Проблем с духалката в купето - Решено!

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 30.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
Мечтае да кара: BMW M6 F13

Проблем с духалката в купето - Решено!

Мнение от Tsureto » 22 Фев 2017, 8:00

Колата е е46,2.0d, климатик само. С врътките/кранчетата ми е управлението на парното, а не с бутони. Проблема е, че като завъртя посоката на духане да е на стъклата, не духа на тях, а в предните духалки. Чува се и едно пукане зад духалките. Завъртам да духа на краката, духа пак отпред. Завъртам да духа от предните, духа в краката. Като цяло не работи на зададеният му режим и се чува пукане отзад зад духалката. Степените си работят, само контрола на къде да духа нещо му стана. Моля за помощ? Къде е проблема и как се оправя
?
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Проблем с духалката в купето

Мнение от dr.peshev » 22 Фев 2017, 11:25

viewtopic.php?f=34&t=307492&p=3395204&hilit=%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BF%D0%B8+%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%BE#p3395204

viewtopic.php?f=34&t=175608&p=1995464&hilit=%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BF%D0%B8+%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%BE#p1995464
А проблема ми беше точно в клапите и по точно в щекичката която ги отваря и сменя въздушния поток ! Моторчето което отговаря за това си работеше, но щекичката която е свързана с него е захваната за една друга щека (която сменя потока на въздуха) с нещо като ябълковиден болт и двете се бяха разделили ! Просто ги съединих и всичко си доиде на мястото :ok: !

p.s и тебе те мързи да търсиш , преди да пускаш нова тема :mhihi:
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 30.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
Мечтае да кара: BMW M6 F13

Re: Проблем с духалката в купето

Мнение от Tsureto » 22 Фев 2017, 11:31

Ок колега. А как се стига до това нещо. Махам радиото със се контролния модул на централната конзола или махам жабката ?
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Проблем с духалката в купето

Мнение от dr.peshev » 22 Фев 2017, 11:41

Темата няма ключ , защото искам да я направиш DIY със снимки и обяснения как се отстранява проблема с клапите!
Аз ако го бях правил , щях да кача сам снимките и да я закача темата като важна!
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 30.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
Мечтае да кара: BMW M6 F13

Re: Проблем с духалката в купето

Мнение от Tsureto » 22 Фев 2017, 11:55

Обърках се, че проблема е бил твой. ОК правя темата
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 30.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
Мечтае да кара: BMW M6 F13

Re: Проблем с духалката в купето

Мнение от Tsureto » 22 Фев 2017, 15:13

Проблема се оказа едно бяло зъбно колело на контролната кутия, която разпределя накъде да духа (пада се зад централната конзола). Свалих радиото и конзолата, но се наложи и жабката да сваля, защото там е проблемното колело. За монтаж/демонтаж и дума не може да става, трябва да се сваля цялото табло.
В това бяло колело (като махнете жабката се вижда от ляво на централната конзола), влизат 3-4 рамене, които контролират клапите и т.н.Колелото се върти като зададете накъде да духа и така контролира раменете, който влизат в него. Две от тях се бяха извадили и няма наместване. За мое щастие след 20-30 въртения накъде да духа и малко помощ с една отвертка, незнайно как се наместиха от само себе си. Напръсках с WD-40 и сглобих всичко, сега работи.

Личните ми наблюдения сa: Там при това колело, счупи ли се нещо, я то, я някое от раменете или каквото и да било....край, трябва цялата контролна кутия да се смени, а за това ,трябва да се свали цялото табло на колата (според мен).
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook