Реле за подгревни свещи?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
63 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- mustang1986
- ентусиаст
- Мнения: 891
- Регистриран на: 6.12.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M47N
Re: Реле за подгревни свещи?
genata333 написа:Искам да попитам релето на 150 и 136 к.с. еднакво ли е?
Различни са.
Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!
Re: Реле за подгревни свещи?
Здравейте, малко късно се включвам. Дори не съм сигурен дали въпросът ми е за тази тема. Питането ми е как може да се провери модула за подгрев, когато е свален. Проблема при мене е, че към едната подгревна свещ не идва ток и тя единствена беше здрава от четирите. Като ги смених реших да проверя, дали идва ток към тях, преди да сложа смукателните тръби. Предлагаха ми модул втора ръка, но трябва да съм сигурен дали работи.
- dr.peshev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Реле за подгревни свещи?
Понеже идва сезонът на релетата и подгревните свищи искам да Ви предупредя да НЕ рециклирате релетата , а да си закупите нови или в краен случай работещи неререциклирани втора ръка!
Причините са:
-не искате да се запали инсталацията на колата
-не искате да се запали колата
Релето освен управляващ блок играе работат и на бушон във веригата акумулатор-подгревна свеш!!!
Ако свещ окъси, а релето е "рециклирано" и не се стопи , започва изгаряне!
Не случайно мостовете на оригинално реле са тънки!Това е с цел да изгорят те , а не колата Ви!
Не случаино всичко е залято със специално желе,което се премахва при "рециклирането"!
Слагането на "рециклирано" реле е равносилно на слагане на 5 стотинки , вместо бушон в таблото!
Снимки на "рециклирано"(вечно) реле след късо:
Причините са:
-не искате да се запали инсталацията на колата
-не искате да се запали колата
Релето освен управляващ блок играе работат и на бушон във веригата акумулатор-подгревна свеш!!!
Ако свещ окъси, а релето е "рециклирано" и не се стопи , започва изгаряне!
Не случайно мостовете на оригинално реле са тънки!Това е с цел да изгорят те , а не колата Ви!
Не случаино всичко е залято със специално желе,което се премахва при "рециклирането"!
Слагането на "рециклирано" реле е равносилно на слагане на 5 стотинки , вместо бушон в таблото!
Снимки на "рециклирано"(вечно) реле след късо:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- stefan_suny
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: Реле за подгревни свещи?
Проблема както винаги не е от идеята, а от майстора който го прави. Мога да ти дам писмена, заверена при нотариус гаранция в размер 2 пъти пазарната цена на колата, че ако ти направя реле никога няма да се запали колата заради него....
Относно това на снимката - крайно не добре направено и с доста дебели проводници, презастраховката не винаги е нещо добро наистина. Също сигурно ли е че проблема е от окъсила свещ? На мен малко ми прилича някой мост да се е поотлепил и да е опрял къде не трябва, при всичкия ток който минава, ако беше от свещ съм доста сигурен че и някой от силовите транзистори\който отговаря за въпросната свещ\ щеше да е видимо изтряскал, а не виждам да им има нещо, пък гледам че въпреки дебелината плюсовото мостче се е стопило. А колата запали ли се? Захранващия кабел от акумулатора и до въпросното реле не съм го мерил но видимо е 15-20 квадрата, мостчето в релето не мога да преценя но е не повече от 2-3 квадрата, оттам е ясно кое ще се стопи първо, да не говорим че припоя с който е правено би трябвало да се стопи още към 200 градуса и да се прекъсне процеса. Изобщо много въпросителни има покрай точно това реле.
ПП Тези двете теми предвид че в общи линии са за едно и също, може да се слеят че да не повтаряме като първолаци
Относно това на снимката - крайно не добре направено и с доста дебели проводници, презастраховката не винаги е нещо добро наистина. Също сигурно ли е че проблема е от окъсила свещ? На мен малко ми прилича някой мост да се е поотлепил и да е опрял къде не трябва, при всичкия ток който минава, ако беше от свещ съм доста сигурен че и някой от силовите транзистори\който отговаря за въпросната свещ\ щеше да е видимо изтряскал, а не виждам да им има нещо, пък гледам че въпреки дебелината плюсовото мостче се е стопило. А колата запали ли се? Захранващия кабел от акумулатора и до въпросното реле не съм го мерил но видимо е 15-20 квадрата, мостчето в релето не мога да преценя но е не повече от 2-3 квадрата, оттам е ясно кое ще се стопи първо, да не говорим че припоя с който е правено би трябвало да се стопи още към 200 градуса и да се прекъсне процеса. Изобщо много въпросителни има покрай точно това реле.
ПП Тези двете теми предвид че в общи линии са за едно и също, може да се слеят че да не повтаряме като първолаци
- dr.peshev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Реле за подгревни свещи?
Не искам да ги сливам,защото в този процес мненията се сливат хронологично и ще стане мазало!
2 са темите защото едната започна като Къде се намира, а втората Как се сменя
Всеки сам взима решение дали ще рециклира или ще си купи ново
Моята идея е да видят колегите рисковете от "рециклиране"
2 са темите защото едната започна като Къде се намира, а втората Как се сменя
Всеки сам взима решение дали ще рециклира или ще си купи ново
Моята идея е да видят колегите рисковете от "рециклиране"
- The Edge
- младши ентусиаст
- Мнения: 412
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: София - град
- Пол: Мъж
- Кара: тъжно друга марка :(
- Мечтае да кара: Пак BMW
Re: Реле за подгревни свещи?
Т.н желе фиксира всичко вътре и ако нещо тръгне да се топи, то предотвратява например мостче да се допре до друго и да даде на късо .. също така премахва и кислорода от уравнението за един хубав пожар . Иначе като гледам моето старо, май по-скоро някой от транзисторите е изолирал или грец-а
Между другото давам моя заминал модул /4 цилиндъра / безвъзмездно, ако на някой му се упражнява
Между другото давам моя заминал модул /4 цилиндъра / безвъзмездно, ако на някой му се упражнява
- georgi221976
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 5.11.2018
- Пол: Мъж
Re: Реле за подгревни свещи?
Някой знае ли как изглежда релето за подгревни свещи,за 320D 136 к.с.
https://www.alo.bg/5369225
или
https://www.avtochastionline24.bg/hitachi/12991242
https://www.alo.bg/5369225
или
https://www.avtochastionline24.bg/hitachi/12991242
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Реле за подгревни свещи?
Първото е за 136, второто за 150 коня.georgi221976 написа:Някой знае ли как изглежда релето за подгревни свещи,за 320D 136 к.с.
https://www.alo.bg/5369225
или
https://www.avtochastionline24.bg/hitachi/12991242
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Re: Реле за подгревни свещи?
Здравейте колеги.
Има ли някой от момчетата които се занимават с рециклиране на релета, да ми помогне.
По-точно ми трябва оборотно рециклирано, което да сложа на моята кола, а после да върна моето на колегата, тъй като не знам кога в близките дни ще имам възможност да го сменя? Естествено ще си го платя предварително+надплащане за самото реле.
Има ли някой от момчетата които се занимават с рециклиране на релета, да ми помогне.
По-точно ми трябва оборотно рециклирано, което да сложа на моята кола, а после да върна моето на колегата, тъй като не знам кога в близките дни ще имам възможност да го сменя? Естествено ще си го платя предварително+надплащане за самото реле.
Re: Реле за подгревни свещи?
swetlioo написа:Здравейте колеги.
Има ли някой от момчетата които се занимават с рециклиране на релета, да ми помогне.
По-точно ми трябва оборотно рециклирано, което да сложа на моята кола, а после да върна моето на колегата, тъй като не знам кога в близките дни ще имам възможност да го сменя? Естествено ще си го платя предварително+надплащане за самото реле.
По добре си купи ново,към 100лв е.
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Реле за подгревни свещи?
swetlioo написа:В крайна сметка заложих на ново Beru, 137 лв, без отстъпка.
Даваше ти грешка,че са изгоряли и 6те свещи ли?
Re: Реле за подгревни свещи?
тя е 4 цилиндъра. Още от купуването ми даваше грешка в 1-ви цилиндър. Тогава сменихме свещите с нови Beru. Грешката остана. Сега смених и релето. Преди я закачах, трих грешката, подгрявах, карах, гасих, пак подгрявах и така няколко пъти. Грешка не се появи. Утре сутринта на студено щя я видя как е. Пък живи и здрави.
Re: Реле за подгревни свещи?
Колеги, няма и 9 месеца, в топлия сезон, пак проблем с подгрева.
Както последно съм писал, смених с ново BERU, вместо да рециклирам старото.
Сега ми дава грешка на всички 4 цилиндъра!
Възможно ли е толкова бързо да сдаде багажа?
Ако изключим като причина релето, какво друго може да причини внезапна грешка на всички цилиндри?
Изключвам и свещите, защото и тях смених с нови и са на по-малко от 15 хил км.
Както последно съм писал, смених с ново BERU, вместо да рециклирам старото.
Сега ми дава грешка на всички 4 цилиндъра!
Възможно ли е толкова бързо да сдаде багажа?
Ако изключим като причина релето, какво друго може да причини внезапна грешка на всички цилиндри?
Изключвам и свещите, защото и тях смених с нови и са на по-малко от 15 хил км.
63 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани