330 дизел 204 конски сили.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- toreador731
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 10.10.2012
- Пол: Мъж
330 дизел 204 конски сили.
Здравейте колеги! Преди седмица се сдобих с автомобила. Имам следните проблеми!
1.Колата пали ужасно трудно на минусови температури и трябва да и натискам педала на газта за да запали.
2.При загрял мотор колата върти 2-3 оборота и тогава запалва отново.
3. Снощи обаче стана -8 градуса и автомобила не пожела да запали. Отидох , купих чисто нов акумулатор , който е 110 ампера. Сложих добавка против замръзване на горивото и имам в резервоара 50 литра дизел.
Проблема се изразява в това ,че като дам на контакт,светва подгрева и се чува едно бучене и колата няма сила да запали. въртя 5-6 секунди и започва по динамично да се опитва да завърти,но нещо го спира. На диагностика показва,че имам 6 изгорели подгревни свещи. Чета във форумите че се сменяло първо релето,което захранва свещите. Аз съм го взел.
Та обръщам се към вас за съвет.... как да процедирам , да с епробвам ли да запаля колата като ме дръпнат на въже или да си извикам платформа и да ме закарат до най-близкият сервиз. Поздрави!
1.Колата пали ужасно трудно на минусови температури и трябва да и натискам педала на газта за да запали.
2.При загрял мотор колата върти 2-3 оборота и тогава запалва отново.
3. Снощи обаче стана -8 градуса и автомобила не пожела да запали. Отидох , купих чисто нов акумулатор , който е 110 ампера. Сложих добавка против замръзване на горивото и имам в резервоара 50 литра дизел.
Проблема се изразява в това ,че като дам на контакт,светва подгрева и се чува едно бучене и колата няма сила да запали. въртя 5-6 секунди и започва по динамично да се опитва да завърти,но нещо го спира. На диагностика показва,че имам 6 изгорели подгревни свещи. Чета във форумите че се сменяло първо релето,което захранва свещите. Аз съм го взел.
Та обръщам се към вас за съвет.... как да процедирам , да с епробвам ли да запаля колата като ме дръпнат на въже или да си извикам платформа и да ме закарат до най-близкият сервиз. Поздрави!
- virtualchild
- младши ентусиаст
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: 330 дизел 204 конски сили.
Ако е автомат по-добре не я дърпай с въже!
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: 330 дизел 204 конски сили.
toreador731 написа:Здравейте колеги! Преди седмица се сдобих с автомобила. Имам следните проблеми!
1.Колата пали ужасно трудно на минусови температури и трябва да и натискам педала на газта за да запали.
2.При загрял мотор колата върти 2-3 оборота и тогава запалва отново.
3. Снощи обаче стана -8 градуса и автомобила не пожела да запали. Отидох , купих чисто нов акумулатор , който е 110 ампера. Сложих добавка против замръзване на горивото и имам в резервоара 50 литра дизел.
Проблема се изразява в това ,че като дам на контакт,светва подгрева и се чува едно бучене и колата няма сила да запали. въртя 5-6 секунди и започва по динамично да се опитва да завърти,но нещо го спира. На диагностика показва,че имам 6 изгорели подгревни свещи. Чета във форумите че се сменяло първо релето,което захранва свещите. Аз съм го взел.
Та обръщам се към вас за съвет.... как да процедирам , да с епробвам ли да запаля колата като ме дръпнат на въже или да си извикам платформа и да ме закарат до най-близкият сервиз. Поздрави!
Колега, след като излизат 6 подгревни свещи, наистина вероятността проблема да е в модула на свещите е голяма, но може да е и в модула и в свещите, а не е изключено да е само в свещите- виждал съм някакви свещи марка "Искра", които бяха изгорели всичките. Но от това, което описваш проблема най-вероятно няма да е само в подгрева.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: 330 дизел 204 конски сили.
Щом не пали колата, проблемът не е само в свещите/релето. Няма смисъл да я дърпаш. Трябва диагностика, за да се установи проблемът - може да е някой сензор, дюза или помпата под седалката, както и други неща. Горивният филтър сменен ли е?
- toreador731
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 10.10.2012
- Пол: Мъж
Re: 330 дизел 204 конски сили.
Всичко е сменено колеги,в същият ден в който я взех колата смених абсолютно всички филтри.
Re: 330 дизел 204 конски сили.
Трудното въртене при нов акумулатор е признак на не добре работещ стартер, имай го предвид и него.
- Evkata
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 215
- Регистриран на: 7.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 330D
- Мечтае да кара: S62B50
Re: 330 дизел 204 конски сили.
На -8 трябва да пали и без подгрев.. на -15 само за експеримента се качвам и директно въртя и си пали без особено затруднение.. А динамично ли върти стартера ?
- kkrumov
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325DА touring
Re: 330 дизел 204 конски сили.
toreador731 написа:Здравейте колеги! Преди седмица се сдобих с автомобила. Имам следните проблеми!
1.Колата пали ужасно трудно на минусови температури и трябва да и натискам педала на газта за да запали.
2.При загрял мотор колата върти 2-3 оборота и тогава запалва отново.
3. Снощи обаче стана -8 градуса и автомобила не пожела да запали. Отидох , купих чисто нов акумулатор , който е 110 ампера. Сложих добавка против замръзване на горивото и имам в резервоара 50 литра дизел.
Проблема се изразява в това ,че като дам на контакт,светва подгрева и се чува едно бучене и колата няма сила да запали. въртя 5-6 секунди и започва по динамично да се опитва да завърти,но нещо го спира. На диагностика показва,че имам 6 изгорели подгревни свещи. Чета във форумите че се сменяло първо релето,което захранва свещите. Аз съм го взел.
Та обръщам се към вас за съвет.... как да процедирам , да с епробвам ли да запаля колата като ме дръпнат на въже или да си извикам платформа и да ме закарат до най-близкият сервиз. Поздрави!
Здравей Колега,
Имах същия проблем 2 зими. През първата смених свещи и акумулатор, втората зима ми рециклираха релето , но проблемът си остана. При температута под -3,-5 градуса, колата палеше супер трудно. При под -8,-10 колата не палеше. Тази есен купих ново реле и нови свещи-вече нямам проблем с паленето. Съветът ми е да си смениш и ти свещи и реле с нови- възможно от най- скъпите и проблемът ще ти се реши. Успех.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Simbazz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 137
- Регистриран на: 24.08.2014
- Местоположение: София
- Кара: e46 320d 150hp
Re: 330 дизел 204 конски сили.
Подкрепям колегата kkrumov .. Ново реле и нови свещи и ще забравиш за проблемите с паленето.
- toreador731
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 10.10.2012
- Пол: Мъж
Re: 330 дизел 204 конски сили.
Благодаря колеги,закарах колата с платформа до отозиризан сервиз. Ще рециклират стартера+ ново реле и 6 подгревни свещи.
Приятно изкарване на празниците!
Приятно изкарване на празниците!
- ceko88
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 129
- Регистриран на: 19.07.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Лагерница
- Мечтае да кара: M4 G82
- Детайли за колата: Бърза без спирачки
Re: 330 дизел 204 конски сили.
Малко късно ,но да споделя и аз моите наблюдения .Аз също съм за смяна на реле/вещи но за момента си карам тека .Просто при по минусови температури ако не запари при първото завъртане изключвам дебитомера и паля .Помага доста .
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: 330 дизел 204 конски сили.
toreador731 написа:Благодаря колеги,закарах колата с платформа до отозиризан сервиз. Ще рециклират стартера+ ново реле и 6 подгревни свещи.
Приятно изкарване на празниците!
няма да имаш проблеми, след като го направиш. Точно в това се крият проблемите ти. Стартера ти се е износил най-вероятно и направо почти окъсява. Ще палиш от четвърт оборот след като го оправиш,в комбинация със смененото реле и свещи
- The Edge
- младши ентусиаст
- Мнения: 412
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: София - град
- Пол: Мъж
- Кара: тъжно друга марка :(
- Мечтае да кара: Пак BMW
Re: 330 дизел 204 конски сили.
ceko88 написа:Малко късно ,но да споделя и аз моите наблюдения .Аз също съм за смяна на реле/вещи но за момента си карам тека .Просто при по минусови температури ако не запари при първото завъртане изключвам дебитомера и паля .Помага доста .
Добре, а тук какво е логиката .. какво променя в базовите настройки, че успява да запали по-лесно ?
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани