Поредно изкривяване на дискове
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- kilima
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 210
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d. E90 LCI 325d
Поредно изкривяване на дискове
Здравейте!
Пробвах в търсачката и останах удивен, че няма 100 теми за този проблем, а може и просто да не съм намерил...
Та проблемът е следният- след суматията стругове и смяна на дискове все ги изкривявам след около 1000 км. Последно взех ATE и отпред и отзад, вече са на 12-13 хил. км и са брутално криви, като ги изправях веднъж на 3-4 хил. Карането ми не е ужасно душманско, много пътувам и ги натискам доста разумно и избягвам силните спирания от скорости над 150км. Говорих с едно момче от камор, което ми каза, че специално бмв-тата са ок само с оригинални дискове. Та сега се чудя такива ли да взема или някакви супер спортни нарязани и надупчени. Във всеки случай са около 400-500 лв с накладките. Някой решил ли е трайно такъв проблем?
Колата е 330д автомат.
Пробвах в търсачката и останах удивен, че няма 100 теми за този проблем, а може и просто да не съм намерил...
Та проблемът е следният- след суматията стругове и смяна на дискове все ги изкривявам след около 1000 км. Последно взех ATE и отпред и отзад, вече са на 12-13 хил. км и са брутално криви, като ги изправях веднъж на 3-4 хил. Карането ми не е ужасно душманско, много пътувам и ги натискам доста разумно и избягвам силните спирания от скорости над 150км. Говорих с едно момче от камор, което ми каза, че специално бмв-тата са ок само с оригинални дискове. Та сега се чудя такива ли да взема или някакви супер спортни нарязани и надупчени. Във всеки случай са около 400-500 лв с накладките. Някой решил ли е трайно такъв проблем?
Колата е 330д автомат.
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Поредно изкривяване на дискове
Колега попринцип трябва да караш отпред с вентилирани.Аз съм с Ате power вече 14000км и не са криви.Скоро трябва да сменям и задните и мисля да сложа Zimmermann sport
Може да не си ги разработил добре и затова да ги кривиш.Аз първите 500км ги пазих много изнервящо е ама няма как
Може да не си ги разработил добре и затова да ги кривиш.Аз първите 500км ги пазих много изнервящо е ама няма как
- 100imenov
- ентусиаст
- Мнения: 1242
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: Поредно изкривяване на дискове
От къде и на какви цени ги купуваш?
Re: Поредно изкривяване на дискове
streetracing12 написа:Колега попринцип трябва да караш отпред с вентилирани.Аз съм с Ате power вече 14000км и не са криви.Скоро трябва да сменям и задните и мисля да сложа Zimmermann sport
Може да не си ги разработил добре и затова да ги кривиш.Аз първите 500км ги пазих много изнервящо е ама няма как
Аз си смених и 4-те диска с АТЕ.
Като хвърлям предни 2 комплекта АТЕ пауър.
А ги пазя като очите си. Втория комплект, с който съм в момента, няма нито едно по-вандалско спиране. Ама нито едно, буквално.
И се изкривиха след около 2к км. И понеже не се бяха сработили още (стоеше им още обработката от машината - смятай дори как ги карам), то ги свалих и ги шлайфах. След още 1к км. пак бях в изходна позиция.
Едно знам - за тая кола няма никога да взема повече АТЕ дискове и накладки. А по принцип съм фен на АТЕ, но в този случай е прекалено.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- kilima
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 210
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d. E90 LCI 325d
Re: Поредно изкривяване на дискове
100imenov написа:От къде и на какви цени ги купуваш?
И това ме съмнява, че може да е фактор. Имам приятел, който ми дава изключително атрактивни цени. Помня, че ми дойдоха дисковете с по 15-20 лв по- евтино от колкото от "ауто +", където съм с дебела отстъпка. Мой друг приятел си сложи на мерцедес ЦЛК, АТЕ пауър от "ауто+" и още не се е оплакал, а и той беше като мен. Сигурно съм взел някакви ментета...
JTD написа:streetracing12 написа:Колега попринцип трябва да караш отпред с вентилирани.Аз съм с Ате power вече 14000км и не са криви.Скоро трябва да сменям и задните и мисля да сложа Zimmermann sport
Може да не си ги разработил добре и затова да ги кривиш.Аз първите 500км ги пазих много изнервящо е ама няма как
Аз си смених и 4-те диска с АТЕ.
Като хвърлям предни 2 комплекта АТЕ пауър.
А ги пазя като очите си. Втория комплект, с който съм в момента, няма нито едно по-вандалско спиране. Ама нито едно, буквално.
И се изкривиха след около 2к км. И понеже не се бяха сработили още (стоеше им още обработката от машината - смятай дори как ги карам), то ги свалих и ги шлайфах. След още 1к км. пак бях в изходна позиция.
Едно знам - за тая кола няма никога да взема повече АТЕ дискове и накладки. А по принцип съм фен на АТЕ, но в този случай е прекалено.
Абсолютно едно към едно! Спряха ме два пъти от 160 на 120км на сръбската магистрала и направо бяха чао. Това ако е сериозно спиране..
Мисля или за оригинални или за нещо такова http://www.ebcbrakes.bg/products.php?pid=86396
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Поредно изкривяване на дискове
Важен е и монтажа- всичко трябва да е почистено добре, важно е с новите дискове да се сложат и нови накладки. Определено е важен и доставчика, също така и купувача- не да иска най-евтиното, или пък да желае "оригинален" продукт, но на цени по-ниски от китайските версии.
- kilima
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 210
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d. E90 LCI 325d
Re: Поредно изкривяване на дискове
zvetiko написа:Важен е и монтажа- всичко трябва да е почистено добре, важно е с новите дискове да се сложат и нови накладки. Определено е важен и доставчика, също така и купувача- не да иска най-евтиното, или пък да желае "оригинален" продукт, но на цени по-ниски от китайските версии.
Да решим, че тези неща са на лице. Въпросът е какво да купим, за да сме сигурно, че можем да караме спокойно?
- dr.peshev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Поредно изкривяване на дискове
Колега, кажи кое не си спазил ,преди да стигнем до марката:
-Доставчик(от къде ги взе)
-Нови накладки?
–Как ти ги монтираха?
–Колко км ги галеше за да се вработят правилно?
p.s.Марката няма никакво значение , стига да са оригинални!
Аз карам с Quinton Hazell
-Доставчик(от къде ги взе)
-Нови накладки?
–Как ти ги монтираха?
–Колко км ги галеше за да се вработят правилно?
p.s.Марката няма никакво значение , стига да са оригинални!
Аз карам с Quinton Hazell
Re: Поредно изкривяване на дискове
dr.peshev написа:Колега, кажи кое не си спазил ,преди да стигнем до марката:
-Доставчик(от къде ги взе)
-Нови накладки?
–Как ти ги монтираха?
–Колко км ги галеше за да се вработят правилно?
p.s.Марката няма никакво значение , стига да са оригинални!
Аз карам с Quinton Hazell
- Двата различни пъти ги купувам от колеги от форума - най-известните - имена няма да споменавам, за да не се обиди някой
- Да и накладките нови задължително
- Аз си ги монтирам - чистене до идеална гладка повърхност и смазване с оригинална смазка на БМВ точно както пише в сервизното ръководство на всички места, който са споменати за смазване и задължително пропускане на местата, които са споменати отново в ръководството. Гаранция в никой сервиз няма да спазят монтажните инструкции, включвайки и стягане на всеки винт с динамометричен ключ.
- Целия им живот. За цялото им сработване няма нито едно спиране, буквално, преди да се изкривят. Да кажем около 2к километра. Дори нито едно спиране от 160 до 120 както е направил колегата. Говоря за спиране от 40-80км/ч до 0. Нормално градско спиране, като обикновено спирам със скоростите, а спирачките ги натискам едвам, едвам. Често ги използвам за финалното спиране да кажем от 30-0, където вече не може да спирам със скорости. И за това дори на 2к километра състоянието им е почти неразличимо от чисто ново. Задните дискове им трябваха около 6к км, докато им изчезне набраздяването от машинната обработка. Смятай как спирам.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- 100imenov
- ентусиаст
- Мнения: 1242
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: Поредно изкривяване на дискове
Точно от колеги във форума съм виждал цени на Ате по-ниски от себестойността на някой от големите вносители, сами си отговорете защо се кривят или свирят накладки.
Re: Поредно изкривяване на дискове
А нямат ли гаранция, някой пробвал ли е да ги връща? Аз съм отпред с АТЕ power, но напоследък колата забелязвам, че дърпа наляво, което ме навежда на мисълта за крив диск. А дисковете ми не са на много километри...
Re: Поредно изкривяване на дискове
Да Ви кажа и аз на една Е39-ка преди няколко години сменях кави ли не дискове и ставаха на кашкавал за нула време. Докато не си взех оригинални и всичко заспа. Като преди това дисковете бяха все хубави, скъпи и от проверени доставчици.
И още нещо, не разбрахте ли, че това със сруга и дисковете не работи повече от 100км?
И още нещо, не разбрахте ли, че това със сруга и дисковете не работи повече от 100км?
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Поредно изкривяване на дискове
То във форума се продават дискове с размер за коша преди струга....
Ако някой не знае:
НОВИ
323 - 286x22 front, 276x19 rear
325/328 - 300x22 front, 294x19 rear
330 - 325x25 front, 320x22 rear
M3 - 325x28 front, 328x20 rear
ЗА КОША
323/325/328 - 20.4mm front, 17.4mm rear
330 - 23.4mm front, 20.4mm rear
М3 - 26.4mm and 18.4mm
Ако някой не знае:
НОВИ
323 - 286x22 front, 276x19 rear
325/328 - 300x22 front, 294x19 rear
330 - 325x25 front, 320x22 rear
M3 - 325x28 front, 328x20 rear
ЗА КОША
323/325/328 - 20.4mm front, 17.4mm rear
330 - 23.4mm front, 20.4mm rear
М3 - 26.4mm and 18.4mm
- bobreti
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: Поредно изкривяване на дискове
kilima написа:Здравейте!
Пробвах в търсачката и останах удивен, че няма 100 теми за този проблем, а може и просто да не съм намерил...
Та проблемът е следният- след суматията стругове и смяна на дискове все ги изкривявам след около 1000 км. Последно взех ATE и отпред и отзад, вече са на 12-13 хил. км и са брутално криви, като ги изправях веднъж на 3-4 хил. Карането ми не е ужасно душманско, много пътувам и ги натискам доста разумно и избягвам силните спирания от скорости над 150км. Говорих с едно момче от камор, което ми каза, че специално бмв-тата са ок само с оригинални дискове. Та сега се чудя такива ли да взема или някакви супер спортни нарязани и надупчени. Във всеки случай са около 400-500 лв с накладките. Някой решил ли е трайно такъв проблем?
Колата е 330д автомат.
Аз съм съм дискове ДЕЛФИ предни и задни двойно вентилирани,а накладки ТРВ много съм доволен първите 200км. по леко и после няма грижи.
Re: Поредно изкривяване на дискове
MMG написа:А нямат ли гаранция, някой пробвал ли е да ги връща? Аз съм отпред с АТЕ power, но напоследък колата забелязвам, че дърпа наляво, което ме навежда на мисълта за крив диск. А дисковете ми не са на много километри...
Ами пробвах първия път.
След като ми се каза да донеса документ (становище) от сервиза, където са били монтирани, че са били монтирани правилно, то предвид моето състояние това автоматично ме прати в 3-та глуха. И си купих нов комплект, което не беше решение отново и ме върна в изходна позиция.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани