Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Tsureto
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp
Почвате, като в едни други форуми, но айде да не се заяждам.....
1. Темата съм я пуснал за да ми се помогне КАК да го изолирам !????
2. Аз ако знаех, едва ли ще пускам темата !
3. Да не съм наясно как работи този ЕГР клапан и може би щеше да е по добре да ми се обясни, а не да се подигравате !
Отказвате ме от тоя форум наистина. Дори да е смешно и да не го разбирам, може би ще е по добре да ми се обясни, да знам и да го направя
1. Темата съм я пуснал за да ми се помогне КАК да го изолирам !????
2. Аз ако знаех, едва ли ще пускам темата !
3. Да не съм наясно как работи този ЕГР клапан и може би щеше да е по добре да ми се обясни, а не да се подигравате !
Отказвате ме от тоя форум наистина. Дори да е смешно и да не го разбирам, може би ще е по добре да ми се обясни, да знам и да го направя
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- cmdkick
- младши ентусиаст
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp
Не съм искал да се заяждам и аз, просто малко смях не вреди на никой.
Сега мястото на което си сложил винтчето го върни където си е било и завий винтчето от другата страна (демек извади го баш от ЕГР-о). Така както ти си го направил вакум машинката ти е отворена и ще губиш вакуум от там. А тоя винт в маркуча на ЕГР-о не играе никаква роля, защото там няма да има нито подналягане нито налягане. Иначе ефекта и така си го постигнал, ЕГР-а няма да отвори по никакъв повод.
Сега мястото на което си сложил винтчето го върни където си е било и завий винтчето от другата страна (демек извади го баш от ЕГР-о). Така както ти си го направил вакум машинката ти е отворена и ще губиш вакуум от там. А тоя винт в маркуча на ЕГР-о не играе никаква роля, защото там няма да има нито подналягане нито налягане. Иначе ефекта и така си го постигнал, ЕГР-а няма да отвори по никакъв повод.
Tires are evil - destroy them all ...
- bobreti
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp
STEVAL написа:Колегата май е затапил грешния край на маркуча.
много си прав
- bobreti
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp
cmdkick написа:Не съм искал да се заяждам и аз, просто малко смях не вреди на никой.
Сега мястото на което си сложил винтчето го върни където си е било и завий винтчето от другата страна (демек извади го баш от ЕГР-о). Така както ти си го направил вакум машинката ти е отворена и ще губиш вакуум от там. А тоя винт в маркуча на ЕГР-о не играе никаква роля, защото там няма да има нито подналягане нито налягане. Иначе ефекта и така си го постигнал, ЕГР-а няма да отвори по никакъв повод.
- Tsureto
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp
Този грешния краи на който съм сложил винта, висеше, не беше свързан никъде. Разбрах, че трябва да го запуша от дрегата страна, но края който съм огрядил къде влиза ?! Гледах отдолу и не видях мястото където влиза..........
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- virtualchild
- младши ентусиаст
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AS71-EUR-05-2003-E46-BMW-320d&diagId=11_3332
Отличниците затварят от двете страни
Отличниците затварят от двете страни
- cmdkick
- младши ентусиаст
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp
virtualchild написа:Отличниците затварят от двете страни
Мхм, а зубарите заваряват клапана на ЕГР-а и режат буксата на вакум машинката... Та каква ще е логиката да запушиш от грешната страна (както е на снимката)?
Tires are evil - destroy them all ...
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp
Вероятно да не се пълни маркучето с боклуци. Аз бях затапил и от двете страни... поне докато не сложих права тръба на мястото на ЕГР-а.
Si non confectus, non reficiat.
- cmdkick
- младши ентусиаст
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp
Ако аз реша да си го изолирам моя, на помпичката бих оставил 2-3 см. маркуче (колкото да не се вижда) и навия винтче там, на пи***та на ЕГР-а ще му замотам една термошлаухка, немога да си представя как ще ми стърчат из колата такива "змиорки ".
Tires are evil - destroy them all ...
- virtualchild
- младши ентусиаст
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp
Ето примери:
https://andybuck330d.blogspot.co.at/2012/01/egr-valve-bypass.html
http://www.forum-bmw.fr/nettoyage-de-la-vanne-egr-t37660-130.html
http://101racing.es/anular-egr/
Moже би влияе налягането от изпускателната
https://andybuck330d.blogspot.co.at/2012/01/egr-valve-bypass.html
http://www.forum-bmw.fr/nettoyage-de-la-vanne-egr-t37660-130.html
http://101racing.es/anular-egr/
Moже би влияе налягането от изпускателната
- bobreti
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp
Cvetun написа:Този грешния краи на който съм сложил винта, висеше, не беше свързан никъде. Разбрах, че трябва да го запуша от дрегата страна, но края който съм огрядил къде влиза ?! Гледах отдолу и не видях мястото където влиза..........
Маркуча влиза в клапана който съм ти очертал с черно.Махаш го от самия AGR набутваш една съчма от лагер 3,5мм и си готов
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp
А най добре като се сложи съчмата, маркуча си се слага в агр-а и всичко е затапено.
- bobreti
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp
аз точно това съм направил
Ivo_Borisov написа:А най добре като се сложи съчмата, маркуча си се слага в агр-а и всичко е затапено.
- Илия попов
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 28.11.2019
- Пол: Мъж
Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp
Здравейте, искам да питам тъй като не знам ако махнеш егр клапата и сложа рейс пайп каква е разликата
- petar_petrov
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 16.08.2013
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d
- Мечтае да кара: E92 M3
Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp
Илия попов написа:Здравейте, искам да питам тъй като не знам ако махнеш егр клапата и сложа рейс пайп каква е разликата
Няма разлика, поне според мен, ще трябва само да си затапиш тръбата която отива към егр-а. Моята съм я махнал до топлообменника на малкия термостат, и изходът към агр на самия топлообменник съм затапил. Забравих да отбележа че не съм със рейс пайп а си седи агр-а. Просто е изолиран от към вакуум и изгорели газове.
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани