Проблем с дюзи е46 330д !!!

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 13.03.2013
Местоположение: СA
Пол: Мъж
Кара: 330 d ,204 h.p.
Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.

Проблем с дюзи е46 330д !!!

Мнение от philipz » 07 Сеп 2015, 20:14

Здравейте колеги !

През май месец тази година свалих дюзите от колата , качих ги на стенд в Бош сервиз София , рециклирахме проблемните дюзи . От процедурата имам документ за успешно преминат тест на дюзите,който дефакто ми е и гаранцията. Днес с колега от форума закачихме колата и направихме тест на дюзите с Инпа и според него 2-ра и 6-та дюза не са в норми , в положителна корекция са , което значи ,че са запушени .

Моля ви да дадете мнение , за да знам дали да правя рекламация на Бош сервиз,преди да съм си спекъл колата . Все пак отделно съм дал пари за стенд и за ремонт и се оказва ,че особено подобрение няма . Прилагам снимки преди интервенцията \ рециклирането \ и от днес като правихме теста , както и снимка на документа от сервиза.

От тогава до сега съм изминал около 6000 км . Дизела винаги е бил от ЕКО , като съм слагал профилактично 1 път ПРО ТЕК добавка , както и на всеки резервоар ( 2 резервоара до сега ) Bardahl BDC по предписание разграфена . Сменен е и горивния филтър след интервенцията.

Дебитомер и цилиндри в норми,проверени днес.

Моля да ми предложите варианти как да реагирам , и къде да ида да направя тест с колби , който се оказва изключително обективен . Моля ви помагайте !!! :help: :help: :help:

Снимка 1 : Преди рециклирането и въобще пипането на дюзите :
Photo 6.04.15, 12 06 14.jpg


Снимка 2 : В деня след рециклирането :
Photo 14.05.15, 19 18 26.jpg


Снимка 3 : Днес 07.09.2015 при теста с колегата от форума :
Photo 7.09.15, 19 38 26.jpg


Снимка 4 : Документ за успешно преминат тест след рециклиране , тест на стенд Бош сервиз София .Давам линк , че може да кача максимум 3 снимки в темата :
https://www.dropbox.com/sh/l8sk4rty3pxx ... jncTa?dl=0

Моля ви колеги помагайте !!! :help: :help: :help: :banghead:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 323
Регистриран на: 25.12.2013
Местоположение: Трявна
Пол: Мъж
Кара: 540i M
Детайли за колата: С бебе в колата...

Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!

Мнение от larry_boy » 07 Сеп 2015, 20:45

И какво нередно видя??

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 13.03.2013
Местоположение: СA
Пол: Мъж
Кара: 330 d ,204 h.p.
Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.

Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!

Мнение от philipz » 07 Сеп 2015, 20:47

ами това ,че 2-ра и 6-та клонят към +1 . Не трябва ли всички да клонят към 0 ??? :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 323
Регистриран на: 25.12.2013
Местоположение: Трявна
Пол: Мъж
Кара: 540i M
Детайли за колата: С бебе в колата...

Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!

Мнение от larry_boy » 07 Сеп 2015, 20:53

Да ти прави впечатление, че всички показатели са в зеленият сектор???

Я помисли малко, това в зеленото за какво ли е ??

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 13.03.2013
Местоположение: СA
Пол: Мъж
Кара: 330 d ,204 h.p.
Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.

Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!

Мнение от philipz » 07 Сеп 2015, 20:55

Предполагам допустима норма , не знам колега , филмирах се вече доста по тоя въпрос . Не искам да си заваря буталото за цилиндъра . :bang: :help: :banghead:

А това ,че колата леко притресе при пускане на теста какво трябва да значи ?

Това е на загрял напълно мотор , представям си какви ли ще са корекциите на -10 градуса :banghead:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!

Мнение от netmurder » 07 Сеп 2015, 21:09

За да завариш бутало трябва да отидеш към червения сектор :D :D
Но прави впечатление, че пак 2 и 6 дуза са по зле от другите, което не би трябвало да е така... Според мен отиваш в сервиза и правиш рекламация !!!!
Не може другите дузи изобщо да не са пипани и да са си добре, а тези рециклираните да са по зле от тях !!!
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 4.11.2009
Пол: Мъж
Кара: 318d E46
Мечтае да кара: Без да спира

Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!

Мнение от ivo_love_pivo » 07 Сеп 2015, 21:35

Колега станал си много педантичен. Дюзите ти са много добре. Сигурен съм, че двигателя не тресе повече от нормалното и колата си върви прилично.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!

Мнение от oci » 07 Сеп 2015, 21:43

larry_boy написа:Да ти прави впечатление, че всички показатели са в зеленият сектор???

Я помисли малко, това в зеленото за какво ли е ??


е не си прав колега то в зеленото на инпата е до +3 корекция, но мога да се хвана на бас на каквото кажеш, че с такава корекция ще има дупка в буталото.
Малко пояснение на теста с инпа-та, като се изключат корекициите 2 и 6-та влизат в червеното и мотора на празен ход има леко люлеене с две думи тия дюзи не се наред или пък нещо около тях дифтунги или уплътнения.
Най-добре е теста с колбите за да се види дали ще потвърдят показанията от ИНПА.
Последна промяна oci на 07 Сеп 2015, 22:25, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 13.03.2013
Местоположение: СA
Пол: Мъж
Кара: 330 d ,204 h.p.
Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.

Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!

Мнение от philipz » 07 Сеп 2015, 21:51

Моля дайте предложения къде да ида за тест с колби в София ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 323
Регистриран на: 25.12.2013
Местоположение: Трявна
Пол: Мъж
Кара: 540i M
Детайли за колата: С бебе в колата...

Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!

Мнение от larry_boy » 08 Сеп 2015, 7:22

philipz написа:Моля дайте предложения къде да ида за тест с колби в София ?
\

У вас пред блока, теста е за направи си сам.

netmurder написа:За да завариш бутало трябва да отидеш към червения сектор :D :D
Но прави впечатление, че пак 2 и 6 дуза са по зле от другите, което не би трябвало да е така... Според мен отиваш в сервиза и правиш рекламация !!!!
Не може другите дузи изобщо да не са пипани и да са си добре, а тези рециклираните да са по зле от тях !!!


Ти сериозно ли ??? :mhihi: :mhihi: Пълниш му главата с глупости. Ще ги свалят, ще ги закачат на стенда и ще установят че всичко е ОК. За което ще го отръскат поне с по 40 на парче. ИНПа-та си е ИНПА, никои в БОШ няма да я гледа - капни пет литра бензин в резервоара( или нещо по твое желание) и пак гледай стойности.. :mhihi:

oci написа:
larry_boy написа:??


е не си прав колега то в зеленото на инпата е до +3 корекция, но мога да се хвана на бас на каквото кажеш, че с такава корекция ще има дупка в буталото.
Малко пояснение на теста с инпа-та, като се изключат корекициите 2 и 6-та влизат в червеното и мотора на празен ход има леко люлеене с две думи тия дюзи не се наред или пък нещо около тях дифтунги или уплътнения.
Най-добре е теста с колбите за да се види дали ще потвърдят показанията от ИНПА.


Аз стойности +/-3 не виждам, едвам се допират до 1. Съвсем не лоша идея

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 8.06.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!

Мнение от GecataBMW-E46 » 08 Сеп 2015, 9:05

При монтажа ако малко повече са натегнали някои от дюзите може да се получава тва,като се смачка медната дифтунга прекалено.Отделно би тресяла при корекция от 2 нагоре над останалите.

ПП.Друго ми прави впечатление,че казваш че не всички дюзи са били за рециклиране тия на 2-ри и 6-ти стари ли са или рециклирани?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!

Мнение от oci » 08 Сеп 2015, 10:11

larry_boy написа:
philipz написа:Моля дайте предложения къде да ида за тест с колби в София ?
\

У вас пред блока, теста е за направи си сам.

netmurder написа:За да завариш бутало трябва да отидеш към червения сектор :D :D
Но прави впечатление, че пак 2 и 6 дуза са по зле от другите, което не би трябвало да е така... Според мен отиваш в сервиза и правиш рекламация !!!!
Не може другите дузи изобщо да не са пипани и да са си добре, а тези рециклираните да са по зле от тях !!!


Ти сериозно ли ??? :mhihi: :mhihi: Пълниш му главата с глупости. Ще ги свалят, ще ги закачат на стенда и ще установят че всичко е ОК. За което ще го отръскат поне с по 40 на парче. ИНПа-та си е ИНПА, никои в БОШ няма да я гледа - капни пет литра бензин в резервоара( или нещо по твое желание) и пак гледай стойности.. :mhihi:

oci написа:
larry_boy написа:??


е не си прав колега то в зеленото на инпата е до +3 корекция, но мога да се хвана на бас на каквото кажеш, че с такава корекция ще има дупка в буталото.
Малко пояснение на теста с инпа-та, като се изключат корекициите 2 и 6-та влизат в червеното и мотора на празен ход има леко люлеене с две думи тия дюзи не се наред или пък нещо около тях дифтунги или уплътнения.
Най-добре е теста с колбите за да се види дали ще потвърдят показанията от ИНПА.


Аз стойности +/-3 не виждам, едвам се допират до 1. Съвсем не лоша идея



Няма как да видиш колега след като не ти си закачал колата.
Аз не знам защо се водят някакви безмислени спорове. Момчето иска да направи теста с колбите за да е сигурен, че всичко е наред защото при теста на с дигностика бягат от норма.
Ако си прочел правилно поста му, иска някой да му препоръча къде да му направят теста с колби и тогава ще си говорим пак, като видим резултати.
Като спориш безмислено с колегите не му помагаш.
Тук във форума има хора които поразбират нещо от БМВ-та :mhihi: :mhihi:
А и последно да не си пуснал някой дрон, та го видя как си закача колата пред блока или в царевичака :banghead:
Извинявам се за офтопика ама ме хваща яд като някой почва да омазва темите ако можеш помогни ако не си замълчи, това е по умнатат постъпка.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 391
Регистриран на: 18.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ

Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!

Мнение от gromovich » 08 Сеп 2015, 10:20

Колеги,
тестът с ИНПА за проверка на дюзите на студен двигател ли се прави или при достигане на работната температура?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо

Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!

Мнение от virtualchild » 08 Сеп 2015, 10:23

Аз като фен с опит в топенето на бутало на този двигател препоръчвам да не карате на високи обороти с Про Тек в резервоара.
При мен имаше корекции от рода на +1.7 мах на 1ви и 4ти цилиндър а ми затопи 2ри който имаше близка до нула корекция.
На 210км/h спираше рязко да ускорява и подскачаше стрелката на разходомера.
Като цяло колата беше слаба след 3000 оборота.
Карах дълго на 5та на 3500 оборота и рязко я настъпих газта до долу. Усетих че не ускорява въобще и веднага отпуснах газта. Появи се облак сив пушак и това беше.
Корекциите на дюзите показваха 5ти номер на четири цилиндъра а реално беше стопен само 2ри.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 13.03.2013
Местоположение: СA
Пол: Мъж
Кара: 330 d ,204 h.p.
Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.

Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!

Мнение от philipz » 08 Сеп 2015, 11:20

Първо да ви благодаря за участието .

Дюзата на 2-ри цил. е със сменен разпръсквач и бутало ( по спомен ) , дюзата на 6ти е със сменен разпръсквач . Имам го записано какво е правено ,но не е пред мен документа. Всички дюзи са качени на стенд и следователно всички са с гаранция .

Относно про тек , един единствен път съм я слагал на пълен резервоар , това след интервенцията.

Дифтунгите са сменени на всички дюзи.

Тест на инпа е правен на температура 40 градуса и на напълно загрял мотор. Резултатите не са много различни.

Колата върви след 3000 оборота много прилично,подскачане на разходомер няма , твърдо над 20/100 е при товар :D :D , друг е въпроса ,че след 4000 оборота припушва черно , това може и да е от ЕГР-а. Макар ,че е почистен перфектно . А и няма грешка от него на диагностика.

Четвъртък ще ходя при майсторите , които правиха ремонта , ако има сериозен проблем , сваляме дюзите и ги пращаме да си ги оправят в БОШ сервиз.

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook