Поредно изкривяване на дискове
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Поредно изкривяване на дискове
philipz написа:Прочетох във темата за тази нова система за пилене на дискове PRO CUT , отидох в сервиз в Младост , машината е напълно автоматична , веднага се позна изкривеното място от диска , машината отне по 0,3 мм от диск ,и сега всичко заспа .
В момента разработвам един вид чисто нови дискове и карам внимателно, да не ги спека пак.
Споко. И аз минах от там. След има-няма няколко (стотици/хиляди) километра пак ще си дойдеш в изходна позиция.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- Wierdo
- младши ентусиаст
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
Re: Поредно изкривяване на дискове
JTD написа:philipz написа:Прочетох във темата за тази нова система за пилене на дискове PRO CUT , отидох в сервиз в Младост , машината е напълно автоматична , веднага се позна изкривеното място от диска , машината отне по 0,3 мм от диск ,и сега всичко заспа .
В момента разработвам един вид чисто нови дискове и карам внимателно, да не ги спека пак.
Споко. И аз минах от там. След има-няма няколко (стотици/хиляди) километра пак ще си дойдеш в изходна позиция.
Точно по тази причина реших да не струговам моите, ами да ги върна за рекламация. Вече даже са в Германия до колкото знам. А дано Цимерманите не се излагат и ми ги сменят гаранционно, че иначе ще трябва да им возлепетявам Като получа отговор ще пиша.
- virtualchild
- младши ентусиаст
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Поредно изкривяване на дискове
Мисля да пробвам с тези карбоновите като се обадят моите Брембо пърформанс с прорези:
http://www.tatechnix.de/tatechnix/gx/product_info.php/language/en/info/p14922_ta-technix-high-carbon-sport-bremsscheiben-satz-va-bmw-e46---z4.html/
http://www.tatechnix.de/tatechnix/gx/product_info.php/language/en/info/p14922_ta-technix-high-carbon-sport-bremsscheiben-satz-va-bmw-e46---z4.html/
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Поредно изкривяване на дискове
Аз смених моите преди няколко месеца, заради тресене и влошено спиране..... почти веднага след това започна едно тресене при спиране с висока скорост, а при ниска присецване с честота според скоростта... спираше малко по-добре все пак... но тресенето беше по-зле... чудех се какво да правя и четох тази тема тогава - през това време стисках зъби и карах.... Най-интересното след няколко хил. километра започна подобряване и в момента заспа - няма никакъв проблем колата. Как се напаснаха не ми е ясно - обаче лошото е, че не си спомням кои смених - мисля, че задните.
- Wierdo
- младши ентусиаст
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
Re: Поредно изкривяване на дискове
sub_eleven написа:Аз смених моите преди няколко месеца, заради тресене и влошено спиране..... почти веднага след това започна едно тресене при спиране с висока скорост, а при ниска присецване с честота според скоростта... спираше малко по-добре все пак... но тресенето беше по-зле... чудех се какво да правя и четох тази тема тогава - през това време стисках зъби и карах.... Най-интересното след няколко хил. километра започна подобряване и в момента заспа - няма никакъв проблем колата. Как се напаснаха не ми е ясно - обаче лошото е, че не си спомням кои смених - мисля, че задните.
Най-вероятно си сменил задните дискове. Когато те са криви се усеща спиране на тласъци с по-ниска скорост, докато при висока може и да разтрисат колата. Аз, от своя страна, почвам да негодувам срещу Цимерман. Вече месец и отгоре от както им върнах дисковете за рекламация и още чакам да дадат становище. Дано да ми изпратят нови, че иначе не знам ...
- kilima
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 210
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d. E90 LCI 325d
Re: Поредно изкривяване на дискове
Да напиша и аз нещо няколко медеца и още 15-20 хил.км.
Дисковете на ате са си все криви, но от няколко седмици хич не ги пазя и сле няколкопоредни брутални спирания са доста по-добре!
Накладките ми са също ате и в сравнение с текстар са страхотни- не се палят и колата спира. Както каза еднин приятел - спирачките трябва редовно да пушат.
Дисковете на ате са си все криви, но от няколко седмици хич не ги пазя и сле няколкопоредни брутални спирания са доста по-добре!
Накладките ми са също ате и в сравнение с текстар са страхотни- не се палят и колата спира. Както каза еднин приятел - спирачките трябва редовно да пушат.
- vortep
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 195
- Регистриран на: 18.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320d
- Мечтае да кара: Боинг 747
Re: Поредно изкривяване на дискове
Аз искам да питам при всяко спиране ли ви тресе на волата? Защото при мен първите няколко спирания (за магистрала говоря при скорост 120-130) са си добре, и след това като загреят явно и започв да ми тресе на волата. Ако покарам 20км без да ги натискам пак ще има 1-2 спирания без да тресе и след това пак започва.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Поредно изкривяване на дискове
vortep написа:Аз искам да питам при всяко спиране ли ви тресе на волата? Защото при мен първите няколко спирания (за магистрала говоря при скорост 120-130) са си добре, и след това като загреят явно и започв да ми тресе на волата. Ако покарам 20км без да ги натискам пак ще има 1-2 спирания без да тресе и след това пак започва.
Не при всяко. Същата работа беше като при тебе. Даже съм имал спирания, при които почти не се усеща, а след това воланът ще ми изкърти ръцете. Смених дисковете преди няколко хиляди км с оригинални и засега няма никакво тресене.
Re: Поредно изкривяване на дискове
Криви дискове тресат при всяко спиране при по- висока скорост. В града няма да ги усетите по същия начин.
Интересно, че преди две години ми сложиха предни дискове Делфи като ми казаха, че "тези били добри". Никак не ми се вярваше, а после започнах да чакам да засвирят и да кривнат. Оказа се, че съм имал късмет с партида от Белгия. Интересното в случая бяха прочистваните и стъргани вътрешни комплекти на спирачния апарат, по който имаше клеясало. Според мен има връзка в движението на спирачния апарат и доброто притискане на накладката в дисковете. Виждам, че има голям проблем с материала на дисковете, но трябва да се обръща внимание при такъв ремонт на спирачните апарати. Ще видите как майсторите трудно ги раздвижват с необходимото количество благословия, но не ги чистят, а там има какво да се чисти. Освен това се продават и "комплекти на спирачни апарати".
Определено застъпвам мнение в подкрепа на дискове Цимерман, но изглежда правилото е да си поръчате от доверен човек дискове от светен производител. По подобен стоят нещата с маслото за двигателя.
Интересно, че преди две години ми сложиха предни дискове Делфи като ми казаха, че "тези били добри". Никак не ми се вярваше, а после започнах да чакам да засвирят и да кривнат. Оказа се, че съм имал късмет с партида от Белгия. Интересното в случая бяха прочистваните и стъргани вътрешни комплекти на спирачния апарат, по който имаше клеясало. Според мен има връзка в движението на спирачния апарат и доброто притискане на накладката в дисковете. Виждам, че има голям проблем с материала на дисковете, но трябва да се обръща внимание при такъв ремонт на спирачните апарати. Ще видите как майсторите трудно ги раздвижват с необходимото количество благословия, но не ги чистят, а там има какво да се чисти. Освен това се продават и "комплекти на спирачни апарати".
Определено застъпвам мнение в подкрепа на дискове Цимерман, но изглежда правилото е да си поръчате от доверен човек дискове от светен производител. По подобен стоят нещата с маслото за двигателя.
- philipz
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: Поредно изкривяване на дискове
Здравейте колеги !
Преди две години или близо 30 000 км ходих на новият вид шлайфане на дискове PRO CUT . В последно време отново усещам тресене при спиране от високи скорости ( над 120 км/ч ) . Гуми , джанти проверени , оригинални джанти , изправени , без забележка . Не е от тях . Гумите са чисто нови Hankook . И от тях не е .
Тъй като смятам отново да ги мина през тази система , дисковете почти не са износени , имат възможност за повторно изпилване . Не искам да си купувам нови , защото знам какъв е пазара ни и колко ментета дискове има .
Човека ми каза да сменим и накладките , за да е оптимален ефекта . Има известна логика в думите му .
Знам , че като се сменят накладки , се почиства и се маже със специална паста . Въпроса ми е : къде точно трябва да се намаже с тази паста ? Какво друго трябва да се направи и да се внимава като се сменят накладки ?
Благодаря предварително колеги .
Преди две години или близо 30 000 км ходих на новият вид шлайфане на дискове PRO CUT . В последно време отново усещам тресене при спиране от високи скорости ( над 120 км/ч ) . Гуми , джанти проверени , оригинални джанти , изправени , без забележка . Не е от тях . Гумите са чисто нови Hankook . И от тях не е .
Тъй като смятам отново да ги мина през тази система , дисковете почти не са износени , имат възможност за повторно изпилване . Не искам да си купувам нови , защото знам какъв е пазара ни и колко ментета дискове има .
Човека ми каза да сменим и накладките , за да е оптимален ефекта . Има известна логика в думите му .
Знам , че като се сменят накладки , се почиства и се маже със специална паста . Въпроса ми е : къде точно трябва да се намаже с тази паста ? Какво друго трябва да се направи и да се внимава като се сменят накладки ?
Благодаря предварително колеги .
- virtualchild
- младши ентусиаст
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Поредно изкривяване на дискове
Пробвай преди това за всеки случай да прекъснеш вакуума към ел. клапана за тампоните на двигателя.
Той се отваря само в движение над 900 оборота и или над 60км/h и изпуска вакуум ако имаш скъсани тампони или маркучи на тампоните.
Той се отваря само в движение над 900 оборота и или над 60км/h и изпуска вакуум ако имаш скъсани тампони или маркучи на тампоните.
- philipz
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: Поредно изкривяване на дискове
Тампоните на двигателя съм ги сменил преди няма и 3000 км , маркучите сме ги прегледали обстойно, здрави са си. Клапана е тестван с диагностика DIS дали работи , имаше разлика във вибрациите по време на теста , демек работи и той . Не мисля , че може да е от това , но благодаря за предложението .
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Поредно изкривяване на дискове
къде и какво да мажеш >
https://www.youtube.com/watch?v=UlbFFq60Tec
и това
https://www.youtube.com/watch?v=ZvtjnxpFRbU (обърни внимание около 9та-10та минута )
и НЕ давай да ти натягат болтовете на джантите с пневматичен гайковерт само на РЪКА (не крак) , защото гайковерта като пренабие болтовете в главината също може тресене, кривене да се появи (на нов диск и нови накладки)
https://www.youtube.com/watch?v=UlbFFq60Tec
и това
https://www.youtube.com/watch?v=ZvtjnxpFRbU (обърни внимание около 9та-10та минута )
и НЕ давай да ти натягат болтовете на джантите с пневматичен гайковерт само на РЪКА (не крак) , защото гайковерта като пренабие болтовете в главината също може тресене, кривене да се появи (на нов диск и нови накладки)
Последна промяна host на 17 Мар 2017, 15:19, променена общо 2 пъти
- virtualchild
- младши ентусиаст
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Поредно изкривяване на дискове
Както пише в дебелите книги 3 са основните причини да не работят спирачките:
1. Спирачна течност и ..
2. Вакуум
3. Дискове и накладки
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани