DIY смяна на лостче с функция за БК
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- silverstone
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 180
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Свети Влас
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i N46 седан
- Мечтае да кара: чисто ново BMW
- Детайли за колата: E 36 седан 9/1997г т.син 320i M52B20
Е 36 кабриолет 7/1996 сив M52B23
Е 90 седан 7.2006 сив 320i N46
DIY смяна на лостче с функция за БК
Здравейте,
вероятно има подобни теми, но ще пусна няколко снимки как става процедурата, въпреки че не е сложна. Може да е от полза за някой.
Ще сменям това лостче
Волана ми е този с голямата и стара възглавница
Отзад има две звезди, който трябва да се отвият с номер Т27
След което се освобождава буксата на клаксона и възглавницата от към волана!
С гедоре 16 с приставка най-добре с тресчотка / за да е по удобно да намерите подходящ ъгъл за натиск/ с две силни и последователни натсикания се отвива гайката. Ако има кой да държи волана е по удобно и и сам става Проверете да не е "заключен".
За радост BMW са си отбелязали как трябва да се постави обратно, за да не е на една страна!
Вече свален
Отгоре пред уредите има един кръстат болт. Издърпайте волана към вас и надолу и лесно се отвива.
Отодлу, дето е лоста за регулиране на волана има две пинчета дето трябва да ги натиснете с нещо остро навътре за да освободят. Аз използвах най- малката звезда в комплекта.
Внимателно с права отвертка разтваряте двете части , горна и долна - на щипчици са.
долната пада на стелката а горната тъй като е свръзана с кожено маншонче от към уредите само я вдигате нагоре. Достатъчно е за работа.
Със завезда Т25 отвивате 4-те болта .
Издърпвате внимателно напред, около 5 см толкова позволяват кабелите. Не се налага да сваляте буксите.
лявото лостче е хванато за общия елемент с две ушенца. Внимателно се притискат ( отгоре и отдолу) и лоста илиза. Към него е буксата му.
Сваля се буксата и се вклюва към новия лост.
Двата лоста:
Сглобяване по обратен ред. Като по- особени са пинчетата от долната страна, дето е лоста за волана. Изваждате целия щифт , след това средната част , нагласяте пластмасовите капачета, вкарвате широката част и тогава вкарвате щифта в нея за да разтвори вътре и да захване елементите. Натискате го да изравни.
След около 25- 30 минути ( зависи колко време е отнела гайката на волана) имате лост с копче за БК.
Сега търся софтуера, за да си отключа екстрата и да си спестя 20 лв
вероятно има подобни теми, но ще пусна няколко снимки как става процедурата, въпреки че не е сложна. Може да е от полза за някой.
Ще сменям това лостче
Волана ми е този с голямата и стара възглавница
Отзад има две звезди, който трябва да се отвият с номер Т27
След което се освобождава буксата на клаксона и възглавницата от към волана!
С гедоре 16 с приставка най-добре с тресчотка / за да е по удобно да намерите подходящ ъгъл за натиск/ с две силни и последователни натсикания се отвива гайката. Ако има кой да държи волана е по удобно и и сам става Проверете да не е "заключен".
За радост BMW са си отбелязали как трябва да се постави обратно, за да не е на една страна!
Вече свален
Отгоре пред уредите има един кръстат болт. Издърпайте волана към вас и надолу и лесно се отвива.
Отодлу, дето е лоста за регулиране на волана има две пинчета дето трябва да ги натиснете с нещо остро навътре за да освободят. Аз използвах най- малката звезда в комплекта.
Внимателно с права отвертка разтваряте двете части , горна и долна - на щипчици са.
долната пада на стелката а горната тъй като е свръзана с кожено маншонче от към уредите само я вдигате нагоре. Достатъчно е за работа.
Със завезда Т25 отвивате 4-те болта .
Издърпвате внимателно напред, около 5 см толкова позволяват кабелите. Не се налага да сваляте буксите.
лявото лостче е хванато за общия елемент с две ушенца. Внимателно се притискат ( отгоре и отдолу) и лоста илиза. Към него е буксата му.
Сваля се буксата и се вклюва към новия лост.
Двата лоста:
Сглобяване по обратен ред. Като по- особени са пинчетата от долната страна, дето е лоста за волана. Изваждате целия щифт , след това средната част , нагласяте пластмасовите капачета, вкарвате широката част и тогава вкарвате щифта в нея за да разтвори вътре и да захване елементите. Натискате го да изравни.
След около 25- 30 минути ( зависи колко време е отнела гайката на волана) имате лост с копче за БК.
Сега търся софтуера, за да си отключа екстрата и да си спестя 20 лв
- cezarre
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 104
- Регистриран на: 19.08.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318 i touring,520d touring
- Детайли за колата: 318i 1999год. ,520d 2010год.
Re: DIY смяна на лостче с функция за БК
Колега,мога да го активираме с BMW Scaner,
- kkrumov
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325DА touring
Re: DIY смяна на лостче с функция за БК
И аз мога да съдействам, ако се наложи. В Надежда съм
- silverstone
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 180
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Свети Влас
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i N46 седан
- Мечтае да кара: чисто ново BMW
- Детайли за колата: E 36 седан 9/1997г т.син 320i M52B20
Е 36 кабриолет 7/1996 сив M52B23
Е 90 седан 7.2006 сив 320i N46
Re: DIY смяна на лостче с функция за БК
Здравейте, благодаря много за предложенията за помощ.
Аз се справих сам с NCSExpert. Подведох се че, само с DIS ставало..
Активирах опцията BC в KMB модула ,още същата вечер. Вече му се наслаждавам няколко дни
Аз се справих сам с NCSExpert. Подведох се че, само с DIS ставало..
Активирах опцията BC в KMB модула ,още същата вечер. Вече му се наслаждавам няколко дни
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани