Спортен изпускателен колектор+декат 330и
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
74 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и
DirtySouth написа:тая комбинация която си я гледал мисля , че беше + всмукателен от б30 м54 ,а не чистен всмукател
Не си ме разбрал, тая комбинация я гледах на моя километраж, не по форумите
- DirtySouth
- старши ентусиаст
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и
още по-добре щом има човек тествал ,а да те питам в какво купе е тоя мотор ? също с кви скорости и диф е ?
I'm slowly drifting
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и
DirtySouth написа:още по-добре щом има човек тествал ,а да те питам в какво купе е тоя мотор ?
Беше в най-лявото, в подписа. Сега ще ходи на средното, а неговия мотор в най-дясното
Като съм готов ще пробваме със стоково 328, дали има файда от над 1000лв в генерации, хедъри и филтри или ще заключим всички теми по въпроса.
- DirtySouth
- старши ентусиаст
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и
Дам и аз съм тръгнал на там при мен е б30 колектор хедъри + газ като на теория на газ трябва да върви повече , та ше се пробва
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
I'm slowly drifting
- Gamer4etoCS
- Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 29.08.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330CI
- Мечтае да кара: Porsche 911
Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и
Аз също четох за друг вариант колектор от е39 м52б28, някой има ли опит с такъв дали е по-малко преправянето и дали си заслужава такъв вариант пред китайците, че на мен нещо са ми съмнителни техните метали.
Less traction, more action.
- DirtySouth
- старши ентусиаст
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и
няма варянт без преправяне тези от м52 са просто метални без тумори (катализатори) по-добре са но дори и фланците долу на лещата са различни
I'm slowly drifting
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и
Ето, как лягат, като у дома си, хедъри от м52/е36 на лапа е46 (лапата е от с54, но мисля е еднаква с м52/54).
Няма никакви ядове с рейки, купета и т.н.
Няма никакви ядове с рейки, купета и т.н.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Gamer4etoCS
- Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 29.08.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330CI
- Мечтае да кара: Porsche 911
Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и
DirtySouth написа:няма варянт без преправяне тези от м52 са просто метални без тумори (катализатори) по-добре са но дори и фланците долу на лещата са различни
То така и така долу прехода ще трябва да се преправя, най-малкото което е заради дължината на м52 генерацията.
На снимката, която аз гледах бяха отрязани тръбите след лещата, тоест след нея става преправянето.
Lenco написа:Ето, как лягат, като у дома си, хедъри от м52/е36 на лапа е46 (лапата е от с54, но мисля е еднаква с м52/54).
Няма никакви ядове с рейки, купета и т.н.
Това са хедъри от s50b32 нали? И ако да на какъв мотор са монтирани?
А знаете ли дали има разлика между генерацията на м52б28 в модификацията за е36 и тази за е39?
И също имат ли разлики заготовките за лабда сондите на м52б28 (е36/е39) със тези на м54б30 (е46)?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Less traction, more action.
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и
Gamer4etoCS написа:Това са хедъри от s50b32 нали? И ако да на какъв мотор са монтирани?
По принцип са за м50/м52 е36, на с50 мисля са подобни.
Монтирани са м52б28, който днес запали в е46.
Gamer4etoCS написа:
А знаете ли дали има разлика между генерацията на м52б28 в модификацията за е36 и тази за е39?
И също имат ли разлики заготовките за лабда сондите на м52б28 (е36/е39) със тези на м54б30 (е46)?
Генерациите май нямат нищо общо. И при двете задната тройка цилиндри излиза с по-малък диаметър.
За сондите реалоем-а може да каже, но при м54 са 4-и.
- rezeto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 74
- Регистриран на: 14.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
- Мечтае да кара: M4
- Детайли за колата: 320D facelift M-tech2 --> 330ci....
Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и
Ето какво направих аз Взех колектори и тръбите надолу от е46 328и десняк. При тях катализаторите ги няма на самите колектори ами са надолу по генерацията. Избрах този вариант, не защотото не бих си взел нови китайски лъскачи, а защото матеряла от който са направени няма нищо общо. Още повече заварчика, който ми ги заварява каза, че това не е просто обикновенно желязо.
Ето това взех:
Ето ги свалени мойте:
След рязане и заваряване се получи това:
Ето ги монтирани с нови гарнитури :
Резултата според мен е доста задоволителен. Има голяма разлика без катализаторите. Като цена не излезе скъпо, просто 2 дена мъка (особено при свалянето...). Единственото което е че светна чека за задни сонди след 500км, но това ще се изключи при чипосването на колата.
Ето това взех:
Ето ги свалени мойте:
След рязане и заваряване се получи това:
Ето ги монтирани с нови гарнитури :
Резултата според мен е доста задоволителен. Има голяма разлика без катализаторите. Като цена не излезе скъпо, просто 2 дена мъка (особено при свалянето...). Единственото което е че светна чека за задни сонди след 500км, но това ще се изключи при чипосването на колата.
- Gamer4etoCS
- Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 29.08.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330CI
- Мечтае да кара: Porsche 911
Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и
Благодаря за полезната информация колега
Мисля и аз да направя същата процедура.
Мисля и аз да направя същата процедура.
Less traction, more action.
- rezeto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 74
- Регистриран на: 14.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
- Мечтае да кара: M4
- Детайли за колата: 320D facelift M-tech2 --> 330ci....
Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и
Gamer4etoCS написа:Благодаря за полезната информация колега
Мисля и аз да направя същата процедура.
Няма да сгрешиш, но се подготви с тръпение, че докато ги изкараш тея колектори коси ти побелеят... и си намери добър заварчик, че да ги завари без дупки. И като запалиш за първи път не се плаши че нещо пуши, просто колекторите обгарят Успех и сподели после какво се е получило
- HackeD
- Старши ентусиаст
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и
rezeto написа:Ето какво направих аз Взех колектори и тръбите надолу от е46 328и десняк. При тях катализаторите ги няма на самите колектори ами са надолу по генерацията. Избрах този вариант, не защотото не бих си взел нови китайски лъскачи, а защото матеряла от който са направени няма нищо общо. Още повече заварчика, който ми ги заварява каза, че това не е просто обикновенно желязо.
Ето това взех:
Ето ги свалени мойте:
След рязане и заваряване се получи това:
Ето ги монтирани с нови гарнитури :
Резултата според мен е доста задоволителен. Има голяма разлика без катализаторите. Като цена не излезе скъпо, просто 2 дена мъка (особено при свалянето...). Единственото което е че светна чека за задни сонди след 500км, но това ще се изключи при чипосването на колата.
А ужасния дрънчащ звук от гадните колектори от 36-ца?
- rezeto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 74
- Регистриран на: 14.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
- Мечтае да кара: M4
- Детайли за колата: 320D facelift M-tech2 --> 330ci....
Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и
HackeD написа:rezeto написа:Ето какво направих аз Взех колектори и тръбите надолу от е46 328и десняк. При тях катализаторите ги няма на самите колектори ами са надолу по генерацията. Избрах този вариант, не защотото не бих си взел нови китайски лъскачи, а защото матеряла от който са направени няма нищо общо. Още повече заварчика, който ми ги заварява каза, че това не е просто обикновенно желязо.
Ето това взех:
Ето ги свалени мойте:
След рязане и заваряване се получи това:
Ето ги монтирани с нови гарнитури :
Резултата според мен е доста задоволителен. Има голяма разлика без катализаторите. Като цена не излезе скъпо, просто 2 дена мъка (особено при свалянето...). Единственото което е че светна чека за задни сонди след 500км, но това ще се изключи при чипосването на колата.
А ужасния дрънчащ звук от гадните колектори от 36-ца?
Няма нищо дрънчащо Колата става една идея по-шумна
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4699
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и
Има ли вариант да се смени софта да не търси задните сонди? (без чипсове) Предполагам че щом има М52 с катализатори на колекторите и без катализатори там може и да има начин? Имам едни колектори от М52 без катализатори и се чудя дали си заслужава заниманието
Някой да е проверил колко пари дават за двата катализатора на колекторите?
Някой да е проверил колко пари дават за двата катализатора на колекторите?
74 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани