Преминаване от двумасов на едномасов маховик
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- rap17ka7a
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 59
- Регистриран на: 2.08.2014
- Местоположение: Англия
- Пол: Мъж
- Кара: E93 335i
- Детайли за колата: Downpipes, DCI, charge pipe+Tail BOV, JB4+BEF
Преминаване от двумасов на едномасов маховик
Здравейте колеги.
Колата е 330 седан с 5 скорости фейслифт. Съединителя си е отишъл а с него и маховика. Като пари струват горе долу едно и също комплекта маховик и съединител комплект без значение дали е едномасов или двумасов.
Имам нужда от съвет обаче. Въпроса е дали ще е по-практично да се премине на едномасов маховик? Някой от тук правил ли го е? Каква разлика се усеща в поведението на колата? Запазва ли се комфорта и лесното превключване на скоростите?
Колата е 330 седан с 5 скорости фейслифт. Съединителя си е отишъл а с него и маховика. Като пари струват горе долу едно и също комплекта маховик и съединител комплект без значение дали е едномасов или двумасов.
Имам нужда от съвет обаче. Въпроса е дали ще е по-практично да се премине на едномасов маховик? Някой от тук правил ли го е? Каква разлика се усеща в поведението на колата? Запазва ли се комфорта и лесното превключване на скоростите?
- dr.peshev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Преминаване от двумасов на едномасов маховик
По какво съдиш,че е заминал и маховика?!
4-500 за съединител и 1000лв за маховик
Ако местоположението е Англия , цените на
частите ще са по-ниски от посочените , но цената труда
Не те съветвам да слагаш плътен, то и трудно ще намериш такъв за твоята кола
4-500 за съединител и 1000лв за маховик
Ако местоположението е Англия , цените на
частите ще са по-ниски от посочените , но цената труда
Не те съветвам да слагаш плътен, то и трудно ще намериш такъв за твоята кола
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Преминаване от двумасов на едномасов маховик
На Валео, кита е малко над 700$ за м54.
Евтиния вариант, на м52б28 карам едномасов от м20б20 (е21), вече около 20 000км, държи, но нютоните на м54б30 са повече и може би притискателния трябва да е подсилен.
Проблеми в комфорта и вървенето не намирам.
Евтиния вариант, на м52б28 карам едномасов от м20б20 (е21), вече около 20 000км, държи, но нютоните на м54б30 са повече и може би притискателния трябва да е подсилен.
Проблеми в комфорта и вървенето не намирам.
- rap17ka7a
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 59
- Регистриран на: 2.08.2014
- Местоположение: Англия
- Пол: Мъж
- Кара: E93 335i
- Детайли за колата: Downpipes, DCI, charge pipe+Tail BOV, JB4+BEF
Re: Преминаване от двумасов на едномасов маховик
dr.peshev написа:По какво съдиш,че е заминал и маховика?!
4-500 за съединител и 1000лв за маховик
Ако местоположението е Англия , цените на
частите ще са по-ниски от посочените , но цената труда
Не те съветвам да слагаш плътен, то и трудно ще намериш такъв за твоята кола
Маховика е заминал по това че е на 150 хиляди мили и нищо не е сменяно от както е кола(поне по документи ) и също така има едно чукане при подаване и отнемане на газта, което идва между двигателя и скоростите, което или означава или маховика се е разбил или скоростите са заминали(струва ми се доста по слабо вероятно).
Труда ще ми е около 100 паунда и съм намерил кит на Валео за 370 паунда. Горе долу толкова ще ми струва Люк двумасов комплект. Дилемата е да го правя или да си остана с ОЕМ-а.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Преминаване от двумасов на едномасов маховик
+1 за м20ков маховик
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Преминаване от двумасов на едномасов маховик
rap17ka7a написа:dr.peshev написа:По какво съдиш,че е заминал и маховика?!
4-500 за съединител и 1000лв за маховик
Ако местоположението е Англия , цените на
частите ще са по-ниски от посочените , но цената труда
Не те съветвам да слагаш плътен, то и трудно ще намериш такъв за твоята кола
Маховика е заминал по това че е на 150 хиляди мили и нищо не е сменяно от както е кола(поне по документи ) и също така има едно чукане при подаване и отнемане на газта, което идва между двигателя и скоростите, което или означава или маховика се е разбил или скоростите са заминали(струва ми се доста по слабо вероятно).
Труда ще ми е около 100 паунда и съм намерил кит на Валео за 370 паунда. Горе долу толкова ще ми струва Люк двумасов комплект. Дилемата е да го правя или да си остана с ОЕМ-а.
Остсни с оем...иначе ще го правиш 2 пъти....ще сложиш кита и след 2-300 км ще го махнеш...доста хора с 2- ки дизел го правиха и после пак връщаха двумасовия представи си на 3- ка с тоя въртящ момент какво ще е. Успех
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Преминаване от двумасов на едномасов маховик
rap17ka7a написа:dr.peshev написа:По какво съдиш,че е заминал и маховика?!
4-500 за съединител и 1000лв за маховик
Ако местоположението е Англия , цените на
частите ще са по-ниски от посочените , но цената труда
Не те съветвам да слагаш плътен, то и трудно ще намериш такъв за твоята кола
Маховика е заминал по това че е на 150 хиляди мили и нищо не е сменяно от както е кола(поне по документи ) и също така има едно чукане при подаване и отнемане на газта, което идва между двигателя и скоростите, което или означава или маховика се е разбил или скоростите са заминали(струва ми се доста по слабо вероятно).
Труда ще ми е около 100 паунда и съм намерил кит на Валео за 370 паунда. Горе долу толкова ще ми струва Люк двумасов комплект. Дилемата е да го правя или да си остана с ОЕМ-а.
Не мога да разбера, защо зорлян искаш да и скапеш колата? Дали защото мислиш, че инженерите на БМВ са толкова тъпи, че да сложат двумасов маховик, само да ти е гадно?
При условие, че двумасовият на Люк струва същите пари като едномасовият на Валео, не виждам причината да направиш тази глупост, която си мислиш.
Първо: Какво ще спечелиш? Наистина не разбирам какво ще спечелиш. С двумасовият ще трябва да караш още 150 000 мили и ще трябва пак да го смениш. Сигурен ли си, че ще успееш да направиш толкова? С едномасовият си слагаш една част в колата, за която не е проектирана. Последиците са непредвидими, но съм чувал, че най-вече страда коляновият вал. Може да проучиш колко паунда ще ти струва смяната му.
Второ: гледай в комплекта да има и аксиален лагер, защото в почти всички случаи и той е за смяна.
Трето: тук в България правят това малоумие с едномасовия маховик единствено, защото е по-евтино. Въпреки това не съм чул един да е доволен (говоря предимно за дизели, при бензиновите признавам, че нямам впечатления).
Четвърто: Надявам се разумът да надделее.
- itan75
- Потребител
- Мнения: 44
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 318и M43TU B19
- Мечтае да кара: БМВ 750
Re: Преминаване от двумасов на едномасов маховик
Искам да сменя дмумасовия маховик на моето БМВ е46 318,не заради друго,ами защото е по-лек.Попитах отдавна,но никой не каза от кой модел двигател да търся едномасов маховик втора ръка.Съединителя естествено ще купя нов.
Не спорете с идиоти! Те най-напред те завличат до нивото си, след което побеждават благодарение на опита си.
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Преминаване от двумасов на едномасов маховик
NGneer4eto написа:....
Трето: тук в България правят това малоумие с едномасовия маховик единствено, защото е по-евтино. Въпреки това не съм чул един да е доволен (говоря предимно за дизели, при бензиновите признавам, че нямам впечатления).
Четвърто: Надявам се разумът да надделее.
Като махнем факта, че си далеч от истината в написаното по-горе, едномасов/лек маховик се слага и в държави бедни, като Германия, Англия и САЩ. Коментираме бензинови мотори.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Преминаване от двумасов на едномасов маховик
Lenco написа:NGneer4eto написа:....
Трето: тук в България правят това малоумие с едномасовия маховик единствено, защото е по-евтино. Въпреки това не съм чул един да е доволен (говоря предимно за дизели, при бензиновите признавам, че нямам впечатления).
Четвърто: Надявам се разумът да надделее.
Като махнем факта, че си далеч от истината в написаното по-горе, едномасов/лек маховик се слага и в държави бедни, като Германия, Англия и САЩ. Коментираме бензинови мотори.
Извинявам се! Мнението на колегата над мен ме заблуди, че става въпрос за 330д. Въпреки всичко не съм много убеден, че за бензините тази процедура е оправдана.
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Преминаване от двумасов на едномасов маховик
NGneer4eto написа:Lenco написа:NGneer4eto написа:....
Трето: тук в България правят това малоумие с едномасовия маховик единствено, защото е по-евтино. Въпреки това не съм чул един да е доволен (говоря предимно за дизели, при бензиновите признавам, че нямам впечатления).
Четвърто: Надявам се разумът да надделее.
Като махнем факта, че си далеч от истината в написаното по-горе, едномасов/лек маховик се слага и в държави бедни, като Германия, Англия и САЩ. Коментираме бензинови мотори.
Извинявам се! Мнението на колегата над мен ме заблуди, че става въпрос за 330д. Въпреки всичко не съм много убеден, че за бензините тази процедура е оправдана.
Да грешката е моя...останах с впечатление че говорим за дизел...извинявам се на колегата с темата. Иначе по темата ..за бензим донякъде нещата са по ок...но ако е на една цена не виждам смисъла да се заменя оригиналния маховик.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Преминаване от двумасов на едномасов маховик
NGneer4eto написа: Въпреки всичко не съм много убеден, че за бензините тази процедура е оправдана.
Ми ... ко да ти кажем.
Никъв ефект няма като редуцираш теглото на маховика с 50%
Смисъл, не ме разбирай погрешно, ма на 318ка като свалиш по 1 кило от джантите с по-леки такива се разбира, кво остава като свалиш 6 кила от ключов въртящ елемент на 330i Така съм чел, де
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- rap17ka7a
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 59
- Регистриран на: 2.08.2014
- Местоположение: Англия
- Пол: Мъж
- Кара: E93 335i
- Детайли за колата: Downpipes, DCI, charge pipe+Tail BOV, JB4+BEF
Re: Преминаване от двумасов на едномасов маховик
Колеги, благодаря за мненията(макар и някои да са доста крайни ). Темата я създадох да видя дали има някой с реално направена такава замяна и да сподели впечатления. Както казват колегите по-горе едномасовия е по-лек, в чужди форуми съм чел че колата има по-добър респонс, но не мога да разбера в какво точно се изразява. Съгласен съм до някъде, че щом немците така са го измислили значи има причина, но ако беше само така то коли с тунинг и по-добрения афтърмаркет нямаше да има.
Та въпросът остава - има ли някой, който го е правил или има впечатления от първа ръка от нещо такова?
Та въпросът остава - има ли някой, който го е правил или има впечатления от първа ръка от нещо такова?
- dbanchev
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: Преминаване от двумасов на едномасов маховик
Аз я направих тая процедура преди 20000км. близо вече на м52б20. Проблеми 0, по рязко зацепва от място на 1ва, което ме кефи в сравнение с пенсионерското тръгване преди. За мен лично на бензинките тая операция си струва. За дизела с въртящия момент е по-друга бирата..........
- b_velev
- младши ентусиаст
- Мнения: 548
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 1999 BMW 320D
Re: Преминаване от двумасов на едномасов маховик
Аз съм пробвал тая процедура на 320d с комплект на Валео и резултата не беше добър. Имаше много неприятни вибрации около 2000 оборота. От време на време се появяваше и едно придърпване при тръгване. На следващата смяна на съединител не издържах и пак сложих двумасов маховик. Имайте предвид, че съединителя за този комплект е доста по-скъп от стандартния (около 500лв за 320d) и е почти невъзможно да се намери в България вече.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани