Свирене на двигател M43B18i
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Свирене на двигател M43B18i
Я го запиши този шум горе долу някаква представа да се има?
- Dobromir92
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 26.10.2016
- Пол: Мъж
Re: Свирене на двигател M43B18i
Това е шума .. https://m.youtube.com/watch?v=taMkc0csrOo само свиренето а чукането е от газовите инжекциони ... Днес разглобих колектора и проверих клапана за картерните газове и той си е ок и на вакуум и на надналягане. Също шунтирах клапана на прахосмукачката и запалих и отново същия ефект ...
Re: Свирене на двигател M43B18i
Така по груба преценка слушам до около 2000 оборота и гледам,че Ви е страх да го изрежете този мотор.Така ли го карате, по принцип в този оборотен режим? Значи логиката ми е,че при свалени ремъци и по този начин елиминирани всички лагери по спомагателните механизми,остава само разпределителният вал като опция за този звук.По- точно лошо мазане в някой от опорните му лагери.Нека да опитаме следното.Ако вкарате за около десетина минути в около 4000 до 5000 оборота мотора,дали ще има промяна в звука? Чуйте и при натиснат съединител до край дали нещо се променя.
- pimpo
- младши ентусиаст
- Мнения: 604
- Регистриран на: 24.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Детайли за колата: N42B20
Re: Свирене на двигател M43B18i
Вземаш една дълга отвертка, долепяш си я до ухото и като доктор почваш да я допираш до различни части на мотора. Така ще установиш къде се чува най-силно и там вече "копаеш"
Звучи смешно, но много пъти ми е помагал този подход!
Звучи смешно, но много пъти ми е помагал този подход!
Кога се пише "И" и кога "Й"
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
- Dobromir92
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 26.10.2016
- Пол: Мъж
Re: Свирене на двигател M43B18i
Дали може да дърпа въздух от някъде и цепнатина да е така голяма, че да се получава тоя сеирещ шум ? И ако е така идеи как да го локализирам?
- IKN
- младши ентусиаст
- Мнения: 398
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 /316i
Re: Свирене на двигател M43B18i
Dobromir92 написа:Дали може да дърпа въздух от някъде и цепнатина да е така голяма, че да се получава тоя сеирещ шум ? И ако е така идеи как да го локализирам?
От звука на клипа ми се струва ,че звука е виещ . А при дърпане на въздух обикновено има свистене и притрисане
на мотора от това .че паразитния въздух не се отчита от дебитомера и сместа в цилиндрите е неправилна.
В по горните постове правилно те насочиха да се опиташ да локализираш мястото на източника . Това най добре
става със стетоскоп , дълга отвертка с дървена дръжка или най обикновена дървена палка - доближаваш ухото
плътно до единия край и слушаш докато другия край е опрян някъде ,където има съмнение ,че е източника .
Ако можеш я качи някъде на канал и прослушай много добре картера , да си сигурен че виенето не идва от
касетата с балансировъчните валове , скоростна кутия и т.н . Ако при натиснат съединител шума го няма ,
то кутията е проблема.
- bigfinger
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 140
- Регистриран на: 18.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316i E46 N42B18
Re: Свирене на двигател M43B18i
Колега сигурен ли си след като махна ремъците вие по същия на4ин?
Ако не ти е проблем ка4и още едно клип4е със свалени ремъци.
Ако не ти е проблем ка4и още едно клип4е със свалени ремъци.
Няма ненаказано добро!!!! Китайска поговорка.
- Dobromir92
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 26.10.2016
- Пол: Мъж
Re: Свирене на двигател M43B18i
Абсолютно съм сигурен !! Почвам да се вманиачавам ... Не мога да открия стана месеци
Re: Свирене на двигател M43B18i
Здравей, това виене е от лагера на първичния вал на скоростната кутия. Натисни съединителя и подавай газ и леко го отпускай на свободна за за видиш как се променя шума.
- Dobromir92
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 26.10.2016
- Пол: Мъж
Re: Свирене на двигател M43B18i
Не се променя изобщо ... Едва ли от скоростната кутия ..
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Свирене на двигател M43B18i
Две неща са почти сигурни слушайки през някакъв микрофон, тоест не на живо:
1. Звукът е механичен, не е флуид, тоест клапан картерна вентилация и смучене на въздух отпадат.
2. Честотата на въртене на шумящия детайл е по-висока или равна на честотата на въртене на коляновия вал, тоест всичко по разпределителния вал също отпада.
Виждам, че този мотор има два ремъка(признавам, че не го познавам) и май е време колегата да ги свали и двата!:) Климатик ли е това, което се върти със втория ремък, не се вижда добре, сигурно лагера на съединителя му вие или там каквото е.
1. Звукът е механичен, не е флуид, тоест клапан картерна вентилация и смучене на въздух отпадат.
2. Честотата на въртене на шумящия детайл е по-висока или равна на честотата на въртене на коляновия вал, тоест всичко по разпределителния вал също отпада.
Виждам, че този мотор има два ремъка(признавам, че не го познавам) и май е време колегата да ги свали и двата!:) Климатик ли е това, което се върти със втория ремък, не се вижда добре, сигурно лагера на съединителя му вие или там каквото е.
Последна промяна ivoaudi на 04 Май 2017, 0:52, променена общо 1 път
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Свирене на двигател M43B18i
При мен го имаше същото нещо само,че на друга кола излезна водната помпа.Антифриз губи ли ти колега?
- Dobromir92
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 26.10.2016
- Пол: Мъж
Re: Свирене на двигател M43B18i
Вече три пъти ги свалям ремъците и Ви уверявам , че шума не се изменя ... А за антифриза губи по 50-100 грама на десетина дена , а и при свалени ремъци не би трябвало да функциобира . Ходих на преглед в М кар Варна и ми казаха със сигурност ,че е клапана на картерните газове и се навих втора ръка да го намеря читав и го смених .... И естедтвено никаква промяна .
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани