Въпрос за диференциал

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 5.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 320i
Мечтае да кара: 5-Serie GT

Re: Въпрос за диференциал

Мнение от bо666 » 20 Сеп 2014, 14:53

Колеги, довечера като се прибера от работа, ще опиша всичко както е за да не се прецака и друг с тези хора от които взех дифа. Ще посна линк към поста с некоректни потеребители тък за да може всеки който е се е включил в темата да прочете :)
BMW ,BMW -Какво друго му трябва на човек

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 3.03.2016
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 320d 04'

Re: Въпрос за диференциал

Мнение от PaLMaL » 12 Окт 2019, 12:54

Здравейте , от коя модификация може да се сложи диф на м43б19 за да стане всичко плъг енд плей ? В момента съм с 3.38 оригиналния. Примерно идеята ми е при 130 на 5-та да е към 3000 оборота ? Възможно ли е това с такъв от бензинов ? За ръчна кутия говоря. И ще е нужно ли да е се сменя кардан или гуменото каре ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 479
Регистриран на: 13.10.2011
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+

Re: Въпрос за диференциал

Мнение от m.dimitrov1992 » 13 Окт 2019, 9:18

Като купувате диф, завьртете едната чашката на полуоската и вижте колко оборота ще направи фланеца откьм кардана. Защото точно това показва числото на дифа, 3,45 например( при 1оборот на чашката, 3,45 оборота излизат на фланеца откьм кардана) Дифа играе роля на редуктор, големи обороти от кардана ги намаля до полуоските и повиша вьртящия момент. Колкото повече редуцира толкова повече нютони. С дизелов диф имаш много по малко редуцирне и сьответно колата ще изгуби мощност но ще повиши макс скорост :mhihi:

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook