Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- pac0
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 81
- Регистриран на: 1.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 320ка, тихо и кротко
- Мечтае да кара: по читави пътища
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Plamen_Shopov_BMW написа:drago9205 написа:Колкото и добра цена да ти предлагат за е36-цата защо просто не си я запазиш за евридейка. Струва ми се нелогично цялото упражнение да продаваш кола, която познаваш, след което да доплащаш горница за новата + обслужване/регистрация и режийни разходи и пак не знаеш с какво точно разполагаш (освен ако не ти предлагат 5 бона за е36-цата).
Е36-цата я карам от 12 години.
Познавам я повече от добре и съм сменил почти всичко по нея преди година... под всичко имам предвид цялото окачване, всички течности, спирачките, свещи, кабели и т.н.
Просто е евтин за поддръжка автомобил и понякога превантивно си сменям неща.
А мотора го ревизирах преди няколко години и още 200К км може и да не се обади нищо по него.
Държа си я до ден днешен защото няма точица ръжда. Но ми омръзна до болка.
Не е с голям мотор 2.5+ за да ме накара това да си я оставя. То това и е идията на евридейката де...да е проста и евтина за обслужване и ремонт.
Просто ми се иска нещо друго вече. Не ме притесняват обслужването, регистрацията и всичко останало.
Една идея по-съвременно от е36, но надеждно.
Заглеждах и разни волва S40 от 2005 год, но и Волво не е това което бяха... те са си с мотори на Рено и ги игнорирах като вариант. Е46 фейслифт не искам защото там варианта за хубав двегател е 3.0 дизел.
А разходите при него са други. И остава като алтернатива само М43 - 318 и.
Ако някой може да помогне и отговори на въпросите ми, ще се радвам много.
Това с омръзването е много подвеждащо, колега... Казвам ти го от опит, бях в същия филм, имах си Е46 което си бях стегнал и си познавах, наложи се (или по-точно си навих) да го продавам защото уж ми омръзнало и по-ново нямало да стане, и се нашибах на тва "по-новото", което ми изсмука живота с проблеми... докато ги оправя и го продам, побелях и съжалих 1000 пъти че съм си махнал Е46цата... така че ако колата наистина е хубава както я обясняваш, ревизирана, гледал си я, пазил си я, и аз бих те посъветвал да не я махаш... Така или иначе каквото и да ти обясняваме, ще направиш каквото решиш, но моя съвет е да не се навиваш че ти е омръзнала а да си я запазиш. А колкото до двигатели, всичко е на късмет... всеки различно би казал, аз например бях страшно доволен от М54, сипвах и карах... а от М47Д20 дизела, дето уж бил безсмъртен, ревах. Така че, всичко е късмет.
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Има една единствена причина за такава смяна. Просто е46 е доста по-сигурна от е36 при удар, не дай си Боже, разбира се.
Иначе си е точно едно към едно и няма смисъл от смяна.
При такава смяна хората правят една грешка. Продават си колата от предна генерация във високия ценови диапазон, защото например са си я гледали и е читава и се втурват в по-новата от ниския ценови диапазон. Резултатът е ясен.
Иначе си е точно едно към едно и няма смисъл от смяна.
При такава смяна хората правят една грешка. Продават си колата от предна генерация във високия ценови диапазон, защото например са си я гледали и е читава и се втурват в по-новата от ниския ценови диапазон. Резултатът е ясен.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Oblivion
- Потребител
- Мнения: 30
- Регистриран на: 20.05.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Yamaha R1
- Мечтае да кара: E38 740IL
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Щом е36-цата няма ръжда и е в добро състояние, защо не и боднеш едно 2.8 с къс диференциал + шпер и ще ти е забавно дълго време
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
https://www.cars.bg/offer/c2405468
Колеги, не знам дали е обсъждана в темата, но мисля, че не е. Моля за мнение Виждате ли нещо нередно ?
Колеги, не знам дали е обсъждана в темата, но мисля, че не е. Моля за мнение Виждате ли нещо нередно ?
- Драгослав
- младши ентусиаст
- Мнения: 629
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
На мен ми изглежда доста добре.Няма неправилни луфтове,вътре е с най-хубавият салон по мое мнение,хубав двигател.Това с реалните километри.,.нали възможно е на теория кола на 17-18 години да е на 178хкм.,ама ще е уникален късмет. Средно на година да са минавани по около 9хкм, . Много искам манипулирането на километри да се криминализира в България и Италия. Не е нормално около автокъщите да има хора с лаптопи,които работят като връщачи на километри.
- mu6a4
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 207
- Регистриран на: 23.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Кара: be em we
- Детайли за колата: 330ci e46
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Minchorna написа:https://www.cars.bg/offer/c2405468
Колеги, не знам дали е обсъждана в темата, но мисля, че не е. Моля за мнение Виждате ли нещо нередно ?
На мен на снимки много ми харесва тази. Бих отишъл да я видя.
Не е и като да няма екстри, освен това е 328-ца.
Ако всичко основно и е наред, една диагностика да се направи...и се спазари така че да се върже към 6 с регистрацията ще е перфектна направо.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
На какво да обърна внимание при огледа, слаби места? Досега се интересувах от е39 и 360, но май ще мина на е46, мисля, че ще е по-добрия вариант за градска кола.
- iradev
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 30.01.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328ci и Alfa Romeo 155
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Minchorna написа:На какво да обърна внимание при огледа, слаби места? Досега се интересувах от е39 и 360, но май ще мина на е46, мисля, че ще е по-добрия вариант за градска кола.
Проверка по ВИН за несъответсвия. Трябва да се види дали не е скъсан задния мост, при 328i е голям риска. Ако вкараш първа скорост и се чува звук от лек удар в метал е за смяна заден тампон на диф. Гледаш дали всички електронни компоненти работят, най-добре диагностика. Термостата дали е ок. Важно дали се регулират оборотите на вентилатора за парното, често е за смяна таралежа. Оглеждаш е на живо за забележки, има писано как да видиш дали е прясно пребоядисвана. Понеже е от Италия няма да има ръжда, трябва да е с пълен комплект ключове. А за двигателя са стандартните неща за M52, има много писано по темата в интернет за CCV, ванос, диса клапа и т.н.
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
320ia мнения, моля?
За оправяне на забележките дали стигат 1000 лв?
Реалната й цена каква е на колата?
Носи на газ предполагам?
За оправяне на забележките дали стигат 1000 лв?
Реалната й цена каква е на колата?
Носи на газ предполагам?
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- batvlady79
- младши ентусиаст
- Мнения: 345
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525dA '09
- Мечтае да кара: ново БМВ
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
320 iA - ако е версията със 150 коня, няма да си доволен от вървенето. Автомата го спъва този мотор, карал съм такъв - като влака за Каспичан е Ако е 170 к.с. е една идея по-добре, автомата е за големи мотори - голям мотор+здрав автомат, това е рецептата.
Няма проблем с газифицирането. Ако е с много екстри - само тогава е оправдано да я вземеш.
Едит - сега погледнах, версията със 170 к.с...ама като гледам какъв палачор я е карал, по-добре потърси друга. Състоянието на колата отвътре, личи отвън. Тоя екземпляр го е ръфал коня...защо го няма задното триъгълно стъкло ? Виж шофьорската седалка - поне на 350 хил. км е. Ауспуса е омаслен, не е добре - М54 не харчат масло до определени километри, освен 3.0, но и там имам познат на който не му харчи все още. Евтиното излиза скъпо...
Няма проблем с газифицирането. Ако е с много екстри - само тогава е оправдано да я вземеш.
Едит - сега погледнах, версията със 170 к.с...ама като гледам какъв палачор я е карал, по-добре потърси друга. Състоянието на колата отвътре, личи отвън. Тоя екземпляр го е ръфал коня...защо го няма задното триъгълно стъкло ? Виж шофьорската седалка - поне на 350 хил. км е. Ауспуса е омаслен, не е добре - М54 не харчат масло до определени километри, освен 3.0, но и там имам познат на който не му харчи все още. Евтиното излиза скъпо...
Когато прочетох за вредата от алкохола, се отказах от четенето..
- mu6a4
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 207
- Регистриран на: 23.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Кара: be em we
- Детайли за колата: 330ci e46
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Bogat-Beden написа:320ia мнения, моля?
За оправяне на забележките дали стигат 1000 лв?
Реалната й цена каква е на колата?
Носи на газ предполагам?
Прекалено много забележни има, за да се оправдае покупката.
- Цялата дясна страна е ожулена, между задната врата и задната вежда са тръгнали ръжди.
- Седалката вътре и е най-малкия проблем, по-големия е, че очевидно е на много километри както е казал колегата(или колежка?).
- Волана също е леж...
- Липсва бутон за шоф. стъкло.
- Отзад е с ръчки...
- Малкото прозорче го няма.
- Вътре кал ли са наливали, какво са правили?
- Единствената "екстра" която има е М-пакета.
- Тоя мотор ЩЕ лапа масло, нищо че не е 30-ка...а заради автомата и това че е 170кс(колко са оцелели) ще върви плачевно!
- Като гледам и ток са и давали май...
- Даже не е регистрирана...
Айде да не се изхвърлям, ама малко ми наглее с тая цена предвид въпросното състояние.
Ако ми я дават за 3000лв бих я взел да си я правя.
PS: по-добре дай 6000лв за нещо от човек, което поне може да има някаква сервизна история.
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Благодаря ви, колеги.
В интерес на истината, като пробег за 16 годишна кола, мисля че не може да имаме много претенции..
А за вървежа, дълго време карах 75 коня кола, после малко 173 к.с. Аутбек с 4ри степенен автомат- и двете са несъвместими с думата "динамика" , та предполагам няма да ми е такава драма.. Отделно че карам като бабичка на 98 процента от времето И все пак, и от любопитство-колко би струвало привеждането й в добър външен вид- 1000, 1500?
В интерес на истината, като пробег за 16 годишна кола, мисля че не може да имаме много претенции..
А за вървежа, дълго време карах 75 коня кола, после малко 173 к.с. Аутбек с 4ри степенен автомат- и двете са несъвместими с думата "динамика" , та предполагам няма да ми е такава драма.. Отделно че карам като бабичка на 98 процента от времето И все пак, и от любопитство-колко би струвало привеждането й в добър външен вид- 1000, 1500?
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- mu6a4
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 207
- Регистриран на: 23.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Кара: be em we
- Детайли за колата: 330ci e46
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Пробега е последното нещо, което аз лично гледам при избора на кола, но в случая тази ми изглежда много изтормозена
Виждал съм по-стари БМВ-та на 400000+км, които изглеждат малко по-добре от тази.
Външния вид:
Ако си непретенциозен, имаш най-малкото боя+кит на 4 детайла, което в най-добрия случай е 4*150лв.
Със стъклото не знам как стоят нещата. Седалката, ако ще я оправяш е 150лв претапицирането на 2та борда.
Претапициране на волан - 150лв.
Пране на мокета + салона - сигурно не повече от 50лв.
Разни дреболийки от сорта на капаче на пръскалката, копче за шоф. стъкло и др. са в рамките на 20-30лв.
Мен по-скоро ме притеснява техническото състояние.
Преди повече от 2г, когато Е46-ците бяха осезаемо по-скъпи...В Софавто се продаде фейслифт 330i 2002г със SMG скорости, пълен М-пакет и т.н., с повече екстри от тази и в пъти по-добро състояние въпреки някои забележки...за 6000лв или нещо такова...след като седя някакви месеци на цена 10000 и никой не я взе
Виждал съм по-стари БМВ-та на 400000+км, които изглеждат малко по-добре от тази.
Външния вид:
Ако си непретенциозен, имаш най-малкото боя+кит на 4 детайла, което в най-добрия случай е 4*150лв.
Със стъклото не знам как стоят нещата. Седалката, ако ще я оправяш е 150лв претапицирането на 2та борда.
Претапициране на волан - 150лв.
Пране на мокета + салона - сигурно не повече от 50лв.
Разни дреболийки от сорта на капаче на пръскалката, копче за шоф. стъкло и др. са в рамките на 20-30лв.
Мен по-скоро ме притеснява техническото състояние.
Преди повече от 2г, когато Е46-ците бяха осезаемо по-скъпи...В Софавто се продаде фейслифт 330i 2002г със SMG скорости, пълен М-пакет и т.н., с повече екстри от тази и в пъти по-добро състояние въпреки някои забележки...за 6000лв или нещо такова...след като седя някакви месеци на цена 10000 и никой не я взе
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Тая кола има на гърба едни 1000-1500 (регистрация, застраховка, начално обслужване на мотора, едни гуми) докато стигнеш до момента да привеждаш във вид това, което се вижда като забележки по снимките. Друг е въпроса при такива външни забележки какво може да излезе по механиката или електрониката.
Колегата горе те е ориентирал вече за козметичната част, според мен при тази цена наистина сметката не излиза добре, такава кола на джамбазите сигурно им излиза 500-600 евро.
Колегата горе те е ориентирал вече за козметичната част, според мен при тази цена наистина сметката не излиза добре, такава кола на джамбазите сигурно им излиза 500-600 евро.
Последна промяна drago9205 на 17 Фев 2018, 18:59, променена общо 1 път
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
mu6a4 написа:Външния вид:
Ако си непретенциозен, имаш най-малкото боя+кит на 4 детайла, което в най-добрия случай е 4*150лв.
Със стъклото не знам как стоят нещата. Седалката, ако ще я оправяш е 150лв претапицирането на 2та борда.
Претапициране на волан - 150лв.
Пране на мокета + салона - сигурно не повече от 50лв.
Разни дреболийки от сорта на капаче на пръскалката, копче за шоф. стъкло и др. са в рамките на 20-30лв.
Това ме интересуваше, благодаря.
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани