Проблем с дюзи е46 330д !!!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
71 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- ka4i
- ентусиаст
- Мнения: 1074
- Регистриран на: 31.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 touring
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
[quote="larry_boy"]
Ти сериозно ли ??? Пълниш му главата с глупости. Ще ги свалят, ще ги закачат на стенда и ще установят че всичко е ОК. За което ще го отръскат поне с по 40 на парче. ИНПа-та си е ИНПА, никои в БОШ няма да я гледа - капни пет литра бензин в резервоара( или нещо по твое желание) и пак гледай стойности..
Това за бензина не го разбрах?
Ти сериозно ли ??? Пълниш му главата с глупости. Ще ги свалят, ще ги закачат на стенда и ще установят че всичко е ОК. За което ще го отръскат поне с по 40 на парче. ИНПа-та си е ИНПА, никои в БОШ няма да я гледа - капни пет литра бензин в резервоара( или нещо по твое желание) и пак гледай стойности..
Това за бензина не го разбрах?
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
ka4i написа:larry_boy написа: Ти сериозно ли ??? Пълниш му главата с глупости. Ще ги свалят, ще ги закачат на стенда и ще установят че всичко е ОК. За което ще го отръскат поне с по 40 на парче. ИНПа-та си е ИНПА, никои в БОШ няма да я гледа - капни пет литра бензин в резервоара( или нещо по твое желание) и пак гледай стойности..
Това за бензина не го разбрах?
поняга хората са неразбираеми
Едно време имаш врачки дето лекуваха по телефона с машинна смазка и пирони, та и тука така капни му малко бензинец после и захар сложи вътре и керосин и гледай данни после коклкото искаш
- philipz
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
Утре ще правя обстойна диагностика и ще ви дам обратна връзка .
- mmmmmm
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 14.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46 330d
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
Здравейте колеги,
Дали е удобно да се включа в темата и аз с въпрос.
Автомобила е 330d, 2002 г.
При проверка с на дюзите с ИНПА та 1-ви цилиндър стойността е около -1.7, като на останалите стойностите са много близки до 0 (+0.2 до -0.2).
Колата не тресе, върви страхотно, не пуши (e много малко черно при първоначално разко нагискане на газта, после яко ръчка и нищо), пали отлично без пушаци и при -15 (Банско миналата зима).
Според вас необходимо ли е нещо да се направи, че това с буталото хич не ми хареса......
Много благодаря предварително
Дали е удобно да се включа в темата и аз с въпрос.
Автомобила е 330d, 2002 г.
При проверка с на дюзите с ИНПА та 1-ви цилиндър стойността е около -1.7, като на останалите стойностите са много близки до 0 (+0.2 до -0.2).
Колата не тресе, върви страхотно, не пуши (e много малко черно при първоначално разко нагискане на газта, после яко ръчка и нищо), пали отлично без пушаци и при -15 (Банско миналата зима).
Според вас необходимо ли е нещо да се направи, че това с буталото хич не ми хареса......
Много благодаря предварително
- larry_boy
- младши ентусиаст
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
Слагането на бензин в горивото, не е с цел лечение, а за да промени визкозитета на дизела, по този начин могат да се манипулират стойностите който показва софтуера - в случая ИНПА. Затова тези стойности са насочващи, но дюзите се проверяват на стенд. То бензина, че провери и други качества на дизела, но това е друга тема.
Ако се вчетем в информацията на тази тема : Re: схема на цилиндрите 2.5 тдс
Бих стигнал до извода, че проблема не е в дюзите. Има една такава неяснота за мен от стойностите който колегата е представил на трети и четвърти цилиндър и двете са в минус. При първи и шести са в +
Имайки предвид реда на запалване - 1-5-3-6-2-4, то стойностите на корекция на две от двойките не ми се връзват.
Абе кво да го мисля, утре колегата, ще си каже.
Ако се вчетем в информацията на тази тема : Re: схема на цилиндрите 2.5 тдс
Бих стигнал до извода, че проблема не е в дюзите. Има една такава неяснота за мен от стойностите който колегата е представил на трети и четвърти цилиндър и двете са в минус. При първи и шести са в +
Имайки предвид реда на запалване - 1-5-3-6-2-4, то стойностите на корекция на две от двойките не ми се връзват.
Абе кво да го мисля, утре колегата, ще си каже.
- philipz
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
Днес подробно разгледахме работата на мотора . Прилагам резултатите на моментни стойности на работа на мотора.
Живи данни:
максимални стойности на корекция:
моментни стойности на корекция:
Извод от диагностика , всичко е в норми . Ако някой има друго мнение , ще се радвам да го чуя както и обосновката му
Живи данни:
максимални стойности на корекция:
моментни стойности на корекция:
Извод от диагностика , всичко е в норми . Ако някой има друго мнение , ще се радвам да го чуя както и обосновката му
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
philipz написа:Днес подробно разгледахме работата на мотора . Прилагам резултатите на моментни стойности на работа на мотора.
Живи данни:
максимални стойности на корекция:
моментни стойности на корекция:
Извод от диагностика , всичко е в норми . Ако някой има друго мнение , ще се радвам да го чуя както и обосновката му
Колега, мисля, че няма да има друго мнение- радвам се, че отстранихме всякакви колебания за перфектната работа на двигателя и избегнахме една ненужна процедура за измерване на обратната нафта.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
Колеги от прочетеното разбирам че май имам проблем с дюза/и. При корекция не са 0 а минуса е повече. Колата претриса от време на време и май е когато позагрее. Сложил съм добавка иначе 6-та дюза беше към 2.80. Малко се пооправи. Теста е на около 40-50 гр температура на мотора. Колата си върви нормално, не пуши, гори малко, М57 ръчка с изолиран АГР. Какво ще ме посъветвате?
На втората снимка е без корекциите.
Има ефект от добавката, имам още половин резервоар да мина с нея.
На втората снимка е без корекциите.
Има ефект от добавката, имам още половин резервоар да мина с нея.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
Да си допълня мнението.
Смених 6-та дюза че вървеше към 5-6 на студен мотор, вече е добре но пак си остана това претрисане, много дразнещо и го прави когато поиска. Решението намерих съвсем случайно. Днес сменях въздушния филтър и забелязах че на 4-та дюза и двете кабелчета са с нарушена изолация, едно до друго имаше две оголени жички. Изолирах ги с изолирбант и мотора вече не мърда въобще, чак ми е неестествено как равномерно работи.
Та ако имате проблем с тресене, огледайте и кабелите на дюзите.
Смених 6-та дюза че вървеше към 5-6 на студен мотор, вече е добре но пак си остана това претрисане, много дразнещо и го прави когато поиска. Решението намерих съвсем случайно. Днес сменях въздушния филтър и забелязах че на 4-та дюза и двете кабелчета са с нарушена изолация, едно до друго имаше две оголени жички. Изолирах ги с изолирбант и мотора вече не мърда въобще, чак ми е неестествено как равномерно работи.
Та ако имате проблем с тресене, огледайте и кабелите на дюзите.
- philipz
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
Здравейте колеги , възраждам малко темата .
Тъй като бях оставил колата да пренощува в сервиз по други причини , на сутринта замерихме дюзите на студен мотор ( температура около 0 градуса ). Една от дюзите беше с корекция + 1.4 mg . На топъл мотор корекция над 0.7 мг няма на никоя дюза .
Имайки предвид ,че дюзите са правени в БОШ сервиз София , трябва ли да им обявя рекламация колеги ? Според майстора при +1.4 корекция дюзата леко пикаела . Аз се шашнах естествено. Да ги свалям ли и да им ги пращам отново ли или все още не е пагубно ? Хич не искам да си дупча буталото .
Тъй като бях оставил колата да пренощува в сервиз по други причини , на сутринта замерихме дюзите на студен мотор ( температура около 0 градуса ). Една от дюзите беше с корекция + 1.4 mg . На топъл мотор корекция над 0.7 мг няма на никоя дюза .
Имайки предвид ,че дюзите са правени в БОШ сервиз София , трябва ли да им обявя рекламация колеги ? Според майстора при +1.4 корекция дюзата леко пикаела . Аз се шашнах естествено. Да ги свалям ли и да им ги пращам отново ли или все още не е пагубно ? Хич не искам да си дупча буталото .
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
philipz написа:Здравейте колеги , възраждам малко темата .
Тъй като бях оставил колата да пренощува в сервиз по други причини , на сутринта замерихме дюзите на студен мотор ( температура около 0 градуса ). Една от дюзите беше с корекция + 1.4 mg . На топъл мотор корекция над 0.7 мг няма на никоя дюза .
Имайки предвид ,че дюзите са правени в БОШ сервиз София , трябва ли да им обявя рекламация колеги ? Според майстора при +1.4 корекция дюзата леко пикаела . Аз се шашнах естествено. Да ги свалям ли и да им ги пращам отново ли или все още не е пагубно ? Хич не искам да си дупча буталото .
Това и аз ти го бях казал, ако си спомняш като беше още първия път при мен, пак едната влизаше в корекция след като беше поизстинал мотора.
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
колега, спри да се филмираш с тези корекции... Щом нямаш оплаквания от вървеж, пушеци, притрисане, палене, неравномерна работа... и ако я караш както се кара дизелов автомобил....аз лично ще ти купя нов двигател ако стопиш бутало
- philipz
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
Здравейте колеги .
Да ви споделя поредния ми горчив опит свързан с дюзите . Тъй като една от дюзите ми на студен мотор (0 градуса) имаше корекция от порядък +1.7 / +1.8 ( на топъл +0.6 / +0.8 ) реших да отида в сервиза , в който ги сваляхме миналата година и впоследствие рециклирахме , да проверим обстойно състоянието им отново. Свалихме дюзите , като свалянето им беше изключително трудно , и след като излезнаха , по тях имаше нещо като черна кал . Предположих ,че може би е от масло , но след обстойна проверка със сигурност не беше масло, а лошо гориво. Дюзите отидоха отново за стенд и ремонт ,оказа се ,че едната от тях е за смяна на разпръсквач и игла ( 280 лв. ) , други две искаха настройка и почистване. Цялата процедура със стенд , сваляне, качване и частите ми струваше 540 лева.
Искам да подчертая как третирам колата си :
- зареждане на гориво само от ЕКО или ОМВ , по-често от ЕКО. Бензиностанциите са в района на ж.к. Младост , Студентски град , Дървеница . Не рядко съм слагал и Авио Дизел , уж за хубаво.
- редовна смяна на всички консумативи , като горивния филтър беше на 5000 км. Сега отново го смених превантивно.
- почистени са ЕГР , всмукателен колектор .Преди и след ремонта са чистени . ЕГР работи нормално.
- Компресия в норми на всички цилиндри
- Турбото е проверено за луфтове и наранявания , няма такива . Работи нормално.
- Маркучът на входящия чист въздух към ЕГР -а ( този , който е след интеркулера ) беше чист , без омаслявания по него.
- сменени дифтунги при първото сваляне на дюзите , сега отново са сменени .
В крайна сметка , лошо гориво е причинител на проблема . Гаранция имах от 1 година за ремонта на дюзите ( валидна до 14.05.2016 г. - първоначално сменени два разпръсквача , една игла и един клапан ), но няма как да докажа на коя дюза е сега проблема и съответно гаранцията не важеше .
Тъй като вече си мисля , че в бъдеще пак ще имам проблем, се чудя дали да рециклирам или да си купя изцяло рециклирани дюзи за 420 лева /бр. , като условието е да върна старата дюза.
Просто е трагедия с това гориво и условията за гаранция са изключително неясни.
Това е от мен колеги . Дано да съм полезен на някого и да получа полезни съвети . Благодаря ви !
Да ви споделя поредния ми горчив опит свързан с дюзите . Тъй като една от дюзите ми на студен мотор (0 градуса) имаше корекция от порядък +1.7 / +1.8 ( на топъл +0.6 / +0.8 ) реших да отида в сервиза , в който ги сваляхме миналата година и впоследствие рециклирахме , да проверим обстойно състоянието им отново. Свалихме дюзите , като свалянето им беше изключително трудно , и след като излезнаха , по тях имаше нещо като черна кал . Предположих ,че може би е от масло , но след обстойна проверка със сигурност не беше масло, а лошо гориво. Дюзите отидоха отново за стенд и ремонт ,оказа се ,че едната от тях е за смяна на разпръсквач и игла ( 280 лв. ) , други две искаха настройка и почистване. Цялата процедура със стенд , сваляне, качване и частите ми струваше 540 лева.
Искам да подчертая как третирам колата си :
- зареждане на гориво само от ЕКО или ОМВ , по-често от ЕКО. Бензиностанциите са в района на ж.к. Младост , Студентски град , Дървеница . Не рядко съм слагал и Авио Дизел , уж за хубаво.
- редовна смяна на всички консумативи , като горивния филтър беше на 5000 км. Сега отново го смених превантивно.
- почистени са ЕГР , всмукателен колектор .Преди и след ремонта са чистени . ЕГР работи нормално.
- Компресия в норми на всички цилиндри
- Турбото е проверено за луфтове и наранявания , няма такива . Работи нормално.
- Маркучът на входящия чист въздух към ЕГР -а ( този , който е след интеркулера ) беше чист , без омаслявания по него.
- сменени дифтунги при първото сваляне на дюзите , сега отново са сменени .
В крайна сметка , лошо гориво е причинител на проблема . Гаранция имах от 1 година за ремонта на дюзите ( валидна до 14.05.2016 г. - първоначално сменени два разпръсквача , една игла и един клапан ), но няма как да докажа на коя дюза е сега проблема и съответно гаранцията не важеше .
Тъй като вече си мисля , че в бъдеще пак ще имам проблем, се чудя дали да рециклирам или да си купя изцяло рециклирани дюзи за 420 лева /бр. , като условието е да върна старата дюза.
Просто е трагедия с това гориво и условията за гаранция са изключително неясни.
Това е от мен колеги . Дано да съм полезен на някого и да получа полезни съвети . Благодаря ви !
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
Е това с гаранцията е голяма тъпотия, уж имаш, а на практика нямаш
71 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани