Проблем с е46 320D 2002g 150к.с

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 1.01.2017

Проблем с е46 320D 2002g 150к.с

Мнение от StefanHristov » 15 Яну 2017, 9:59

Здравейте ,имам следния проблем. След опит да се смени софтуера ,колата почна да влиза в авариен режим и светва лампата DDE. Направена е диагностика ,където излезна ,че проблема е в горивната система или по-точно "ниско налягане в рейла" и проблем в едната дюза. И този същия човек ми върна файла на колата с който бях в началото(стария софтуер). Проверена е цялата горивна система ,направен е механически тест на всяка дюза. Проблема беше ,че едната дюза изтърваше и то много към излишното. Всички други бяха добре. Проблемната беше заменена със същата. Всичко друго по колата си работи добре. След като я изкарах от сервиза и тествах на 3000rpm ми светна пак лампата DDE и влезе в авариен режим т.е проблема си остана дори след отстраняване на проблемната дюза. Някакви идеи от какво може да е това? И все пак аз си мисля ,че проблема не е механически.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Проблем с е46 320D 2002g 150к.с

Мнение от dr.peshev » 16 Яну 2017, 17:31

Този същия човек , кодира ли "новата" дюза?!
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 30.04.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: на пълна газ
Мечтае да кара: MB SLS AMG

Re: Проблем с е46 320D 2002g 150к.с

Мнение от DiGital » 16 Яну 2017, 20:26

Код мод голяма работа, и със стария код ще работи. Проблемът е другаде, трябва да се измери подкачващото налягане след горивния филтър, самият горивен филтър също е фактор, цедката на помпата в резервоара може да е мръсна. Минал съм от този път, софтуера може да се вини ако е "играно" много с налягането в рейката, дори в този случай може да се тества със стандартни стойности. Най-важното за софтуера - ако всичко се върти около ЕДИН софтуер там е проблемът.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с е46 320D 2002g 150к.с

Мнение от zvetiko » 17 Яну 2017, 10:01

DiGital написа:Код мод голяма работа, и със стария код ще работи. Проблемът е другаде, трябва да се измери подкачващото налягане след горивния филтър, самият горивен филтър също е фактор, цедката на помпата в резервоара може да е мръсна. Минал съм от този път, софтуера може да се вини ако е "играно" много с налягането в рейката, дори в този случай може да се тества със стандартни стойности. Най-важното за софтуера - ако всичко се върти около ЕДИН софтуер там е проблемът.


Колега не четеш, проблема се е появил :

След опит да се смени софтуера ,колата почна да влиза в авариен режим и светва лампата DDE. Направена е диагностика ,където излезна ,че проблема е в горивната система или по-точно "ниско налягане в рейла" и проблем в едната дюза. И този същия човек ми върна файла на колата с който бях в началото(стария софтуер).


Някъде там е омазването- едва ли от смяна на софтуера се е запушила цедката и филтъра.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 521
Регистриран на: 23.06.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Проблем с е46 320D 2002g 150к.с

Мнение от bgpavlp » 17 Яну 2017, 15:31

Проверете датчика и клапана на рейла. Огледайте буксите и кабелите.
Проблема не е софтуерен.
Изображение

Ако нема у глава, има у Google.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 1.01.2017

Re: Проблем с е46 320D 2002g 150к.с

Мнение от StefanHristov » 17 Яну 2017, 17:48

Датчика и клапана на рейла са проверени. След още една диагностика ,на компютъра показва ,че дюзата на 4ти цилиндър е проблема и също така турбината пренадува. Вакума на ЕГР-а е затапен и рециркулацията на изгорелите газове също е изолирана. Възможно ли е всички тези проблеми по механиката да са предизвикани от смяната на софта ,защото колата преди това си беше перфектна? В сервиз е влизала само за смяна на масло и филтри преди това.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 521
Регистриран на: 23.06.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Проблем с е46 320D 2002g 150к.с

Мнение от bgpavlp » 18 Яну 2017, 7:58

Какво имаш в предвид под смяна на софтуера? Кой софтуер?
Аз съм ги имал същите проблеми и без да съм сменял софтуера?
Изображение

Ако нема у глава, има у Google.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook