M54B25-основен ремонт

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: Шопско
Пол: Мъж
Кара: чайник

M54B25-основен ремонт

Мнение от sas_88 » 04 Сеп 2016, 20:20

Здравейте взех си мотор за суап,но преди това реших да го отворя и ревизирам.Оказа се ,че е за сигменти но гледам ,че има и вертикални драскотини на някои от цилиндрите,дори ми закачат като пипна с нокът.Иска се шлайф но точно тука незнам какво да правя.Мотора е от Англичанка,гледам блока е алуминиев а ризите ми се виждат чугунени,или се бъркам?

Има ли смисъл да се напъвам за строук на 3.0л? Като гледам в реалоема,трябва да взема колянов вал,биели(евентуално с бутала),всмукателен вал и целия интейк.Буталата същия диаметър ли са? Макар ,че ако ще шлайфам ще се взимат нови.....

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Re: M54B25-основен ремонт

Мнение от amd » 05 Сеп 2016, 8:08

Не съм особено компетентен по тези мотори, но само ще кажа, че ако изпаднеш в безизходица и ризите се окажат неподходящи за шлайф, чичо ми има шлайф машини (и за блока, и за коляновия вал), а си спомням, че беше "лекувал" М52-ка с набиване на нови ризи. Не знам доколкото е добър ефекта от това, но все пак можеш да пишеш ако друго не е опция. За гр. Видин става въпрос.
BMW only!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: Шопско
Пол: Мъж
Кара: чайник

Re: M54B25-основен ремонт

Мнение от sas_88 » 05 Сеп 2016, 20:52

Ефекта е добър,успешно и без проблеми се набиват ризи в тоя блок.Само малко е финансово неоправдано,тези дни ще оголя блока и ще огледам на спокойствие и светлина за какво иде реч.Ако не е много може и да мина само със сигменти,мотора имаше страшно много нагар по буталата.Нямам луфтомери и микрометри при мен в момента да попремеря. Имам чувството ,че и гумичките ще са на кокал.Странното е ,че в главата няма грам нагар,свети отвсякъде един такъв жълтеникъв оттенък.Реших така и така съм го отворил ще строукна на 3.0 Ще кача снимки на блока скоро.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: Шопско
Пол: Мъж
Кара: чайник

Re: M54B25-основен ремонт

Мнение от sas_88 » 11 Сеп 2016, 17:44

Ето затова става въпрос,2 драскотини на 4-ти и по една на 1ви и на 3-ти.Не са много фрапиращи но се усещат с нокът.Незнам какво да правя,има ли смисъл да разстъргвам и да набивам ризи или да сменявам сигменти и да събирам така със една прилична добавка за маслото после.

14348706_1248153428549763_2029837774_n.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 27.11.2017
Пол: Мъж

Re: M54B25-основен ремонт

Мнение от ispanecaaaa » 17 Яну 2018, 0:18

sas_88 написа:Ето затова става въпрос,2 драскотини на 4-ти и по една на 1ви и на 3-ти.Не са много фрапиращи но се усещат с нокът.Незнам какво да правя,има ли смисъл да разстъргвам и да набивам ризи или да сменявам сигменти и да събирам така със една прилична добавка за маслото после.

14348706_1248153428549763_2029837774_n.jpg

Колега,докъде стигна с строука в крайна сметка :?

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook