Проблем с дюзи е46 330д !!!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
71 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- philipz
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
Здравейте колеги !
Да възродя темата за пореден път.
Преди точно 3 месеца , свалих за 2-ри път дюзите , процедура от-до . Сваляне , стенд , ремонт на един разпръсквач и игла , стенд отново и слагане на колата , с новите корекционни кодове. Не съм пестил от нищо . Сменен и горивен филтър.
Вчера направих тест на обратната нафта. Теста беше направен изключително внимателно и коректно . Резултата ще го покажа на снимката .
Вижда се, че всички дюзи са с еднакви стойности , което от една страна е добре . Лошото е ,че тези стойности не са оптимални за съжаление. Стойностите според човека , при когото правих теста са 2 пъти по-големи от номиналните , иначе казано , дюзите са запушени еднакво.
Пробега беше на загрял мотор , на свободни обороти , в продължение на 2 минути .
Моля и за мнението на хора , които са правили този тест и хора , които разбират от този тест и знаят какви трябва да са оптималните резултати.
Според вас , ще мога ли да ги върна за рекламация дюзите , да ги изчистят , или пак аз ще съм виновен , че съм слагал лоша нафта . Жалкото е , че слагам само от ЕКО и ОМВ , като меша горивото , та ако едното е лошо , поне другото да компенсира. Никога резервоара ми не е падал под половината , за да не карам на резерва и колата да засмуква утайките по резервоара.
Моля ви за мнение колеги , колеги , които могат да ме насочат какво да правя . Благодаря ви !
Да възродя темата за пореден път.
Преди точно 3 месеца , свалих за 2-ри път дюзите , процедура от-до . Сваляне , стенд , ремонт на един разпръсквач и игла , стенд отново и слагане на колата , с новите корекционни кодове. Не съм пестил от нищо . Сменен и горивен филтър.
Вчера направих тест на обратната нафта. Теста беше направен изключително внимателно и коректно . Резултата ще го покажа на снимката .
Вижда се, че всички дюзи са с еднакви стойности , което от една страна е добре . Лошото е ,че тези стойности не са оптимални за съжаление. Стойностите според човека , при когото правих теста са 2 пъти по-големи от номиналните , иначе казано , дюзите са запушени еднакво.
Пробега беше на загрял мотор , на свободни обороти , в продължение на 2 минути .
Моля и за мнението на хора , които са правили този тест и хора , които разбират от този тест и знаят какви трябва да са оптималните резултати.
Според вас , ще мога ли да ги върна за рекламация дюзите , да ги изчистят , или пак аз ще съм виновен , че съм слагал лоша нафта . Жалкото е , че слагам само от ЕКО и ОМВ , като меша горивото , та ако едното е лошо , поне другото да компенсира. Никога резервоара ми не е падал под половината , за да не карам на резерва и колата да засмуква утайките по резервоара.
Моля ви за мнение колеги , колеги , които могат да ме насочат какво да правя . Благодаря ви !
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- maikooo
- младши ентусиаст
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: Е24 М6, Е31 850i
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
А каква беше причината сега пак да сваляш дюзите? Имаш оплаквания или просто проверяваш?
- philipz
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
Свалих ги пак ,защото зимата на студен старт имах една корекция +2. Реших да играя на сигурно и да ги прегледаме отново. Сега направих и обратната нафта , ама резултатите поне лично на мен нищо не ми говорят . Тя колата работи добре засега . Теста сравнително лесно се прави и затова се и навих , сега резултатите се опитвам да разчета коректно.
- maikooo
- младши ентусиаст
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: Е24 М6, Е31 850i
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
Да не те плаша, но на 3,0d 184 к.с. доколкото си спомням за перфектни се смятаха, ако на загрял мотор даваха за 2 мин. по 20 мл. на дюза, т.е. ако и за твоя двигател са същите стойности твоите действително са много високи. От друга страна вероятността да се запушат всичките толкова еднакво е нищожна, та проблема може да е другаде. Майстора какво каза?
- philipz
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
Колеги , ако тези стойности на колбите наистина са фрапиращи , как колата работи и върви нормално , без пушеци и тем подобни , и корекционните стойности на всеки цилиндър са следните :
Или всички цилиндри работят еднакво зле , или моторната електроника компенсира чрез IMA кодовете , въведени за всеки инжектор . Силно озадачен съм дали да свалям за 3-ти път дюзите . Дайте акъл колеги .
Или всички цилиндри работят еднакво зле , или моторната електроника компенсира чрез IMA кодовете , въведени за всеки инжектор . Силно озадачен съм дали да свалям за 3-ти път дюзите . Дайте акъл колеги .
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
На снимката на лаптопа е обратната нафта, която измерих на почистени на стенд дюзи преди около два месеца. В мензурите- същото измерване, на същите дюзи след около два месеца. Като варианти за ситуацията- некачествена нафта, замърсен горивен резервоар и горивопроводи, каране на колата на "резерва". Решение на проблема- почистване на резервоара и горивопроводите, смяна на горивният филтър, смяна на бензиностанцията, резервоара винаги да е пълен повече от половина...
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
philipz написа:Здравейте колеги !
Да възродя темата за пореден път.
...
Според вас , ще мога ли да ги върна за рекламация дюзите , да ги изчистят , или пак аз ще съм виновен , че съм слагал лоша нафта . Жалкото е , че слагам само от ЕКО и ОМВ , като меша горивото , та ако едното е лошо , поне другото да компенсира. Никога резервоара ми не е падал под половината , за да не карам на резерва и колата да засмуква утайките по резервоара.
Моля ви за мнение колеги , колеги , които могат да ме насочат какво да правя . Благодаря ви !
Колега, обяснявах ти за нафтите на Еко и ОМВ. Малко философията ти ми се струва грешна. Смяташ, че като мешиш горивото го правиш хубавото да компенсира, но според мен го правиш лошото да разваля хубавото. Ако в една тенекия с мед сипеш 200 мл ла*на и ги разбъркаш, не мисля, че ще получиш мед с малко по-лошо качество.
Имам приятел с 320д от 5 години. Никога не е рециклирал дюзи и зарежда само от ЕКО, с няколко продължителни експеримента на Петрол. Преди месец му мерих дюзите - на едната имаше корекция +0,6, а другите с доста по-малки стойности в -. Това е при нерециклирани никога дюзи. Колата е някъде малко над 200 000 км реални, карана 5-6 години в България на нашата "некачествена" нафта и е навъртял около 70-80 000 км. Не отричам, че качеството е София и Стара Загора може много да се разминава, но мисля, че можеш да си направиш изводите.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
Рециклирана дюза:
Инжектор, който е почистен на стенд преди около два месеца- отворите на дюзата вече не се виждат:
Причината:
На първата снимка е ясно. На втората снимка е флуида след почистване на резервоара- като се разклати бутилката се вижда нещо с по-гъста консистенция, което започва да се издига от дъното- предполагам, че е това, което преминава през филтъра и запушва дюзите. На третата снимка е течността, след почистване на горивопроводите със специализиран за целта препарат.
Инжектор, който е почистен на стенд преди около два месеца- отворите на дюзата вече не се виждат:
Причината:
На първата снимка е ясно. На втората снимка е флуида след почистване на резервоара- като се разклати бутилката се вижда нещо с по-гъста консистенция, което започва да се издига от дъното- предполагам, че е това, което преминава през филтъра и запушва дюзите. На третата снимка е течността, след почистване на горивопроводите със специализиран за целта препарат.
- laviatan
- старши ентусиаст
- Мнения: 3198
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- Simbazz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 137
- Регистриран на: 24.08.2014
- Местоположение: София
- Кара: e46 320d 150hp
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
Колега zvetiko, би ли обяснил как почисти горивопроводите и резервоара? Това, което показа в тези снимки е фрапиращо....
- laviatan
- старши ентусиаст
- Мнения: 3198
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
Направихме процедурата на Х3-ката . Не вярвах а очите си какво излезе от резервоара ...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
Колеги, при мен нещата ок ли са? Нямам никакви оплаквания. Плосто реших да проверя защото попаднах на темата.
Изпратено от моя GT-N7105
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
VladiE написа:Колеги, при мен нещата ок ли са? Нямам никакви оплаквания. Плосто реших да проверя защото попаднах на темата.
Изпратено от моя GT-N7105
Колега, направи теста на студен двигател!
И при мен са подобни показателите, само че имам +0,3 на първа дюза, а другите са подобни, като при теб. Като замерих на студено обаче - на първа дюза 1.6, на другите по-малки стойности (навярно компенсират). Не знам дали да се притеснявам, но не ми изглежда много нормално. Нямам чукане, тресене, ненормално пушене и т.н., но тия показатели на студено изглеждат малко притеснителни.
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
На студен мотор го гледах
Изпратено от моя GT-N7105
Изпратено от моя GT-N7105
- nikola59
- младши ентусиаст
- Мнения: 703
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
VladiE написа:На студен мотор го гледах
При студен мотор данните са ти перфектни. Няма за какво да се притесняваш
Последна промяна nikola59 на 06 Сеп 2016, 1:09, променена общо 1 път
71 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани