, че времето захладня
Помпите се хващат лесно - подкачващата се чува ; другата при пълен резервоар, също я елиминираме .. Дюзите съм ги минал на колби / това си е най-сиг. вариант / Датчика на вала го регистрира като грешка и стрелката на оборотите скача неадекватно при въртене .. До колкото могат да се хванат датчика на рейла (преден) и регулатора на налягането - " ако грешката е 3F31 или 3F30.е предния датчик...4B90 или 4332 е задния датчик '' - това е жокер който колега даде при диагностика с INPA . Ще пиша при понататъшно развитие
Помпите се хващат лесно - подкачващата се чува ; другата при пълен резервоар, също я елиминираме .. Дюзите съм ги минал на колби / това си е най-сиг. вариант / Датчика на вала го регистрира като грешка и стрелката на оборотите скача неадекватно при въртене .. До колкото могат да се хванат датчика на рейла (преден) и регулатора на налягането - " ако грешката е 3F31 или 3F30.е предния датчик...4B90 или 4332 е задния датчик '' - това е жокер който колега даде при диагностика с INPA . Ще пиша при понататъшно развитие
Последно избутване The Edge от 27 Май 2018, 15:12
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани