Обръщане блендите на фарове от обратна дирекция
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- NeRoX
- младши ентусиаст
- Мнения: 270
- Регистриран на: 17.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320d
- Мечтае да кара: Ferrari
- Детайли за колата: M47D20 6MT
Обръщане блендите на фарове от обратна дирекция
Интересува ме дали е възможно да се обърнат фарове с лупи /оригинален ксенон/ от автомобил с обратна дирекция да светят в правилната посока, за да не се заслепяват отсреща движещите се автомобили? Четох за някакви лепенки, но не си заслужавало, защото не насочвали правилно снопа сетлина а просто го ограничавали да не светя в ляво към другите коли. Въпроса е дали има как да се завъртят самите бленди, за да може всичко да е наред. И заслужава ли си като цяло или по-добре да се насадят лупи в рефлекторните фарове?
Re: Обръщане блендите на фарове от обратна дирекция
NeRoX написа:Интересува ме дали е възможно да се обърнат фарове с лупи /оригинален ксенон/ от автомобил с обратна дирекция да светят в правилната посока, за да не се заслепяват отсреща движещите се автомобили? Четох за някакви лепенки, но не си заслужавало, защото не насочвали правилно снопа сетлина а просто го ограничавали да не светя в ляво към другите коли. Въпроса е дали има как да се завъртят самите бленди, за да може всичко да е наред. И заслужава ли си като цяло или по-добре да се насадят лупи в рефлекторните фарове?
Ако са оригинални фарове с лупи, има вариянт, преди фейс на купе и седан има жълта врътка между късите и дългите дето се върти и сменя снопа светлина. При фаровете след фейс на седан, както и преди фейс купе м/у 2002 и 2003 има до гнездото на крушката на късите едно палче, с бутане нагоре и надолу се получава смяната.
- turbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Обръщане блендите на фарове от обратна дирекция
Може да се завъртят и става, както си трябва.
Лостчето, за което говори колегата не обръща светлината, а само отрязва снопчето, което заслепява насрещно движещите се и целият сноп става плосък без т.нар. "лястовица". Направено е, за да може да се кара кола от Англия в другите страни в Европа и обратно за няколко дни/седмици.
Лостчето, за което говори колегата не обръща светлината, а само отрязва снопчето, което заслепява насрещно движещите се и целият сноп става плосък без т.нар. "лястовица". Направено е, за да може да се кара кола от Англия в другите страни в Европа и обратно за няколко дни/седмици.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
Re: Обръщане блендите на фарове от обратна дирекция
turbo написа:Може да се завъртят и става, както си трябва.
Лостчето, за което говори колегата не обръща светлината, а само отрязва снопчето, което заслепява насрещно движещите се и целият сноп става плосък без т.нар. "лястовица". Направено е, за да може да се кара кола от Англия в другите страни в Европа и обратно за няколко дни/седмици.
Точно, благодаря за корекцията
- NeRoX
- младши ентусиаст
- Мнения: 270
- Регистриран на: 17.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320d
- Мечтае да кара: Ferrari
- Детайли за колата: M47D20 6MT
Re: Обръщане блендите на фарове от обратна дирекция
Благодаря много за подробната информация. Не можах да разбера само какво ще рече, че снопа светлина става "плосък"? Също ме притеснява и това което е написал колегата, че става за няколко дни/седмици. Смисъл така обърнати фаровете с въпросното бутонче, ще светят ли коректно? Или ще осветяват не така добре като оригинално направените за лява дирекция? Иначе, да забравих да кажа - колата е купе преди фейса. Съответно и такива фарове търся и да, за оригинален ксенон става на въпрос.
- turbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Обръщане блендите на фарове от обратна дирекция
Светлината става "плоска" и може да се ползва само за известно време (дни/седмици), докато автомобилът е в страна с обратна на "неговата" си дирекция.
"Плоска" светлина:
"Нашенска" светлина:
"Британска" светлина:
"Плоска" светлина:
"Нашенска" светлина:
"Британска" светлина:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- NeRoX
- младши ентусиаст
- Мнения: 270
- Регистриран на: 17.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320d
- Мечтае да кара: Ferrari
- Детайли за колата: M47D20 6MT
Re: Обръщане блендите на фарове от обратна дирекция
Тоест да разбирам, че такива фарове нямат всекидневна употреба в България? С въпросното копче могат да се направят да не заслепяват отсреща движещите са автомобили, но няма да ми осветят достатъчно добре пътя?
- turbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Обръщане блендите на фарове от обратна дирекция
Точно така е. За да станат, както трябва, се отварят и се завъртат вътре едни ламаринки зад лупите, които "орязват" светлината в правилната форма.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- -Maxxx-
- младши ентусиаст
- Мнения: 624
- Регистриран на: 12.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
Re: Обръщане блендите на фарове от обратна дирекция
turbo написа:Точно така е. За да станат, както трябва, се отварят и се завъртат вътре едни ламаринки зад лупите, които "орязват" светлината в правилната форма.
Напълно прав, но за автора на темата само да добавим, че обръщането на ламаринките (cutoff shield) не е много елементарно, защото по-скоро трябва да се изреже старата и да се закачи нова, а и ако се сменят почти на 100% няма да може да се монтира RV пластините тъй като те са занитеникъм по-голямата преграда, често се огъват при демонтажа, и горният им край е извит навън(към стъклото на лупата) а при завъртане извивката става към рефлектора....
Sent from my iPhone using Tapatalk
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- NeRoX
- младши ентусиаст
- Мнения: 270
- Регистриран на: 17.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320d
- Мечтае да кара: Ferrari
- Детайли за колата: M47D20 6MT
Re: Обръщане блендите на фарове от обратна дирекция
Аз говорих с няколко човека по телефона, които карат с оригинални ксенонови фарове от англичанка, с щракнато копченце за Европейски стандарт и споделят, че нямат никакъв дерт. Фаровете си светели коректно, осветявали всичко по пътя и не заслепявали отсрещното движение. Не всички са с Е46, но предполагам резултата е същия.
- -Maxxx-
- младши ентусиаст
- Мнения: 624
- Регистриран на: 12.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
Re: Обръщане блендите на фарове от обратна дирекция
Това което казах , беше мисто информативно, аз също карам от няколко месеца със заводски биксенон от англичанка, направен с права следа , и съм изключително по-доволен от колкото с англичански фарове с лупи с халогенна крушка...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- PaLMaL
- младши ентусиаст
- Мнения: 267
- Регистриран на: 3.03.2016
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 320d 04'
Re: Обръщане блендите на фарове от обратна дирекция
Колеги , разглобих си фаровете за почистване и сега не мога да си спомня в каква посока беше това палче вътре на лупата ? Нагоре или надоло трябва да сочи ? AL фарове биксенон фейслифт.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани