Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- kralimarko
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 18.02.2018
- Пол: Мъж
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Здравейте колеги,
Решил съм следващата ми кола да е купе и съм се спрял на е46 (или Хонда Сивик)
Бих бил изключително благодарен, ако ме посъветвате по тези обяви:
318, 118кс
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 2534736727
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 0017935452
318, 143кс
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 4498617089
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 9006620948
320
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 9552950264
Хонда Темата е за въпроси относно избор на Е46!! (Технически модератор)
Допълнтелно
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 5711218318
Тази изглежда добре, но обявата е от повече 1 година
Разхода на бензин не ме притеснява, притеснява ме разхода на масло.
Някъде бях чул че 318 143кс не е много добър вариант
Решил съм следващата ми кола да е купе и съм се спрял на е46 (или Хонда Сивик)
Бих бил изключително благодарен, ако ме посъветвате по тези обяви:
318, 118кс
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 2534736727
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 0017935452
318, 143кс
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 4498617089
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 9006620948
320
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 9552950264
Хонда Темата е за въпроси относно избор на Е46!! (Технически модератор)
Допълнтелно
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 5711218318
Тази изглежда добре, но обявата е от повече 1 година
Разхода на бензин не ме притеснява, притеснява ме разхода на масло.
Някъде бях чул че 318 143кс не е много добър вариант
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Взимай цвика.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Привет на всички.
Идните месеци ще си купувам "нова" кола, та реших от по- далечко да се заинтересувам какво е положението при различните марки. Ще се търси комби + автомат - това са двете най- основни изисквания. В случая с БМВ със сигурност нямам възможност да си позволя по- скъп модел от Е46, като съответно не мисля да е 320D - не съм карал 2,0 кубика автомат, но се съмнявам да е удачен вариант: не, че съм агресивен шофьор напротив, карам доста спокойно и лежерно, но тази кубатура за автомат и комби ми се струва, че ще бъде хептем "бабичка". Вчера хвърлих един бърз поглед на темата за 330 и 4х4, както виждам разхода ще е малко повече от очаквания от мен десетина литра на сто км., но и едвали ще стигна софийското градско от по 15+ литра (?), виждам че си има и слабите места (като всеки автомобил) - до тук прочетох за вътрешни карета, накладки, дискове, тампони на двигателя, хубаво е, че говорите и със цени.
Та питането ми е в/у кои теми да се фокусирам и да прочета (че хем са много теми, хем са и обемисти) - имали голяма разлика в експлоатационните разходи и подръжката м/у 4х4 и стандартното задно? (при 330D имам предвид); според вас от бензинките, кои са подходящите двигатели - ако е бензинка, вероятно ще я обръщам на газ, но честно казано ми омръзна да се занимавам с тази газ, все някакви проблеми прави, особено зимата е .....
п.п. а се заглеждам в 4х4 не заради друго, а защото предполагам, че задното на сняг ще бъде рисково?
Идните месеци ще си купувам "нова" кола, та реших от по- далечко да се заинтересувам какво е положението при различните марки. Ще се търси комби + автомат - това са двете най- основни изисквания. В случая с БМВ със сигурност нямам възможност да си позволя по- скъп модел от Е46, като съответно не мисля да е 320D - не съм карал 2,0 кубика автомат, но се съмнявам да е удачен вариант: не, че съм агресивен шофьор напротив, карам доста спокойно и лежерно, но тази кубатура за автомат и комби ми се струва, че ще бъде хептем "бабичка". Вчера хвърлих един бърз поглед на темата за 330 и 4х4, както виждам разхода ще е малко повече от очаквания от мен десетина литра на сто км., но и едвали ще стигна софийското градско от по 15+ литра (?), виждам че си има и слабите места (като всеки автомобил) - до тук прочетох за вътрешни карета, накладки, дискове, тампони на двигателя, хубаво е, че говорите и със цени.
Та питането ми е в/у кои теми да се фокусирам и да прочета (че хем са много теми, хем са и обемисти) - имали голяма разлика в експлоатационните разходи и подръжката м/у 4х4 и стандартното задно? (при 330D имам предвид); според вас от бензинките, кои са подходящите двигатели - ако е бензинка, вероятно ще я обръщам на газ, но честно казано ми омръзна да се занимавам с тази газ, все някакви проблеми прави, особено зимата е .....
п.п. а се заглеждам в 4х4 не заради друго, а защото предполагам, че задното на сняг ще бъде рисково?
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8323
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
какъв сняг?
х-овете, като цяло имат по-специфични и по-скъпи части, а и повече неща за ремонт, т.е. ако не живееш във Велико Търново (по баирите) и има ужасна зима, няма да имаш никакви проблеми със задното, стига да си с читави гуми (търси кола с DSC по възможност)
имай предвид, че автомата идва от GM (генерал моторс) и 330d му идва нанагорно дори в stock вариант... кутията по спецификация държи до 340Nm, а мотора излиза 390Nm или 410Nm (зависи от годината), това не прави чупенето 100% задължително, но трябва да се внимава...
в заключение мога да кажа, че 320d автомат на задно е чудесен автомобил и няма да ти липсва сила със сигурност, особено, ако не си крайно агресивен шофьор
бензините имат далеч по-малко разходи за поддръжка макар повечето да горят масло
и те така...
п.с. търси читава кола с екстри
х-овете, като цяло имат по-специфични и по-скъпи части, а и повече неща за ремонт, т.е. ако не живееш във Велико Търново (по баирите) и има ужасна зима, няма да имаш никакви проблеми със задното, стига да си с читави гуми (търси кола с DSC по възможност)
имай предвид, че автомата идва от GM (генерал моторс) и 330d му идва нанагорно дори в stock вариант... кутията по спецификация държи до 340Nm, а мотора излиза 390Nm или 410Nm (зависи от годината), това не прави чупенето 100% задължително, но трябва да се внимава...
в заключение мога да кажа, че 320d автомат на задно е чудесен автомобил и няма да ти липсва сила със сигурност, особено, ако не си крайно агресивен шофьор
бензините имат далеч по-малко разходи за поддръжка макар повечето да горят масло
и те така...
п.с. търси читава кола с екстри
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- DarthAndre
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 10.01.2018
- Пол: Мъж
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Здравейте,
Тези дни мисля да ходя да гледам тази 325ci https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=678rw2
Моля за мнение дали колата е бивша англичанка и и дали си заслужава
Благодаря.
Тези дни мисля да ходя да гледам тази 325ci https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=678rw2
Моля за мнение дали колата е бивша англичанка и и дали си заслужава
Благодаря.
- hitar_potar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 11.06.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330д
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Когато търсих БМВ-то, исках да е комби задължително, но държах на ръчка точно щото автомат от тия години (на е46-цата) ми се струва стар и не достатъчно умен и удачен като новите. Триумях се между 320д, 330д и 330хд, дори щях да се засилвам да ходя да гледам 1 хд, понеже много се шашках от приказки на сульо и пульо, че зимата ще съм по-проходим с градския транспорт, ако избера БМВ, различно от хд. Но хд-то е с по-скъпа поддръжка най-малкото по окачването, отделно има и раздатка, която също дава фира в 1 прекрасен момент, отделно върви по-малко, а гори повече (а най-вече пък ако е и автомат). Накрая избрах фейсово 330д със задно, 204 коня, и смея да твърдя, че за двете наистина снежни зими, които съм изкарал с него (настоящата не я смятам, щото реално дори несериозен сняг няма в Русе-то), съм затънал само веднъж, на 30м от вкъщи, щото се окопах в 1 пряспа в алеята около блока, та се наложи да поразрина малко с лопатата. Иначе през останалото време с чисто нови зимни гуми колата е снегорин! Фейсовия 6-цилиндров дизел е както адски динамичен, така и супер икономичен мотор в купето на е46 (10/100 градско, 6/100 извънградско), звука е страхотен, поддръжката му не е страшна, държи и на засилване, ако това те изтегля (ама при читав човек, не селяндурски изпълнения), доста е здрав и има голям ресурс.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Благодаря за коментарите.
Само ще споделя моето положение в кратце - намирам се в диаметрално противоположни мнения. Преди пет години един човек от квартала си купи 330xd автомат седан за 9К, но се познавам с него само доколкото сме от един квартал, дори не знам какво точно работи, кои са съпругата и децата му, и т.н. Но често се засичаме из града и виждам, че тази кола не се спира - буквално всеки ден се ползва. Заприказвах се с него и мнението му за автомобила е, че е повече от чудесен, по негови думи - разхода е м/у 7-10, като на сто километра му се падат 30 градско, уточнява, че със 180-200км/ч никога не е карал, той е също много спокоен и предпазлив шофьор; ремонтите, които е направил за тези пет години де факто са една смяна на накладките, при това още, като я купил - скорошна смяна въобще и не предвижда; редовна смяна на филтри и маслата без никакъв компромис с качеството им; и в обща сметка това е. Като му казах за прочетеното тука - полуоски, раздатки, вануси, честа смяна на накладки, амортисьори, шарнири, маншони, какви ли не тампони, "тупкането"; човека просто се засмя повдигна рамене и рече, че той никога не е имал такива проблеми. Добави, че е толкова доволен от колата, че сега и да му предложи някой 7К не би я продал.
А същевременно тука чета мненията на хора, които са ги купували тези коли, още когато са били по 15+ хиляди лева и какво ли не са сменяли - оставам с впечатлението, че дори да имам късмета да попадна на супер пазеното и подържано БМВ, то в идните 2-3 години всичките тези части така или инак ще ми се наложи да ги сменя.
Как ще я реша тази дилема не знам - вчера прочетох цялата тема за XD и не крия, че се понаплаших. От друга страна цената на тези БМВ- та е много атрактивна, за същия клас и характеристики автомобил повечето марки скачат с поне още 2-3 хиляди отгоре в пазарната цена.
п.п. а че искам автомат - това е съвсем сигурно, на 4х4 никак не държа, при добра оферта и на седан съм склонен, но ръчката отпада при всички положения. :Д Същото и за по- малките кубатури - включително и при останалите марки, които се интересувам в момента гледам по- големите двигатели, просто това, което искам и търся може да отговори на 2000cc, но генерацията от '07г. насам.
Само ще споделя моето положение в кратце - намирам се в диаметрално противоположни мнения. Преди пет години един човек от квартала си купи 330xd автомат седан за 9К, но се познавам с него само доколкото сме от един квартал, дори не знам какво точно работи, кои са съпругата и децата му, и т.н. Но често се засичаме из града и виждам, че тази кола не се спира - буквално всеки ден се ползва. Заприказвах се с него и мнението му за автомобила е, че е повече от чудесен, по негови думи - разхода е м/у 7-10, като на сто километра му се падат 30 градско, уточнява, че със 180-200км/ч никога не е карал, той е също много спокоен и предпазлив шофьор; ремонтите, които е направил за тези пет години де факто са една смяна на накладките, при това още, като я купил - скорошна смяна въобще и не предвижда; редовна смяна на филтри и маслата без никакъв компромис с качеството им; и в обща сметка това е. Като му казах за прочетеното тука - полуоски, раздатки, вануси, честа смяна на накладки, амортисьори, шарнири, маншони, какви ли не тампони, "тупкането"; човека просто се засмя повдигна рамене и рече, че той никога не е имал такива проблеми. Добави, че е толкова доволен от колата, че сега и да му предложи някой 7К не би я продал.
А същевременно тука чета мненията на хора, които са ги купували тези коли, още когато са били по 15+ хиляди лева и какво ли не са сменяли - оставам с впечатлението, че дори да имам късмета да попадна на супер пазеното и подържано БМВ, то в идните 2-3 години всичките тези части така или инак ще ми се наложи да ги сменя.
Как ще я реша тази дилема не знам - вчера прочетох цялата тема за XD и не крия, че се понаплаших. От друга страна цената на тези БМВ- та е много атрактивна, за същия клас и характеристики автомобил повечето марки скачат с поне още 2-3 хиляди отгоре в пазарната цена.
п.п. а че искам автомат - това е съвсем сигурно, на 4х4 никак не държа, при добра оферта и на седан съм склонен, но ръчката отпада при всички положения. :Д Същото и за по- малките кубатури - включително и при останалите марки, които се интересувам в момента гледам по- големите двигатели, просто това, което искам и търся може да отговори на 2000cc, но генерацията от '07г. насам.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
(bubsa) написа:Спешно ми трябва инфо за тази кола,че утре мисля да я гледам ако продавача си вдигне телефона.
https://www.mobile.bg/11508062353911903
Гробище.
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
wind написа:Благодаря за коментарите.
Само ще споделя моето положение в кратце - намирам се в диаметрално противоположни мнения. Преди пет години един човек от квартала си купи 330xd автомат седан за 9К, но се познавам с него само доколкото сме от един квартал, дори не знам какво точно работи, кои са съпругата и децата му, и т.н. Но често се засичаме из града и виждам, че тази кола не се спира - буквално всеки ден се ползва. Заприказвах се с него и мнението му за автомобила е, че е повече от чудесен, по негови думи - разхода е м/у 7-10, като на сто километра му се падат 30 градско, уточнява, че със 180-200км/ч никога не е карал, той е също много спокоен и предпазлив шофьор; ремонтите, които е направил за тези пет години де факто са една смяна на накладките, при това още, като я купил - скорошна смяна въобще и не предвижда; редовна смяна на филтри и маслата без никакъв компромис с качеството им; и в обща сметка това е. Като му казах за прочетеното тука - полуоски, раздатки, вануси, честа смяна на накладки, амортисьори, шарнири, маншони, какви ли не тампони, "тупкането"; човека просто се засмя повдигна рамене и рече, че той никога не е имал такива проблеми. Добави, че е толкова доволен от колата, че сега и да му предложи някой 7К не би я продал.
А същевременно тука чета мненията на хора, които са ги купували тези коли, още когато са били по 15+ хиляди лева и какво ли не са сменяли - оставам с впечатлението, че дори да имам късмета да попадна на супер пазеното и подържано БМВ, то в идните 2-3 години всичките тези части така или инак ще ми се наложи да ги сменя.
Как ще я реша тази дилема не знам - вчера прочетох цялата тема за XD и не крия, че се понаплаших. От друга страна цената на тези БМВ- та е много атрактивна, за същия клас и характеристики автомобил повечето марки скачат с поне още 2-3 хиляди отгоре в пазарната цена.
п.п. а че искам автомат - това е съвсем сигурно, на 4х4 никак не държа, при добра оферта и на седан съм склонен, но ръчката отпада при всички положения. :Д Същото и за по- малките кубатури - включително и при останалите марки, които се интересувам в момента гледам по- големите двигатели, просто това, което искам и търся може да отговори на 2000cc, но генерацията от '07г. насам.
твоя съсед е купил колата преди 5г ... тя тогава не е била карана от още 3ма "германици" или навъртяла още 200к след обичайните 200-250хил за първите 10г ... и освен че ги е врътнала е видяла може би 1-2 смени на маслото докато е била у някой незнаен индивид преди да дойде "нов" внос тука ... или още по-забавно, дошла е като на твоя съсед преди 10г ... ама на 300к (щото джамбазина вкарва обикновено евтинки коли) и е видяла поне още 150хил ама в България ... с БГ гориво, с БГ части и НЕ със собственик като твоя съсед дето не жали средства и не му пука, че колата която е купил преди 5г, вече струва 5-6хил лв , защото той си я е взел да кара , а не да мизерства
та гледай винаги от най-лошата гледна точка и се съмнявай във всичко което е прекалено хубаво така после вероятността да намразиш марката и модела е минимална, правилно си мислиш, че скоро изкачат яко сериозните ремонти като почнат годинките да се трупат никой не може да избяга от това
винаги може да попаднеш на кола кара от човек, но шанса да попаднеш на кола карана от някой идиот е доста по-голям
успех
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
wind написа:Благодаря за коментарите.
Само ще споделя моето положение в кратце - намирам се в диаметрално противоположни мнения. Преди пет години един човек от квартала си купи 330xd автомат седан за 9К, но се познавам с него само доколкото сме от един квартал, дори не знам какво точно работи, кои са съпругата и децата му, и т.н. Но често се засичаме из града и виждам, че тази кола не се спира - буквално всеки ден се ползва. Заприказвах се с него и мнението му за автомобила е, че е повече от чудесен, по негови думи - разхода е м/у 7-10, като на сто километра му се падат 30 градско, уточнява, че със 180-200км/ч никога не е карал, той е също много спокоен и предпазлив шофьор; ремонтите, които е направил за тези пет години де факто са една смяна на накладките, при това още, като я купил - скорошна смяна въобще и не предвижда; редовна смяна на филтри и маслата без никакъв компромис с качеството им; и в обща сметка това е. Като му казах за прочетеното тука - полуоски, раздатки, вануси, честа смяна на накладки, амортисьори, шарнири, маншони, какви ли не тампони, "тупкането"; човека просто се засмя повдигна рамене и рече, че той никога не е имал такива проблеми. Добави, че е толкова доволен от колата, че сега и да му предложи някой 7К не би я продал.
А същевременно тука чета мненията на хора, които са ги купували тези коли, още когато са били по 15+ хиляди лева и какво ли не са сменяли - оставам с впечатлението, че дори да имам късмета да попадна на супер пазеното и подържано БМВ, то в идните 2-3 години всичките тези части така или инак ще ми се наложи да ги сменя.
Как ще я реша тази дилема не знам - вчера прочетох цялата тема за XD и не крия, че се понаплаших. От друга страна цената на тези БМВ- та е много атрактивна, за същия клас и характеристики автомобил повечето марки скачат с поне още 2-3 хиляди отгоре в пазарната цена.
п.п. а че искам автомат - това е съвсем сигурно, на 4х4 никак не държа, при добра оферта и на седан съм склонен, но ръчката отпада при всички положения. :Д Същото и за по- малките кубатури - включително и при останалите марки, които се интересувам в момента гледам по- големите двигатели, просто това, което искам и търся може да отговори на 2000cc, но генерацията от '07г. насам.
Това че не е правил не означава че няма за правене - имам приятел дето си караше колата поне година с течаща нафта от помпата, течащ антифриз, съединител за смяна и още куп глупости. Няма как по БГ пътищата да не се наложи рециклиране на носачи, смяна на тампони, някое амортисьорче, да не говорим че едва ли има останала Е46 да не тупка като и вкараш първа/задна (със оригинален тампон на диференциала)
- Tenata
- младши ентусиаст
- Мнения: 662
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
wind написа:Благодаря за коментарите.
Само ще споделя моето положение в кратце.
Малко офф.
Колега щом толкова много мислиш за разходите по бъдещата ти колата, това определено не е Е46 с тия мотори и Х-вариант.
Но накрая всичко е на късмет.
на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Мойта не тупка :дfeldo написа:wind написа:Благодаря за коментарите.
Само ще споделя моето положение в кратце - намирам се в диаметрално противоположни мнения. Преди пет години един човек от квартала си купи 330xd автомат седан за 9К, но се познавам с него само доколкото сме от един квартал, дори не знам какво точно работи, кои са съпругата и децата му, и т.н. Но често се засичаме из града и виждам, че тази кола не се спира - буквално всеки ден се ползва. Заприказвах се с него и мнението му за автомобила е, че е повече от чудесен, по негови думи - разхода е м/у 7-10, като на сто километра му се падат 30 градско, уточнява, че със 180-200км/ч никога не е карал, той е също много спокоен и предпазлив шофьор; ремонтите, които е направил за тези пет години де факто са една смяна на накладките, при това още, като я купил - скорошна смяна въобще и не предвижда; редовна смяна на филтри и маслата без никакъв компромис с качеството им; и в обща сметка това е. Като му казах за прочетеното тука - полуоски, раздатки, вануси, честа смяна на накладки, амортисьори, шарнири, маншони, какви ли не тампони, "тупкането"; човека просто се засмя повдигна рамене и рече, че той никога не е имал такива проблеми. Добави, че е толкова доволен от колата, че сега и да му предложи някой 7К не би я продал.
А същевременно тука чета мненията на хора, които са ги купували тези коли, още когато са били по 15+ хиляди лева и какво ли не са сменяли - оставам с впечатлението, че дори да имам късмета да попадна на супер пазеното и подържано БМВ, то в идните 2-3 години всичките тези части така или инак ще ми се наложи да ги сменя.
Как ще я реша тази дилема не знам - вчера прочетох цялата тема за XD и не крия, че се понаплаших. От друга страна цената на тези БМВ- та е много атрактивна, за същия клас и характеристики автомобил повечето марки скачат с поне още 2-3 хиляди отгоре в пазарната цена.
п.п. а че искам автомат - това е съвсем сигурно, на 4х4 никак не държа, при добра оферта и на седан съм склонен, но ръчката отпада при всички положения. :Д Същото и за по- малките кубатури - включително и при останалите марки, които се интересувам в момента гледам по- големите двигатели, просто това, което искам и търся може да отговори на 2000cc, но генерацията от '07г. насам.
Това че не е правил не означава че няма за правене - имам приятел дето си караше колата поне година с течаща нафта от помпата, течащ антифриз, съединител за смяна и още куп глупости. Няма как по БГ пътищата да не се наложи рециклиране на носачи, смяна на тампони, някое амортисьорче, да не говорим че едва ли има останала Е46 да не тупка като и вкараш първа/задна (със оригинален тампон на диференциала)
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
- oldirtydog
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 98
- Регистриран на: 8.03.2017
- Пол: Мъж
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Denis1903 написа:Мойта не тупка :дfeldo написа:wind написа:Благодаря за коментарите.
Само ще споделя моето положение в кратце - намирам се в диаметрално противоположни мнения. Преди пет години един човек от квартала си купи 330xd автомат седан за 9К, но се познавам с него само доколкото сме от един квартал, дори не знам какво точно работи, кои са съпругата и децата му, и т.н. Но често се засичаме из града и виждам, че тази кола не се спира - буквално всеки ден се ползва. Заприказвах се с него и мнението му за автомобила е, че е повече от чудесен, по негови думи - разхода е м/у 7-10, като на сто километра му се падат 30 градско, уточнява, че със 180-200км/ч никога не е карал, той е също много спокоен и предпазлив шофьор; ремонтите, които е направил за тези пет години де факто са една смяна на накладките, при това още, като я купил - скорошна смяна въобще и не предвижда; редовна смяна на филтри и маслата без никакъв компромис с качеството им; и в обща сметка това е. Като му казах за прочетеното тука - полуоски, раздатки, вануси, честа смяна на накладки, амортисьори, шарнири, маншони, какви ли не тампони, "тупкането"; човека просто се засмя повдигна рамене и рече, че той никога не е имал такива проблеми. Добави, че е толкова доволен от колата, че сега и да му предложи някой 7К не би я продал.
А същевременно тука чета мненията на хора, които са ги купували тези коли, още когато са били по 15+ хиляди лева и какво ли не са сменяли - оставам с впечатлението, че дори да имам късмета да попадна на супер пазеното и подържано БМВ, то в идните 2-3 години всичките тези части така или инак ще ми се наложи да ги сменя.
Как ще я реша тази дилема не знам - вчера прочетох цялата тема за XD и не крия, че се понаплаших. От друга страна цената на тези БМВ- та е много атрактивна, за същия клас и характеристики автомобил повечето марки скачат с поне още 2-3 хиляди отгоре в пазарната цена.
п.п. а че искам автомат - това е съвсем сигурно, на 4х4 никак не държа, при добра оферта и на седан съм склонен, но ръчката отпада при всички положения. :Д Същото и за по- малките кубатури - включително и при останалите марки, които се интересувам в момента гледам по- големите двигатели, просто това, което искам и търся може да отговори на 2000cc, но генерацията от '07г. насам.
Това че не е правил не означава че няма за правене - имам приятел дето си караше колата поне година с течаща нафта от помпата, течащ антифриз, съединител за смяна и още куп глупости. Няма как по БГ пътищата да не се наложи рециклиране на носачи, смяна на тампони, някое амортисьорче, да не говорим че едва ли има останала Е46 да не тупка като и вкараш първа/задна (със оригинален тампон на диференциала)
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
Хора кой е точно този тампон защото и при моята се чува леко тупкане :Д хем сега съм свалил да ми правят диференциала... n42 115 коня комби 2003 година ?
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Здравейте, колеги!
Бих искал вашето мнение за тази колица. ЦЪК
Харесал съм си я, а не знам къде са подводните камъни. Кажете ми какво виждате от снимките и за какво да гледам при евентуален оглед.
Благодаря Ви!
Бих искал вашето мнение за тази колица. ЦЪК
Харесал съм си я, а не знам къде са подводните камъни. Кажете ми какво виждате от снимките и за какво да гледам при евентуален оглед.
Благодаря Ви!
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Така, ето няколко, които съм набелязал, ако може да ми кажете какво пропускам - дали някои са гробища, обръщани и т.н.
1. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=5m2jif
2. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=5ui3yq
3. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=5x3urn
4. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=5z4y7c
5. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=62o3p5
6. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=62o3p5
7. https://www.cars.bg/offer/c2342723
8. https://www.cars.bg/offer/c2466938
9. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=6790nl
10. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=6791b8
11. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=67kmlg
1. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=5m2jif
2. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=5ui3yq
3. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=5x3urn
4. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=5z4y7c
5. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=62o3p5
6. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=62o3p5
7. https://www.cars.bg/offer/c2342723
8. https://www.cars.bg/offer/c2466938
9. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=6790nl
10. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=6791b8
11. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=67kmlg
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани