Проблем с загряване M43b19
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- stefan86
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 10.03.2012
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: Е46
- Мечтае да кара: Х6
- Детайли за колата: m43b16
Проблем с загряване M43b19
Колеги проблема е следния.Колата не загрява.При каране независимо дали е дълго или късо колата стой на синия квадрат.Ще кажете термостат но не е защото като го запаля и го карам горния маркуч е топъл както трябва да е но този след термостата е студен.Ако карам по светофари и прочие вдига температура и всичко се нормализира термостата отваря и така докато не покарам по дълго и температурата не спадне пак до синиото.Моля помагайте че и парно няма и е ....
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с загряване M43b19
Колега, понякога повреден термостат не се проявява по класическият начин, който описваш- единият маркуч топъл, другият студен. Просто не работи добре при загрял двигател и методиката на хващане на проблема е по-сложна.
- Chernogorov
- Потребител
- Мнения: 32
- Регистриран на: 14.06.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 320i 1992г.
- Мечтае да кара: 765 Li
Re: Проблем с загряване M43b19
Колега аз съм със същия мотор и преди 4-5 дни като беше по студено забелязах че като се спускам нанадолнище стрелката ми леко започва да мърда на долу и и ако продължа спускането продължава да пада всички маркучи уж си бяха топли парно също имах.Тогава си пуснах от скритото меню на километража какви градуси даржи и установих че по светофари държи 72-75гр. макс. иначе пада на 61-63гр. смених термостата и сега си вдига много по бързо градуси и си ги държи с порядака 101- 104гр. казаха ми че за този двигател тази е нормалната му темп. понеже съм от скоро собственик се шашнах малко но поразпитах няколко колеги и се оказа найстина така дано съм бил от полза. Моя термостат го купих за 75лв. с отстъпката на behr да имаш накакъв ориентир за цена.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
- Мнения: 3145
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Проблем с загряване M43b19
Смени си термостата, на това време няма как и долния маркуч да пари.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- stefan86
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 10.03.2012
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: Е46
- Мечтае да кара: Х6
- Детайли за колата: m43b16
Re: Проблем с загряване M43b19
Купих си термостат MAHLE и утре ще го сложа и ще пиша за развитието на нещата
- stefan86
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 10.03.2012
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: Е46
- Мечтае да кара: Х6
- Детайли за колата: m43b16
Re: Проблем с загряване M43b19
След смяна и обезвъздушаване нещата заспаха.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани