Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Ами спрете да пишете оф и модераторите да поизтрият малко рекламата.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- don't be
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
efren написа:dd.borislav написа:Здравейте,
моля мнение за https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=4su6a6 .
Поздрави.
Както и да го гледаме, колите си остаряха. Не знам какво стана с тия е46-ци, сменил съм две за последните 3 години и цената им само се покачва !!!. Важното е че колата не е Англичанка, но пък няма никакви екстри.
За милиони-няма закони.
- blazinsk1n
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 28.01.2017
- Местоположение: София
- Кара: 325i '02
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
don't be написа:efren написа:dd.borislav написа:Здравейте,
моля мнение за https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=4su6a6 .
Поздрави.
Както и да го гледаме, колите си остаряха. Не знам какво стана с тия е46-ци, сменил съм две за последните 3 години и цената им само се покачва !!!. Важното е че колата не е Англичанка, но пък няма никакви екстри.
Цената им само се покачва, защото ремонтите си вървят, а цените на частите не падат ... та дори ми се струва, че се покачват като гледам коментарите на колегите
Във връзка с това искам и аз да споделя една дилема.
От близо година имам 318 '99, която беше единствената читава 4-цилиндрова, която видях сред куп преебани по един или друг начин. За съжаление, стигнах до момента, в който трябва да сменя съединител и маховик. И тук всички знаете, че директно излитам с едни 1500лв. По колата има и други неща, които да се правят, но нищо фрапиращо (мисля). Това, което не ми харесва е, че е малко мудничка и не с малък разход. Разбира се, това може да се дължи и на кофти дебитомер, ГИ и какво ли още не, което има влияние върху ускорението на колата.
Та дилемата ми е дали да си стягам моите 4 цилиндъра или да си търся 6-ак след като, ако тръгна да сменявам колата бюджета няма да ми е повече от 5000лв?
Не съм съзтезател и единствената причина, поради която съм се насочил към по-силен мотор е, защото искам повече мощност, когато се налага да изпреварвам. Също така са ми казвали, че 6-цилиндровия дори е по-икономичен и е по-плавен при ускорение или намаляне. За разлика от моята, която е леко неадекватна, когато натисна или пусна газта. И като цяло по-скъпа ли е поддръжката на примерно, 320-ка в сравнение с 318-ка?
За тези, които ще си кажат, че нямам пари, а съм тръгнал БМВ да карам - обмислям и варианта да мина на по-нисък клас кола, но ... това е нещо, което трябваше да направя преди да си купя тази качиш ли се веднъж на бмв, бързо приемаш, че всичките ти пари отиват за него. Както казват ... знаеш, че това е твоята кола, когато като слезеш от нея, се обръщаш, за да я погледнеш
Ще се радвам на мнения и надявам се, не съм в грешната тема!
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2701
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
blazinsk1n написа:.....
Защо ще сменяш и маховик, какво прави колата?
Може и за под 1500лв.
Може и с лек маховик на 1/3 от цената.
1,8 (1,9) си е приятен мотор, но да няма газ, изпреварва нормално, иска повече работа със скоростите.
Ако ти е перфектна колата, намери някой да пусне един 6-так в коша, за 3000лв ще се включиш и с Технотеста.
- blazinsk1n
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 28.01.2017
- Местоположение: София
- Кара: 325i '02
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Lenco написа:blazinsk1n написа:.....
Защо ще сменяш и маховик, какво прави колата?
Може и за под 1500лв.
Може и с лек маховик на 1/3 от цената.
1,8 (1,9) си е приятен мотор, но да няма газ, изпреварва нормално, иска повече работа със скоростите.
Ако ти е перфектна колата, намери някой да пусне един 6-так в коша, за 3000лв ще се включиш и с Технотеста.
Здравей, благодаря за отговора!
Ами не съм разбирач, така че не може да се каже, че ми е перфектна колата. Но на фона на това, което съм виждал да се продава, мисля че си е доста добра.
Иначе на първа и задна тресе доста, когато е студена (като тръгна от паркинга). Като беше топло времето, след като я покарам, не се усеща почти. Но сега като захладня, го има постоянно като тръгвам или паркирам. Също така колата е уж на 195 000 км и четох из форума, че около тези км трябва да се сменя съединител и маховик. Иии не знам какъв е този лек маховик
Също така, когато е студена като дам газ, оборотите първо падат и след това се вдигат - било то на газ или бензин. По време на движение, като дам газ се замисля за секунда, а като пусна газта, се стряска и не намаля плавно.
Опитах да я карам само на бензин като я взех, но някак не ми правеше кеф да се возя много, много така :Д Пък и няма особена разлика дали е на газ или бензин.
И ако реша да си седя с тази кола, нямам нужда да се вкарвам в някакви приключения, да и слагам по-голям двигател. Нямам нужда от това. Мислех си просто, дали не е по-добре да наливам пари в някой 6-так, защото не ми се струва нормално да вкарам толкова много пари в толкова стара и слаба кола, защото частите не са евтини. Ноо ... предполагам това е част от щастието да караш БМВ :Д
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Колеги, някой гледал ли е тази кола? Как ви се струва, заслужава ли си?
Продава Автомобил https://mobile.bg/11506956301345142
Продава Автомобил https://mobile.bg/11506956301345142
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
blazinsk1n написа:Lenco написа:blazinsk1n написа:.....
Защо ще сменяш и маховик, какво прави колата?
Може и за под 1500лв.
Може и с лек маховик на 1/3 от цената.
1,8 (1,9) си е приятен мотор, но да няма газ, изпреварва нормално, иска повече работа със скоростите.
Ако ти е перфектна колата, намери някой да пусне един 6-так в коша, за 3000лв ще се включиш и с Технотеста.
Здравей, благодаря за отговора!
Ами не съм разбирач, така че не може да се каже, че ми е перфектна колата. Но на фона на това, което съм виждал да се продава, мисля че си е доста добра.
Иначе на първа и задна тресе доста, когато е студена (като тръгна от паркинга). Като беше топло времето, след като я покарам, не се усеща почти. Но сега като захладня, го има постоянно като тръгвам или паркирам. Също така колата е уж на 195 000 км и четох из форума, че около тези км трябва да се сменя съединител и маховик. Иии не знам какъв е този лек маховик
Също така, когато е студена като дам газ, оборотите първо падат и след това се вдигат - било то на газ или бензин. По време на движение, като дам газ се замисля за секунда, а като пусна газта, се стряска и не намаля плавно.
Опитах да я карам само на бензин като я взех, но някак не ми правеше кеф да се возя много, много така :Д Пък и няма особена разлика дали е на газ или бензин.
И ако реша да си седя с тази кола, нямам нужда да се вкарвам в някакви приключения, да и слагам по-голям двигател. Нямам нужда от това. Мислех си просто, дали не е по-добре да наливам пари в някой 6-так, защото не ми се струва нормално да вкарам толкова много пари в толкова стара и слаба кола, защото частите не са евтини. Ноо ... предполагам това е част от щастието да караш БМВ :Д
Колега кой ти каза че на 18-ка(М43) съединителя е 1500 лв... Аз карам "същата" кола и мога да твърдя, че колата си изпреварна много адекватно, да има си игра със скоростите и да не е като колите по 200+ коня но... дайте малко по сериозно - погледи си дебитомера, погледни си газоразпределението, погледни си ГИ-то.
Този двигател е напълно достатъчен за нормална употреба, върви и изпреварва без проблеми(отново не го сравнявам с 6-ците от същата марка, а с всички останали коли от по 100-120 коня)
Сега ако си си навил че трябва да караш 6-так няма лошо, аз също съм за
И не забравяй, че поддръжката и ремонтите на 318-кс е в пъти по лесна и по-евтина от 320,323,325,328 и 330(говоря само и единствено за двигателя, не за цялата кола)
Ако искаш - пиши ми на л.с. да ти кажа къде да отидеш и да си оправищ колата и съм сигурен че цифрата ще е мнооого по малка от вече споменатата.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
kotzeto написа:Колеги, някой гледал ли е тази кола? Как ви се струва, заслужава ли си?
Продава Автомобил https://mobile.bg/11506956301345142
Много снимки на салона, а не можаха да снимат облегалката на шофьорската седалка . Без съмнение е в перфектно техническо състояние, то се вижда по липсващата капачка на теглича на предната броня и по измития двигател.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8326
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
в тази автокъща гледах 335i e90 m-pack за 18к преди една година... ляв волан...
пълен потрес, колите са под всякаква критика
по-добре пропусни
пълен потрес, колите са под всякаква критика
по-добре пропусни
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
kotzeto написа:Колеги, някой гледал ли е тази кола? Как ви се струва, заслужава ли си?
Продава Автомобил https://mobile.bg/11506956301345142
Абсолютно съм убеден, че като дадеш 4к + регистрация, гуми и евентуално проблема, заради който колата е била теглена (в тази автокъща са забравили да сложат капачката, но в друга ще я сложат) ще си дал повече пари отколкото ако купиш кола от бг, да не говорим, че за 6к има коли с газ, поддържани от колеги, както някои по горе писаха. Повечето нов внос е46 е страшен леш...
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Здравейте колеги, да ви запитам за мнения и евентуално някой ако я е гледал да сподели какво е видял:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11500793975856501
Благодаря предварително
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11500793975856501
Благодаря предварително
- streetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 466
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 320i
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M42B18
M54B22
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Неоправдано висока цена. Тия кабеляци в багажника не ми харесват, а и някак измъчена ми изглежда ... ама то пък каква да е - все пак кола на 18-19 години.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- Tunturi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 122
- Регистриран на: 12.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 325i
- Мечтае да кара: Балканче
- Детайли за колата: M54B25
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Е колко пък да е висока цената м пакет и 2.8 двигател и не е съвсем без нито 1 екстра. Ако е читаво състоянието и бих казал че си заслужава, се пак се има в предвид че ще има коментар на цената. Но от швейцария на тея години трябва много да се внимава с ръждата. Това предразполага и за откъсването на задния мост от купето при не facelift-овите. А кабелите от зад са защото е имала усилвател за музиката евентуално и бас каса.Това което не ми харесва че нещо тапицерията в дясно от кабелите е рязана и това е по притеснителното.Също така от дясно фара и халогена поне на снимка изглеждат по бистри от тези от ляво. И може да е лъжливо заради снимката но от заде в ляво ми се вижда по ниска от отзаде в дясно. Но тея неща на място трябва да се видят по снимки се лъже човек.
- streetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 466
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 320i
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M42B18
M54B22
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Някой посещавал ли е тази автокъща, някакви впечатления? Тук из форума попаднах на няколко мнения, че търговеца е особен дебил ... ама пък доста Е46-ци има, на снимки не са прекалено зле.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- Tunturi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 122
- Регистриран на: 12.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 325i
- Мечтае да кара: Балканче
- Детайли за колата: M54B25
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Поради причината която си казал бях до там и без да видя нито една кола си тръгнах. Иначе на пръв поглед без да се заглеждам много си приличаха със снимките им. Че съм виждал и не един път дето да нямат нищо общо реалото им състояние/визия с тея от обявата... Ако ходиш или си снимай какво предлага от обявата в нет-а и каква е или си ги запиши, че няма табели и информация, а с него ако се разговаря...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани