Проблем с дюзи е46 330д !!!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
71 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
Здравейте.
Инсталирах какви ли не версии на ИНПА, от руски сайтове, от нашия форум една виртуалка и с всичките версии adjustment стойностите ги показва по един и същи начин(mm^3 и от -50 до 50).
Може би има значение и DDE-то на автомобила, моето е 4.0.
Ще се радвам да видя 184 коня дизела със показания на adjustment mg/hub, но не ми се вярва.
Инсталирах какви ли не версии на ИНПА, от руски сайтове, от нашия форум една виртуалка и с всичките версии adjustment стойностите ги показва по един и същи начин(mm^3 и от -50 до 50).
Може би има значение и DDE-то на автомобила, моето е 4.0.
Ще се радвам да видя 184 коня дизела със показания на adjustment mg/hub, но не ми се вярва.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1020
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
Колега, мисля че си прав. Изгледах доста клипове с диагностика на М57 двигател и на всичките стойностите излизат като при теб. Най-вероятно при DDE4.0 стойностите излизат така с -50...+50 скала. Все още не виждам как биха могли стойностите мм3 и mg/hub да са равностойни, но това само експертите могат да кажат. Съжалявам, ако съм те подвел и съм ти загубил времето с инсталиране на различни версии. Просто логиката тук малко се губи.
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
Радвам се, че ме насочи натам, за да си го изясня, защото иначе щях само да се чудя, що при мен така, а при другите иначе.
Сега остава само да науча и до какви стойности е нормата, защото не ми се вярва да е от -50 до 50 .
Сега остава само да науча и до какви стойности е нормата, защото не ми се вярва да е от -50 до 50 .
- NGeorgiev
- Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 15.11.2016
- Местоположение: с.Труд
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320D 150
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
Ако 1 литър дизел тежи 1 килограм.
1литър = 1000 мили литра= 1 килограм = 1000грама = обем на куб 10x10x10см = 1000см^3
1 грам = 1000мили грама= 1см^3 = обем на куб 10х10х10мм =1000мм^3
1mg=1мм^3
Плътността на дизела е 0,84кг за 1литър, мисля че само това е разликата.
1литър = 1000 мили литра= 1 килограм = 1000грама = обем на куб 10x10x10см = 1000см^3
1 грам = 1000мили грама= 1см^3 = обем на куб 10х10х10мм =1000мм^3
1mg=1мм^3
Плътността на дизела е 0,84кг за 1литър, мисля че само това е разликата.
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
NGeorgiev написа:Ако 1 литър дизел тежи 1 килограм.
1литър = 1000 мили литра= 1 килограм = 1000грама = обем на куб 10x10x10см = 1000см^3
1 грам = 1000мили грама= 1см^3 = обем на куб 10х10х10мм =1000мм^3
1mg=1мм^3
Плътността на дизела е 0,84кг за 1литър, мисля че само това е разликата.
Тоест не би трябвало да има разлика между mg и mm^3 ?
На мен ми обясниха и друго, а колко е вярно не знам.
INPA-та мери ъгловата скорост на маховиха и от там показвала тези показания.
Тоест, когато даден цилиндър е в минусова корекция, той се засилва повече от другите и компютъра на колата му намаля горивото и обратно, ако някой цилиндър е в положителна корекция това бутало се бави един вид и компютъра на колата му подава повече гориво, за да компенсира. Това забавяне може да е от слаба компресия на този цилиндър, не е задължително да е от дюза.
От дюзи е, ако като се премести дюзата от първи примерно на втори цилиндър, се премести и корекцията, тогава проблема е в дюзата, но иначе не е задължително.
Затова може би има колеги, които след рециклирани дюзи показанията им не са на 0.0, но реално може би проблема не е в дюзите.
Моите корекции се виждат по-горе, след тези корекции сменихме само един разпръсквач на едната дюза и колата не се оправи.
Проблема с неравномерните обороти се реши след смяна на регулатора за налягането на рейла.
След ремонтите не съм гледал показанията на дюзите, но ще ги погледна, когато имам време.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1020
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
NGeorgiev написа:Ако 1 литър дизел тежи 1 килограм.
1литър = 1000 мили литра= 1 килограм = 1000грама = обем на куб 10x10x10см = 1000см^3
1 грам = 1000мили грама= 1см^3 = обем на куб 10х10х10мм =1000мм^3
1mg=1мм^3
Плътността на дизела е 0,84кг за 1литър, мисля че само това е разликата.
Ако приемем тази логика, тази разлика от 0,84кг/л означава, че при показание 1mg/stroke, на стария двигател е 1,19 мм3, т.е са малко по-малко плашещи стойностите.
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
Здравейте колеги, колата е E46 330d 204hp ръчка. Това са показателите на дюзите на едната снимка където на първи цилиндър е 1.04 е на студен двигател, а другата е на топъл...та въпроса ми е наред ли са показателите тъй като от време на време при изключване от скорост ми падат оборотите до 500 и след това се нормализират. Забелязах и че на 1ва и 2ра доста подпушва... Катализаторите и седят и мисля да го махам. Чистих Egr клапана миналата седмица. Благодаря!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
При изключване от скорост и при мен някой път падат оборотите все едно ще изгасне и след това се нормализират.Нямаш проблем с дюзите.
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
А на студена до колкото четох не трябва ли да са под 1/-1... и това с подпушването незнам дали е нормално.
П.с. благодаря за бързият отговор
П.с. благодаря за бързият отговор
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
Бих те посъветвал да видиш какви са им корекциите,като подаваш плавно газ до изключване на корекциите от компа.Също така ако пуши на студен мотор погледни свещите ще ти излязат на кой цилиндър е изгоряла ако въобще има изгоряла.Ако излизат 6 свещи изгорели почти винаги релето е виновно.
Re: Проблем с дюзи е46 330д !!!
Релето го сменявах лятото (не че е гаранция), но как мога да проверя свещите и това със газта. Благодаря!
71 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани