Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 30.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
Мечтае да кара: BMW M6 F13

Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp

Мнение от Tsureto » 08 Фев 2017, 10:19

Почвате, като в едни други форуми, но айде да не се заяждам.....

1. Темата съм я пуснал за да ми се помогне КАК да го изолирам !????
2. Аз ако знаех, едва ли ще пускам темата !
3. Да не съм наясно как работи този ЕГР клапан и може би щеше да е по добре да ми се обясни, а не да се подигравате !

Отказвате ме от тоя форум наистина. Дори да е смешно и да не го разбирам, може би ще е по добре да ми се обясни, да знам и да го направя :)
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 478
Регистриран на: 14.03.2014
Пол: Мъж
Кара: e70 3.0d
Детайли за колата: remapped

ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998

Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp

Мнение от cmdkick » 08 Фев 2017, 12:19

Не съм искал да се заяждам и аз, просто малко смях не вреди на никой.

Сега мястото на което си сложил винтчето го върни където си е било и завий винтчето от другата страна (демек извади го баш от ЕГР-о). Така както ти си го направил вакум машинката ти е отворена и ще губиш вакуум от там. А тоя винт в маркуча на ЕГР-о не играе никаква роля, защото там няма да има нито подналягане нито налягане. :bchug: :bchug: Иначе ефекта и така си го постигнал, ЕГР-а няма да отвори по никакъв повод.
Tires are evil - destroy them all ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: M550d

Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp

Мнение от bobreti » 08 Фев 2017, 16:10

STEVAL написа:Колегата май е затапил грешния край на маркуча.

много си прав :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: M550d

Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp

Мнение от bobreti » 08 Фев 2017, 16:12

cmdkick написа:Не съм искал да се заяждам и аз, просто малко смях не вреди на никой.

Сега мястото на което си сложил винтчето го върни където си е било и завий винтчето от другата страна (демек извади го баш от ЕГР-о). Така както ти си го направил вакум машинката ти е отворена и ще губиш вакуум от там. А тоя винт в маркуча на ЕГР-о не играе никаква роля, защото там няма да има нито подналягане нито налягане. :bchug: :bchug: Иначе ефекта и така си го постигнал, ЕГР-а няма да отвори по никакъв повод.
:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 30.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
Мечтае да кара: BMW M6 F13

Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp

Мнение от Tsureto » 09 Фев 2017, 15:01

Този грешния краи на който съм сложил винта, висеше, не беше свързан никъде. Разбрах, че трябва да го запуша от дрегата страна, но края който съм огрядил къде влиза ?! Гледах отдолу и не видях мястото където влиза..........

Изображение
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо

Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp

Мнение от virtualchild » 09 Фев 2017, 15:14

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AS71-EUR-05-2003-E46-BMW-320d&diagId=11_3332

Отличниците затварят от двете страни :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 478
Регистриран на: 14.03.2014
Пол: Мъж
Кара: e70 3.0d
Детайли за колата: remapped

ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998

Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp

Мнение от cmdkick » 09 Фев 2017, 16:23

virtualchild написа:Отличниците затварят от двете страни :)

Мхм, а зубарите заваряват клапана на ЕГР-а и режат буксата на вакум машинката... Та каква ще е логиката да запушиш от грешната страна (както е на снимката)?
Tires are evil - destroy them all ...

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp

Мнение от Zagy » 09 Фев 2017, 16:38

Вероятно да не се пълни маркучето с боклуци. Аз бях затапил и от двете страни... поне докато не сложих права тръба на мястото на ЕГР-а.
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 478
Регистриран на: 14.03.2014
Пол: Мъж
Кара: e70 3.0d
Детайли за колата: remapped

ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998

Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp

Мнение от cmdkick » 09 Фев 2017, 17:23

Ако аз реша да си го изолирам моя, на помпичката бих оставил 2-3 см. маркуче (колкото да не се вижда) и навия винтче там, на пи***та на ЕГР-а ще му замотам една термошлаухка, немога да си представя как ще ми стърчат из колата такива "змиорки ". :bchug:
Tires are evil - destroy them all ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо

Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp

Мнение от virtualchild » 09 Фев 2017, 18:08


младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: M550d

Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp

Мнение от bobreti » 10 Фев 2017, 12:37

Cvetun написа:Този грешния краи на който съм сложил винта, висеше, не беше свързан никъде. Разбрах, че трябва да го запуша от дрегата страна, но края който съм огрядил къде влиза ?! Гледах отдолу и не видях мястото където влиза..........

Изображение

Маркуча влиза в клапана който съм ти очертал с черно.Махаш го от самия AGR набутваш една съчма от лагер 3,5мм и си готов
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp

Мнение от Ivo_Borisov » 10 Фев 2017, 13:05

А най добре като се сложи съчмата, маркуча си се слага в агр-а и всичко е затапено.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: M550d

Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp

Мнение от bobreti » 10 Фев 2017, 16:41

:yes: аз точно това съм направил
Ivo_Borisov написа:А най добре като се сложи съчмата, маркуча си се слага в агр-а и всичко е затапено.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 28.11.2019
Пол: Мъж

Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp

Мнение от Илия попов » 28 Ное 2019, 1:22

Здравейте, искам да питам тъй като не знам ако махнеш егр клапата и сложа рейс пайп каква е разликата

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 16.08.2013
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E46 320d
Мечтае да кара: E92 M3

Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp

Мнение от petar_petrov » 09 Яну 2020, 8:33

Илия попов написа:Здравейте, искам да питам тъй като не знам ако махнеш егр клапата и сложа рейс пайп каква е разликата


Няма разлика, поне според мен, ще трябва само да си затапиш тръбата която отива към егр-а. Моята съм я махнал до топлообменника на малкия термостат, и изходът към агр на самия топлообменник съм затапил. Забравих да отбележа че не съм със рейс пайп а си седи агр-а. Просто е изолиран от към вакуум и изгорели газове.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook