Fix за маслояда М54Б30
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Fix за маслояда М54Б30
Има ли друг начин за справяне с проблема с високия разход на масло освен смяната на сегменти?
- DoesNot
- младши ентусиаст
- Мнения: 700
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Re: Fix за маслояда М54Б30
Castrol 10w60. Виж колегите какво са писали на посл. страница viewtopic.php?f=34&t=162927&start=1380
Re: Fix за маслояда М54Б30
Не е ли добре първо да си измерите компресията, а после да видите дали първо със смяна на гумички на клапани да се разминете? Може да смените свещи и да сложите с иридиеви електроди, както нови кабели и четки за алтернатора. Смяна на сегменти си е основен ремонт, при който освен сегментите се сменят гарнитури на глава и капак, гумичките на клапаните, да не говорим за сегменти и хидравлични повдигачи. Лично аз не съм привърженик на 10W 60. Карам с 5W40 на Тотал, защото спряха Статойл, който беше добра алтернатива.
Добавките без тефлон са еднократно бюджетно полурешение и по- добре да се мисли за качествено масло и бензин, отколкото за добавките.
Добавките без тефлон са еднократно бюджетно полурешение и по- добре да се мисли за качествено масло и бензин, отколкото за добавките.
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Fix за маслояда М54Б30
Питането е по-скоро за единствено, крайно и постоянно решение на проблема т.е. да не се "опитват" временни/несигурни на 100% неща, като използване на 10w60 например, смяна на гумички и т.н. понеже те не гарантират 100% решение на проблема. В смисъл да, една смяна на масло и смяна на гумички може и да реши проблема, но може и да не го реши, а и да го реши ще е временно. Всеки подобен workaround си е чиста загуба на пари според мен, щото просто се отлага истинското решение, което по информацията, която намирам е само в смяна на сегменти
Re: Fix за маслояда М54Б30
madafaka_donkele написа:Питането е по-скоро за единствено, крайно и постоянно решение на проблема т.е. да не се "опитват" временни/несигурни на 100% неща, като използване на 10w60 например, смяна на гумички и т.н. понеже те не гарантират 100% решение на проблема. В смисъл да, една смяна на масло и смяна на гумички може и да реши проблема, но може и да не го реши, а и да го реши ще е временно. Всеки подобен workaround си е чиста загуба на пари според мен, щото просто се отлага истинското решение, което по информацията, която намирам е само в смяна на сегменти
Явно малко търсиш
- g0dkratos
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 105
- Регистриран на: 14.08.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330i
- Мечтае да кара: BMW M3 CSL
Re: Fix за маслояда М54Б30
Карам със същия двигател и имах голям проблем с харча на масло. Грубо на 1000-1200 км съм наливал по 700-800 мл масло. От както смених клапана на картерните газове, което си е доста солидна инвестиция, изминати около 3000-3500 км , не съм налял и капка масло. При всяка смяна на маслото от сервиза ми слагат и една добавка за маслото на bardahl (не знам коя от всичките) , и смея да твърдя че добавката не оправя по никакъв начин проблем с харча.Относно варианта за смяна на маслото с 10в60 , чета доста добри отзиви но не съм сигурен че това е най правилното решение.Пределно ясно ми е че караме двигатели на по 300к+ км ,но според мен това е просто ВРЕМЕННО бюджетно решение.
- govedarov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 102
- Регистриран на: 4.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320i а вече и 320d с пакет ;)
- Мечтае да кара: M3
Re: Fix за маслояда М54Б30
Мойта ядеше по литът на 1000 км , накрая се оказа , че маслото което ми продаваха за Кастрол не е било точно такова. Минах на Мобил и този литър започнах да го доливам на 10 000 км.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Challenger
- младши ентусиаст
- Мнения: 254
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Пловдив
- Кара: atlantis blue
Re: Fix за маслояда М54Б30
Подкрепям с 3 ръце това за Кастрола.
5в30 Мобил нищо не долях. 5в40 Кастрол за 2000км 1 литър а колата ми е доооста под 300к км
5в30 Мобил нищо не долях. 5в40 Кастрол за 2000км 1 литър а колата ми е доооста под 300к км
Re: Fix за маслояда М54Б30
Бе то хубаво плюете, така или иначе прехваления Кастрол, ама това дето сте сипвали, дали наистина е било Кастрол.
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Fix за маслояда М54Б30
Е какво да направят колегите, като това са реалностите... даваш пари , получаваш лайна ... те ли са виновни, че масово се продават тия фалшиви масла? Какво, да си мълчат и да нямат другите шофьори едно на ум като видят съмнителни цени и опаковки ли? Кой печели от това?
Проверявайте кой е официалния вносител и проверявайте актуално инфо за бутилки, означения, защити и т.н. няма друго спасение
Проверявайте кой е официалния вносител и проверявайте актуално инфо за бутилки, означения, защити и т.н. няма друго спасение
- Denmark
- младши ентусиаст
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: Fix за маслояда М54Б30
Добре де а защо не си купувате масло от BMW представителствата? Това според мен е най-сигурния начин, че получаваш оригинално масло. Тука гледам, че 1 литър Castrol Edge 5W30 е на същата цена като BMW Twin Power 5W30 маслото, но дори и да има разлика ще е минимална.
Re: Fix за маслояда М54Б30
Denmark написа:Добре де а защо не си купувате масло от BMW представителствата? Това според мен е най-сигурния начин, че получаваш оригинално масло. Тука гледам, че 1 литър Castrol Edge 5W30 е на същата цена като BMW Twin Power 5W30 маслото, но дори и да има разлика ще е минимална.
Защото гледах сравнение на Кастрол и БМВ оригинал ( уж пак същото щото тогава те им бяха доставчици ) и разликите бяха големи в минус на оригиналното. Та и това го има.
Re: Fix за маслояда М54Б30
host написа:Е какво да направят колегите...
Проверявайте кой е официалния вносител и проверявайте актуално инфо за бутилки, означения, защити и т.н. няма друго спасение
Казал си какво трябва да правят.
Много хора купуват "оригинален" Кастрол от сервизчето на чичо Стефчо и после казват къв боклук бил Кастрола.
Нищо лично към малките сервизи, лично аз колата си я обслужвам в такъв, но няма как две двигателни масла с еднакъв вискозитет по SAE в случая Кастрол и Мобил, разликата в разхода на масло да е толкова голяма.
Все пак не сравняваме Castrol с Redline, пък дори и тогава няма да е такава разликата
Поздрави.
- Challenger
- младши ентусиаст
- Мнения: 254
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Пловдив
- Кара: atlantis blue
Re: Fix за маслояда М54Б30
давам ти моя пример. Взето е от склад за масла. Фирмата е към София Франс Ауто.. та не знам дали чичо Стефчо работи там. От същите взимам и Мобила.
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани