Фейслифт стопове на преди фейслифт купе
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- sh1n3
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 128
- Регистриран на: 5.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e46 323Ci
Фейслифт стопове на преди фейслифт купе
Здравейте колеги,
Доста изчетох по теми в нашия форум и не само, но неоткрих категорична и точна информация .
Доколкото разбрах за да сложа на преди фейсово купе стопове от фейслифт, ми трябват стоповете и лайт модула от фейслифт. Неразбрах дали е нужно някакво прекодиране дали буксите са еднакви.
Благодаря предварително !
Доста изчетох по теми в нашия форум и не само, но неоткрих категорична и точна информация .
Доколкото разбрах за да сложа на преди фейсово купе стопове от фейслифт, ми трябват стоповете и лайт модула от фейслифт. Неразбрах дали е нужно някакво прекодиране дали буксите са еднакви.
Благодаря предварително !
- boyko1975
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 22.03.2012
- Местоположение: гр.Радомир
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ-е46 318i
- Мечтае да кара: x6
Re: Фейслифт стопове на преди фейслифт купе
На седан се преправят малко кабелите при буксите и се прекодира лайт модула. Предполагам че и при купето е така.
- hacker4eto1
- ентусиаст
- Мнения: 1241
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Фейслифт стопове на преди фейслифт купе
Ако говорим за ОЕМ стопове, буксите няма да паснат има си кабелчета специални за стоповете.
В момента слагам такива диоди на едно приятелче което е 2001 не е фейс и си взе оригинални стопове.
Направихме като тези кабелчета от снимката (имаше побългаряване) но след като се сложиха на колата ГРЕДичка
Проблема стана такъв ,че на нормалните крушки 21 ватовата крушка за стоп и пускат със ШИМ 2,7 волта (ако не ме лъже паметта ) и по този начин свети като 5 ватова колкото е и другата до нея а като се натисне спирачката си идват 12 волта и нещата стават.Днес ще се ровим с Бмв скенера да видим дали ще може да се кодира лайт модула или ще търсим такъв от 2002 год.Нека колегите да допълнят материала аз за около 2 часа заигравка с тези ОЕМ стопове до този извод стигнах.
1. Трябва да има кодиране.
2. Буксите са различни (нужни са кабели)
В момента слагам такива диоди на едно приятелче което е 2001 не е фейс и си взе оригинални стопове.
Направихме като тези кабелчета от снимката (имаше побългаряване) но след като се сложиха на колата ГРЕДичка
Проблема стана такъв ,че на нормалните крушки 21 ватовата крушка за стоп и пускат със ШИМ 2,7 волта (ако не ме лъже паметта ) и по този начин свети като 5 ватова колкото е и другата до нея а като се натисне спирачката си идват 12 волта и нещата стават.Днес ще се ровим с Бмв скенера да видим дали ще може да се кодира лайт модула или ще търсим такъв от 2002 год.Нека колегите да допълнят материала аз за около 2 часа заигравка с тези ОЕМ стопове до този извод стигнах.
1. Трябва да има кодиране.
2. Буксите са различни (нужни са кабели)
Последен проект https://youtu.be/oRvrTuwa_Rg
- sh1n3
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 128
- Регистриран на: 5.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e46 323Ci
Re: Фейслифт стопове на преди фейслифт купе
Да става въпрос за OEM Стопове.
До колкото разбрах трябва лайт модул от фейсово купе.
До колкото разбрах трябва лайт модул от фейсово купе.
- hacker4eto1
- ентусиаст
- Мнения: 1241
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Фейслифт стопове на преди фейслифт купе
sh1n3 написа:Да става въпрос за OEM Стопове.
До колкото разбрах трябва лайт модул от фейсово купе.
не се сещам само имаше значение да е след 2002 и някой си месец но кой не се сещам.
Днес ще опитам една магия да махна на моята кола да видим дали ще стане и ще драсна ако има развитие
Последен проект https://youtu.be/oRvrTuwa_Rg
- HackeD
- Старши ентусиаст
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Фейслифт стопове на преди фейслифт купе
Аз си сложих оригинални стопове, на моята преди фейслифта 99" абсолютно никакви чекове не ми светнаха, стоповете си светят само изключихме софтуерно чековете на стоповете защото от време на време като си карам и премигваха махнахме чека и сега всичко си е точно, буксите ги взех оригинални от кола на части само ги навързахме и всичко си дойде на мястото никакви лайт модули не съм сменял нищо...
- sh1n3
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 128
- Регистриран на: 5.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e46 323Ci
Re: Фейслифт стопове на преди фейслифт купе
Хмммм много интересно искаш да кажеш, че без проблеми просто махна чековете на стоповете, а буксите с еднакъв брой кабели ли бяха или някой се изолира ?
Благодаря за информацията
Благодаря за информацията
- hacker4eto1
- ентусиаст
- Мнения: 1241
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Фейслифт стопове на преди фейслифт купе
Премигването е от чека ,да просто при крушките тоя кратък импулс за чека не се усеща ,заради нажежаемата жичка ,докато при диодите веднага се усеща.
използват се само 4 -тири проводника от оригиналният стоп директно се връзват към задната пластмаса (ако искаш просто да работят като нормален стоп ) на буксата на старият стоп. Понеже капаците са други отзад за ЛЕД стоповете и има едно преправяне. Скоро ще постна малко снимки на целият процес. Реших да пробвам само с половината от проводниците просто да запоя на капака отзад ,сложих го на колата и мигача взе да мига 2 пъти по бързо от другия нормален стоп.
Единствено със бмв скенера се маха чека да не премигват от време на време.
НО ако решиш от Стопове със крушки преди фейс да минеш на лед стопове си иска кодинг или смяна на ЛЦМ модул.
Под ОЕМ СТОП разбирам това със странните букси за който се иска кабел/преходничета от по горната снимка горе дето съм дал
А не оригиналните на ДЕПО с кутишките дето висят от тях..
използват се само 4 -тири проводника от оригиналният стоп директно се връзват към задната пластмаса (ако искаш просто да работят като нормален стоп ) на буксата на старият стоп. Понеже капаците са други отзад за ЛЕД стоповете и има едно преправяне. Скоро ще постна малко снимки на целият процес. Реших да пробвам само с половината от проводниците просто да запоя на капака отзад ,сложих го на колата и мигача взе да мига 2 пъти по бързо от другия нормален стоп.
Единствено със бмв скенера се маха чека да не премигват от време на време.
НО ако решиш от Стопове със крушки преди фейс да минеш на лед стопове си иска кодинг или смяна на ЛЦМ модул.
Под ОЕМ СТОП разбирам това със странните букси за който се иска кабел/преходничета от по горната снимка горе дето съм дал
А не оригиналните на ДЕПО с кутишките дето висят от тях..
Последен проект https://youtu.be/oRvrTuwa_Rg
Re: Фейслифт стопове на преди фейслифт купе
HackeD написа:Аз си сложих оригинални стопове, на моята преди фейслифта 99" абсолютно никакви чекове не ми светнаха, стоповете си светят само изключихме софтуерно чековете на стоповете защото от време на време като си карам и премигваха махнахме чека и сега всичко си е точно, буксите ги взех оригинални от кола на части само ги навързахме и всичко си дойде на мястото никакви лайт модули не съм сменял нищо...
И аз се опитвам да направя същата манипулация, но ударих на греда- въпросната крушка, до която идват 2,5В когато е габарит и 12В, когато свети като стоп светлина. Стигнах до извода че се командва от лайт модула, а след поставянето и в горната секция на фейсовия стоп той ще свети постоянно като габарит (5вата) и след натискане на спирачка като стоп (21вата). Тука е само проблема и ако някой има решение да пише.Наистина буксите са различни, но те се разглобяват и се пренареждат кабелите в тях.
- hacker4eto1
- ентусиаст
- Мнения: 1241
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Фейслифт стопове на преди фейслифт купе
И аз се опитвам да направя същата манипулация, но ударих на греда- въпросната крушка, до която идват 2,5В когато е габарит и 12В, когато свети като стоп светлина. Стигнах до извода че се командва от лайт модула, а след поставянето и в горната секция на фейсовия стоп той ще свети постоянно като габарит (5вата) и след натискане на спирачка като стоп (21вата). Тука е само проблема и ако някой има решение да пише.Наистина буксите са различни, но те се разглобяват и се пренареждат кабелите в тях.
Има решение и довечера ще постна малко снимки
Последен проект https://youtu.be/oRvrTuwa_Rg
Re: Фейслифт стопове на преди фейслифт купе
hacker4eto1 написа:И аз се опитвам да направя същата манипулация, но ударих на греда- въпросната крушка, до която идват 2,5В когато е габарит и 12В, когато свети като стоп светлина. Стигнах до извода че се командва от лайт модула, а след поставянето и в горната секция на фейсовия стоп той ще свети постоянно като габарит (5вата) и след натискане на спирачка като стоп (21вата). Тука е само проблема и ако някой има решение да пише.Наистина буксите са различни, но те се разглобяват и се пренареждат кабелите в тях.
Има решение и довечера ще постна малко снимки
Колега, а това включва ли смяна на лайт модула с по-нов или остава същия?
Re: Фейслифт стопове на преди фейслифт купе
Незнам за какви преправяния говорите. Свързват се кабелите, маха се чека и диодните стоповете светят без проблем.
- hacker4eto1
- ентусиаст
- Мнения: 1241
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Фейслифт стопове на преди фейслифт купе
MMG написа:Незнам за какви преправяния говорите. Свързват се кабелите, маха се чека и диодните стоповете светят без проблем.
При моята кола , при колегата по -горе колата и при още една е46 ца се наблюдава точно това.
И аз се опитвам да направя същата манипулация, но ударих на греда- въпросната крушка, до която идват 2,5В когато е габарит и 12В, когато свети като стоп светлина. Стигнах до извода че се командва от лайт модула, а след поставянето и в горната секция на фейсовия стоп той ще свети постоянно като габарит (5вата) и след натискане на спирачка като стоп (21вата). Тука е само проблема и ако някой има решение да пише.Наистина буксите са различни, но те се разглобяват и се пренареждат кабелите в тях.
Или повечето коли са различни заради модулите или аз и още 3 ма страдаме от еднаква болест.
Ако някой се бори с проблема Ето аз как реших проблема с тези 2,5 волта ШИМ който идват от модула. При мен имаше и друго ,че мигачите светеха 2 пъти по-бързо (явно си зависи модула и дали преди това нещо е правен по него )
Ето малко снимки като не обвързвам никого с този си експеримент просто реших да не сменяме модул и да не прекодираме нищо
Тука се започва с опитите и малкото смятане на елементите.
Тука са изпилени капаците понеже не влизат на ЛЕД стоповете опират а тези капаци са скъпи..
Това е буксата от оригиналният крушков и буксата за оригинален лед стоп (и на тях кабели искат майка си и баща си.. )
Това е кутийката в която ще се крие истината
Това е и сложната електроника
за левият и десният.
Тук съм залял буксата със специален и доста здрав силикон.
След малко тестване разбрах ,че резистора този мощният 5В който е трябва да е със стойност 10 ома а аз имах 2х22 ома в паралел това прави 10 ома грубо.(този резистор е за мигача да не свети бързо.) като за теста нямах 10R за това сложих 2 та в паралел.
Изглед от долу.:
Буксата за лед стопа и за нормалният стоп.
Отново ляв десен.
Финиш продукт.
Ето това е схемата на кутийката.
Ако кондензатора е по -малко примерно 10/100мф може да се чува релето как жужи...
с кръгчета и червено са буксата номерата от нормалният стоп като за ляв и десен има разлика само в 5 и 6 краче,а от дясно е буксата за ЛЕД стопа.
След тази заигравка вече всичко си дойде на мястото..
Та ако си купите стопове без кабелите , без задните капаци и модула ви е като моят и на още някой други колеги и нямате възможност да купувате нов модул, нови капаци и кабели то погледнете снимките работи и тествано....
Последен проект https://youtu.be/oRvrTuwa_Rg
Re: Фейслифт стопове на преди фейслифт купе
sh1n3 написа:Здравейте колеги,
Доста изчетох по теми в нашия форум и не само, но неоткрих категорична и точна информация .
Доколкото разбрах за да сложа на преди фейсово купе стопове от фейслифт, ми трябват стоповете и лайт модула от фейслифт. Неразбрах дали е нужно някакво прекодиране дали буксите са еднакви.
Благодаря предварително !
От въпроса на колегата не става ясно дали пита за лед стопове или за обикновени фейсови. Конкретно мен ме интересува как стоят нещата с вторите които не са лед предполагам става някак си както го е описал колегата по-горе.
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани