Силов тунинг на 330D 184к
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- shao
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 77
- Регистриран на: 15.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46, 330D, 2002
- Мечтае да кара: по хубави пътища.
Силов тунинг на 330D 184к
Колеги,
бих желал да направя силов тунинг на 6-така.
Информация за колата
- Facelift E46 330D 184кс седан, 5 скорости ръчка, 2002г;
- форумна кола (преди 3 години беше при Sasho Tsukev);
- 180 000км;
- поддържана - турбо, скоростна кутия, съединител, колектор... в добро състояние, никакви грижи;
Цели и бюджет
Целя 230-280кс на колелата.
Бюджет: 2000лв
Предложения за смяна
1) Ремап (накрая след всичко останало)
2) Махане на катализатор (+?кс)
3) Махане на ЕГР (+?кс)
4) Съединител (Sachs Performance примерно?)
5) Интеркулер - трябва ли да го сменям
6) Всмукателен колектор - има ли нужда от смяна
7) Изпускателен колектор (казват ми да не сменям чугунения)
Нова генерация - 76мм?
9 ) Нов дебитомер?
10) Спортен филтър - има ли изобщо нужда от него?
11) Спирачки - какво правим с тях, за 50коня отгоре ще трябва ли да ги сменям?
Слаби места
Дискусии по темата в чужди форуми - тук, тук и тук.
Казват, че кулера и съединителя са първите места, които гърмят при агресивен тунинг. Във връзка с това някой знае ли до колко Nm издържа стандартният ОЕМ амбреаж?
бих желал да направя силов тунинг на 6-така.
Информация за колата
- Facelift E46 330D 184кс седан, 5 скорости ръчка, 2002г;
- форумна кола (преди 3 години беше при Sasho Tsukev);
- 180 000км;
- поддържана - турбо, скоростна кутия, съединител, колектор... в добро състояние, никакви грижи;
Цели и бюджет
Целя 230-280кс на колелата.
Бюджет: 2000лв
Предложения за смяна
1) Ремап (накрая след всичко останало)
2) Махане на катализатор (+?кс)
3) Махане на ЕГР (+?кс)
4) Съединител (Sachs Performance примерно?)
5) Интеркулер - трябва ли да го сменям
6) Всмукателен колектор - има ли нужда от смяна
7) Изпускателен колектор (казват ми да не сменям чугунения)
Нова генерация - 76мм?
9 ) Нов дебитомер?
10) Спортен филтър - има ли изобщо нужда от него?
11) Спирачки - какво правим с тях, за 50коня отгоре ще трябва ли да ги сменям?
Слаби места
Дискусии по темата в чужди форуми - тук, тук и тук.
Казват, че кулера и съединителя са първите места, които гърмят при агресивен тунинг. Във връзка с това някой знае ли до колко Nm издържа стандартният ОЕМ амбреаж?
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Силов тунинг на 330D 184к
shao написа:Колеги,
бих желал да направя силов тунинг на 6-така.
Информация за колата
- Facelift E46 330D 184кс седан, 5 скорости ръчка, 2002г;
- форумна кола (преди 3 години беше при Sasho Tsukev);
- 180 000км;
- поддържана - турбо, скоростна кутия, съединител, колектор... в добро състояние, никакви грижи;
Цели и бюджет
Целя 230-280кс на колелата.
Бюджет: 2000лв
Предложения за смяна
1) Ремап (накрая след всичко останало)
2) Махане на катализатор (+?кс)
3) Махане на ЕГР (+?кс)
4) Съединител (Sachs Performance примерно?)
5) Интеркулер - трябва ли да го сменям
6) Всмукателен колектор - има ли нужда от смяна
7) Изпускателен колектор (казват ми да не сменям чугунения)
Нова генерация - 76мм?
9 ) Нов дебитомер?
10) Спортен филтър - има ли изобщо нужда от него?
11) Спирачки - какво правим с тях, за 50коня отгоре ще трябва ли да ги сменям?
Слаби места
Дискусии по темата в чужди форуми - тук, тук и тук.
Казват, че кулера и съединителя са първите места, които гърмят при агресивен тунинг. Във връзка с това някой знае ли до колко Nm издържа стандартният ОЕМ амбреаж?
1.
2. би трябвало да е махнат
3.Да
4.Ако ще слагаш хибридно турбо ДА
5.Не
6.Не смени му гарнитурите само
7.Не го питай
8.За
9.Не
10.НЕ
11.НЕ
Като цяло газ към Варна при Тони келеша за един чип и ще станеш към 225кс.. а ако искаш повече... хибридно турбо+керамичен съединител... и естествено колата в перфектно състояние
Последна промяна streetracing12 на 29 Апр 2015, 22:07, променена общо 2 пъти
- bscsystem
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Силов тунинг на 330D 184к
От всичко изброено само ремапа ще ти качи 15тина KW или около 204к.с, а като гледам си се засилил да даваш много хиляди.
Сложи си турбо ГТ2260 с вакумно управление, чипосай я и приготви още 2000лв да потрошиш след това за съединител кулер и да махнеш генерацията. Това е.
Сложи си турбо ГТ2260 с вакумно управление, чипосай я и приготви още 2000лв да потрошиш след това за съединител кулер и да махнеш генерацията. Това е.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- mustang1986
- ентусиаст
- Мнения: 891
- Регистриран на: 6.12.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M47N
Re: Силов тунинг на 330D 184к
Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!
- 100imenov
- ентусиаст
- Мнения: 1242
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: Силов тунинг на 330D 184к
С изброените неща ще имаш 230 коня на вал, ти как ги виждаш 280 на колела само с ремап незнам.
- bscsystem
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Силов тунинг на 330D 184к
mustang1986 написа:https://www.youtube.com/watch?v=2wSc2c1D1Sg
Не го обърквай на Олег колата е 204к.с. и там се подхожда по различен начин с турбото. Да не вземе да купи и той грешната турбина и да почне да разглобява :Д
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- mustang1986
- ентусиаст
- Мнения: 891
- Регистриран на: 6.12.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M47N
Re: Силов тунинг на 330D 184к
bscsystem написа:mustang1986 написа:https://www.youtube.com/watch?v=2wSc2c1D1Sg
Не го обърквай на Олег колата е 204к.с. и там се подхожда по различен начин с турбото. Да не вземе да купи и той грешната турбина и да почне да разглобява :Д
Bmw E46 330d 2004 Full M pack 6 speed + 2.28 diff(bmw e46 330d 184hp),hybrid turbo GT2260V+remap+sachs performance clutch+3"exhaust 350hp/727nm
Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!
- virtualchild
- младши ентусиаст
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Силов тунинг на 330D 184к
Само дифа ми изглежда на мен да е от 184к.с ..
Останалото е 204к.с
Останалото е 204к.с
- bscsystem
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Силов тунинг на 330D 184к
Разликата е в управлението, едното е вакум другото не... Ти си вакум и е по-лесно, защото сменяш турбото и твоето го засилваш за продаване. При Олег има сменена перка, ама питайте го него аз ли да говоря за неговата кола 204к. варианта е... ако въобще има значение за тая тема
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- virtualchild
- младши ентусиаст
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Силов тунинг на 330D 184к
bscsystem написа:Разликата е в управлението, едното е вакум другото не... Ти си вакум и е по-лесно, защото сменяш турбото и твоето го засилваш за продаване. При Олег има сменена перка, ама питайте го него аз ли да говоря за неговата кола 204к. варианта е... ако въобще има значение за тая тема
Колега турбината на 204к е вакумна и е Garrett gt2260v. E90 са с електронно управление и турбото е Garrett gt2260vk.
На 184к предполагам, че турбото е gt2256v.
- saturn1234
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 2.09.2016
- Пол: Мъж
Re: Силов тунинг на 330D 184к
Привет колеги,имам нужда от съвет.Колата е е46 330д 184хп с ремап 210на мотор по колата имам сменена права траба с накрайник и спортен филтър к&н.Четох за смяна на турбо от е60 530д gt2260,званях на адлера и маднес оказа се,че се очаква нещо между 250-260хп на мотор,възможно ли е пасването на разпръсквачи от е60 530д бих искал да стане около 290-300 на мотор не съм много запознат нов съм в форума и ще съм ви благодарен за някой друг съвет относно смяна на турбо,дюзи и интер кулер.Благодаря за вниманието!
- dido_06
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 105
- Регистриран на: 16.04.2014
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39 530d 2001 sedan automatic
- Мечтае да кара: Нещо М
Re: Силов тунинг на 330D 184к
Здравейте, дано не е проблем, че използвам тази тема. Колата е 330д 184 к.с. Силно се замислям за чип и нищо повече, все пак не ходя по състезания. Имам само 1 проблем и той е меката връзка. Като ходих да махам катализатора, ми казаха, че изпуска. Интересува ме как е по-добре да направя, подмяна само на меката връзка, или на мястото на катализатора(който е избушен), да сложа 1 права тръба с нова мека връзка? Как колата ще върви повече? Ако варианта с тръбата е по-добър, кажете каква да сложа? Евентуално ще има и леко чипосване след всичко. Казаха ми, че има и вариант с гърне на мястото на катализатора. Общо взето кажете какво може да се направи с изпускателната система колата да се позасили малко.
- A-style
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 192
- Регистриран на: 5.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: спокойно
- Мечтае да кара: по хубави български пътища
Re: Силов тунинг на 330D 184к
bscsystem написа:От всичко изброено само ремапа ще ти качи 15тина KW или около 204к.с, а като гледам си се засилил да даваш много хиляди.
Сложи си турбо ГТ2260 с вакумно управление, чипосай я и приготви още 2000лв да потрошиш след това за съединител кулер и да махнеш генерацията. Това е.
Турбо от 204 коня може да се сложи на 184 к двигател без излишни интервенции (plug and play) ???
- k-hristov
- младши ентусиаст
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Силов тунинг на 330D 184к
virtualchild написа:bscsystem написа:Разликата е в управлението, едното е вакум другото не... Ти си вакум и е по-лесно, защото сменяш турбото и твоето го засилваш за продаване. При Олег има сменена перка, ама питайте го него аз ли да говоря за неговата кола 204к. варианта е... ако въобще има значение за тая тема
Колега турбината на 204к е вакумна и е Garrett gt2260v. E90 са с електронно управление и турбото е Garrett gt2260vk.
На 184к предполагам, че турбото е gt2256v.
Има и Е46 с електрически актуатор на турбината.
Турбо от 204 коня може да се сложи, ако се използва такова с ел. актуатор той може да се премахне и да се направи с вакуумно управление.
Кулера трябва да е по-голям, и турбо пътищата може да се направят с малко по-голям диаметър.
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Силов тунинг на 330D 184к
Аз бих те посъветвал да направиш само ремап, да почистиш кулера и колектора и да изолираш ЕГР-а. Всичко останало е излишно (сега ще станат големи драми с тия махнати катализатори) - спести парите по колата и ги дай за други неща, които си струват повече.
Si non confectus, non reficiat.
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани