330 дизел 204 конски сили.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 10.10.2012
Пол: Мъж

330 дизел 204 конски сили.

Мнение от toreador731 » 20 Дек 2016, 13:18

Здравейте колеги! Преди седмица се сдобих с автомобила. Имам следните проблеми!
1.Колата пали ужасно трудно на минусови температури и трябва да и натискам педала на газта за да запали.
2.При загрял мотор колата върти 2-3 оборота и тогава запалва отново.
3. Снощи обаче стана -8 градуса и автомобила не пожела да запали. Отидох , купих чисто нов акумулатор , който е 110 ампера. Сложих добавка против замръзване на горивото и имам в резервоара 50 литра дизел.
Проблема се изразява в това ,че като дам на контакт,светва подгрева и се чува едно бучене и колата няма сила да запали. въртя 5-6 секунди и започва по динамично да се опитва да завърти,но нещо го спира. На диагностика показва,че имам 6 изгорели подгревни свещи. Чета във форумите че се сменяло първо релето,което захранва свещите. Аз съм го взел.
Та обръщам се към вас за съвет.... как да процедирам , да с епробвам ли да запаля колата като ме дръпнат на въже или да си извикам платформа и да ме закарат до най-близкият сервиз. Поздрави!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо

Re: 330 дизел 204 конски сили.

Мнение от virtualchild » 20 Дек 2016, 13:47

Ако е автомат по-добре не я дърпай с въже!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: 330 дизел 204 конски сили.

Мнение от zvetiko » 20 Дек 2016, 13:50

toreador731 написа:Здравейте колеги! Преди седмица се сдобих с автомобила. Имам следните проблеми!
1.Колата пали ужасно трудно на минусови температури и трябва да и натискам педала на газта за да запали.
2.При загрял мотор колата върти 2-3 оборота и тогава запалва отново.
3. Снощи обаче стана -8 градуса и автомобила не пожела да запали. Отидох , купих чисто нов акумулатор , който е 110 ампера. Сложих добавка против замръзване на горивото и имам в резервоара 50 литра дизел.
Проблема се изразява в това ,че като дам на контакт,светва подгрева и се чува едно бучене и колата няма сила да запали. въртя 5-6 секунди и започва по динамично да се опитва да завърти,но нещо го спира. На диагностика показва,че имам 6 изгорели подгревни свещи. Чета във форумите че се сменяло първо релето,което захранва свещите. Аз съм го взел.
Та обръщам се към вас за съвет.... как да процедирам , да с епробвам ли да запаля колата като ме дръпнат на въже или да си извикам платформа и да ме закарат до най-близкият сервиз. Поздрави!


Колега, след като излизат 6 подгревни свещи, наистина вероятността проблема да е в модула на свещите е голяма, но може да е и в модула и в свещите, а не е изключено да е само в свещите- виждал съм някакви свещи марка "Искра", които бяха изгорели всичките. Но от това, което описваш проблема най-вероятно няма да е само в подгрева.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1636
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: 330 дизел 204 конски сили.

Мнение от Z3Ro* » 20 Дек 2016, 13:53

Щом не пали колата, проблемът не е само в свещите/релето. Няма смисъл да я дърпаш. Трябва диагностика, за да се установи проблемът - може да е някой сензор, дюза или помпата под седалката, както и други неща. Горивният филтър сменен ли е?

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 10.10.2012
Пол: Мъж

Re: 330 дизел 204 конски сили.

Мнение от toreador731 » 20 Дек 2016, 13:58

Всичко е сменено колеги,в същият ден в който я взех колата смених абсолютно всички филтри.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 5.02.2009
Пол: Мъж
Кара: E46 330xi

Re: 330 дизел 204 конски сили.

Мнение от skoklev » 20 Дек 2016, 16:32

Трудното въртене при нов акумулатор е признак на не добре работещ стартер, имай го предвид и него. :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 215
Регистриран на: 7.11.2010
Пол: Мъж
Кара: 330D
Мечтае да кара: S62B50

Re: 330 дизел 204 конски сили.

Мнение от Evkata » 20 Дек 2016, 18:09

На -8 трябва да пали и без подгрев.. на -15 само за експеримента се качвам и директно въртя и си пали без особено затруднение.. А динамично ли върти стартера ?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 325DА touring

Re: 330 дизел 204 конски сили.

Мнение от kkrumov » 20 Дек 2016, 22:32

toreador731 написа:Здравейте колеги! Преди седмица се сдобих с автомобила. Имам следните проблеми!
1.Колата пали ужасно трудно на минусови температури и трябва да и натискам педала на газта за да запали.
2.При загрял мотор колата върти 2-3 оборота и тогава запалва отново.
3. Снощи обаче стана -8 градуса и автомобила не пожела да запали. Отидох , купих чисто нов акумулатор , който е 110 ампера. Сложих добавка против замръзване на горивото и имам в резервоара 50 литра дизел.
Проблема се изразява в това ,че като дам на контакт,светва подгрева и се чува едно бучене и колата няма сила да запали. въртя 5-6 секунди и започва по динамично да се опитва да завърти,но нещо го спира. На диагностика показва,че имам 6 изгорели подгревни свещи. Чета във форумите че се сменяло първо релето,което захранва свещите. Аз съм го взел.
Та обръщам се към вас за съвет.... как да процедирам , да с епробвам ли да запаля колата като ме дръпнат на въже или да си извикам платформа и да ме закарат до най-близкият сервиз. Поздрави!


Здравей Колега,
Имах същия проблем 2 зими. През първата смених свещи и акумулатор, втората зима ми рециклираха релето , но проблемът си остана. При температута под -3,-5 градуса, колата палеше супер трудно. При под -8,-10 колата не палеше. Тази есен купих ново реле и нови свещи-вече нямам проблем с паленето. Съветът ми е да си смениш и ти свещи и реле с нови- възможно от най- скъпите и проблемът ще ти се реши. Успех.


Sent from my iPhone using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 24.08.2014
Местоположение: София
Кара: e46 320d 150hp

Re: 330 дизел 204 конски сили.

Мнение от Simbazz » 21 Дек 2016, 10:01

Подкрепям колегата kkrumov .. Ново реле и нови свещи и ще забравиш за проблемите с паленето.

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 10.10.2012
Пол: Мъж

Re: 330 дизел 204 конски сили.

Мнение от toreador731 » 21 Дек 2016, 15:11

Благодаря колеги,закарах колата с платформа до отозиризан сервиз. Ще рециклират стартера+ ново реле и 6 подгревни свещи.
Приятно изкарване на празниците!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 19.07.2016
Пол: Мъж
Кара: Лагерница
Мечтае да кара: M4 G82
Детайли за колата: Бърза без спирачки

Re: 330 дизел 204 конски сили.

Мнение от ceko88 » 23 Дек 2016, 15:50

Малко късно ,но да споделя и аз моите наблюдения .Аз също съм за смяна на реле/вещи но за момента си карам тека .Просто при по минусови температури ако не запари при първото завъртане изключвам дебитомера и паля .Помага доста . :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 871
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: София
Кара: е85 M54B30

Re: 330 дизел 204 конски сили.

Мнение от sub_eleven » 24 Дек 2016, 9:55

toreador731 написа:Благодаря колеги,закарах колата с платформа до отозиризан сервиз. Ще рециклират стартера+ ново реле и 6 подгревни свещи.
Приятно изкарване на празниците!

няма да имаш проблеми, след като го направиш. Точно в това се крият проблемите ти. Стартера ти се е износил най-вероятно и направо почти окъсява. Ще палиш от четвърт оборот след като го оправиш,в комбинация със смененото реле и свещи :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 18.04.2010
Местоположение: София - град
Пол: Мъж
Кара: тъжно друга марка :(
Мечтае да кара: Пак BMW

Re: 330 дизел 204 конски сили.

Мнение от The Edge » 10 Яну 2017, 11:03

ceko88 написа:Малко късно ,но да споделя и аз моите наблюдения .Аз също съм за смяна на реле/вещи но за момента си карам тека .Просто при по минусови температури ако не запари при първото завъртане изключвам дебитомера и паля .Помага доста . :mhihi:


:shock: Добре, а тук какво е логиката .. какво променя в базовите настройки, че успява да запали по-лесно ?

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook