Вибрации във волана при спиране
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- philipz
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: Вибрации във волана при спиране
Забелязах , че кат въртя колелата ( като колата е на подемник ) не се въртят равномерно - като го завъртя , накладката стърже в една част от диска , а в останалата не се чува стържене и колелото се върти свободно .
Утре ще ходя на дунев мотор спорт ( до арена армеец дето е ) да ги прегледат криви ли са и ако са , да ги пристържат с нова машина - PROCUT се казва . Някой ако е ходил , да даде отзиви . Благодаря .
Утре ще ходя на дунев мотор спорт ( до арена армеец дето е ) да ги прегледат криви ли са и ако са , да ги пристържат с нова машина - PROCUT се казва . Някой ако е ходил , да даде отзиви . Благодаря .
- deathwingbg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 24.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
- Мечтае да кара: Тесличка
Re: Вибрации във волана при спиране
Колега не прави грешката да ходиш при тези ... от тях бягай по-надалеч.
Че не седнах да си опиша моята драма с тях ... ама накратко отидох за реглаж и 2 седмици по късно счупена кормилна щанга по тяхна вина.
Виж има много мнения за тях в нета. Само там недей ходи.
Че не седнах да си опиша моята драма с тях ... ама накратко отидох за реглаж и 2 седмици по късно счупена кормилна щанга по тяхна вина.
Виж има много мнения за тях в нета. Само там недей ходи.
- bscsystem
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Вибрации във волана при спиране
За пристъргване на дискове не е проблем.
Иначе в Дунев на реглажа работят афро-европейци не се справят много добре, прав си.
Иначе в Дунев на реглажа работят афро-европейци не се справят много добре, прав си.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- philipz
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: Вибрации във волана при спиране
Ходих да изправям дискове , момчето ми каза да не изправям зимата , щял съм лесно да ги изкривя отново , както и ако купя сега нови дискове , шанса да ги изкривя е огромен . Дайте акъл колеги ?
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Вибрации във волана при спиране
philipz написа:Ходих да изправям дискове , момчето ми каза да не изправям зимата , щял съм лесно да ги изкривя отново , както и ако купя сега нови дискове , шанса да ги изкривя е огромен . Дайте акъл колеги ?
Ми колега освен да я прибереш в гаража и да чакаш 22 градуса външна температура и 26 на настилката...абе хора къдв ги намирате тея сврвизи и майстори не зная...какъв акъл...шлайфаш ако не се оправят сменяш...кво значение има сезона!?!?
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Вибрации във волана при спиране
philipz написа:Колеги , това нормално ли е за чисто нов тампон на носач Lamforder усилена серия ( маслен ) ??? Тампона е на 200 км пробег, просто ходих на реглаж и хората останаха крайно учудени колко лесно се местят гумите като ги побутнеш . Тампоните не изглежда да са се омаслили , това на клипчето по тях , е грес. Дайте предложения как да процедирам , да слагам полиуретан или да ги заменям гаранционно ? Полиуретана не е ли много твърд ? Ако сложа полиуретан возията ще се втърди и носачите ще ядат всички удари , поне така съм чувал . Вярно ли е ?
Клипчето на тампоните :
https://www.dropbox.com/s/c1xl1l7ep27gd ... 2.mov?dl=0
Колега, при мен е същото. Маслени тампони на носачи лемфьордер. При заттягане на болтовете на гумите имат ход. Иначе са нови и колата стъпва като котка. Без шумове, вибрации и теглене на волана. Според мен си е нормално. Нека каже някой колега със сервиз
- philipz
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: Вибрации във волана при спиране
аз вече ги смених гаранционно , ако и тези така правят , значи такъв им е модела . Ще ги проверя скоро на канал
Re: Вибрации във волана при спиране
Аз стъргах предни дискове при Дунев преди 2-3 седмици. При спиране вибрациите се поуправиха.
Поствам снимка след процедурата как изглежда диска.
Правих и оптимизация на колелата - първо се мият в някаква машина с едни топчета, после се прави баланс, като един валяк се допира в гумата и пресъздава пътя и т.н. Това цялото нещо го правих, заради вибрации във волана при 80км/ч или в диапазона 70-90км/ч. Говоря не при спиране, а в движение. Вибрациите понамалаха -факт, НО все още ги има. Това беше трети баланс на зимните гуми...уж окачването е ок.
Поствам снимка след процедурата как изглежда диска.
Правих и оптимизация на колелата - първо се мият в някаква машина с едни топчета, после се прави баланс, като един валяк се допира в гумата и пресъздава пътя и т.н. Това цялото нещо го правих, заради вибрации във волана при 80км/ч или в диапазона 70-90км/ч. Говоря не при спиране, а в движение. Вибрациите понамалаха -факт, НО все още ги има. Това беше трети баланс на зимните гуми...уж окачването е ок.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- g0dkratos
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 105
- Регистриран на: 14.08.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330i
- Мечтае да кара: BMW M3 CSL
Re: Вибрации във волана при спиране
малко да съживиме тая тема. При мен драмата е следната - за 1 година и 9000 навъртяни км успях да изкривя 2 комплекта предни дискове АТЕ POWER. В момента са ми сложили брембо - отново надупчени. За изминати около 1500 км филма е отново на лице. Отново при леко натискане на спирачката при ниска скорост (50-60 км) или висока първо се чува шум без особени вибрации, но при завиване и спиране вече се усеща и вибрация. При последната смяна на дисковете не са сменяни накладките. Възможно ли е да е от тях? Направил съм рециклиране и на 4-те спирачни апарата, джанти също съм изправял. Сменени са носачи и стабилизиращи щанги.... не знам вече. Реглаж скоро не съм правил, но ме съмнява да е от това. Вибрация имам и при скорост след 130 км/ч.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1528
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Вибрации във волана при спиране
Има хубава тема по въпроса в под-форумите на 5-та серия! В крайна сметка решението е нови ОЕМ-дискове с някакви нищожно малки изключения с дискове от друга марка и то на късмет...(АС-Метал)!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- terorero
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 26.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: M4 (F83)
Re: Вибрации във волана при спиране
То че има много ментета е ясно, обаче едно от най-важните неща, които повечето пренебрегват е разработването им като са нови. Не е нормално да кривнат за 1500км, каквито и да са. Иначе марки много, аз съм доволен от дупчения цимерман. Вече 10к км предни и задни с Ате накладки - никакви проблеми, ама в началото беше пазене и спазване на инструкциите за разработка/напасване от едно листче, което пристигна с дисковете...
- dan-dam
- ентусиаст
- Мнения: 1011
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Вибрации във волана при спиране
Аз все си мисля, че голяма част(не казвам всички) от изкривените нови дискове са резултат от неграмотен монтаж. Има си неща, които задължително се спазват при монтирането на нови дискове.
Другата страна, разбира се е правилното въвеждане в експлоатация, както колегите по-горе споменаха.
Аз съм с 4-ри нови диска. Задните са АТЕ с накладки АТЕ и са към 15К км. Предните са Зимерман с накладки EBC на около 10К км. Колата си е 2.2 тона и може да не е от най-пъргавите, ама си върви. Редовно спускам Петрохан и в дъжд и в сняг. Е да чукна на дърво никакви проблеми нямам за сега. А предните преди смяната биеха доста осезаемо при спиране от скорост над 80 км/ч.
Другата страна, разбира се е правилното въвеждане в експлоатация, както колегите по-горе споменаха.
Аз съм с 4-ри нови диска. Задните са АТЕ с накладки АТЕ и са към 15К км. Предните са Зимерман с накладки EBC на около 10К км. Колата си е 2.2 тона и може да не е от най-пъргавите, ама си върви. Редовно спускам Петрохан и в дъжд и в сняг. Е да чукна на дърво никакви проблеми нямам за сега. А предните преди смяната биеха доста осезаемо при спиране от скорост над 80 км/ч.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1528
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Вибрации във волана при спиране
Не вярвам да не сте чели темите в под-форумите на 5-та серия...Колегите са изпробвали всичко и няма и няма! Дори имаше съмнения за не добре почистени водачи на спир.апарат и т.н. като вероятни причини,но в над 95% от случаите всичко се оправяше с нови ОЕМ дискове! Направо не им се вярваше! Някой са сменяли и по 2-3 комплекта от различни марки,пари не са жалени,и накрая със същия резултат
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- g0dkratos
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 105
- Регистриран на: 14.08.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330i
- Мечтае да кара: BMW M3 CSL
Re: Вибрации във волана при спиране
Аз немога да си обесня как тогава тези марки съществуват след като има толкова много рекламации? Колкото до разработването - казаха ми около 300 км леко натискане, без резки спирания. Аз и като цяло не съм състезател, че да ги загрявам до такава степен, че да се изкривят за толкова кратко време. Карам доста умерено и не налягам спирачката до край. И все пак изключването варианта за накладките?
- val_mcrae
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: Карлово
- Пол: Мъж
- Кара: Е30, Е46 convertible
- Мечтае да кара: М3
Re: Вибрации във волана при спиране
Аз имах проблем с вибрация при натискане на спирачка, който изведнъж премина в постоянно "биене", вибрация и в движение... Оказа се че лявото спирачно апаратче блокира при по интензивно спиране. Подмених го с ново. Сега имам вибрации при натискане на спирачка , но от по висока скорост - от около 100 км/ч. Предполагам че с това блокирало апаратче, което нагряваше стабилно диска се е получило изкривяване, но не съм ги подменял все още, процедурата предстои.
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]