Е46 проблем с новия съединител

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 112
Регистриран на: 14.10.2015
Пол: Мъж

Е46 проблем с новия съединител

Мнение от K0ntrax » 11 Фев 2017, 17:12

Колеги колата е е46 330д 184 кс ... ... наскоро смених съединителя и демфера ... но 1 месец мина а съединителя започна да пързаля днес я намачках от 140 и на 160 изтърва ... изчаках 20 минути да се охлади и изредих предавките 1 2 3-та добре на 4-та яко изтърва и спрях .. Сега пиша тук някои може ли да ми даде разумно обяснение как новия съединител умре за 30 дни ... ;д стария беше оригиналния .... и нямаше ядове ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Е46 проблем с новия съединител

Мнение от zvetiko » 11 Фев 2017, 18:03

K0ntrax написа:Колеги колата е е46 330д 184 кс ... ... наскоро смених съединителя и демфера ... но 1 месец мина а съединителя започна да пързаля днес я намачках от 140 и на 160 изтърва ... изчаīках 20 минути да се охлади и изредих предавките 1 2 3-та добре на 4-та яко изтърва и спрях .. Сега пиша тук някои може ли да ми даде разумно обяснение как новия съединител умре за 30 дни ... ;д стария беше оригиналния .... и нямаше ядове ....


Колега, зависи от марката, дали не е фалшификат и начина на монтаж.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 112
Регистриран на: 14.10.2015
Пол: Мъж

Re: Е46 проблем с новия съединител

Мнение от K0ntrax » 11 Фев 2017, 18:30

zvetiko написа:
K0ntrax написа:Колеги колата е е46 330д 184 кс ... ... наскоро смених съединителя и демфера ... но 1 месец мина а съединителя започна да пързаля днес я намачках от 140 и на 160 изтърва ... изчаīках 20 минути да се охлади и изредих предавките 1 2 3-та добре на 4-та яко изтърва и спрях .. Сега пиша тук някои може ли да ми даде разумно обяснение как новия съединител умре за 30 дни ... ;д стария беше оригиналния .... и нямаше ядове ....


Колега, зависи от марката, дали не е фалшификат и начина на монтаж.


Колега при слагането тресчотката на притискателя я опънаха до края както трябва .... не разбирам от какво може да е станало ....

гадното е че пак трябва да свалям кутия ... пак $$$$$ .... :banghead:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: Е46 проблем с новия съединител

Мнение от choio » 11 Фев 2017, 23:42

Маховика нов ли е?...Принципно се сменят комплект нови особено при засилена кола. Колко нм е и на колко оборота идва макс въртящия? Каква марка е съединителя?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 112
Регистриран на: 14.10.2015
Пол: Мъж

Re: Е46 проблем с новия съединител

Мнение от K0ntrax » 11 Фев 2017, 23:50

choio написа:Маховика нов ли е?...Принципно се сменят комплект нови особено при засилена кола. Колко нм е и на колко оборота идва макс въртящия? Каква марка е съединителя?


маховика съединител са нови мисля че марката беше SASH или Valeo трябва да видя фактурата ... на 2100 оборота имам макс боост .... колата не е качвана на дино ... но реика е на макс ... 1700 бара ... както и да е .. не може на 10 пъти даване на газ и да умре ... 2 седмици го карах леко без да му давам да улегне там ... Ефект 0 .... иначе съединителя си отделя перфектно скорсти влизат както трябва... сега ми стои стария феродов и мися да го накова с керамика .. но нз с претискателя какво да правя а тои е наи важен ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: Е46 проблем с новия съединител

Мнение от choio » 12 Фев 2017, 8:57

K0ntrax написа:
choio написа:Маховика нов ли е?...Принципно се сменят комплект нови особено при засилена кола. Колко нм е и на колко оборота идва макс въртящия? Каква марка е съединителя?


маховика съединител са нови мисля че марката беше SASH или Valeo трябва да видя фактурата ... на 2100 оборота имам макс боост .... колата не е качвана на дино ... но реика е на макс ... 1700 бара ... както и да е .. не може на 10 пъти даване на газ и да умре ... 2 седмици го карах леко без да му давам да улегне там ... Ефект 0 .... иначе съединителя си отделя перфектно скорсти влизат както трябва... сега ми стои стария феродов и мися да го накова с керамика .. но нз с претискателя какво да правя а тои е наи важен ...


Питам те дали са нови ,защото беше пуснал тема за маховик от е39 втора ръка...за съединителя,принципно на феродовия съм виждал щампа и на валео и на закс ,но притискателя е важен какъв е.Да за 10 пъти е нереално ама все пак я качи на дино за да видиш кво се случва...вземи на перформанса само притискателя,мисля че ще решиш проблема...за мен почни от диното...за да знаеш какво точно ти трябва за да държи като хората. Успех

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 112
Регистриран на: 14.10.2015
Пол: Мъж

Re: Е46 проблем с новия съединител

Мнение от K0ntrax » 12 Фев 2017, 15:51

Всичко купих ново колега .. маховиак го взех 650 лв съединителя комплекта 439лв ...


аа колеги някои знае ли дали на S 54 съединителя не е по корав ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: Е46 проблем с новия съединител

Мнение от choio » 12 Фев 2017, 21:16

K0ntrax написа:Всичко купих ново колега .. маховиак го взех 650 лв съединителя комплекта 439лв ...


аа колеги някои знае ли дали на S 54 съединителя не е по корав ...


Не е,съединителя на дизела е доста як щото носи на голям въртящ на ниски обороти...аз съм със стоков съединитрл на 204 коня,колата е настроена на 580 нм на колелата и държи за сега...за това малко ми е странно да го превъртиш толко бързо. За това виж колко нм сте изкарали и ако са некви сериозни се оривнтирай към перформанса на закс...само притискател идва към 6-700 лв и би трябвало да разреши проблема ти.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 112
Регистриран на: 14.10.2015
Пол: Мъж

Re: Е46 проблем с новия съединител

Мнение от K0ntrax » 14 Фев 2017, 21:37

choio написа:
K0ntrax написа:Всичко купих ново колега .. маховиак го взех 650 лв съединителя комплекта 439лв ...


аа колеги някои знае ли дали на S 54 съединителя не е по корав ...


Не е,съединителя на дизела е доста як щото носи на голям въртящ на ниски обороти...аз съм със стоков съединитрл на 204 коня,колата е настроена на 580 нм на колелата и държи за сега...за това малко ми е странно да го превъртиш толко бързо. За това виж колко нм сте изкарали и ако са некви сериозни се оривнтирай към перформанса на закс...само притискател идва към 6-700 лв и би трябвало да разреши проблема ти.



след няколко дни разпитване и търсене ..... този от м3 .. го дават подсиления за 330д .... влизаш в интеркарс .. търсиш подсилен претискател за е46 330д ... и ти излиза един за 700 лв на закс .... влизаш търсиш за е46 м3 излиза ти същтия ..... със същия номер ...



Междо временно днес свалихме кутията претискателя тресчодката на парчета ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: Е46 проблем с новия съединител

Мнение от choio » 15 Фев 2017, 10:10

K0ntrax написа:
choio написа:
K0ntrax написа:Всичко купих ново колега .. маховиак го взех 650 лв съединителя комплекта 439лв ...


аа колеги някои знае ли дали на S 54 съединителя не е по корав ...


Не е,съединителя на дизела е доста як щото носи на голям въртящ на ниски обороти...аз съм със стоков съединитрл на 204 коня,колата е настроена на 580 нм на колелата и държи за сега...за това малко ми е странно да го превъртиш толко бързо. За това виж колко нм сте изкарали и ако са некви сериозни се оривнтирай към перформанса на закс...само притискател идва към 6-700 лв и би трябвало да разреши проблема ти.



след няколко дни разпитване и търсене ..... този от м3 .. го дават подсиления за 330д .... влизаш в интеркарс .. търсиш подсилен претискател за е46 330д ... и ти излиза един за 700 лв на закс .... влизаш търсиш за е46 м3 излиза ти същтия ..... със същия номер ...



Междо временно днес свалихме кутията претискателя тресчодката на парчета ...


Подсиления на закс или така наречения закс перформанс го дават за 330д м3 и още доста модели...но това не е стоковия съединител за м3 това е съединител за тунинговани коли...за това дирвктно ти го препоръчах...

http://m.ebay.de/itm/Sachs-organische-S ... Ciid%253A2

Ето го,същия е и за м3 и т.н ...

Ето го и за теб разликата е в феродовия...притискателя е еднакъв...за това казах само притискател...

http://m.ebay.de/itm/Sachs-Race-organis ... iid%253A11

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook