Проблем с дюзи е46 330д !!!

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1074
Регистриран на: 31.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 touring

Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!

Мнение от ka4i » 08 Сеп 2015, 16:02

[quote="larry_boy"]
Ти сериозно ли ??? :mhihi: :mhihi: Пълниш му главата с глупости. Ще ги свалят, ще ги закачат на стенда и ще установят че всичко е ОК. За което ще го отръскат поне с по 40 на парче. ИНПа-та си е ИНПА, никои в БОШ няма да я гледа - капни пет литра бензин в резервоара( или нещо по твое желание) и пак гледай стойности.. :mhihi:



Това за бензина не го разбрах?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!

Мнение от oci » 08 Сеп 2015, 16:11

ka4i написа:
larry_boy написа: Ти сериозно ли ??? :mhihi: :mhihi: Пълниш му главата с глупости. Ще ги свалят, ще ги закачат на стенда и ще установят че всичко е ОК. За което ще го отръскат поне с по 40 на парче. ИНПа-та си е ИНПА, никои в БОШ няма да я гледа - капни пет литра бензин в резервоара( или нещо по твое желание) и пак гледай стойности.. :mhihi:



Това за бензина не го разбрах?


поняга хората са неразбираеми :mhihi: :mhihi:
Едно време имаш врачки дето лекуваха по телефона с машинна смазка и пирони, та и тука така капни му малко бензинец после и захар сложи вътре и керосин и гледай данни после коклкото искаш :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 13.03.2013
Местоположение: СA
Пол: Мъж
Кара: 330 d ,204 h.p.
Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.

Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!

Мнение от philipz » 09 Сеп 2015, 11:11

Утре ще правя обстойна диагностика и ще ви дам обратна връзка . :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 14.01.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е46 330d

Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!

Мнение от mmmmmm » 09 Сеп 2015, 18:28

Здравейте колеги,

Дали е удобно да се включа в темата и аз с въпрос.

Автомобила е 330d, 2002 г.
При проверка с на дюзите с ИНПА та 1-ви цилиндър стойността е около -1.7, като на останалите стойностите са много близки до 0 (+0.2 до -0.2).
Колата не тресе, върви страхотно, не пуши (e много малко черно при първоначално разко нагискане на газта, после яко ръчка и нищо), пали отлично без пушаци и при -15 (Банско миналата зима).

Според вас необходимо ли е нещо да се направи, че това с буталото хич не ми хареса......

Много благодаря предварително

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 323
Регистриран на: 25.12.2013
Местоположение: Трявна
Пол: Мъж
Кара: 540i M
Детайли за колата: С бебе в колата...

Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!

Мнение от larry_boy » 09 Сеп 2015, 22:31

Слагането на бензин в горивото, не е с цел лечение, а за да промени визкозитета на дизела, по този начин могат да се манипулират стойностите който показва софтуера - в случая ИНПА. Затова тези стойности са насочващи, но дюзите се проверяват на стенд. То бензина, че провери и други качества на дизела, но това е друга тема.

Ако се вчетем в информацията на тази тема : Re: схема на цилиндрите 2.5 тдс

Бих стигнал до извода, че проблема не е в дюзите. Има една такава неяснота за мен от стойностите който колегата е представил на трети и четвърти цилиндър и двете са в минус. При първи и шести са в +

Имайки предвид реда на запалване - 1-5-3-6-2-4, то стойностите на корекция на две от двойките не ми се връзват.

Абе кво да го мисля, утре колегата, ще си каже.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 13.03.2013
Местоположение: СA
Пол: Мъж
Кара: 330 d ,204 h.p.
Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.

Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!

Мнение от philipz » 10 Сеп 2015, 19:37

Днес подробно разгледахме работата на мотора . Прилагам резултатите на моментни стойности на работа на мотора.

Живи данни:
Живи данни.jpg

максимални стойности на корекция:
максимални стойности на корекция.jpg

моментни стойности на корекция:
моментни стойности на корекция.jpg


Извод от диагностика , всичко е в норми . Ако някой има друго мнение , ще се радвам да го чуя както и обосновката му :yes: :yes: :driving:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!

Мнение от zvetiko » 12 Сеп 2015, 15:04

philipz написа:Днес подробно разгледахме работата на мотора . Прилагам резултатите на моментни стойности на работа на мотора.

Живи данни:
Живи данни.jpg

максимални стойности на корекция:
максимални стойности на корекция.jpg

моментни стойности на корекция:
моментни стойности на корекция.jpg


Извод от диагностика , всичко е в норми . Ако някой има друго мнение , ще се радвам да го чуя както и обосновката му :yes: :yes: :driving:


Колега, мисля, че няма да има друго мнение- радвам се, че отстранихме всякакви колебания за перфектната работа на двигателя и избегнахме една ненужна процедура за измерване на обратната нафта. :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!

Мнение от Ivo_Borisov » 12 Сеп 2015, 18:06

Колеги от прочетеното разбирам че май имам проблем с дюза/и. При корекция не са 0 а минуса е повече. Колата претриса от време на време и май е когато позагрее. Сложил съм добавка иначе 6-та дюза беше към 2.80. Малко се пооправи. Теста е на около 40-50 гр температура на мотора. Колата си върви нормално, не пуши, гори малко, М57 ръчка с изолиран АГР. Какво ще ме посъветвате?
На втората снимка е без корекциите.
20150912_102031.jpg

20150912_144445.jpg

Има ефект от добавката, имам още половин резервоар да мина с нея.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 21.09.2015

Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!

Мнение от Araggorn » 21 Сеп 2015, 20:32

Бих искал да попитам дали дюзи от 330д ще станат на 320д ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!

Мнение от Ivo_Borisov » 06 Яну 2016, 17:56

Да си допълня мнението.
Смених 6-та дюза че вървеше към 5-6 на студен мотор, вече е добре но пак си остана това претрисане, много дразнещо и го прави когато поиска. Решението намерих съвсем случайно. Днес сменях въздушния филтър и забелязах че на 4-та дюза и двете кабелчета са с нарушена изолация, едно до друго имаше две оголени жички. Изолирах ги с изолирбант и мотора вече не мърда въобще, чак ми е неестествено как равномерно работи. :lol:
Та ако имате проблем с тресене, огледайте и кабелите на дюзите. :wave:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 13.03.2013
Местоположение: СA
Пол: Мъж
Кара: 330 d ,204 h.p.
Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.

Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!

Мнение от philipz » 01 Фев 2016, 9:21

Здравейте колеги , възраждам малко темата .

Тъй като бях оставил колата да пренощува в сервиз по други причини , на сутринта замерихме дюзите на студен мотор ( температура около 0 градуса ). Една от дюзите беше с корекция + 1.4 mg . На топъл мотор корекция над 0.7 мг няма на никоя дюза .
Имайки предвид ,че дюзите са правени в БОШ сервиз София , трябва ли да им обявя рекламация колеги ? Според майстора при +1.4 корекция дюзата леко пикаела . Аз се шашнах естествено. Да ги свалям ли и да им ги пращам отново ли или все още не е пагубно ? :help: :help: :help: Хич не искам да си дупча буталото . :banghead:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!

Мнение от oci » 01 Фев 2016, 14:38

philipz написа:Здравейте колеги , възраждам малко темата .

Тъй като бях оставил колата да пренощува в сервиз по други причини , на сутринта замерихме дюзите на студен мотор ( температура около 0 градуса ). Една от дюзите беше с корекция + 1.4 mg . На топъл мотор корекция над 0.7 мг няма на никоя дюза .
Имайки предвид ,че дюзите са правени в БОШ сервиз София , трябва ли да им обявя рекламация колеги ? Според майстора при +1.4 корекция дюзата леко пикаела . Аз се шашнах естествено. Да ги свалям ли и да им ги пращам отново ли или все още не е пагубно ? :help: :help: :help: Хич не искам да си дупча буталото . :banghead:


Това и аз ти го бях казал, ако си спомняш като беше още първия път при мен, пак едната влизаше в корекция след като беше поизстинал мотора.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 871
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: София
Кара: е85 M54B30

Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!

Мнение от sub_eleven » 02 Фев 2016, 9:34

колега, спри да се филмираш с тези корекции... Щом нямаш оплаквания от вървеж, пушеци, притрисане, палене, неравномерна работа... и ако я караш както се кара дизелов автомобил....аз лично ще ти купя нов двигател ако стопиш бутало :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 13.03.2013
Местоположение: СA
Пол: Мъж
Кара: 330 d ,204 h.p.
Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.

Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!

Мнение от philipz » 19 Мар 2016, 15:09

Здравейте колеги .

Да ви споделя поредния ми горчив опит свързан с дюзите . Тъй като една от дюзите ми на студен мотор (0 градуса) имаше корекция от порядък +1.7 / +1.8 ( на топъл +0.6 / +0.8 ) реших да отида в сервиза , в който ги сваляхме миналата година и впоследствие рециклирахме , да проверим обстойно състоянието им отново. Свалихме дюзите , като свалянето им беше изключително трудно , и след като излезнаха , по тях имаше нещо като черна кал . Предположих ,че може би е от масло , но след обстойна проверка със сигурност не беше масло, а лошо гориво. Дюзите отидоха отново за стенд и ремонт ,оказа се ,че едната от тях е за смяна на разпръсквач и игла ( 280 лв. ) , други две искаха настройка и почистване. Цялата процедура със стенд , сваляне, качване и частите ми струваше 540 лева.

Искам да подчертая как третирам колата си :

- зареждане на гориво само от ЕКО или ОМВ , по-често от ЕКО. Бензиностанциите са в района на ж.к. Младост , Студентски град , Дървеница . Не рядко съм слагал и Авио Дизел , уж за хубаво.
- редовна смяна на всички консумативи , като горивния филтър беше на 5000 км. Сега отново го смених превантивно.
- почистени са ЕГР , всмукателен колектор .Преди и след ремонта са чистени . ЕГР работи нормално.
- Компресия в норми на всички цилиндри
- Турбото е проверено за луфтове и наранявания , няма такива . Работи нормално.
- Маркучът на входящия чист въздух към ЕГР -а ( този , който е след интеркулера ) беше чист , без омаслявания по него.

- сменени дифтунги при първото сваляне на дюзите , сега отново са сменени .

В крайна сметка , лошо гориво е причинител на проблема . Гаранция имах от 1 година за ремонта на дюзите ( валидна до 14.05.2016 г. - първоначално сменени два разпръсквача , една игла и един клапан ), но няма как да докажа на коя дюза е сега проблема и съответно гаранцията не важеше .

Тъй като вече си мисля , че в бъдеще пак ще имам проблем, се чудя дали да рециклирам или да си купя изцяло рециклирани дюзи за 420 лева /бр. , като условието е да върна старата дюза.

Просто е трагедия с това гориво и условията за гаранция са изключително неясни.

Това е от мен колеги . Дано да съм полезен на някого и да получа полезни съвети . Благодаря ви !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!

Мнение от oci » 22 Мар 2016, 18:29

Е това с гаранцията е голяма тъпотия, уж имаш, а на практика нямаш :(

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook