Проблем с автоматик Е46 ???
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с автоматик Е46 ???
Имам следният проблем с(засега не чак толкова голям) BMW 325 автоматик 2002г.
Случвало ми се е няколко пъти докато карам на"автопилот" да ми светне "зъбно колело" и в него знак "!",до индикацита "D" на таблото,като след това "автопилота" се изключва и не може да се включи,а трябва да мине време или да съм изгасил колата.
Възможно ли е това да е вследсвие на намаляло количество масло в скоростите или не,понеже досега не съм го сменял,а съм и направил 25000км?
Ако някои знае да помага,преди да съм закъсал по-сериозно !!!
Случвало ми се е няколко пъти докато карам на"автопилот" да ми светне "зъбно колело" и в него знак "!",до индикацита "D" на таблото,като след това "автопилота" се изключва и не може да се включи,а трябва да мине време или да съм изгасил колата.
Възможно ли е това да е вследсвие на намаляло количество масло в скоростите или не,понеже досега не съм го сменял,а съм и направил 25000км?
Ако някои знае да помага,преди да съм закъсал по-сериозно !!!
Re: Проблем с автоматик Е46 ???
Минава в авариен режим автомата. Обслужи кутията смяна филтър и масло .
- kalmuchito
- Потребител
- Мнения: 43
- Регистриран на: 14.04.2011
- Местоположение: Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330d
Re: Проблем с автоматик Е46 ???
Обслужи я и дано имаш късмет , в противен случай приготвяй хилядарката !
Re: Проблем с автоматик Е46 ???
Няма лошо да обслужи кутията, но така на сляпо да прави някакви интервенции без да знае какъв и колко болезнен е сегашния му проблем е пълна щуротия.
Преди да предприемеш каквото и да е, отиди при някой който разбира от БМВ автоматик.
Натъртвам на БМВ автоматик, защото повечето които си мислят, че правят авт. скорости са на мнението, че всички кутии са еднакви, даже без значение от марката и модела на автомобила (с леки разлики, разбира се, от годината на производство )
Има достатъчно хора и тук, които могат да ти помогнат с правилното диагностициране на проблема, и съответно да ти препоръчат сигурен сервиз, ако те нямат възможност да ремонтират кутията.
Идеята ми е, че е по-добре (най-малкото евтино и бързо) да дадеш едни 50лв и да разбереш дали трябва да търсиш друга кутия или ще правиш тази.
Иначе обслужване ~400лв, и ако проблема остане и се окаже голям, скъп и т.н., следва да намериш друга кутия, която пак е редно да обслужиш.
И в крайна сметка разликата може да веднъж -50лв, или -350лв.
Преди да предприемеш каквото и да е, отиди при някой който разбира от БМВ автоматик.
Натъртвам на БМВ автоматик, защото повечето които си мислят, че правят авт. скорости са на мнението, че всички кутии са еднакви, даже без значение от марката и модела на автомобила (с леки разлики, разбира се, от годината на производство )
Има достатъчно хора и тук, които могат да ти помогнат с правилното диагностициране на проблема, и съответно да ти препоръчат сигурен сервиз, ако те нямат възможност да ремонтират кутията.
Идеята ми е, че е по-добре (най-малкото евтино и бързо) да дадеш едни 50лв и да разбереш дали трябва да търсиш друга кутия или ще правиш тази.
Иначе обслужване ~400лв, и ако проблема остане и се окаже голям, скъп и т.н., следва да намериш друга кутия, която пак е редно да обслужиш.
И в крайна сметка разликата може да веднъж -50лв, или -350лв.
- stefan_suny
- младши ентусиаст
- Мнения: 344
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: Проблем с автоматик Е46 ???
Колега има точно две неща, които може и трябва да направиш първо, за да се изясни проблема и да не се вкарваш в големи разходи, поне не веднага.
1.Диагностика на компютър - ще си каже ако има поблем по електрониката \сензори за температура, обороти, клапани\ или приплъзване на съединител или какъвто проблем може да засече електрониката. Ако няма грешка \но едва ли, предвид че святка зъбното колело....\ :
2.На канал при работещ двигател и положение N на автомата развиваш пробката за пълнене на кутията. Предварително си си взел литър масло и с помпичка или голяма спринцовка или каквото намериш започваш да наливаш в дупката докато протече. Така ще си допълниш кутията ако има теч, макар че би следвало да може да го установиш визуално.
Не бързай да обслужваш кутията, това няма да ти реши проблема, а според зависи кой и къде го прави, вероятно ще те набута със съответната сума. Горните две неща може и в обратен ред да ги направиш ако ти е по удобно, но пак казвам щом святка лампата - компютърна диагностика. Може проблема да е дреболия, може и да не е, но после ще се решава какво да се прави и дали ще се обслужва тази кутия.
1.Диагностика на компютър - ще си каже ако има поблем по електрониката \сензори за температура, обороти, клапани\ или приплъзване на съединител или какъвто проблем може да засече електрониката. Ако няма грешка \но едва ли, предвид че святка зъбното колело....\ :
2.На канал при работещ двигател и положение N на автомата развиваш пробката за пълнене на кутията. Предварително си си взел литър масло и с помпичка или голяма спринцовка или каквото намериш започваш да наливаш в дупката докато протече. Така ще си допълниш кутията ако има теч, макар че би следвало да може да го установиш визуално.
Не бързай да обслужваш кутията, това няма да ти реши проблема, а според зависи кой и къде го прави, вероятно ще те набута със съответната сума. Горните две неща може и в обратен ред да ги направиш ако ти е по удобно, но пак казвам щом святка лампата - компютърна диагностика. Може проблема да е дреболия, може и да не е, но после ще се решава какво да се прави и дали ще се обслужва тази кутия.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани