Питане за вакумни пътища 320д

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 16.01.2013
Пол: Мъж
Кара: 320d & 322ci
Мечтае да кара: e30 с V8

Питане за вакумни пътища 320д

Мнение от Silverlight » 05 Юли 2016, 20:53

Колеги при 320д преди фейса трябва ли вакумните пътища да са 1:1 с тези от схемата?
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2230
Днес прегледах моите маркучи номер 12 влиза в номер 6, а от номер 6 излиза и влиза в номер 1 на първата дупка от горе до долу. Там където влиза номер 10 от там излизат две маркучи и влизат в номер 1 на дупка 2 и 3. Дано сте ме разбрали.. :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Питане за вакумни пътища 320д

Мнение от zvetiko » 06 Юли 2016, 8:22

Колега, трябва да бъде както на схемата. Има една теория за по-директно управление на турбината- премахваш 6 и 11 и 10 го пъхаш в най-горният щуцер на 1. ;) Това, което описваш означава, че нямаш управление на турбината. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 16.01.2013
Пол: Мъж
Кара: 320d & 322ci
Мечтае да кара: e30 с V8

Re: Питане за вакумни пътища 320д

Мнение от Silverlight » 06 Юли 2016, 11:38

Значи сега турбото се включва, когато си иска ли? Понякога колата си върви добре и по някога забива на 2000 оборота след като мина 2000 оборота пак почва да върви все едно колата се отпушва. Така, ако го направя както го казваш ти ще пречи ли по някакъв начин на турбото?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1420
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Re: Питане за вакумни пътища 320д

Мнение от predel » 06 Юли 2016, 12:07

Това на схемата най-просто е следното:
от главния "вакуум" излизат щуцери, на които се пъхат различни мъркучета (10), 6 е вакуум резервоар за бързо стартиране на геометрията на турбината, 1 е клапана, който отваря вакуума към турбината /вакуум регулатора закачен от страни на турбината/.
При някаква интервенция са разменени на 6 маркучетата а иначе ще видя имам ли трети щуцер на клапана и ще пиша. А за мудността си провери дали всички маркучета са ти читави, не трябва да са напукани и сцепени никъде!!
Вакуум резервоара ти помага при стартиране за по бърза реакция на геометрията на турбината!
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 16.01.2013
Пол: Мъж
Кара: 320d & 322ci
Мечтае да кара: e30 с V8

Re: Питане за вакумни пътища 320д

Мнение от Silverlight » 06 Юли 2016, 14:54

Вчера забелязах, че маркучите ми не са така както е по схемата. Ето как са закачени:
Без име.jpg

А това, което каза колегата zvetiko мисля, че е това:
viewtopic.php?f=34&t=240370 , но в някои мнения казват, че не трябвало да се елиминира вакум резервоара, защото колата ставала по-мудна в ниските вярно ли е?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 478
Регистриран на: 14.03.2014
Пол: Мъж
Кара: e70 3.0d
Детайли за колата: remapped

ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998

Re: Питане за вакумни пътища 320д

Мнение от cmdkick » 06 Юли 2016, 15:15

То би трябвало точно обратното да е - по-бързо да се "наема" в ниските, пак и то има изписано цели романи за тая тема.
Tires are evil - destroy them all ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 6.05.2017
Местоположение: Хасково/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330i M Sport
Мечтае да кара: със софийска регистрация

Re: Питане за вакумни пътища 320д

Мнение от AvoyzeN » 10 Ное 2018, 21:41

Добър вечер, колко метра маркуч ми е нужен за цялата вакум система на BMW e46 320d facelift.
Изображение

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook