Диса клапата работи на обратно!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
Диса клапата работи на обратно!
Мотора е М52B25tu и проблема е,че дисата работи на обратно.При запалване на мотора,клапата се затваря(както си е редно )и трябва да остане така до около 4000 оборота и чак тогава да се отвори.Но при мен ,при леко подаване на газ тя веднага се отваря и остава така до 4000 оборота,след 4к се затваря Ток си има постоянно на буксата,масата се губи от 750 до 4к оборота,после идва и затваря клапата.Някой ,ако има идея на какво се дължи това,ще съм благодарен да сподели!
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 824
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Диса клапата работи на обратно!
На диагностика излиза ли нещо колега? би трябвало на 3750 оборота да работи дисата доколкото знам
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
Re: Диса клапата работи на обратно!
На диагностика нищо не излиза за диса!
- luizov
- младши ентусиаст
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Диса клапата работи на обратно!
И при мен работи така - същия мотор. И на мен ми се видя странно. Освен това дисата ми е рециклирана с нова мембрана. При най-лекото подаване на газ палчето мръдва и се връща пак на около 4000 оборота. Други колеги да кажат как е при тях.
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 824
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Диса клапата работи на обратно!
https://www.youtube.com/watch?v=oRJ21zUlupM това е от моята кола
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
Re: Диса клапата работи на обратно!
Така трябва да работи,като подадеш газ и да затваря.Моята е точно на обратно.Не знам само защо на празнен ход ти е отворена,а по-странно ми е,че между 30 и 40 сек. не мърда изобщо при подаване на газ,а после се оправя.И аз сменях мембраната и се зарадвах ,че ще имам вече диса,то кво стана хахаха.Сега карам с откачена букса,да си върви във високите поне.
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 824
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Диса клапата работи на обратно!
Знам ли хаха ,не ми е правила проблеми миналия ден я гледахме има си вакум всичко е както трябва.
- dr.peshev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Диса клапата работи на обратно!
luizov написа:И при мен работи така - същия мотор. И на мен ми се видя странно. Освен това дисата ми е рециклирана с нова мембрана. При най-лекото подаване на газ палчето мръдва и се връща пак на около 4000 оборота. Други колеги да кажат как е при тях.
Щом мърда при газ, значи почва да се затваря клапата и след 4000 се връща , което значи че се отваря!
Така трябва да бъде!
Re: Диса клапата работи на обратно!
На място няма как да разберете работи ли коректно , това че мърда е .....да мърда и какво . Работи при натоварен двг и то оборотния дизпазон не е единствено условие. На празен ход що да работи не е нужно , само при подаване на газ , ако задържиш обороти на място ( ненатоварен двг ) връща пак или въобще не мърда ако не е достатъчно рязко разръчкването.
- BiTurbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Диса клапата работи на обратно!
dr.peshev написа:luizov написа:И при мен работи така - същия мотор. И на мен ми се видя странно. Освен това дисата ми е рециклирана с нова мембрана. При най-лекото подаване на газ палчето мръдва и се връща пак на около 4000 оборота. Други колеги да кажат как е при тях.
Щом мърда при газ, значи почва да се затваря клапата и след 4000 се връща , което значи че се отваря!
Така трябва да бъде!
Точно така, клапата е нормално отворена, на празен ход не играе никаква роля, там въздуха се подава контролирано от стъпковия мотор през едни малки отвори до основните отвори за цилиндрите
После като се подаде газ, както каза колегата клапата затваря и всичко е ок, при минаване на около 3750об тя отново се отваря....
П.С. Ето още подробно инфо по върпоса, четете от 38ма страница...
http://www.beisansystems.com/misc/SEIMENS_MS_420_ENGINE_CONTROL_SYSTEM.pdf
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 824
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Диса клапата работи на обратно!
vladobate написа:На място няма как да разберете работи ли коректно , това че мърда е .....да мърда и какво . Работи при натоварен двг и то оборотния дизпазон не е единствено условие. На празен ход що да работи не е нужно , само при подаване на газ , ако задържиш обороти на място ( ненатоварен двг ) връща пак или въобще не мърда ако не е достатъчно рязко разръчкването.
Тука,не можах да схвана какво искаш да кажеш
Re: Диса клапата работи на обратно!
turbonetic написа:vladobate написа:На място няма как да разберете работи ли коректно , това че мърда е .....да мърда и какво . Работи при натоварен двг и то оборотния дизпазон не е единствено условие. На празен ход що да работи не е нужно , само при подаване на газ , ако задържиш обороти на място ( ненатоварен двг ) връща пак или въобще не мърда ако не е достатъчно рязко разръчкването.
Тука,не можах да схвана какво искаш да кажеш
На място при подаване на газ двг не се товари и диса не може да задейства , капиш . Демек не може да се провери дали бачка или не .Освен при рязко подаване на газ компа отчита че товари двг и задейства клапата....за малко , ако мръдне си правиш логично заключение , че работи , ама дали коректно в целия диапазон не може да се каже. Това имах предвид с предния пост.
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
Re: Диса клапата работи на обратно!
vladobate написа:turbonetic написа:vladobate написа:На място няма как да разберете работи ли коректно , това че мърда е .....да мърда и какво . Работи при натоварен двг и то оборотния дизпазон не е единствено условие. На празен ход що да работи не е нужно , само при подаване на газ , ако задържиш обороти на място ( ненатоварен двг ) връща пак или въобще не мърда ако не е достатъчно рязко разръчкването.
Тука,не можах да схвана какво искаш да кажеш
На място при подаване на газ двг не се товари и диса не може да задейства , капиш . Демек не може да се провери дали бачка или не .Освен при рязко подаване на газ компа отчита че товари двг и задейства клапата....за малко , ако мръдне си правиш логично заключение , че работи , ама дали коректно в целия диапазон не може да се каже. Това имах предвид с предния пост.
Яко си се объркал или си нямаш никаква представа от това и пишеш глупости,капиш
На повечето ни е ясно как работи Дисата,проблема при мен лично е ,че компа дава обратни сигнали и след като му правих адаптация с инпа,няма никаква промяна.Когато трябва да е отворена-затваря,а когато да се затваря-отваря.Дали с чип на компа ще се оправи,някой запознат да каже
Re: Диса клапата работи на обратно!
petio_bmw 318is написа:vladobate написа:turbonetic написа:vladobate написа:На място няма как да разберете работи ли коректно , това че мърда е .....да мърда и какво . Работи при натоварен двг и то оборотния дизпазон не е единствено условие. На празен ход що да работи не е нужно , само при подаване на газ , ако задържиш обороти на място ( ненатоварен двг ) връща пак или въобще не мърда ако не е достатъчно рязко разръчкването.
Тука,не можах да схвана какво искаш да кажеш
На място при подаване на газ двг не се товари и диса не може да задейства , капиш . Демек не може да се провери дали бачка или не .Освен при рязко подаване на газ компа отчита че товари двг и задейства клапата....за малко , ако мръдне си правиш логично заключение , че работи , ама дали коректно в целия диапазон не може да се каже. Това имах предвид с предния пост.
Яко си се объркал или си нямаш никаква представа от това и пишеш глупости,капиш
На повечето ни е ясно как работи Дисата,проблема при мен лично е ,че компа дава обратни сигнали и след като му правих адаптация с инпа,няма никаква промяна.Когато трябва да е отворена-затваря,а когато да се затваря-отваря.Дали с чип на компа ще се оправи,някой запознат да каже
С кое съм се объркал ?
- dr.peshev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Диса клапата работи на обратно!
Защо се занимавате с глупости?!
Като няма вакуум,сменяте мембраната!
Като трака,сменяте крилото и оста!
За другото се грижи моторния компютър!
Като няма вакуум,сменяте мембраната!
Като трака,сменяте крилото и оста!
За другото се грижи моторния компютър!
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани