Диса клапата работи на обратно!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Диса клапата работи на обратно!
BiTurbo написа:dr.peshev написа:luizov написа:И при мен работи така - същия мотор. И на мен ми се видя странно. Освен това дисата ми е рециклирана с нова мембрана. При най-лекото подаване на газ палчето мръдва и се връща пак на около 4000 оборота. Други колеги да кажат как е при тях.
Щом мърда при газ, значи почва да се затваря клапата и след 4000 се връща , което значи че се отваря!
Така трябва да бъде!
Точно така, клапата е нормално отворена, на празен ход не играе никаква роля, там въздуха се подава контролирано от стъпковия мотор през едни малки отвори до основните отвори за цилиндрите
После като се подаде газ, както каза колегата клапата затваря и всичко е ок, при минаване на около 3750об тя отново се отваря....
П.С. Ето още подробно инфо по върпоса, четете от 38ма страница...
http://www.beisansystems.com/misc/SEIMENS_MS_420_ENGINE_CONTROL_SYSTEM.pdf
Колега, до 3750 оборота клапа е затворена. Нормално седи отворена. За да се затвори трябва да се запали двигателя, за да се осигури необходимят вакум за управлението и. Външно това се изразява, че лоста на актуатора и, със запалването на двигателя, отива от едното крайно положение в другото.
DISA клапата няма нищо общо с оборотите на празен ход и стъпковият мотор.
- BiTurbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Диса клапата работи на обратно!
Ти не знам дали изобщо прочете какво съм написал.....
Клапата е нормално отворена, тва няма нищо общо с метода и на функциониране (просто означава, че в покой е винаги отворена и при повреда във вакуума ще остане така).
И да няма общо със стъпковия мотор и аз съм го написал
Не ти разбрах поста.
После като се подаде газ, както каза колегата клапата затваря и всичко е ок, при минаване на около 3750об тя отново се отваря....
Клапата е нормално отворена, тва няма нищо общо с метода и на функциониране (просто означава, че в покой е винаги отворена и при повреда във вакуума ще остане така).
И да няма общо със стъпковия мотор и аз съм го написал
.. клапата е нормално отворена, на празен ход не играе никаква роля, там въздуха се подава контролирано от стъпковия мотор
Не ти разбрах поста.
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
Re: Диса клапата работи на обратно!
vladobate написа:С кое съм се объркал ?
С това - " На място при подаване на газ двг не се товари и диса не може да задейства , капиш . Демек не може да се провери дали бачка или не "
На Дисата не и пука дали колата е в движение или не.За нея са определящи само оборотите на мотора,независимо на коя предавка е.
На моторите,които съм виждал Дисата е затворена и на празен ход и остава така до около 4к,демек при самото запалване тя си затваря!
А защо моята действа обратно?
- luizov
- младши ентусиаст
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Диса клапата работи на обратно!
Точно така както казва колегата petio_bmw 318is и моята работи точно на обратно на това което е описано в PDF фаила даден по-горе. Направих и видео https://www.youtube.com/watch?v=J56mgtL ... e=youtu.be - ясно се вижда как клапата се затваря след запалване на двигателя, след което при най-малкото подаване на газ се отваря и стои отворена до около 4000rpm след което се затваря. Каква може да е причината да работи на обратно и как би могло да се коригира. Ето и видео от работата на диса клапата на колега със същия мотор като моя https://www.youtube.com/watch?v=oRJ21zUlupM има голяма разлика
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
Re: Диса клапата работи на обратно!
Проблема явно ни е в компа,колега.Пробва ли да направиш адаптация на дисата през инпа?На мен не ми се получи!Дава си грешни сигнали и това е
- dr.peshev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Диса клапата работи на обратно!
Предлагам да ви дам една работеща , неотваряна ДИСА клапа за тест!
Но е за M52TU http://www.realoem.com/bmw/enUS/partxre ... series=E46
Но е за M52TU http://www.realoem.com/bmw/enUS/partxre ... series=E46
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
Re: Диса клапата работи на обратно!
Благодаря,колега!Пробвах с работеща от друга кола и пак е същото,слагах и моята диса на друг мотор-работи си перфектно.Проблема е в компютъра и сега съм с откачена букса,че иначе много спъната.Ако някой има идея как да се оправи ,без да сменям компютъра .....
- dr.peshev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Диса клапата работи на обратно!
Вероятно с преинсталиране на софтуера!
Ще проверя и ще пиша!
Ще проверя и ще пиша!
- taba4ko
- ентусиаст
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '00 E46 323ci & 12' F30 335i
Re: Диса клапата работи на обратно!
Чак ме достраша да си погледна моята клапа как работи.....ако имам такава Това е механизъм за който не съм се интересувал и не знам нищо за него.
Какви са симптомите за липса на вакуум? Как се държи двигателя в таква ситуация с неработеща ДИС клапа?
dr.peshev написа:Като няма вакуум,сменяте мембраната!
Като трака,сменяте крилото и оста!
За другото се грижи моторния компютър!
Какви са симптомите за липса на вакуум? Как се държи двигателя в таква ситуация с неработеща ДИС клапа?
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
Re: Диса клапата работи на обратно!
taba4ko написа:
Какви са симптомите за липса на вакуум? Как се държи двигателя в таква ситуация с неработеща ДИС клапа?
Постоянно отворена клапа,по-мудна в ниските обороти,а над 3500 не си иска гумите
- dr.peshev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 202
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: Диса клапата работи на обратно!
BiTurbo написа:dr.peshev написа:luizov написа:И при мен работи така - същия мотор. И на мен ми се видя странно. Освен това дисата ми е рециклирана с нова мембрана. При най-лекото подаване на газ палчето мръдва и се връща пак на около 4000 оборота. Други колеги да кажат как е при тях.
Щом мърда при газ, значи почва да се затваря клапата и след 4000 се връща , което значи че се отваря!
Така трябва да бъде!
Точно така, клапата е нормално отворена, на празен ход не играе никаква роля, там въздуха се подава контролирано от стъпковия мотор през едни малки отвори до основните отвори за цилиндрите
После като се подаде газ, както каза колегата клапата затваря и всичко е ок, при минаване на около 3750об тя отново се отваря....
П.С. Ето още подробно инфо по върпоса, четете от 38ма страница...
http://www.beisansystems.com/misc/SEIMENS_MS_420_ENGINE_CONTROL_SYSTEM.pdf
ЕВАЛА НА КОЛЕГАТА ЗА ЛИНКА
- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 202
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: Диса клапата работи на обратно!
На моята е39 м54б22 2000г фейс, докато не запаля мотора клапата не затваря автоматично. Тоест ако дам на контакт нищо не се случва. Чак като запаля тогава се вижда как затваря и като натисна по-рязко или тежко педала на газта отваря дори и да не е стигнала обороти 3000об/мин. Вакумната камера съм я пробвал преди това на ръчно и си работеше нормално.
Ето ви едно видео което заснех. https://youtu.be/X8s1zO7OU3U
Така че това, което " vladobate " е написъл има логика ! Да колата не е натоварена механично реално, скоростната не е зацепена и колата не се движи и не се използва силата за нейното задвижване, но компютъра отчита, к0гат0 натискате сериозно газта, което в реални условия означава сериозен товар и от там клапата сработва. Тоест дали енергията от двигателя ще отиде за полезно извършена работа или не комптъра не го интересува, той следи какво се диктува на педала и си казва " О тука требе тяга, тоз натиска здраво, чакай да отворим дисата ! "
А това от линка е за модел на управление "SEIMENS_MS_420_ENGINE_CONTROL_SYSTEM" Не знам моя и вашите какви са, но явно има разлики.
За мен моята диса си работи коректно. В ниските колата си е супер според мен и във високите също.
Ето ви едно видео което заснех. https://youtu.be/X8s1zO7OU3U
Така че това, което " vladobate " е написъл има логика ! Да колата не е натоварена механично реално, скоростната не е зацепена и колата не се движи и не се използва силата за нейното задвижване, но компютъра отчита, к0гат0 натискате сериозно газта, което в реални условия означава сериозен товар и от там клапата сработва. Тоест дали енергията от двигателя ще отиде за полезно извършена работа или не комптъра не го интересува, той следи какво се диктува на педала и си казва " О тука требе тяга, тоз натиска здраво, чакай да отворим дисата ! "
А това от линка е за модел на управление "SEIMENS_MS_420_ENGINE_CONTROL_SYSTEM" Не знам моя и вашите какви са, но явно има разлики.
За мен моята диса си работи коректно. В ниските колата си е супер според мен и във високите също.
- luizov
- младши ентусиаст
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Диса клапата работи на обратно!
Да но моята си е точно на обратно. Паля, клапата затваря, отваря при най-малкото подаване на газ (още след 1500 rpm), стои отворена до 4000 и след това затваря. Реално в ниските обороти ми е отворена, а във високите - затворена.
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Диса клапата работи на обратно!
За мен тези Диса клапи са най-голямата глупост ,която може да се измисли..Да се чудиш дали държи вакум ,или дали няма да ти падне в мотора и да го строши...друго си беше ед.ванос няма диса клапи ,върви си абе проста работа,а сега с тия диси клапи двойни ваноси...
За да сте сигурни в диса клапата си вземете една чисто нова и ви се решават проблемите! Не оригиналната 300 лв
Оригинална 600 лв
За да сте сигурни в диса клапата си вземете една чисто нова и ви се решават проблемите! Не оригиналната 300 лв
Оригинална 600 лв
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани