Проблем след Диагностика
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- itan75
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 318и M43TU B19
- Мечтае да кара: БМВ 750
Проблем след Диагностика
Колеги Здравейте.С мойто БМВ 318 М43ТУБ19 се случи нещо странно и аз не мога да си го обясня,затова искам да попитам тук по знаещите.Първо искам да кажа,че това е голяма кола-прекрасно обезшумена,качестевени материали и много мисъл са вложени в нея.От 28 лични коли тази наистина е най ми харесва и допада като стил.Купих я от Дупница току-що слязла от автовоза март месец тази година като си дойде с газов инжекцион Ланди Рензо,който е поставен в страната на макароните по документи на 17.05.2011г.От тогава съм сменил само свещи като и сложих едноелектродно Денсо и задни спирачни дискове с накладките.Имам манометър и компресията и е идеална и на 4-те цилиндъра-12 атмосфери.Понеже не търпя по-двигателя ми да има и прашинка,го измих както беше топъл на паростуйка,макар че нямаше никаква нужда от това,но все пак.След два дни Бима-та ми взе да не върви и да прекъсва,като лоста на скоростите трепереше.Ходих при познат на диагностика,понеже още не си бях закупил кабел и излезе грешка уж дебитомер,който извадих напръсках със почистващ спрей,но никаква промяна.Карах с изкарана букса-отново никаква промяна.Отидох до една морга и взех друг дебитомер,отново никаква разлика.Имам познат,а и съм работил известно време в известна фирма за авточасти и взех чисто нов дебитомер БОШ с уговорката да го върна,ако няма промяна.Еми нямаше никаква промяна и го върнах в магазина.Свалих свещите и въпреки,че колата я карам само на газ,свещите бяха опушени в черно на трите цилиндъра,а само на един цилиндър си беше с бял изолатор както трябва и както беше при работа на газ.И пича дето сервиза е негов се хвана за главата откъде може да е проблема,докато накрая дръпна кабелите на цилиндрите и на втори нямаше промяна в работата.Сменихме кабела,но отново същата работа.Ясно бобина,взех да питам във всички известни вериги магазини за авточасти-280лв на БОШ,каквато е оригиналната и най-евтината ИТН,която никога няма да си купя като марка на цена 170лв,която може да изгори на следващия ден и никаква гаранция не се признава.Две чисто нови бензинови помпи с марка ИТН,купувам за другата ми кола Опел Вектра,които горят в рамките на два месеца и двете.Заложих на друга марка,макар отново евтин китайски бранд,но 292 лв за БОШ няма как да дам,щото Опел-а не стРУВА толко,а и вече бях купил БМВ-то.На една морга тук в Бургас намерих бобина за 40лв-поставих я и не можах да си позная колата от кеф
.Ряз,нисък разход както на газ така и на бензин,двигателя не трепка като работи.От миналия месец взе да ми дава мааалко ми се струва по-висок разход на газ около 15/100км.Купих си кабел за Ланди Рензо Омегаз и отидох при едно познато газаджийче да я прочете.Имаше някои неточности т.е оборотите на компа и на колата се различаваха съществено и и беше пуснато повече газ във оборотите над 2500.Момчето намали стойностите и мисля разхода спадна.Обаче нали съм си маниак,викам да си купя кабел с 20 пинов преходник.Купих ги от склад66 със софтуера БМВ ИНПА 5.Не можах сам да подкарам програмата и затова отидох при познат,който има сервиз за принтери,лаптопи и всичко от сорта.От 20 год се познавам с него и смея да твърдя,че е добър както в софтуера така и в хардуера.Инсталира ми ИНПА-та в лаптопа и го накарах да отвори програмата да видим има ли някакви грешки колата.И на него му беше любопитно и взехме да гледаме и аз и той в ИНПАТА.Имаше записани две или три грешки-Ламбда сонда нещо си не го разбирам и аз и Валве Интейк Еър нещо си
.Интейка май не можеше да се изтрие,а ламбдата се появяваше пак.На Ф7 бутон имаше май АДАПТАЦИИ.Незнам,не си спомням влезе ли вътре гледа ли нещо,но той не е диагностик и аз поисках само да ми инсталира програмата.След като запалих и тръгнах за в къщи БМВ-то не беше същото
.Все едно два цилиндъра ги нямаше,прекъсва,повече от 120км/ч не може да вдигне,аз полудях.Само 10 минути преди да я гледаме на диагностика вдигаше 200км/ч за секунди,на 5-та като я настъпя имах чувството,че ще завърти гуми-сега нищо общо
.Излязох от Бургас по пътя за Созопол да я пробвам еми един с една Жигулка ме изпревари-баси срама,че и ме хили
Веднага отбих в дясно и свахил свещите-няма бели като сняг.Самите свещи са Бриск Силвър миналата седмица ги купих и ги смених т.е да имам с тях около 500-600км.Сложих си пак Денсото-никаква промяна.Откачих буксата на дебитомера-същия гаден вървеж и клати много оборотите на празен ход.Прибрах се в къщи и почистих отново дебитомера-нахуй.Незнам вече симптомите са същите когато ми изгоря бобината първия път,но тогава свещите бяха доста опушени и си личеше,че е нямало горене в цилиндрите,сега и Бриска и ДЕНСОТО са снежно бели.Много дълъг пост,за който искрено се извинявам,но може ли момчето дето ми инсталира програмата да е пинало нещо примерно по тези адаптации и да се сбози всичко изведнъж??? Може ли с ИНПА-та да се влияе по някакъв начин на някакви оригинални настройки? Възможно ли е след гледане с ИНПА-та да ми е изгоряла пак бобината.Колата е еднакво зле както на газ така и на бензин.Помогнете моля,къде да ходя да я погледне някой в Бургас,който наистина разбира от БМВ? Поздрави.





Не спорете с идиоти! Те най-напред те завличат до нивото си, след което побеждават благодарение на опита си.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем след Диагностика
Колега, покарай колата 100- на километра на градско- палене на топло и студено, бързо и бавно ускоряване и т.н. и ако става въпрос за адаптации, ДМЕ ще си ги направи. По принцип желателно е по-колата да пипа човек, който не е софтуерен и хардуерен специалист, а диагностик, като зад това име стои необходимото оборудване и знания, тогава всичките тези проблеми, които описваш, щяха да се разрешат доста по-бързо.
- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: Проблем след Диагностика
М43 двг...на двеста си имал чуството че ще превьрти гуми? WTF...
Ти какво си карал до сега...?
Има колеги от форума които са доста добри в диагностиката.... Харесай си някой и ходи да ти закачи колата... С инпата не може да се направи беля...


- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Проблем след Диагностика
С диагностика с Инпа нищо не може да ти скапе/изгори ....
Дори да ти нулира адаптационните стойности , те се изработват точно за 2 минути (лично съм правил експерименти , за да видя за колко време се изработват новите адаптации , изобщо не е нужно да се кара 50 -100 и не знам там колко километра ).
М43 ако може да върти гуми на 5-та , аз ще си резна публично пикалото !!! Нещо очакваш твърде много от този мотор ми се струва ....
Обърни се към колегата stoniy1 , той ще ти помогне ....
Дори да ти нулира адаптационните стойности , те се изработват точно за 2 минути (лично съм правил експерименти , за да видя за колко време се изработват новите адаптации , изобщо не е нужно да се кара 50 -100 и не знам там колко километра ).
М43 ако може да върти гуми на 5-та , аз ще си резна публично пикалото !!! Нещо очакваш твърде много от този мотор ми се струва ....
Обърни се към колегата stoniy1 , той ще ти помогне ....
- itan75
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 318и M43TU B19
- Мечтае да кара: БМВ 750
Re: Проблем след Диагностика
iliew написа:М43 двг...на двеста си имал чуството че ще превьрти гуми? WTF...Ти какво си карал до сега...?
Има колеги от форума които са доста добри в диагностиката.... Харесай си някой и ходи да ти закачи колата... С инпата не може да се направи беля...
Не искам да прозвучи като заяждане,но никъде не съм писал,че на 200км/ч,ще завърти гуми,просто на магистрала Тракия на дълга права на газ вдигаше 200км/ч по ГПС,а на километраж беше някъде 210-212км/ч.Сега едва дига 120км/ч.Три дена не бях,я карал,защото съм на нова работа и нямам време.За тези три дена свалих акумулатора,ако има някоя грешка да се изчисти,но не би

Не спорете с идиоти! Те най-напред те завличат до нивото си, след което побеждават благодарение на опита си.
- itan75
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 318и M43TU B19
- Мечтае да кара: БМВ 750
Re: Проблем след Диагностика
Благодаря и на теб колега за отговора.Нищо не очаквам от този мотор,просто искам да се върне както беше преди да го закачим на ИНПА-та.Да си вдига 200км/ч,а не както сега едва 120км/ч като предърпва,прекъсва и забива.Как да открия колегата stoniy1? От Бургас ли е? Телефон за връзка? Благодаря предварително.Поздрави.metodi80 написа:С диагностика с Инпа нищо не може да ти скапе/изгори ....
Дори да ти нулира адаптационните стойности , те се изработват точно за 2 минути (лично съм правил експерименти , за да видя за колко време се изработват новите адаптации , изобщо не е нужно да се кара 50 -100 и не знам там колко километра ).
М43 ако може да върти гуми на 5-та , аз ще си резна публично пикалото !!! Нещо очакваш твърде много от този мотор ми се струва ....
Обърни се към колегата stoniy1 , той ще ти помогне ....
Не спорете с идиоти! Те най-напред те завличат до нивото си, след което побеждават благодарение на опита си.
- bigfinger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 18.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316i E46 N42B18
Re: Проблем след Диагностика
Колега не си писал дали и на бензин не върви ????
Няма ненаказано добро!!!! Китайска поговорка.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Проблем след Диагностика
itan75 написа:Как да открия колегата stoniy1? От Бургас ли е? .
Драсни му едно лично ...... това му е профила : memberlist.php?mode=viewprofile&u=16959
- itan75
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 318и M43TU B19
- Мечтае да кара: БМВ 750
Re: Проблем след Диагностика
bigfinger написа:Колега не си писал дали и на бензин не върви ????
И на бензин и на газ прекъсва,предърва,забива




Не спорете с идиоти! Те най-напред те завличат до нивото си, след което побеждават благодарение на опита си.
- IKN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 /316i
Re: Проблем след Диагностика
itan75 написа:iliew написа:М43 двг...на двеста си имал чуството че ще превьрти гуми? WTF...Ти какво си карал до сега...?
Има колеги от форума които са доста добри в диагностиката.... Харесай си някой и ходи да ти закачи колата... С инпата не може да се направи беля...
Не искам да прозвучи като заяждане,но никъде не съм писал,че на 200км/ч,ще завърти гуми,просто на магистрала Тракия на дълга права на газ вдигаше 200км/ч по ГПС,а на километраж беше някъде 210-212км/ч.Сега едва дига 120км/ч.Три дена не бях,я карал,защото съм на нова работа и нямам време.За тези три дена свалих акумулатора,ако има някоя грешка да се изчисти,но не би.Снощи като се прибрах от работа взех акумулатора от мазето и като я запалих си викам е оправи се.Запали веднага на бензин-абсолютно равмомерни обороти на празен ход,като загря малко веднага си прехвърли на газ.Но дотук с радостите.Потеглих и докато изляза от паркинга ми се стори,че всичко се е оправило,но след включване на втора скорост пак започна да забива и да ускорява много бавно.Днес ходих с нея на работа и с 4 човека едвам изкарах лек баир със 80км/ч-повече не искаше,като се усеща как прекъсва и препърпва.Отбих в страни и в тъмното се озъртах дали от кабелите прехвърчат искри.Взех да дърпам на работещ двигател един по-един кабелите за свещите на всички цилиндри,но при всеки цилиндър освен на 4-ти спадаха оборотите явно както трябва да падат на работещ цилиндър като му дръпнеш кабела.На 4-ти пак имаше спад в оборотите,но не толкова много както при другите три цилиндъра.На тъмно като дръпна кабелите въпреки,че на БМВ-то не е като на другите коли,а отгоре на кабелите има и нещо като пластмасова изолация се вижда как тече тока по тях.Незнам дали трябва да е така или кабелите са заминали.Все пак колега благодаря за отговора,че с ИНПА-та не може да се направи беля-успокоих се.Мисля да купя тази седмица,ако ми остане време от работа 4 нови кабела,но незнам коя марка да избера и ако не се оправи бобина.
Градски покарай я само на бензин поне 100-на км. и после си хвърляй парите , при БМВ -то търсенето на проблем по метода - смени това ,смени онова,
излиза много дебело . Тази оплетка на оригиналните кабели се води броня - защита от гризачи. Вземи едно шише с разпръсквач и при работещ мотор
пръскай с водна мъгла около кабелите и бобината, ако има проблем с тяхната изолация ще си покаже веднага. Тези свещи с които караш не са за този
мотор предполагам , по каталог са 4 полюсни , а от неподходящи свещи има случаи да горят бобини .
Игор в Черни връх също ги чува много баварките.
Успех.
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Проблем след Диагностика
Той свещите ги е сложил, щото кара на газ. Тия Бриск са специално за газ...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- bigfinger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 18.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316i E46 N42B18
Re: Проблем след Диагностика
Колега, може да си продавал части ама по обяснението ти не може да се разбере нищо.
Една камара постове още толкова сменени части и резултата е нулев.
Ако искаш да ти се даде мнение просто бъди по конкретен.
След като правиш нещо май единствено си видял че дебитомера върши чудеса
Разбрах че прекъсва на газ и бензин, но не разбрах кога?
На празен ход? При ускорение?
Една камара постове още толкова сменени части и резултата е нулев.
Ако искаш да ти се даде мнение просто бъди по конкретен.
След като правиш нещо май единствено си видял че дебитомера върши чудеса

Разбрах че прекъсва на газ и бензин, но не разбрах кога?
На празен ход? При ускорение?
Няма ненаказано добро!!!! Китайска поговорка.
- itan75
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 318и M43TU B19
- Мечтае да кара: БМВ 750
Re: Проблем след Диагностика
bigfinger написа:Колега, може да си продавал части ама по обяснението ти не може да се разбере нищо.
Една камара постове още толкова сменени части и резултата е нулев.
Ако искаш да ти се даде мнение просто бъди по конкретен.
След като правиш нещо май единствено си видял че дебитомера върши чудеса![]()
Разбрах че прекъсва на газ и бензин, но не разбрах кога?
На празен ход? При ускорение?
На ускорение прекъсва,както и на постоянна скорост се чувства предърване.Не ми излизат постовете с дни

Не спорете с идиоти! Те най-напред те завличат до нивото си, след което побеждават благодарение на опита си.
- itan75
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 318и M43TU B19
- Мечтае да кара: БМВ 750
Re: Проблем след Диагностика
Сагата продължава.След сменени 2 бобини,нови кабели Бреми,безброй комплекти свещи НЖК,Бриск,Денсо,Бош,Шампион и още знайни и незнайни марки.Ходих и на диагностика в БМВ Бургас.Единственото,което показа като грешка е ламбда сонда преди катализатора.Свалих и двете ламбди и покарах така без тях.Уви прекъсването,забиването и невървенето продължава.Поставих друг дебитомер-същата работа.Два пъти свалих и почистих датчика на разпределителния вал-не и не.Мисля вече да не е издухала гарнитура на главата между два цилиндъра,но още 17 пъти измерих компресия и тя е 12 атм. на студен мотор и 12.5 атмосфери на топъл мотор.Казаха ми обаче,че ако е духнала гарнитурата между два цилиндъра не може да се хване с един часовник,а трябвало на четерите цилиндъра да се навият компресомери.Дали е така незнам.Диса клапата май ми е разбита,но мисля от нея не може така да забива и да не върви.Симптомите са същите както ако откачиш единия запалителен кабел от свеща и продължиш да караш на три цилиндъра.Има и нещо друго,което ме навежда на мисълта за издухана гарнитура е факта,че ми губи антифриз,но някъде от разширителното казанче сълзи или от тройника,където взема топла вода изпарителя.Незнам вече кой път да хвана с това прекъсване
.

Не спорете с идиоти! Те най-напред те завличат до нивото си, след което побеждават благодарение на опита си.
- bigfinger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 18.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316i E46 N42B18
Re: Проблем след Диагностика
Закачи си компа с INPA влез и си направи ресет на всички настройки на двигателя и пробвай пак как върви.
Няма ненаказано добро!!!! Китайска поговорка.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани