Въпрос за тройник (фланец) за М43
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- bavaromobila
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 246
- Регистриран на: 18.11.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 GTS
Въпрос за тройник (фланец) за М43
Здравейте колеги. Счупи ми се тройника, който стои отгоре на блока (не този отзад).
Номер 5 на схемата:
http://picbg.net/img.php?file=8afa8679a56ecd8f.png
Не открих никаква информация за смяната му, защото всичките теми са за тройника, който стои отзад под кората на чистачките.
Как най-лесно мога да го сменя? Има ли начин без да свалям всмукателния колектор?
Всякаква информация ще ми бъде от полза...
Номер 5 на схемата:
http://picbg.net/img.php?file=8afa8679a56ecd8f.png
Не открих никаква информация за смяната му, защото всичките теми са за тройника, който стои отзад под кората на чистачките.
Как най-лесно мога да го сменя? Има ли начин без да свалям всмукателния колектор?
Всякаква информация ще ми бъде от полза...
- alexignatov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 91
- Регистриран на: 15.07.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E87 120D
Re: Въпрос за тройник (фланец) за М43
или сваляш колектора или сваляш динамото и евентуално хидравличната помпа. Колекторите се свалят елементарно и е по-лесния и бърз начин
- vladi_totev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 105
- Регистриран на: 18.10.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: магистратура
Re: Въпрос за тройник (фланец) за М43
Най-лесно е да свалиш колектора и от там да го смениш. Приготви си и тапи за маркучите които ще извадиш за да не ти изтича антифриза. Мисля работата с подменатя отнема около час.
Изпратено от моят SM-A310F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A310F с помощта на Tapatalk
- IKN
- младши ентусиаст
- Мнения: 398
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 /316i
Re: Въпрос за тройник (фланец) за М43
Този същия тройник го смених преди време без да свалям
колектори, но си е голям х. .
Помня, че откачих без да свалям големия ремък, динамото
се сваля задължително, салонен филтър и легена му. Така
долу горе се получава някакъв ограничен достъп до предния
и задния край на тройника. Използвах гъвкав удължител за
развиване на болтовете на тройника през пролуките на колектора ,
за откачане на маркучите от тройника работих легнал по корем
върху мотора В крайна сметка с помощта на мамата ,
поиздрани тук там ръце и много камасутра успях да го сменя за
два или три часа.
П.с. Сменях след този тройник и другия малкия отзад на главата.
Помня, че с него секса беше още по брутален, прекарах почти
половин ден легнал по корем върху мотора да вадя парченца
от стария тройник с телени куки, отвертки в едната ръка и
малко огледалце в другата. И двата тройника ги купувах
оригинал, защото предварително ми беше ясно за трудната
им смяна а и даже оригинал не са скъпи 15 и 28 лв.
колектори, но си е голям х. .
Помня, че откачих без да свалям големия ремък, динамото
се сваля задължително, салонен филтър и легена му. Така
долу горе се получава някакъв ограничен достъп до предния
и задния край на тройника. Използвах гъвкав удължител за
развиване на болтовете на тройника през пролуките на колектора ,
за откачане на маркучите от тройника работих легнал по корем
върху мотора В крайна сметка с помощта на мамата ,
поиздрани тук там ръце и много камасутра успях да го сменя за
два или три часа.
П.с. Сменях след този тройник и другия малкия отзад на главата.
Помня, че с него секса беше още по брутален, прекарах почти
половин ден легнал по корем върху мотора да вадя парченца
от стария тройник с телени куки, отвертки в едната ръка и
малко огледалце в другата. И двата тройника ги купувах
оригинал, защото предварително ми беше ясно за трудната
им смяна а и даже оригинал не са скъпи 15 и 28 лв.
- vladi_totev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 105
- Регистриран на: 18.10.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: магистратура
Re: Въпрос за тройник (фланец) за М43
Според мен е по лесно като се махне колектора,но интвоя варинт не е лош. За другия отзад на мотора бърках отдолу -голям с*кс е там. И да само оригинални че пасват най добре. Този отзад на мотора оргинален от БМВ го купих за 56 лв някъде.
Изпратено от моят SM-A310F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A310F с помощта на Tapatalk
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани