е46 проблем с турбото
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Ludmil
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 4.09.2003
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е46 M47N20
Re: е46 проблем с турбото
Аз също имах проблем с турбото. Рециклирането излизаше около 600-700 лв. имах счупена лопатка в променливата геометрия която беше задрала в топлата турбинка.
Избрах си вариянта за ново турбо от А-ТЕС за около 800 лв. Има гаранция от 3 години. Карам го вече една година и съм минал около 20000км.
Избрах си вариянта за ново турбо от А-ТЕС за около 800 лв. Има гаранция от 3 години. Карам го вече една година и съм минал около 20000км.
... _______
o/_______\o
(Оo=00=oO)
[]==***==[]
o/_______\o
(Оo=00=oO)
[]==***==[]
- nikola59
- младши ентусиаст
- Мнения: 703
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: е46 проблем с турбото
Ludmil написа:Аз също имах проблем с турбото. Рециклирането излизаше около 600-700 лв. имах счупена лопатка в променливата геометрия която беше задрала в топлата турбинка.
Избрах си вариянта за ново турбо от А-ТЕС за около 800 лв. Има гаранция от 3 години. Карам го вече една година и съм минал около 20000км.
Колега за да е полезно това което пишеш за всички които четем форума би ли уточнил какво е това А-ТЕС ???
- saleene
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 171
- Регистриран на: 21.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X6
- Мечтае да кара: BMW X6M
- Детайли за колата: BMW X6 4.0D M-performance pack 2017 , black 313bhp N57D30TOP
Re: е46 проблем с турбото
baro80 написа:Все пак да кажете някой сервиз в Пловдив?
Пловдив
бул. Цариградско шосе 92
телефон: 032/ 634 050
GSM: +359 88 821 1830
http://www.realturbo.net
- Тодориев
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 117
- Регистриран на: 10.08.2013
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е46 136к.с.
- Мечтае да кара: м3
Re: е46 проблем с турбото
колега гледал съм тоя мотор с инпа под товар на 2000об. надува около 1800hpa или около 1.8 бар пика на тази турбина е около 2200hpa зависи от нейното състояние , може да споделиш с кое оправление на геометрията си (вакум или електрическо ) ако си с вакумното огледаи всички вакуми по системата.
- Ludmil
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 4.09.2003
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е46 M47N20
Re: е46 проблем с турбото
nikola59 написа:Ludmil написа:Аз също имах проблем с турбото. Рециклирането излизаше около 600-700 лв. имах счупена лопатка в променливата геометрия която беше задрала в топлата турбинка.
Избрах си вариянта за ново турбо от А-ТЕС за около 800 лв. Има гаранция от 3 години. Карам го вече една година и съм минал около 20000км.
Колега за да е полезно това което пишеш за всички които четем форума би ли уточнил какво е това А-ТЕС ???
http://www.technobg.com/NOVO-Turbo-Turbina-BMW-E46-2-0-320-150-k-s-D-CD-TD-dizel-TURBO-ATEC-Germany
... _______
o/_______\o
(Оo=00=oO)
[]==***==[]
o/_______\o
(Оo=00=oO)
[]==***==[]
- bigfinger
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 140
- Регистриран на: 18.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316i E46 N42B18
Re: е46 проблем с турбото
Колеги разликата е в измерването.
В актуални стойности се измерва абсолютно налягане, което е атмосферното плюс това от турбината.
Предполагам че колегите малко се поизказали за 1.6 бара над атмосферното, което не е невъзможно. Но само пиково, и ако не се разтовари до специфичната стойност за около 3 сек. до 5 сек. компютъра записва грешка и спира горивото.
Факта че турбината има шум е показателен.
Ако колегата не е сигурен в диагнозата. Излез на магистралата на 5 от1500 об. газ до ламарината докато мотора се развърти до 3000 или 3500.
Ако не загуби мощност, турбокомпресора ще работи още известно време, докато тотално замине.
В актуални стойности се измерва абсолютно налягане, което е атмосферното плюс това от турбината.
Предполагам че колегите малко се поизказали за 1.6 бара над атмосферното, което не е невъзможно. Но само пиково, и ако не се разтовари до специфичната стойност за около 3 сек. до 5 сек. компютъра записва грешка и спира горивото.
Факта че турбината има шум е показателен.
Ако колегата не е сигурен в диагнозата. Излез на магистралата на 5 от1500 об. газ до ламарината докато мотора се развърти до 3000 или 3500.
Ако не загуби мощност, турбокомпресора ще работи още известно време, докато тотално замине.
Няма ненаказано добро!!!! Китайска поговорка.
Re: е46 проблем с турбото
да събудя темата, с един въпрос.
Имам Е46 320 дизел 150 к.с. от Май 2005 г. с електрически актуатор на турбината.
Днес си гледам колата, през ИНПА, поради други обстоятелства и ми направи впечатление, че имам разлика между искано и дадено налягане на турбото.
Реално даденото налягане е по-малко от исканото. Разлика има и в работата на место и в движение.
На място ако ми иска 1.1 бара, дава 0,95, приблизително. А в движение, с равномерна газ, ако иска 1.4 бара, дава 1.2 бара, приблизително.
Смачкам ли педала на газта, иска да речем 1.65 дава 1.65 и си гони стойностите нормално.
Дава ми някакви грешки за Ламбда сондата/02 сензор. ЕГР го чистих, не знам дали работи коректно, би трябвало. Колата я купих с леко подбит кулер, но не се чува свистене от него.
Нормално ли е да догонва така стойностите турбината?
Грешки за турбина, налягане и т.н. не ми записва, единствено за ламбда сонда/02 сензор.
Имам Е46 320 дизел 150 к.с. от Май 2005 г. с електрически актуатор на турбината.
Днес си гледам колата, през ИНПА, поради други обстоятелства и ми направи впечатление, че имам разлика между искано и дадено налягане на турбото.
Реално даденото налягане е по-малко от исканото. Разлика има и в работата на место и в движение.
На място ако ми иска 1.1 бара, дава 0,95, приблизително. А в движение, с равномерна газ, ако иска 1.4 бара, дава 1.2 бара, приблизително.
Смачкам ли педала на газта, иска да речем 1.65 дава 1.65 и си гони стойностите нормално.
Дава ми някакви грешки за Ламбда сондата/02 сензор. ЕГР го чистих, не знам дали работи коректно, би трябвало. Колата я купих с леко подбит кулер, но не се чува свистене от него.
Нормално ли е да догонва така стойностите турбината?
Грешки за турбина, налягане и т.н. не ми записва, единствено за ламбда сонда/02 сензор.
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани