Проблем с 330d в ниските обороти 1000-2000
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- player123
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 12.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91
Проблем с 330d в ниските обороти 1000-2000
Здравейте,
Колата е е46 330d 2001г. 184 к.с. и има следният проблем като е студено между 1000-2000 оборота се получава едно запъване и колата не върви като хората а след 2000 оборота върви нормално.Като загрее изчезва, но започва да мени оборотите на празен ход.Прави и друг проблем когато карам с 120 на 5 предавка и пусна темпомат едно се приклаща колата все едно придърпва.Откачих дебитомера без него същата работа Дюзите и турбото са в норми.
Колата е е46 330d 2001г. 184 к.с. и има следният проблем като е студено между 1000-2000 оборота се получава едно запъване и колата не върви като хората а след 2000 оборота върви нормално.Като загрее изчезва, но започва да мени оборотите на празен ход.Прави и друг проблем когато карам с 120 на 5 предавка и пусна темпомат едно се приклаща колата все едно придърпва.Откачих дебитомера без него същата работа Дюзите и турбото са в норми.
Последна промяна player123 на 23 Фев 2018, 18:36, променена общо 1 път
- hrmanolov
- Потребител
- Мнения: 21
- Регистриран на: 19.10.2007
- Местоположение: plovdiv
- Кара: e46 330d 184ks
Re: Проблем с 330d в ниските обороти 1000-2000
Смени си горивният филтър,ако не се оправи може би е от помпата под седалката.
- Stanimir330
- младши ентусиаст
- Мнения: 271
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Каварна
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330dА '02
- Мечтае да кара: 330d G20
Re: Проблем с 330d в ниските обороти 1000-2000
Аз имам подобен проблем.... Но при мен почва да прекъсва като загрее, и като и дам газ почва да се замисля, във високите няма проблеми, когато е студена няма никакви проблеми. Проблема е, че го прави от време на време. Края на месеца като сменя маслото ще сменя и горивния филтър, ако не се оправи ще видя и помпата под седалката. Иначе другаде не знам къде да го търся тоя проблем...
Re: Проблем с 330d в ниските обороти 1000-2000
Сложете си по една добавка за почистване на системата.
- Stanimir330
- младши ентусиаст
- Мнения: 271
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Каварна
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330dА '02
- Мечтае да кара: 330d G20
Re: Проблем с 330d в ниските обороти 1000-2000
Bardahl injector cleander 6in1 ще свърши ли работа ? Че си мисля утре такава да си купя да пробвам дали ще има някакъв ефект.
- Evkata
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 215
- Регистриран на: 7.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 330D
- Мечтае да кара: S62B50
Re: Проблем с 330d в ниските обороти 1000-2000
Би трябвало да има подобрение.. добавките на бардал са добри... пиши дали има подобрение след това .
- iNfoster`
- младши ентусиаст
- Мнения: 353
- Регистриран на: 22.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d, Е90 320d, E61 530d
- Мечтае да кара: M5 E60,F90
Re: Проблем с 330d в ниските обороти 1000-2000
Колеги и аз съм същия мотор и имам подобен проблем. Като си карам примерно със 90 на 4-та и и давам пълна газ и има едно зачудване след което започва да набира и имам чувството, че след 3000 оборота започва да върви най-много. Иначе на 1-ва 2-ра 3-та няма проблем,нито при студена нито при загряла. Като цяла на 4-та и 5-та не е ли в по-високи обороти не върви как трябва според мен.
Някаква идеи от какво може да е ?
Иначе за добавките и моето мнение е че добавките на Bardalh са хубави. Аз лично 2 пъти съм ползвал Bardahl Diesel injection restorer 11 - 1 литър. Първия път ми беше записала грешка за мръсни дюзи и менеше оборотите. Сипах е на 30 литра гориво, форсирах половин час на място както пише в упътването на добавката и се оправиха и оборотите и грешката изчезна.
Също ползвам и Bardalh BDC.
Някаква идеи от какво може да е ?
Иначе за добавките и моето мнение е че добавките на Bardalh са хубави. Аз лично 2 пъти съм ползвал Bardahl Diesel injection restorer 11 - 1 литър. Първия път ми беше записала грешка за мръсни дюзи и менеше оборотите. Сипах е на 30 литра гориво, форсирах половин час на място както пише в упътването на добавката и се оправиха и оборотите и грешката изчезна.
Също ползвам и Bardalh BDC.
- Stanimir330
- младши ентусиаст
- Мнения: 271
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Каварна
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330dА '02
- Мечтае да кара: 330d G20
Re: Проблем с 330d в ниските обороти 1000-2000
Аз миналата зима намах никакви проблеми, тая зима стана по студено и като загрее, като почвам да спирам тръгва да прекъсва. Мислих си, че е от нафтата, но не е. Казаха ми, че може и от ABS/DSC да е, защото ми е прецакан сензора за ъгъла на завиване и нямам DSC, но като е студена колата проблеми няма, дюзите ми са добре, свещите също, но стане стрелката на 12 часа и натисна ли спирачката почва да прекъсва....
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с 330d в ниските обороти 1000-2000
Stanimir330 написа:Bardahl injector cleander 6in1 ще свърши ли работа ? Че си мисля утре такава да си купя да пробвам дали ще има някакъв ефект.
Ако искаш после да рециклираш дюзи- става.
- player123
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 12.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91
Re: Проблем с 330d в ниските обороти 1000-2000
При мен се оказа спукан интеркулер и изпуска от колектора и него трябва да оправям.
- Stanimir330
- младши ентусиаст
- Мнения: 271
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Каварна
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330dА '02
- Мечтае да кара: 330d G20
Re: Проблем с 330d в ниските обороти 1000-2000
При мен се оказа буксата отзад на комън рейла. Лятото бяха се скъсали два от трите кабела и колата загуби мощност, оправих я и сега пак почна да прави мизерии. Днес ги запойх и колата се оправи. Вече не прекъсва, който иска може да си провери кабелчетата на буксата отзад как са.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с 330d в ниските обороти 1000-2000
Stanimir330 написа:При мен се оказа буксата отзад на комън рейла. Лятото бяха се скъсали два от трите кабела и колата загуби мощност, оправих я и сега пак почна да прави мизерии. Днес ги запойх и колата се оправи. Вече не прекъсва, който иска може да си провери кабелчетата на буксата отзад как са.
Тези проводници се късат заради неправилен монтаж на кабелният сноп- има един гумен маншон, който влиза в отвор на кората и така го фиксира да бъде неподвижен.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани