Изолиране на вихрови клапи без демонтаж E46 320d 2003!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- Maverick1208
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 80
- Регистриран на: 30.11.2010
- Пол: Мъж
Изолиране на вихрови клапи без демонтаж E46 320d 2003!
Здравейте колеги, реших да се заема с изолирането на проблемните вихрови клапи, но БЕЗ ДЕМОНТАЖ!
Дали е възможно и как се случва това, дали е ефективно? Това са въпросите на които трябваше да си отговоря.
Решил съм да им спра действието, т.е да ги изолирам, като им затапя вакуумният маркуч от електромагнитния клапан който ги управлява.Самото маркуче се запушва с едно болтче плътно и така няма пропуск на вакуум от системата. При това положение клапите остават постоянно в отворено състояние, но НЕПОДВИЖНИ. Като те по-принцип са си в отворено състояние в 80% от работният им процес.Целта тук е да не се движат и да се удрят в корпуса на колектора, която според мен е една от основните причини за счупването им.Преди да се изолират според мен е добре да се провери състоянието им, аз моите ги проверих като ми демонтираха и отремонтираха дюзите и нямаше изкривени или хлабави, бяха в добро състояние.
Разлика в поведението на колата според мен няма да има, защото тези клапи в 80% от случаите са в отворено състояние в каквото се оставят да са си.
Въпроса тук е дали този начин е ефективен за това да се намали възможността за счупване на въпросните клапи БЕЗ ДЕМОНТАЖ И СЛАГАНЕ НА ТАПИ? Защото ако е ефективен този начин се спестяват много средства и труд за отстраняването им, а и може всеки сам да си ги изолира.
Другото което ме вълнува е дали след излолирането на вакуумният маркуч и спирането на действивто им ще запише грешка в компа на колата?
Който е по-запознат с тези вихрови клапи може да пише дали ще бъде ефективен този начин за изолиране на тези проблемни вихрови клапи .
Дали е възможно и как се случва това, дали е ефективно? Това са въпросите на които трябваше да си отговоря.
Решил съм да им спра действието, т.е да ги изолирам, като им затапя вакуумният маркуч от електромагнитния клапан който ги управлява.Самото маркуче се запушва с едно болтче плътно и така няма пропуск на вакуум от системата. При това положение клапите остават постоянно в отворено състояние, но НЕПОДВИЖНИ. Като те по-принцип са си в отворено състояние в 80% от работният им процес.Целта тук е да не се движат и да се удрят в корпуса на колектора, която според мен е една от основните причини за счупването им.Преди да се изолират според мен е добре да се провери състоянието им, аз моите ги проверих като ми демонтираха и отремонтираха дюзите и нямаше изкривени или хлабави, бяха в добро състояние.
Разлика в поведението на колата според мен няма да има, защото тези клапи в 80% от случаите са в отворено състояние в каквото се оставят да са си.
Въпроса тук е дали този начин е ефективен за това да се намали възможността за счупване на въпросните клапи БЕЗ ДЕМОНТАЖ И СЛАГАНЕ НА ТАПИ? Защото ако е ефективен този начин се спестяват много средства и труд за отстраняването им, а и може всеки сам да си ги изолира.
Другото което ме вълнува е дали след излолирането на вакуумният маркуч и спирането на действивто им ще запише грешка в компа на колата?
Който е по-запознат с тези вихрови клапи може да пише дали ще бъде ефективен този начин за изолиране на тези проблемни вихрови клапи .
- boris
- старши ентусиаст
- Мнения: 1903
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: Изолиране на вихрови клапи без демонтаж E46 320d 2003!
Отоговори си на въпроса, дали след като си ги спрял да работят /след 11-15г. работа и износване на легла и захвати/ все пак не е възможно да се отделят от местото си и да отидат там дет не им е мястото? Те може да са НЕПОДВИЖНИ, но това не означава, че няма вибрации и покрай тях не минава въздух с налягане...И дали не е по-добре да дадеш някой лев сега, вместо да ремонтираш мотор в последствие...
- bgpavlp
- младши ентусиаст
- Мнения: 521
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Изолиране на вихрови клапи без демонтаж E46 320d 2003!
Защо ли си мисля,че без ваккуум,клапите ще са в затворено положение
Ако нема у глава, има у Google.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6206
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Изолиране на вихрови клапи без демонтаж E46 320d 2003!
Ето снимка, която съм правил на вихрова клапа от "подобреният" модел- мисля, че ще отговори на някои въпроси:
Ако оставиш клапана, който управлява актуатора, с включена букса, няма да записва грешка.
Другото което ме вълнува е дали след излолирането на вакуумният маркуч и спирането на действивто им ще запише грешка в компа на колата?
Ако оставиш клапана, който управлява актуатора, с включена букса, няма да записва грешка.
- boris
- старши ентусиаст
- Мнения: 1903
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: Изолиране на вихрови клапи без демонтаж E46 320d 2003!
bgpavlp написа:Защо ли си мисля,че без ваккуум,клапите ще са в затворено положение
Защото най-вероятно се бъркаш...
- DiGital
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Изолиране на вихрови клапи без демонтаж E46 320d 2003!
100% решение завинаги - колектор от 118д http://s1114.photobucket.com/user/matt_ ... 0.jpg.html без замислени клапи, без течове на масло и глупости с мазане на силикон или купуване на тапи.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Изолиране на вихрови клапи без демонтаж E46 320d 2003!
DiGital написа:100% решение завинаги - колектор от 118д http://s1114.photobucket.com/user/matt_ ... 0.jpg.html без замислени клапи, без течове на масло и глупости с мазане на силикон или купуване на тапи.
Колега сигурен ли си за това твърдение. Понеже всичките колектори от 118д който намерих бяха с пеперуди ?!
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
- DiGital
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Изолиране на вихрови клапи без демонтаж E46 320d 2003!
Да, все още карам колата и на Ф30 ката която имам ще слагам такъв колектор, също има без клапи.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- cmdkick
- младши ентусиаст
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Изолиране на вихрови клапи без демонтаж E46 320d 2003!
Разлика в карането ще има точно в тия 20% които ти ги казваш, иначе ако искаш без тапи - поне махни самата метална пластинка, да остане само оста на която се въртят по принцип.
Tires are evil - destroy them all ...
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Изолиране на вихрови клапи без демонтаж E46 320d 2003!
cmdkick написа:Разлика в карането ще има точно в тия 20% които ти ги казваш, иначе ако искаш без тапи - поне махни самата метална пластинка, да остане само оста на която се въртят по принцип.
Аз си купих тапи и ще се ги изолирам, но предполагам, че трябва да оставя буксата на машинката за да не дава грешка ?
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
- cmdkick
- младши ентусиаст
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Изолиране на вихрови клапи без демонтаж E46 320d 2003!
Както решиш, аз съм махнал цялата система и грешка излиза като се чете колата, ама аз си я знам. Реално сичките джаджи да стоят там без да се използват за нещо не виждам смисъл.
Tires are evil - destroy them all ...
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани