Въпрос за тройник (фланец) за М43

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 18.11.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: M3 GTS

Въпрос за тройник (фланец) за М43

Мнение от bavaromobila » 19 Мар 2017, 21:40

Здравейте колеги. Счупи ми се тройника, който стои отгоре на блока (не този отзад).
Номер 5 на схемата:
http://picbg.net/img.php?file=8afa8679a56ecd8f.png

Изображение
Не открих никаква информация за смяната му, защото всичките теми са за тройника, който стои отзад под кората на чистачките.
Как най-лесно мога да го сменя? Има ли начин без да свалям всмукателния колектор?
Всякаква информация ще ми бъде от полза...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 15.07.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E87 120D

Re: Въпрос за тройник (фланец) за М43

Мнение от alexignatov » 19 Мар 2017, 21:46

или сваляш колектора или сваляш динамото и евентуално хидравличната помпа. Колекторите се свалят елементарно и е по-лесния и бърз начин

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 18.10.2011
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: магистратура

Re: Въпрос за тройник (фланец) за М43

Мнение от vladi_totev » 19 Мар 2017, 22:35

Най-лесно е да свалиш колектора и от там да го смениш. Приготви си и тапи за маркучите които ще извадиш за да не ти изтича антифриза. Мисля работата с подменатя отнема около час.

Изпратено от моят SM-A310F с помощта на Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 398
Регистриран на: 17.05.2010
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е46 /316i

Re: Въпрос за тройник (фланец) за М43

Мнение от IKN » 20 Мар 2017, 13:14

Този същия тройник го смених преди време без да свалям
колектори, но си е голям х. . :censored:
Помня, че откачих без да свалям големия ремък, динамото
се сваля задължително, салонен филтър и легена му. Така
долу горе се получава някакъв ограничен достъп до предния
и задния край на тройника. Използвах гъвкав удължител за
развиване на болтовете на тройника през пролуките на колектора ,
за откачане на маркучите от тройника работих легнал по корем
върху мотора :banghead: В крайна сметка с помощта на мамата ,
поиздрани тук там ръце и много камасутра успях да го сменя за
два или три часа.

П.с. Сменях след този тройник и другия малкия отзад на главата.
Помня, че с него секса беше още по брутален, прекарах почти
половин ден легнал по корем върху мотора да вадя парченца
от стария тройник с телени куки, отвертки в едната ръка и
малко огледалце в другата. И двата тройника ги купувах
оригинал, защото предварително ми беше ясно за трудната
им смяна а и даже оригинал не са скъпи 15 и 28 лв.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 18.10.2011
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: магистратура

Re: Въпрос за тройник (фланец) за М43

Мнение от vladi_totev » 22 Мар 2017, 9:55

Според мен е по лесно като се махне колектора,но интвоя варинт не е лош. За другия отзад на мотора бърках отдолу -голям с*кс е там. И да само оригинални че пасват най добре. Този отзад на мотора оргинален от БМВ го купих за 56 лв някъде.

Изпратено от моят SM-A310F с помощта на Tapatalk

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook