318i m43b19 - проблем с празен ход
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- kazmin
- Потребител
- Мнения: 46
- Регистриран на: 10.04.2013
- Местоположение: София, Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d xdrive
- Мечтае да кара: Boeing 737 classic
Re: 318i m43b19 - проблем с празен ход
Мерси, колега!
Подозираш че може перката да не включва когато трябва заради лоши ел. връзки ли?
Подозираш че може перката да не включва когато трябва заради лоши ел. връзки ли?
The sky is the limit
- BLUE_999
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 21.07.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 и е39
- Мечтае да кара: всичко сьс задно
- Детайли за колата: да има V12 под капака
Re: 318i m43b19 - проблем с празен ход
Колега с ел перка ли си или с виско
- kazmin
- Потребител
- Мнения: 46
- Регистриран на: 10.04.2013
- Местоположение: София, Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d xdrive
- Мечтае да кара: Boeing 737 classic
Re: 318i m43b19 - проблем с празен ход
BLUE_999 написа:Колега с ел перка ли си или с виско
Не съм сигурен какво е виско Ел. перка е според мен, без да знам какво е виско. Включва си и работи, ама ми се струва че не успява да духа достатъчно силно, колата продължава да дига температура при покой. Смених клапана сега ще опиша подробно като сваля снимките.
The sky is the limit
- kazmin
- Потребител
- Мнения: 46
- Регистриран на: 10.04.2013
- Местоположение: София, Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d xdrive
- Мечтае да кара: Boeing 737 classic
Re: 318i m43b19 - проблем с празен ход
Днес смених клапана за картерната вентилация. Ето го новият:
Почистих добре фланеца между горната и долната част на всмукателния колектор и смених уплътненията на долната част:
Някой може ли да ми каже за какво са тези два маркуча, които влизат в металния фланец и се събират във V-образна форма?
Смених и тези вакуумни маркучи:
Понеже моите бяха стари и през разпад:
След всички тези манипулации все още проблемът с оборотите не е отстранен напълно, но подобрението е видимо. Обороти на свободен ход без климатик:
Обороти с климатик:
Други места (не съм изчерпателен мисля), от които може да дърпа въздух, са две (или повече):
1. Вакуумът на спирачната система:
2. Вакуумът на идея си нямам какво (намира се под дроселовата клапа):
Този маркуч завършва тук:
Въпросът ми е мога ли да запуша №1 и №2, за да проверя дали и там има проблем? Наясно съм, че ако запуша вакуумът на спирачната система, ще остана с твърда спирачка, но ще задейства ли това някакви fault кодове?
EDIT:
Видях за какво е вакуумът, който не знаех каква му е целта:
http://bmwfans.info/parts-catalog/E46-S ... her_valve/
"Fuel tank breather valve" - тегли изпаренията от резервоара?
Почистих добре фланеца между горната и долната част на всмукателния колектор и смених уплътненията на долната част:
Някой може ли да ми каже за какво са тези два маркуча, които влизат в металния фланец и се събират във V-образна форма?
Смених и тези вакуумни маркучи:
Понеже моите бяха стари и през разпад:
След всички тези манипулации все още проблемът с оборотите не е отстранен напълно, но подобрението е видимо. Обороти на свободен ход без климатик:
Обороти с климатик:
Други места (не съм изчерпателен мисля), от които може да дърпа въздух, са две (или повече):
1. Вакуумът на спирачната система:
2. Вакуумът на идея си нямам какво (намира се под дроселовата клапа):
Този маркуч завършва тук:
Въпросът ми е мога ли да запуша №1 и №2, за да проверя дали и там има проблем? Наясно съм, че ако запуша вакуумът на спирачната система, ще остана с твърда спирачка, но ще задейства ли това някакви fault кодове?
EDIT:
Видях за какво е вакуумът, който не знаех каква му е целта:
http://bmwfans.info/parts-catalog/E46-S ... her_valve/
"Fuel tank breather valve" - тегли изпаренията от резервоара?
The sky is the limit
- BLUE_999
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 21.07.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 и е39
- Мечтае да кара: всичко сьс задно
- Детайли за колата: да има V12 под капака
Re: 318i m43b19 - проблем с празен ход
kazmin написа:BLUE_999 написа:Колега с ел перка ли си или с виско
Не съм сигурен какво е виско Ел. перка е според мен, без да знам какво е виско. Включва си и работи, ама ми се струва че не успява да духа достатъчно силно, колата продължава да дига температура при покой. Смених клапана сега ще опиша подробно като сваля снимките.
Разликата е че виското вьрти постоянно на запален мотор,при повишаване на оборотите ускорява вьртенето,а ел перката се включва на определена температура
- cezarre
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 104
- Регистриран на: 19.08.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318 i touring,520d touring
- Детайли за колата: 318i 1999год. ,520d 2010год.
Re: 318i m43b19 - проблем с празен ход
Този мотор е с ел. перка и се включва на определена температура.Между другото при мен излезе следния проблем:наблюдавам от дни автомобила за работата на охладителната система.Климатроника го поставям на 32 градуса,духа доста топло при загрял мотор и в движение,на светофар няма парно.Водната ми помпа е на пет години и вероятно е тръгнала. Поръчах си по интернет мейле и ще ремонтирам другата седмица,като и ремъците ще ги пенсионирам.
- BLUE_999
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 21.07.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 и е39
- Мечтае да кара: всичко сьс задно
- Детайли за колата: да има V12 под капака
Re: 318i m43b19 - проблем с празен ход
Колега провери си клапаните,колко хиляди си минал с таз помпата
- cezarre
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 104
- Регистриран на: 19.08.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318 i touring,520d touring
- Детайли за колата: 318i 1999год. ,520d 2010год.
Re: 318i m43b19 - проблем с празен ход
Кои клапани имаш в предвид?За помпата не съм засякъл колко хиляди съм минал,но при условие че е италианска по-добре да я сменя.Ще почистя и соленоида дето е на кръга към радиаторчето за купето
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=64_0822
позиция 4.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=64_0822
позиция 4.
- kazmin
- Потребител
- Мнения: 46
- Регистриран на: 10.04.2013
- Местоположение: София, Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d xdrive
- Мечтае да кара: Boeing 737 classic
Re: 318i m43b19 - проблем с празен ход
cezarre написа:Кои клапани имаш в предвид?За помпата не съм засякъл колко хиляди съм минал,но при условие че е италианска по-добре да я сменя.Ще почистя и соленоида дето е на кръга към радиаторчето за купето
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=64_0822
позиция 4.
Как се почиства този соленоид? (като изключим буксата)
The sky is the limit
- cezarre
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 104
- Регистриран на: 19.08.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318 i touring,520d touring
- Детайли за колата: 318i 1999год. ,520d 2010год.
Re: 318i m43b19 - проблем с празен ход
Като направя профилактиката ще опиша подробности.
- kazmin
- Потребител
- Мнения: 46
- Регистриран на: 10.04.2013
- Местоположение: София, Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d xdrive
- Мечтае да кара: Boeing 737 classic
Re: 318i m43b19 - проблем с празен ход
А някой да знае за какво е този вакуум:
Тук е описан като engine vacuum control. Някой да знае нещо повече? Например дали и от там може да дърпа въздух и как може да се провери?
http://bmwfans.info/parts-catalog/E46-S ... ol_engine/
The sky is the limit
- BLUE_999
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 21.07.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 и е39
- Мечтае да кара: всичко сьс задно
- Детайли за колата: да има V12 под капака
Re: 318i m43b19 - проблем с празен ход
cezarre написа:Кои клапани имаш в предвид?За помпата не съм засякъл колко хиляди съм минал,но при условие че е италианска по-добре да я сменя.Ще почистя и соленоида дето е на кръга към радиаторчето за купето
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=64_0822
позиция 4.
Клапаните за парното в двигателния отсег.Или нямаш
- BLUE_999
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 21.07.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 и е39
- Мечтае да кара: всичко сьс задно
- Детайли за колата: да има V12 под капака
Re: 318i m43b19 - проблем с празен ход
kazmin написа::bchug:
А някой да знае за какво е този вакуум:
Тук е описан като engine vacuum control. Някой да знае нещо повече? Например дали и от там може да дърпа въздух и как може да се провери?
http://bmwfans.info/parts-catalog/E46-S ... ol_engine/
Свали гофретои го огледай да не е напукано,но едва ли от там дьрпа вьздух.Мисля че минава вьздух кьм стьпковото моторче ако не бьркам или поне при е36 м43 е така
- desislav88
- Потребител
- Мнения: 30
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318CI
- Мечтае да кара: е92
Re: 318i m43b19 - проблем с празен ход
Не е към стъпковото моторче ,то е на дросела.Имал съм същите проблеми от дебитомера. Побъркваше цялата кола. Купих си бош и нещата заспаха ,вече половин година. Преди ми гаснеше от време на време и на студен двигател почти всеки път. Купувай си само бош и никакъв друг дебитомер.
С дефектиралия бош колата има забиване и понякога гаснеше. След това си купих друга марка дебитомер и започнаха по серизони гаснене. Натискам педала на газта и не реагираше дави се поняго , няма мощност на студен двигател . гасне и при напълно загрял двигател в топло време . Бях полудял. Смених всички маркучи , клапан картерни газове ,ламбда сонда,гарнитури на смукателния колектор на диса клапа о прустените също изчистих стъпковото моторче, дроселова клапа. всички беше направено перфектно. Проверявах менте дебитомера на живи данни всичо се беше в норма. забелязах че ламбда сондата забива и за това я смених. Но и с новата пак продължи да забива. Общо взето дебитомера побъркваше всички данни и адаптацията за това колата е гаснела и е клатила оборотите заради скапания дебитомер. Имаше грешки P0170 и понякога P0171. успех
С дефектиралия бош колата има забиване и понякога гаснеше. След това си купих друга марка дебитомер и започнаха по серизони гаснене. Натискам педала на газта и не реагираше дави се поняго , няма мощност на студен двигател . гасне и при напълно загрял двигател в топло време . Бях полудял. Смених всички маркучи , клапан картерни газове ,ламбда сонда,гарнитури на смукателния колектор на диса клапа о прустените също изчистих стъпковото моторче, дроселова клапа. всички беше направено перфектно. Проверявах менте дебитомера на живи данни всичо се беше в норма. забелязах че ламбда сондата забива и за това я смених. Но и с новата пак продължи да забива. Общо взето дебитомера побъркваше всички данни и адаптацията за това колата е гаснела и е клатила оборотите заради скапания дебитомер. Имаше грешки P0170 и понякога P0171. успех
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- desislav88
- Потребител
- Мнения: 30
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318CI
- Мечтае да кара: е92
Re: 318i m43b19 - проблем с празен ход
Забравих да добавя ,че оригиналния дебитомер като умря не искаше да запали . Затова смело го сменяй не ти е бил компютъра
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани