Трудно пали при студен двигател
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- Tsureto
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Трудно пали при студен двигател
е46 2.0d 136hp
Трудно пали при студен двигател, няма значение топло ли е или студено времето. Когато е студен двигателя пали трудно, върти 10-15 секунди.
Не са свещи, не е и релето. Сменени са.
Върти, върти и едвам захапе, претриса и започва леко да работи нормално, отзад изпушва бяло сивкав дим-нафта. Направи ми впечатление, че когато я запаля, при тръгване подавам газ но не се усеща, няма подаване, съвсем леко, даже може и да угасне, колкото и да подавам, след 1-2 мин. се нормализира всичко.
Един пич каза, че може да е умна дюза, но не вярвам да е от нея. Възможно ли е да е ГНП-то ? Моля за съвети и помощ.
p.s. Когато е студено времето и колата е загряла, при спряло положение мени обороти, държи нормални и след 5 мин паднат, държи ги паднали 1 мин после пак нормализира?
Общо взето това са симптомите.............
Прегледах темите, но не намерих отговор на моите симптоми и за това пускам темата
Трудно пали при студен двигател, няма значение топло ли е или студено времето. Когато е студен двигателя пали трудно, върти 10-15 секунди.
Не са свещи, не е и релето. Сменени са.
Върти, върти и едвам захапе, претриса и започва леко да работи нормално, отзад изпушва бяло сивкав дим-нафта. Направи ми впечатление, че когато я запаля, при тръгване подавам газ но не се усеща, няма подаване, съвсем леко, даже може и да угасне, колкото и да подавам, след 1-2 мин. се нормализира всичко.
Един пич каза, че може да е умна дюза, но не вярвам да е от нея. Възможно ли е да е ГНП-то ? Моля за съвети и помощ.
p.s. Когато е студено времето и колата е загряла, при спряло положение мени обороти, държи нормални и след 5 мин паднат, държи ги паднали 1 мин после пак нормализира?
Общо взето това са симптомите.............
Прегледах темите, но не намерих отговор на моите симптоми и за това пускам темата
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 824
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Трудно пали при студен двигател
На диагностика колега закачал ли си я? При един приятел имаше същото нещо и излезе дюза ..
- Tsureto
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: Трудно пали при студен двигател
На диагностика излезна дюзата, но не мисля че е от нея. Тук прочетох хо темите за тази "умна дюза" и колегите пишат, че влияе само на вървенето, не на палене.....
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Трудно пали при студен двигател
Cvetun написа:На диагностика излезна дюзата, но не мисля че е от нея. Тук прочетох хо темите за тази "умна дюза" и колегите пишат, че влияе само на вървенето, не на палене.....
Колега, имаш очевидна повреда по двигателя- защо не започнеш с отстраняването и и след това да търсиш нещо друго. "Умната" дюза е дюза с датчик, който дава информация на DDE за времето за начало на впръскване и показанията му се вземат в предвид, кога да се извърши впръскването на гориво.
Последно избутване Tsureto от 11 Яну 2017, 10:36
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани