Ремонт навигация МК4
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
49 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Ремонт навигация МК4
MMG написа:Някой може ли да даде линк към читава, т.е работеща оптика за МК4? DVD-то ми е М3 4.6 и оптиката е с бяла капачка.
Тази, която поръчах е с черна капачка и с нея определено не тръгва. Червената лампичка свети постоянно и дори не завърта. Първо помислих, че самата оптика е дефектна и писах на продавача (eBay) да ми изпрати друга, но и с пак нея не тръгва.
Може проблемът да не е в оптиката, а в драйверната платка. При това положение и 100 оптики да смениш пак няма да рабори.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- batvlady79
- младши ентусиаст
- Мнения: 345
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525dA '09
- Мечтае да кара: ново БМВ
Re: Ремонт навигация МК4
stony1 написа:MMG написа:Някой може ли да даде линк към читава, т.е работеща оптика за МК4? DVD-то ми е М3 4.6 и оптиката е с бяла капачка.
Тази, която поръчах е с черна капачка и с нея определено не тръгва. Червената лампичка свети постоянно и дори не завърта. Първо помислих, че самата оптика е дефектна и писах на продавача (eBay) да ми изпрати друга, но и с пак нея не тръгва.
Може проблемът да не е в оптиката, а в драйверната платка. При това положение и 100 оптики да смениш пак няма да рабори.
Когато прочетох за вредата от алкохола, се отказах от четенето..
Re: Ремонт навигация МК4
Мисля, че в оптиката, защо преди това четеше, но малко по малко започна да прави номера. Чистих я-оправи се за няколко месеца. До последно четеше по малко от диска.
Re: Ремонт навигация МК4
stony1 написа:MMG написа:mad_presley написа:batvlady79 написа:Трябва да е с двата потенциометъра главата и продавача да е сигурен че е за МК4, цветът на капачето няма значение.
Напротив, има огромно значение. Трябва да е SF-HD4 black cover. С белия не чете DVD За това едното е на цена 15$, а другото е 60$
В BMW от МК4 нагоре се вграждат 3 модела механики, съответно DVD-M3 3.5 с SF-HD8, с DVD-M3 4.6 с SF-HD4 Black Cover и DVD-M5 с SF-HD88S. Последното става за всички МК4, ССС и ССС фейслифт, първото става само за МК4.
Пробвал съм и от евтините SF-HD4 Black с кривия кабел и не работи коректно на МК4. Като го натовариш да търси POI-та в картата и забива, но ако искате да си гледате само картинка на картата, без да води до адреси става
Това, ако го знаех преди 3 дни нямаше да си поръчам white cap за 37$ . Ама след две неработещи черни с кривия кабел, реших да взема тази с 2 поненциометъра, бяла капачка и прав кабел. Старата също беше бяла. Дано да сработи този път.
Тази а бялата пластмаса може да не чете нищо. Две такива имам, чисто нови са и ги държа за украса, защото не четат нито CD, нито DVD.
Ами възможно е и да не стане... Последните две черни изобщо не прочитаха нито cd, нито Dvd.... да видим като дойде.
- mad_presley
- старши ентусиаст
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Ремонт навигация МК4
stony1 написа:Тази а бялата пластмаса може да не чете нищо. Две такива имам, чисто нови са и ги държа за украса, защото не четат нито CD, нито DVD.
Това го установих още 2009-та И аз така купих 2, едното поне четеше CD. Доста изчетох по въпроса за оптиките, накратко без подробности, драйвъра на платката очаква точно определен сигнал, за да се сработят с лазера. Пробвах и на DVD-m5 да боцна SF-HD8 (защото на външен вид е същото, като SF-HD88S), но...греда
Докато стигна до по-горните изводи доста пари похарчих в опити, но пък 2009-2011 SF-HD4 струваше 14 евра, сега китайците леко се понаакват с тези цени. Сигурен съм, че го правят само защото е за BMW
За да не стават грешки, погледнете етикетите на механиката и ако е:
DVD-M3.5 правилния лазер е SF-HD8 - на цени 12-20$
DVD-M3 4.6 правилния лазер е SF-HD4 Black Cover с прав лентов клабел на цени 50-90$
DVD-M5 правилния лазер е SF-HD88S (подчертавам S) на цени 30-60$
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Ремонт навигация МК4
mad_presley написа:stony1 написа:Тази а бялата пластмаса може да не чете нищо. Две такива имам, чисто нови са и ги държа за украса, защото не четат нито CD, нито DVD.
Това го установих още 2009-та И аз така купих 2, едното поне четеше CD. Доста изчетох по въпроса за оптиките, накратко без подробности, драйвъра на платката очаква точно определен сигнал, за да се сработят с лазера. Пробвах и на DVD-m5 да боцна SF-HD8 (защото на външен вид е същото, като SF-HD88S), но...греда
Докато стигна до по-горните изводи доста пари похарчих в опити, но пък 2009-2011 SF-HD4 струваше 14 евра, сега китайците леко се понаакват с тези цени. Сигурен съм, че го правят само защото е за BMW
За да не стават грешки, погледнете етикетите на механиката и ако е:
DVD-M3.5 правилния лазер е SF-HD8 - на цени 12-20$
DVD-M3 4.6 правилния лазер е SF-HD4 Black Cover с прав лентов клабел на цени 50-90$
DVD-M5 правилния лазер е SF-HD88S (подчертавам S) на цени 30-60$
Aз тази тренировка я правих почти по същото време и накрая ще взема да напиша тема за оптиките. Оказа се, че има четири вида SF-HD4, колкото и странно да звучи. Самите глави са еднаки, но в зависимост от драйверната платка има разлика в конфигурацията на пиновете на лентовия кабел, който излиза от оптиката. Тъпо е и изглежда нелогично, но братята китайци са се престарали, че и цените си вдигнаха, само защото оптиката е за BMW.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- batvlady79
- младши ентусиаст
- Мнения: 345
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525dA '09
- Мечтае да кара: ново БМВ
Re: Ремонт навигация МК4
Естествено, БМВ е много популярна в Китай - къртят продажбите. Китайците компенсират с частите за по-старите модели.
Когато прочетох за вредата от алкохола, се отказах от четенето..
Re: Ремонт навигация МК4
Ще споделя като дойде и бялата, но като чета, (че за МК4 4.6 си трябва черна) ме отчаяхте
@Stony - полезно ще е ако може да обобщиш изводите. Благодаря и на Пресли!
В Алито са пуснали цяла двд механика М3 3.5 за 35 долара. Ще стане ли, ако я сложа в моето МК4 на мястото на старта 4.6? Пояснявам: сменям цялата механика, а не само лазера.
@Stony - полезно ще е ако може да обобщиш изводите. Благодаря и на Пресли!
В Алито са пуснали цяла двд механика М3 3.5 за 35 долара. Ще стане ли, ако я сложа в моето МК4 на мястото на старта 4.6? Пояснявам: сменям цялата механика, а не само лазера.
- batvlady79
- младши ентусиаст
- Мнения: 345
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525dA '09
- Мечтае да кара: ново БМВ
Re: Ремонт навигация МК4
Няма да стане.
Когато прочетох за вредата от алкохола, се отказах от четенето..
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Ремонт навигация МК4
MMG написа:Ще споделя като дойде и бялата, но като чета, (че за МК4 4.6 си трябва черна) ме отчаяхте
@Stony - полезно ще е ако може да обобщиш изводите. Благодаря и на Пресли!
В Алито са пуснали цяла двд механика М3 3.5 за 35 долара. Ще стане ли, ако я сложа в моето МК4 на мястото на старта 4.6? Пояснявам: сменям цялата механика, а не само лазера.
Предполагам, че ще го направя през почивните дни или другата седмица, защото съм извън БГ.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- mad_presley
- старши ентусиаст
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Ремонт навигация МК4
MMG написа:В Алито са пуснали цяла двд механика М3 3.5 за 35 долара. Ще стане ли, ако я сложа в моето МК4 на мястото на старта 4.6? Пояснявам: сменям цялата механика, а не само лазера.
Ако е комплект с платката ще стане, ако смяташ да купуваш от тези без платка, и да сложиш платката от DVD-m3 4.6 не става. На SF-HD4 лентовия кабел е с повече писти
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Ремонт навигация МК4
Това МК ще ме побърка. Дойде новата оптика, сложих я набързо, но излезе нов проблем. Сега не иска да приеме диска - има една пластина, която му пречи да влезе. Нещо с механиката е - като движа "плъзгачите" тази пластина се прибира и вече мога да вкарам диск, но след като ги върна в обратно положение пластината отново се връща...
http://www.videoclip.bg/watch/742836_mk4-navigation-will-not-take-disk
http://www.videoclip.bg/watch/742836_mk4-navigation-will-not-take-disk
- BT9028BA
- старши ентусиаст
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
Re: Ремонт навигация МК4
Поръчах си нов лазер и като го смених диска не иска да влезе в МК4. Сложих стария лазер диска си влиза и почва да се върти както си трябва. Пак сложих новия лазер но пак диска не го приема. Навито ми е МК4 М3 4.6. Оригиналния лазер е с бяла капачка, тобно такъв и взех пак с бяла но не иска да тръгне. Може ли да ми кажете лазер който със сигурност би ми тръгнал.
И ме интересува оптика от Е60 Е90 ССС става ли ми за моята МК4 DVD
И ме интересува оптика от Е60 Е90 ССС става ли ми за моята МК4 DVD
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Ремонт навигация МК4
BT9028BA написа:Поръчах си нов лазер и като го смених диска не иска да влезе в МК4. Сложих стария лазер диска си влиза и почва да се върти както си трябва. Пак сложих новия лазер но пак диска не го приема. Навито ми е МК4 М3 4.6. Оригиналния лазер е с бяла капачка, тобно такъв и взех пак с бяла но не иска да тръгне. Може ли да ми кажете лазер който със сигурност би ми тръгнал.
И ме интересува оптика от Е60 Е90 ССС става ли ми за моята МК4 DVD
След празниците ми прати механикара и ще ти сложа оптика, коя го чете и DVD и CD.
Е60 и Е90 са предимно с sf-hd8, a MK4 модулут е с sf-hd4.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
49 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани