Спортен изпускателен колектор+декат 330и
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
74 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- rezeto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 74
- Регистриран на: 14.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
- Мечтае да кара: M4
- Детайли за колата: 320D facelift M-tech2 --> 330ci....
Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и
Bavarcho написа:Има ли вариант да се смени софта да не търси задните сонди? (без чипсове) Предполагам че щом има М52 с катализатори на колекторите и без катализатори там може и да има начин? Имам едни колектори от М52 без катализатори и се чудя дали си заслужава заниманието
Някой да е проверил колко пари дават за двата катализатора на колекторите?
Без чипосване ми казаха, че става с някакви емулатори който газаджиите слагат на сондите когато поставят газ. Повече не съм и питал защото не ми звучи опция, пък да сложиш колекотори и да не направиш чип На М52 катализаторите ако не са на колекторите не са ли на долу по генерацията
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4699
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и
rezeto написа:Без чипосване ми казаха, че става с някакви емулатори който газаджиите слагат на сондите когато поставят газ. Повече не съм и питал защото не ми звучи опция, пък да сложиш колекотори и да не направиш чип На М52 катализаторите ако не са на колекторите не са ли на долу по генерацията
Ако не са на колекторите катализаторите са назад на генерацията, но след тях май няма ламбда сонди или се бъркам?
С чипс/ремап е най-хубаво, но в моя случай не ми се занимава (набиват още пари)
- rezeto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 74
- Регистриран на: 14.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
- Мечтае да кара: M4
- Детайли за колата: 320D facelift M-tech2 --> 330ci....
Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и
Bavarcho написа:rezeto написа:Без чипосване ми казаха, че става с някакви емулатори който газаджиите слагат на сондите когато поставят газ. Повече не съм и питал защото не ми звучи опция, пък да сложиш колекотори и да не направиш чип На М52 катализаторите ако не са на колекторите не са ли на долу по генерацията
Ако не са на колекторите катализаторите са назад на генерацията, но след тях май няма ламбда сонди или се бъркам?
С чипс/ремап е най-хубаво, но в моя случай не ми се занимава (набиват още пари)
според бмв фанс има явно Така е чипа си е пак пари ( около 500 камъка с дино )
- HackeD
- Старши ентусиаст
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и
Оригинална генерация на м52б28 е46 няма катализатори долу на генерацията само горе на колекторите, аз скоро ги махах и сложих разплетени колектори + генерация от 330 и звука стана достааа плътен и басов и във високите колата е доста по "отпушена". Дадоха ми 35лв./бр за катализаторите... На други места по 25-30лв.
За сондите аз имам 4 сонди 2 преди катализаторите и 2 след... Така бяха сега пак сме си вързали всички сонди, и си работят, обаче от време на време ми светва лампата "eml"( която не знам за какво е, явно някакъв режим защото колата губи мощност и тресе...), но като в загася и запаля не свети нищо и си върви перфектно. 100% са останали някакви записани грешки но няма проблем във вървене, разход и тн...
А тези катализатори на генерация както е на 330 са по 60лв/бр. вървят...
За сондите аз имам 4 сонди 2 преди катализаторите и 2 след... Така бяха сега пак сме си вързали всички сонди, и си работят, обаче от време на време ми светва лампата "eml"( която не знам за какво е, явно някакъв режим защото колата губи мощност и тресе...), но като в загася и запаля не свети нищо и си върви перфектно. 100% са останали някакви записани грешки но няма проблем във вървене, разход и тн...
А тези катализатори на генерация както е на 330 са по 60лв/бр. вървят...
- rezeto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 74
- Регистриран на: 14.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
- Мечтае да кара: M4
- Детайли за колата: 320D facelift M-tech2 --> 330ci....
Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и
HackeD написа:Оригинална генерация на м52б28 е46 няма катализатори долу на генерацията само горе на колекторите, аз скоро ги махах и сложих разплетени колектори + генерация от 330 и звука стана достааа плътен и басов и във високите колата е доста по "отпушена". Дадоха ми 35лв./бр за катализаторите... На други места по 25-30лв.
За сондите аз имам 4 сонди 2 преди катализаторите и 2 след... Така бяха сега пак сме си вързали всички сонди, и си работят, обаче от време на време ми светва лампата "eml"( която не знам за какво е, явно някакъв режим защото колата губи мощност и тресе...), но като в загася и запаля не свети нищо и си върви перфектно. 100% са останали някакви записани грешки но няма проблем във вървене, разход и тн...
А тези катализатори на генерация както е на 330 са по 60лв/бр. вървят...
Колега може ли да покажеш какви колектори си сложил На мен за 2та катализатора на самите колектори ми дадоха 60лв общо.
- HackeD
- Старши ентусиаст
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и
Разплетени колектори, от тези които са в про партс, ауто про... Увихме ги с термо лента и монтирахме...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и
HackeD написа:Разплетени колектори, от тези които са в про партс, ауто про... Увихме ги с термо лента и монтирахме...
Имало ли е някакво преправяне или пасват директно без да опират в лапата?
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8317
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и
някой, ако иска ремус - показвам как се прави!!!
е60 м5!
е60 м5!
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- rezeto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 74
- Регистриран на: 14.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
- Мечтае да кара: M4
- Детайли за колата: 320D facelift M-tech2 --> 330ci....
Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и
vicho написа:някой, ако иска ремус - показвам как се прави!!!
е60 м5!
Виждал съм същото на 650i, само че беше 2-3 реза с ъглошлайфа точно преди гърнетата
- HackeD
- Старши ентусиаст
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и
Chope написа:HackeD написа:Разплетени колектори, от тези които са в про партс, ауто про... Увихме ги с термо лента и монтирахме...
Имало ли е някакво преправяне или пасват директно без да опират в лапата?
Ами да виж, че са преправени долу на сондите така ги взех обаче бяха монтирани на друга кола..
Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и
Да се присъединя и аз в клуба на разплетените колектери от колегата Бабуна:
1: Преди да започнете процедурата е добре да си намерите 8 шпилки с гайки, защото стандартните колектори на m52b28tu са с по-малко дупки.
2: С лапата нямаше проблеми , опираше на ламаринката и след 1 удар с чука е ок.
3: Задните ламбди няма как да се поставят, просто не остава , защото опират в купето.
4: За десерт края на колектора към генерацията е завъртян на 90 градуса и се наложи да се прибирам само по колектори ,че днес е събота и един му свършила телта на телоподаващото , другият няма останала газ и т.н. , но като изключим това си стигат точно до където трябва и няма драми да ги завъртя.
От тук нататък се чудя с ламбдите ,какво да правя .. в момента са вързани на носача със свинска опашка и не знам ок ли е така а първо време или да им дръпна буксите? Обмислям да им заваря две гайки след колектора и да ги бодна там на първо време , а по-нататък вероятно ще има ремап /мапера ми предложи и да ми спре софтуерно задните сонди/
edit: Интересно , дръпнах двете задни ламбди , няма чек , няма грешки и стоят и двете на 0.42 , дали е ок да си карам така ,че мненията са противоречиви дали участват в смесообразуването или не ..
edit2: грешка от сондите вече има,но чека не свети , а колата е пълен мъртвец без генерацията назад
1: Преди да започнете процедурата е добре да си намерите 8 шпилки с гайки, защото стандартните колектори на m52b28tu са с по-малко дупки.
2: С лапата нямаше проблеми , опираше на ламаринката и след 1 удар с чука е ок.
3: Задните ламбди няма как да се поставят, просто не остава , защото опират в купето.
4: За десерт края на колектора към генерацията е завъртян на 90 градуса и се наложи да се прибирам само по колектори ,че днес е събота и един му свършила телта на телоподаващото , другият няма останала газ и т.н. , но като изключим това си стигат точно до където трябва и няма драми да ги завъртя.
От тук нататък се чудя с ламбдите ,какво да правя .. в момента са вързани на носача със свинска опашка и не знам ок ли е така а първо време или да им дръпна буксите? Обмислям да им заваря две гайки след колектора и да ги бодна там на първо време , а по-нататък вероятно ще има ремап /мапера ми предложи и да ми спре софтуерно задните сонди/
edit: Интересно , дръпнах двете задни ламбди , няма чек , няма грешки и стоят и двете на 0.42 , дали е ок да си карам така ,че мненията са противоречиви дали участват в смесообразуването или не ..
edit2: грешка от сондите вече има,но чека не свети , а колата е пълен мъртвец без генерацията назад
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8317
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и
m1sh0k написа:...
на каква кола и какви колектори сложи, че имаше и други драми ...
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- AsenD
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 21.08.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46 330ci
- Мечтае да кара: e46 M3, e92 M3
Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и
И аз да споделя мнение от подобна процедура. Двигателят е М54В22, преди 1 година като купих колата ходих при момчетата от Маднес за ремап и ги помолих още тогава да ми изключат софтуерно сондите, тъй като смятах да махам катализаторите. Преди 2 месеца сложих колекторите(пропартс), паснаха идеално на двигателя, проблеми с лапата нямаше, долу при захващането към останалата част от генерацията имаше малко преправяне, тъй като трябваше да се удължат тръбите с 5см, защото новите колектори са малко по-къси от оригиналните и фланците трябваше да се завъртят на 90 градуса. Включени са само предните 2 сонди(тези, които са преди катализаторите по принцип) другите две са откачени, защото са изключени, но и на 2-те дупки на колектора, които по принцип са измислени за тях няма как да се сложат. За старите катализатори ми казаха цена между 70 и 80лв.
П.п. ако някой се интересува за монтажа на колекторите ми взеха 100лв(в София)
П.п. ако някой се интересува за монтажа на колекторите ми взеха 100лв(в София)
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8317
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и
AsenD написа:И аз да споделя мнение от подобна процедура. Двигателят е М54В22, преди 1 година като купих колата ходих при момчетата от Маднес за ремап и ги помолих още тогава да ми изключат софтуерно сондите, тъй като смятах да махам катализаторите. Преди 2 месеца сложих колекторите(пропартс), паснаха идеално на двигателя, проблеми с лапата нямаше, долу при захващането към останалата част от генерацията имаше малко преправяне, тъй като трябваше да се удължат тръбите с 5см, защото новите колектори са малко по-къси от оригиналните и фланците трябваше да се завъртят на 90 градуса. Включени са само предните 2 сонди(тези, които са преди катализаторите по принцип) другите две са откачени, защото са изключени, но и на 2-те дупки на колектора, които по принцип са измислени за тях няма как да се сложат. За старите катализатори ми казаха цена между 70 и 80лв.
П.п. ако някой се интересува за монтажа на колекторите ми взеха 100лв(в София)
същата история...
същите пари за монтаж... (във Враца)
за катализаторите - 4 броя - 150лв.
причина за удължаването:
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и
vicho , 328Ci / m52b28tu / , мойте на дължина са си 1:1 само не мога да ги сглобя с генерацията назад заради завъртяната планка на края (на снимката не си е на мястото тръбата назад за това изглеждат раздалечени), като други проблеми не срешнах освен ламбдите , но те така или иначе са излишни вече.
И един въпрос , някой знае ли размера на болтовете от колектора към генерацията назад ,че си ги забравих в сервиза ,а и имаше скъсани?
И един въпрос , някой знае ли размера на болтовете от колектора към генерацията назад ,че си ги забравих в сервиза ,а и имаше скъсани?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
74 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани