M54B25-основен ремонт
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- sas_88
- ентусиаст
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
M54B25-основен ремонт
Здравейте взех си мотор за суап,но преди това реших да го отворя и ревизирам.Оказа се ,че е за сигменти но гледам ,че има и вертикални драскотини на някои от цилиндрите,дори ми закачат като пипна с нокът.Иска се шлайф но точно тука незнам какво да правя.Мотора е от Англичанка,гледам блока е алуминиев а ризите ми се виждат чугунени,или се бъркам?
Има ли смисъл да се напъвам за строук на 3.0л? Като гледам в реалоема,трябва да взема колянов вал,биели(евентуално с бутала),всмукателен вал и целия интейк.Буталата същия диаметър ли са? Макар ,че ако ще шлайфам ще се взимат нови.....
Има ли смисъл да се напъвам за строук на 3.0л? Като гледам в реалоема,трябва да взема колянов вал,биели(евентуално с бутала),всмукателен вал и целия интейк.Буталата същия диаметър ли са? Макар ,че ако ще шлайфам ще се взимат нови.....
- amd
- клавиатурен мунингист
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Re: M54B25-основен ремонт
Не съм особено компетентен по тези мотори, но само ще кажа, че ако изпаднеш в безизходица и ризите се окажат неподходящи за шлайф, чичо ми има шлайф машини (и за блока, и за коляновия вал), а си спомням, че беше "лекувал" М52-ка с набиване на нови ризи. Не знам доколкото е добър ефекта от това, но все пак можеш да пишеш ако друго не е опция. За гр. Видин става въпрос.
BMW only!
- sas_88
- ентусиаст
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: M54B25-основен ремонт
Ефекта е добър,успешно и без проблеми се набиват ризи в тоя блок.Само малко е финансово неоправдано,тези дни ще оголя блока и ще огледам на спокойствие и светлина за какво иде реч.Ако не е много може и да мина само със сигменти,мотора имаше страшно много нагар по буталата.Нямам луфтомери и микрометри при мен в момента да попремеря. Имам чувството ,че и гумичките ще са на кокал.Странното е ,че в главата няма грам нагар,свети отвсякъде един такъв жълтеникъв оттенък.Реших така и така съм го отворил ще строукна на 3.0 Ще кача снимки на блока скоро.
- sas_88
- ентусиаст
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: M54B25-основен ремонт
Ето затова става въпрос,2 драскотини на 4-ти и по една на 1ви и на 3-ти.Не са много фрапиращи но се усещат с нокът.Незнам какво да правя,има ли смисъл да разстъргвам и да набивам ризи или да сменявам сигменти и да събирам така със една прилична добавка за маслото после.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ispanecaaaa
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 27.11.2017
- Пол: Мъж
Re: M54B25-основен ремонт
sas_88 написа:Ето затова става въпрос,2 драскотини на 4-ти и по една на 1ви и на 3-ти.Не са много фрапиращи но се усещат с нокът.Незнам какво да правя,има ли смисъл да разстъргвам и да набивам ризи или да сменявам сигменти и да събирам така със една прилична добавка за маслото после.
Колега,докъде стигна с строука в крайна сметка :?
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани