Спортен изпускателен колектор+декат 330и

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 14.04.2012
Пол: Мъж
Кара: 330ci
Мечтае да кара: M4
Детайли за колата: 320D facelift M-tech2 --> 330ci....

Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и

Мнение от rezeto » 15 Юни 2015, 10:29

Bavarcho написа:Има ли вариант да се смени софта да не търси задните сонди? (без чипсове) Предполагам че щом има М52 с катализатори на колекторите и без катализатори там може и да има начин? Имам едни колектори от М52 без катализатори и се чудя дали си заслужава заниманието :roll:
Някой да е проверил колко пари дават за двата катализатора на колекторите?

Без чипосване ми казаха, че става с някакви емулатори който газаджиите слагат на сондите когато поставят газ. Повече не съм и питал защото не ми звучи опция, пък да сложиш колекотори и да не направиш чип :roll: :roll: :roll: На М52 катализаторите ако не са на колекторите не са ли на долу по генерацията :dunno:

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4699
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и

Мнение от Bavarcho » 15 Юни 2015, 13:03

rezeto написа:Без чипосване ми казаха, че става с някакви емулатори който газаджиите слагат на сондите когато поставят газ. Повече не съм и питал защото не ми звучи опция, пък да сложиш колекотори и да не направиш чип :roll: :roll: :roll: На М52 катализаторите ако не са на колекторите не са ли на долу по генерацията :dunno:


Ако не са на колекторите катализаторите са назад на генерацията, но след тях май няма ламбда сонди или се бъркам?
С чипс/ремап е най-хубаво, но в моя случай не ми се занимава (набиват още пари)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 14.04.2012
Пол: Мъж
Кара: 330ci
Мечтае да кара: M4
Детайли за колата: 320D facelift M-tech2 --> 330ci....

Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и

Мнение от rezeto » 15 Юни 2015, 13:05

Bavarcho написа:
rezeto написа:Без чипосване ми казаха, че става с някакви емулатори който газаджиите слагат на сондите когато поставят газ. Повече не съм и питал защото не ми звучи опция, пък да сложиш колекотори и да не направиш чип :roll: :roll: :roll: На М52 катализаторите ако не са на колекторите не са ли на долу по генерацията :dunno:


Ако не са на колекторите катализаторите са назад на генерацията, но след тях май няма ламбда сонди или се бъркам?
С чипс/ремап е най-хубаво, но в моя случай не ми се занимава (набиват още пари)

Изображение според бмв фанс има явно :) Така е чипа си е пак пари ( около 500 камъка с дино )

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 851
Регистриран на: 11.11.2010
Местоположение: Пловдив
Кара: E92 330D

Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и

Мнение от HackeD » 15 Юни 2015, 15:24

Оригинална генерация на м52б28 е46 няма катализатори долу на генерацията само горе на колекторите, аз скоро ги махах и сложих разплетени колектори + генерация от 330 и звука стана достааа плътен и басов и във високите колата е доста по "отпушена". Дадоха ми 35лв./бр за катализаторите... На други места по 25-30лв.

За сондите аз имам 4 сонди 2 преди катализаторите и 2 след... Така бяха сега пак сме си вързали всички сонди, и си работят, обаче от време на време ми светва лампата "eml"( която не знам за какво е, явно някакъв режим защото колата губи мощност и тресе...), но като в загася и запаля не свети нищо и си върви перфектно. 100% са останали някакви записани грешки но няма проблем във вървене, разход и тн...

А тези катализатори на генерация както е на 330 са по 60лв/бр. вървят...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 14.04.2012
Пол: Мъж
Кара: 330ci
Мечтае да кара: M4
Детайли за колата: 320D facelift M-tech2 --> 330ci....

Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и

Мнение от rezeto » 15 Юни 2015, 15:56

HackeD написа:Оригинална генерация на м52б28 е46 няма катализатори долу на генерацията само горе на колекторите, аз скоро ги махах и сложих разплетени колектори + генерация от 330 и звука стана достааа плътен и басов и във високите колата е доста по "отпушена". Дадоха ми 35лв./бр за катализаторите... На други места по 25-30лв.

За сондите аз имам 4 сонди 2 преди катализаторите и 2 след... Така бяха сега пак сме си вързали всички сонди, и си работят, обаче от време на време ми светва лампата "eml"( която не знам за какво е, явно някакъв режим защото колата губи мощност и тресе...), но като в загася и запаля не свети нищо и си върви перфектно. 100% са останали някакви записани грешки но няма проблем във вървене, разход и тн...

А тези катализатори на генерация както е на 330 са по 60лв/бр. вървят...


Колега може ли да покажеш какви колектори си сложил :) На мен за 2та катализатора на самите колектори ми дадоха 60лв общо.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 851
Регистриран на: 11.11.2010
Местоположение: Пловдив
Кара: E92 330D

Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и

Мнение от HackeD » 15 Юни 2015, 16:52

Разплетени колектори, от тези които са в про партс, ауто про... Увихме ги с термо лента и монтирахме...

image.jpg


image.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 16.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: E36

Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и

Мнение от Chope » 15 Юни 2015, 20:42

HackeD написа:Разплетени колектори, от тези които са в про партс, ауто про... Увихме ги с термо лента и монтирахме...

image.jpg


image.jpg


Имало ли е някакво преправяне или пасват директно без да опират в лапата?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8317
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и

Мнение от vicho » 15 Юни 2015, 21:51

някой, ако иска ремус - показвам как се прави!!!

Изображение

е60 м5!

:shock: :help:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 14.04.2012
Пол: Мъж
Кара: 330ci
Мечтае да кара: M4
Детайли за колата: 320D facelift M-tech2 --> 330ci....

Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и

Мнение от rezeto » 15 Юни 2015, 22:12

vicho написа:някой, ако иска ремус - показвам как се прави!!!

Изображение

е60 м5!

:shock: :help:

Виждал съм същото на 650i, само че беше 2-3 реза с ъглошлайфа точно преди гърнетата :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 851
Регистриран на: 11.11.2010
Местоположение: Пловдив
Кара: E92 330D

Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и

Мнение от HackeD » 15 Юни 2015, 23:35

Chope написа:
HackeD написа:Разплетени колектори, от тези които са в про партс, ауто про... Увихме ги с термо лента и монтирахме...

image.jpg


image.jpg


Имало ли е някакво преправяне или пасват директно без да опират в лапата?



Ами да виж, че са преправени долу на сондите така ги взех обаче бяха монтирани на друга кола..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 3.05.2010
Пол: Мъж

Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и

Мнение от m1sh0k » 29 Авг 2015, 15:18

Да се присъединя и аз в клуба на разплетените колектери от колегата Бабуна:
1: Преди да започнете процедурата е добре да си намерите 8 шпилки с гайки, защото стандартните колектори на m52b28tu са с по-малко дупки.
2: С лапата нямаше проблеми , опираше на ламаринката и след 1 удар с чука е ок.
3: Задните ламбди няма как да се поставят, просто не остава , защото опират в купето.
4: За десерт края на колектора към генерацията е завъртян на 90 градуса и се наложи да се прибирам само по колектори ,че днес е събота и един му свършила телта на телоподаващото , другият няма останала газ и т.н. , но като изключим това си стигат точно до където трябва и няма драми да ги завъртя.

От тук нататък се чудя с ламбдите ,какво да правя .. в момента са вързани на носача със свинска опашка и не знам ок ли е така а първо време или да им дръпна буксите? Обмислям да им заваря две гайки след колектора и да ги бодна там на първо време , а по-нататък вероятно ще има ремап /мапера ми предложи и да ми спре софтуерно задните сонди/


edit: Интересно , дръпнах двете задни ламбди , няма чек , няма грешки и стоят и двете на 0.42 , дали е ок да си карам така ,че мненията са противоречиви дали участват в смесообразуването или не ..
edit2: грешка от сондите вече има,но чека не свети , а колата е пълен мъртвец без генерацията назад :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8317
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и

Мнение от vicho » 31 Авг 2015, 8:14

m1sh0k написа:...


на каква кола и какви колектори сложи, че имаше и други драми ...
You said: "Time will change!" What if it changes you?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 21.08.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е46 330ci
Мечтае да кара: e46 M3, e92 M3

Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и

Мнение от AsenD » 31 Авг 2015, 10:41

И аз да споделя мнение от подобна процедура. Двигателят е М54В22, преди 1 година като купих колата ходих при момчетата от Маднес за ремап и ги помолих още тогава да ми изключат софтуерно сондите, тъй като смятах да махам катализаторите. Преди 2 месеца сложих колекторите(пропартс), паснаха идеално на двигателя, проблеми с лапата нямаше, долу при захващането към останалата част от генерацията имаше малко преправяне, тъй като трябваше да се удължат тръбите с 5см, защото новите колектори са малко по-къси от оригиналните и фланците трябваше да се завъртят на 90 градуса. Включени са само предните 2 сонди(тези, които са преди катализаторите по принцип) другите две са откачени, защото са изключени, но и на 2-те дупки на колектора, които по принцип са измислени за тях няма как да се сложат. За старите катализатори ми казаха цена между 70 и 80лв.
П.п. ако някой се интересува за монтажа на колекторите ми взеха 100лв(в София) :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8317
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и

Мнение от vicho » 31 Авг 2015, 10:55

AsenD написа:И аз да споделя мнение от подобна процедура. Двигателят е М54В22, преди 1 година като купих колата ходих при момчетата от Маднес за ремап и ги помолих още тогава да ми изключат софтуерно сондите, тъй като смятах да махам катализаторите. Преди 2 месеца сложих колекторите(пропартс), паснаха идеално на двигателя, проблеми с лапата нямаше, долу при захващането към останалата част от генерацията имаше малко преправяне, тъй като трябваше да се удължат тръбите с 5см, защото новите колектори са малко по-къси от оригиналните и фланците трябваше да се завъртят на 90 градуса. Включени са само предните 2 сонди(тези, които са преди катализаторите по принцип) другите две са откачени, защото са изключени, но и на 2-те дупки на колектора, които по принцип са измислени за тях няма как да се сложат. За старите катализатори ми казаха цена между 70 и 80лв.
П.п. ако някой се интересува за монтажа на колекторите ми взеха 100лв(в София) :bchug:


същата история...
същите пари за монтаж... (във Враца)
за катализаторите - 4 броя - 150лв.

причина за удължаването:

Изображение
Изображение
You said: "Time will change!" What if it changes you?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 3.05.2010
Пол: Мъж

Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и

Мнение от m1sh0k » 31 Авг 2015, 17:46

vicho , 328Ci / m52b28tu / , мойте на дължина са си 1:1 само не мога да ги сглобя с генерацията назад заради завъртяната планка на края (на снимката не си е на мястото тръбата назад за това изглеждат раздалечени), като други проблеми не срешнах освен ламбдите , но те така или иначе са излишни вече.

И един въпрос , някой знае ли размера на болтовете от колектора към генерацията назад ,че си ги забравих в сервиза ,а и имаше скъсани?


IMG_20150818_125951.jpg

IMG_20150829_120405.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook