Проблем с дюзи е46 330д !!!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
71 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- philipz
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Проблем с дюзи е46 330д !!!
Здравейте колеги !
През май месец тази година свалих дюзите от колата , качих ги на стенд в Бош сервиз София , рециклирахме проблемните дюзи . От процедурата имам документ за успешно преминат тест на дюзите,който дефакто ми е и гаранцията. Днес с колега от форума закачихме колата и направихме тест на дюзите с Инпа и според него 2-ра и 6-та дюза не са в норми , в положителна корекция са , което значи ,че са запушени .
Моля ви да дадете мнение , за да знам дали да правя рекламация на Бош сервиз,преди да съм си спекъл колата . Все пак отделно съм дал пари за стенд и за ремонт и се оказва ,че особено подобрение няма . Прилагам снимки преди интервенцията \ рециклирането \ и от днес като правихме теста , както и снимка на документа от сервиза.
От тогава до сега съм изминал около 6000 км . Дизела винаги е бил от ЕКО , като съм слагал профилактично 1 път ПРО ТЕК добавка , както и на всеки резервоар ( 2 резервоара до сега ) Bardahl BDC по предписание разграфена . Сменен е и горивния филтър след интервенцията.
Дебитомер и цилиндри в норми,проверени днес.
Моля да ми предложите варианти как да реагирам , и къде да ида да направя тест с колби , който се оказва изключително обективен . Моля ви помагайте !!!
Снимка 1 : Преди рециклирането и въобще пипането на дюзите :
Снимка 2 : В деня след рециклирането :
Снимка 3 : Днес 07.09.2015 при теста с колегата от форума :
Снимка 4 : Документ за успешно преминат тест след рециклиране , тест на стенд Бош сервиз София .Давам линк , че може да кача максимум 3 снимки в темата :
https://www.dropbox.com/sh/l8sk4rty3pxx ... jncTa?dl=0
Моля ви колеги помагайте !!!
През май месец тази година свалих дюзите от колата , качих ги на стенд в Бош сервиз София , рециклирахме проблемните дюзи . От процедурата имам документ за успешно преминат тест на дюзите,който дефакто ми е и гаранцията. Днес с колега от форума закачихме колата и направихме тест на дюзите с Инпа и според него 2-ра и 6-та дюза не са в норми , в положителна корекция са , което значи ,че са запушени .
Моля ви да дадете мнение , за да знам дали да правя рекламация на Бош сервиз,преди да съм си спекъл колата . Все пак отделно съм дал пари за стенд и за ремонт и се оказва ,че особено подобрение няма . Прилагам снимки преди интервенцията \ рециклирането \ и от днес като правихме теста , както и снимка на документа от сервиза.
От тогава до сега съм изминал около 6000 км . Дизела винаги е бил от ЕКО , като съм слагал профилактично 1 път ПРО ТЕК добавка , както и на всеки резервоар ( 2 резервоара до сега ) Bardahl BDC по предписание разграфена . Сменен е и горивния филтър след интервенцията.
Дебитомер и цилиндри в норми,проверени днес.
Моля да ми предложите варианти как да реагирам , и къде да ида да направя тест с колби , който се оказва изключително обективен . Моля ви помагайте !!!
Снимка 1 : Преди рециклирането и въобще пипането на дюзите :
Снимка 2 : В деня след рециклирането :
Снимка 3 : Днес 07.09.2015 при теста с колегата от форума :
Снимка 4 : Документ за успешно преминат тест след рециклиране , тест на стенд Бош сервиз София .Давам линк , че може да кача максимум 3 снимки в темата :
https://www.dropbox.com/sh/l8sk4rty3pxx ... jncTa?dl=0
Моля ви колеги помагайте !!!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- larry_boy
- младши ентусиаст
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
И какво нередно видя??
- philipz
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
ами това ,че 2-ра и 6-та клонят към +1 . Не трябва ли всички да клонят към 0 ???
- larry_boy
- младши ентусиаст
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
Да ти прави впечатление, че всички показатели са в зеленият сектор???
Я помисли малко, това в зеленото за какво ли е ??
Я помисли малко, това в зеленото за какво ли е ??
- philipz
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
Предполагам допустима норма , не знам колега , филмирах се вече доста по тоя въпрос . Не искам да си заваря буталото за цилиндъра .
А това ,че колата леко притресе при пускане на теста какво трябва да значи ?
Това е на загрял напълно мотор , представям си какви ли ще са корекциите на -10 градуса
А това ,че колата леко притресе при пускане на теста какво трябва да значи ?
Това е на загрял напълно мотор , представям си какви ли ще са корекциите на -10 градуса
- netmurder
- старши ентусиаст
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
За да завариш бутало трябва да отидеш към червения сектор
Но прави впечатление, че пак 2 и 6 дуза са по зле от другите, което не би трябвало да е така... Според мен отиваш в сервиза и правиш рекламация !!!!
Не може другите дузи изобщо да не са пипани и да са си добре, а тези рециклираните да са по зле от тях !!!
Но прави впечатление, че пак 2 и 6 дуза са по зле от другите, което не би трябвало да е така... Според мен отиваш в сервиза и правиш рекламация !!!!
Не може другите дузи изобщо да не са пипани и да са си добре, а тези рециклираните да са по зле от тях !!!
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- ivo_love_pivo
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 4.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 318d E46
- Мечтае да кара: Без да спира
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
Колега станал си много педантичен. Дюзите ти са много добре. Сигурен съм, че двигателя не тресе повече от нормалното и колата си върви прилично.
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
larry_boy написа:Да ти прави впечатление, че всички показатели са в зеленият сектор???
Я помисли малко, това в зеленото за какво ли е ??
е не си прав колега то в зеленото на инпата е до +3 корекция, но мога да се хвана на бас на каквото кажеш, че с такава корекция ще има дупка в буталото.
Малко пояснение на теста с инпа-та, като се изключат корекициите 2 и 6-та влизат в червеното и мотора на празен ход има леко люлеене с две думи тия дюзи не се наред или пък нещо около тях дифтунги или уплътнения.
Най-добре е теста с колбите за да се види дали ще потвърдят показанията от ИНПА.
Последна промяна oci на 07 Сеп 2015, 22:25, променена общо 1 път
- philipz
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
Моля дайте предложения къде да ида за тест с колби в София ?
- larry_boy
- младши ентусиаст
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
\philipz написа:Моля дайте предложения къде да ида за тест с колби в София ?
У вас пред блока, теста е за направи си сам.
netmurder написа:За да завариш бутало трябва да отидеш към червения сектор
Но прави впечатление, че пак 2 и 6 дуза са по зле от другите, което не би трябвало да е така... Според мен отиваш в сервиза и правиш рекламация !!!!
Не може другите дузи изобщо да не са пипани и да са си добре, а тези рециклираните да са по зле от тях !!!
Ти сериозно ли ??? Пълниш му главата с глупости. Ще ги свалят, ще ги закачат на стенда и ще установят че всичко е ОК. За което ще го отръскат поне с по 40 на парче. ИНПа-та си е ИНПА, никои в БОШ няма да я гледа - капни пет литра бензин в резервоара( или нещо по твое желание) и пак гледай стойности..
oci написа:larry_boy написа:??
е не си прав колега то в зеленото на инпата е до +3 корекция, но мога да се хвана на бас на каквото кажеш, че с такава корекция ще има дупка в буталото.
Малко пояснение на теста с инпа-та, като се изключат корекициите 2 и 6-та влизат в червеното и мотора на празен ход има леко люлеене с две думи тия дюзи не се наред или пък нещо около тях дифтунги или уплътнения.
Най-добре е теста с колбите за да се види дали ще потвърдят показанията от ИНПА.
Аз стойности +/-3 не виждам, едвам се допират до 1. Съвсем не лоша идея
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
При монтажа ако малко повече са натегнали някои от дюзите може да се получава тва,като се смачка медната дифтунга прекалено.Отделно би тресяла при корекция от 2 нагоре над останалите.
ПП.Друго ми прави впечатление,че казваш че не всички дюзи са били за рециклиране тия на 2-ри и 6-ти стари ли са или рециклирани?
ПП.Друго ми прави впечатление,че казваш че не всички дюзи са били за рециклиране тия на 2-ри и 6-ти стари ли са или рециклирани?
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
larry_boy написа:\philipz написа:Моля дайте предложения къде да ида за тест с колби в София ?
У вас пред блока, теста е за направи си сам.netmurder написа:За да завариш бутало трябва да отидеш към червения сектор
Но прави впечатление, че пак 2 и 6 дуза са по зле от другите, което не би трябвало да е така... Според мен отиваш в сервиза и правиш рекламация !!!!
Не може другите дузи изобщо да не са пипани и да са си добре, а тези рециклираните да са по зле от тях !!!
Ти сериозно ли ??? Пълниш му главата с глупости. Ще ги свалят, ще ги закачат на стенда и ще установят че всичко е ОК. За което ще го отръскат поне с по 40 на парче. ИНПа-та си е ИНПА, никои в БОШ няма да я гледа - капни пет литра бензин в резервоара( или нещо по твое желание) и пак гледай стойности..
oci написа:larry_boy написа:??
е не си прав колега то в зеленото на инпата е до +3 корекция, но мога да се хвана на бас на каквото кажеш, че с такава корекция ще има дупка в буталото.
Малко пояснение на теста с инпа-та, като се изключат корекициите 2 и 6-та влизат в червеното и мотора на празен ход има леко люлеене с две думи тия дюзи не се наред или пък нещо около тях дифтунги или уплътнения.
Най-добре е теста с колбите за да се види дали ще потвърдят показанията от ИНПА.
Аз стойности +/-3 не виждам, едвам се допират до 1. Съвсем не лоша идея
Няма как да видиш колега след като не ти си закачал колата.
Аз не знам защо се водят някакви безмислени спорове. Момчето иска да направи теста с колбите за да е сигурен, че всичко е наред защото при теста на с дигностика бягат от норма.
Ако си прочел правилно поста му, иска някой да му препоръча къде да му направят теста с колби и тогава ще си говорим пак, като видим резултати.
Като спориш безмислено с колегите не му помагаш.
Тук във форума има хора които поразбират нещо от БМВ-та
А и последно да не си пуснал някой дрон, та го видя как си закача колата пред блока или в царевичака
Извинявам се за офтопика ама ме хваща яд като някой почва да омазва темите ако можеш помогни ако не си замълчи, това е по умнатат постъпка.
- gromovich
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
Колеги,
тестът с ИНПА за проверка на дюзите на студен двигател ли се прави или при достигане на работната температура?
тестът с ИНПА за проверка на дюзите на студен двигател ли се прави или при достигане на работната температура?
- virtualchild
- младши ентусиаст
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
Аз като фен с опит в топенето на бутало на този двигател препоръчвам да не карате на високи обороти с Про Тек в резервоара.
При мен имаше корекции от рода на +1.7 мах на 1ви и 4ти цилиндър а ми затопи 2ри който имаше близка до нула корекция.
На 210км/h спираше рязко да ускорява и подскачаше стрелката на разходомера.
Като цяло колата беше слаба след 3000 оборота.
Карах дълго на 5та на 3500 оборота и рязко я настъпих газта до долу. Усетих че не ускорява въобще и веднага отпуснах газта. Появи се облак сив пушак и това беше.
Корекциите на дюзите показваха 5ти номер на четири цилиндъра а реално беше стопен само 2ри.
При мен имаше корекции от рода на +1.7 мах на 1ви и 4ти цилиндър а ми затопи 2ри който имаше близка до нула корекция.
На 210км/h спираше рязко да ускорява и подскачаше стрелката на разходомера.
Като цяло колата беше слаба след 3000 оборота.
Карах дълго на 5та на 3500 оборота и рязко я настъпих газта до долу. Усетих че не ускорява въобще и веднага отпуснах газта. Появи се облак сив пушак и това беше.
Корекциите на дюзите показваха 5ти номер на четири цилиндъра а реално беше стопен само 2ри.
- philipz
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
Първо да ви благодаря за участието .
Дюзата на 2-ри цил. е със сменен разпръсквач и бутало ( по спомен ) , дюзата на 6ти е със сменен разпръсквач . Имам го записано какво е правено ,но не е пред мен документа. Всички дюзи са качени на стенд и следователно всички са с гаранция .
Относно про тек , един единствен път съм я слагал на пълен резервоар , това след интервенцията.
Дифтунгите са сменени на всички дюзи.
Тест на инпа е правен на температура 40 градуса и на напълно загрял мотор. Резултатите не са много различни.
Колата върви след 3000 оборота много прилично,подскачане на разходомер няма , твърдо над 20/100 е при товар , друг е въпроса ,че след 4000 оборота припушва черно , това може и да е от ЕГР-а. Макар ,че е почистен перфектно . А и няма грешка от него на диагностика.
Четвъртък ще ходя при майсторите , които правиха ремонта , ако има сериозен проблем , сваляме дюзите и ги пращаме да си ги оправят в БОШ сервиз.
Дюзата на 2-ри цил. е със сменен разпръсквач и бутало ( по спомен ) , дюзата на 6ти е със сменен разпръсквач . Имам го записано какво е правено ,но не е пред мен документа. Всички дюзи са качени на стенд и следователно всички са с гаранция .
Относно про тек , един единствен път съм я слагал на пълен резервоар , това след интервенцията.
Дифтунгите са сменени на всички дюзи.
Тест на инпа е правен на температура 40 градуса и на напълно загрял мотор. Резултатите не са много различни.
Колата върви след 3000 оборота много прилично,подскачане на разходомер няма , твърдо над 20/100 е при товар , друг е въпроса ,че след 4000 оборота припушва черно , това може и да е от ЕГР-а. Макар ,че е почистен перфектно . А и няма грешка от него на диагностика.
Четвъртък ще ходя при майсторите , които правиха ремонта , ако има сериозен проблем , сваляме дюзите и ги пращаме да си ги оправят в БОШ сервиз.
71 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани