Подсилване на купето - ремонт скъсано купе (кит за магаре)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Подсилване на купето - ремонт скъсано купе (кит за магар
досега имало ли кампания по извънгаранционно сервизиране на BMW във връзка с проблема?
Re: Подсилване на купето - ремонт скъсано купе (кит за магар
vvasilev1 написа:Има ли значение от къде е внесена колата, за да се появи този проблем - примерно Германия/Италия?
След определена година проблема решен ли е или си остава?
Няма значение от къде е колата, когато излиза фейса на седана са направили по-здрава ламарината, но пак има случай при големите двигатели. При купето подобрението е горе долу 2001-ва.
- bscsystem
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Подсилване на купето - ремонт скъсано купе (кит за магар
vvasilev1 написа:Има ли значение от къде е внесена колата, за да се появи този проблем - примерно Германия/Италия?
След определена година проблема решен ли е или си остава?
Прочетете тази тема http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=34&t=149369 в нея има отговор на вашите въпроси с леки неточности като: "Този производствен дефект е окончателно решен при фейслифта на Е46". Това не е така, към днешна дата се наблюдават скъсани купета при фейслифтовите версии.
Тогава не е имало толкова много събрана информация за различните модели, а през годините дизайна на подсилващите планки се е променял докато достигне този му вид. Ако обърнете внимание на модела планки в ранните години при Редиш Моторс те също са поставяли едностранен лист ламарина, но признават, че през годините този дизайн се е променил няколко пъти.
"As our process has evolved over the years, and when new products/tools/coatings become available we continue to update our E46 Subframe Crack Repair & Reinforcement Process."
Дизайна на планките, който поставих е от преди 1 месец, а Редиш го публикуват във фейсбук страницата си на September 18, което е преди 4 дни. Отделно те не дават информация за манипулацията, която се прави в горната част (вътре в багажника).
За тази манипулация ще напиша в края на седмицата, когато ми остане време да започна работа по колата. Използва се полиуретанова пяна и се запълват две подсилващи точки по купето, които преминават непосредствено до заварките и местата с по-сериозни вибрации.
Не забравяйте, че тази манипулация се прави превантивно, а не когато се скъса, защото тогава работата е много повече.
Един подсилващ кит е на цената на една смяна масло. Аз го взех от колегата за 150лв. За труд в София ми поискаха 370лв за цялата процедура с Монтажи/демонтажи, заваряване и още хиляди неща, което е общо 520лв. При Редиш Мотор цената до България само за планките с доставка е 580лв (http://www.ebay.co.uk/itm/Redish-Motorsport-BMW-E46-Chassis-Subframe-Repair-Reinforcement-Plate-Kit-/291230743604?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Plat_Gen%3AE46&hash=item43ceb47c34, а цялата процедура я предлагат за 3600лв. Ако не бях получил факс да реставрирам цялата кола отдолу тия 520лв щяха да са най-добре изхарчените пари по колата
Олег-16V може да даде повече впечатления при неговия 360к.с. фейслифт. Когато се видях с момчето в Благоевград манипулацията вече беше направена на неговата кола и той твърди, че при подсилването стабилноста на колата при стартове от място се повишава значително.
Аз съм малко над 230к.с. и 570nm с чисто нови гуми 2014 ДОТ понякога на 3та ми свети тракшъна, а Олег твърди, че теза загуба на сцепление след подсилване значително намалява.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- luizov
- младши ентусиаст
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Подсилване на купето - ремонт скъсано купе (кит за магар
Ще използвам темата.
Искам да видя моето купе в какво състояние е и ми е интересно тези пукнатини на видно място ли са (виждат ли се без да се разглабя). Просто да ме ориентирате къде и какво да гледам.
И още един въпрос. Понеже виждам, че се свалят заводските покрития на купето за да се заварят планките, после дали става надеждно от към корозии. И на мен ми се иска да я направя тази процедуро дори купето да е здраво, че доста ми се дава газ, но ме е страх, че ако го направя после ще изгние там.
Искам да видя моето купе в какво състояние е и ми е интересно тези пукнатини на видно място ли са (виждат ли се без да се разглабя). Просто да ме ориентирате къде и какво да гледам.
И още един въпрос. Понеже виждам, че се свалят заводските покрития на купето за да се заварят планките, после дали става надеждно от към корозии. И на мен ми се иска да я направя тази процедуро дори купето да е здраво, че доста ми се дава газ, но ме е страх, че ако го направя после ще изгние там.
- bscsystem
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Подсилване на купето - ремонт скъсано купе (кит за магар
luizov написа:Ще използвам.
Искам да видя моето купе в какво състояние е и ми е интересно тези пукнатини на видно място ли са (виждат ли се без да се разглабя). Просто да ме ориентирате къде и какво да гледам.
И още един въпрос. Понеже виждам, че се свалят заводските покрития на купето за да се заварят планките, после дали става надеждно от към корозии. И на мен ми се иска да я направя тази процедуро дори купето да е здраво, че доста ми се дава газ, но ме е страх, че ако го направя после ще изгние там.
Не се притеснявай за корозиите, това е причината да се използват допълнителни покрития (праймър, антикорозионен шагрен, силикон за уплътняване, епоксидно лепило между планките и полиуретанова пяна в дупките), ако използваш всички тези неща ще стане по-добре, от колкото е било в завода. Попринцип само шегрена е достатъчен да свърши тази работа. Ако искаш по-детайла информация във всеки един магазин за бой ще ти разкажат, каквото те интересува в детайли.
Цената на всичко, което изброих е м/у 40 и 50лв и ще ти остане да направиш още няколко коли.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- bscsystem
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Подсилване на купето - ремонт скъсано купе (кит за магар
Малко бавно пристигат частите за сглобяване и за това през останалото време довършвам подсилването.
Това е превантивната мярка, която предприемат на някой места преди да сложат подсилващите плочи. Техниката е с полиуретановя (монтажна) пяна и запълва празнините от багажника с проникване до местата на които се хваща магарето.
Тези отвори попринцип служат за дренаж, но при запълване пяната спомага за вибрациите и запълва празнините около мястото за подсилване, което допълнително дава якост. Аз използвах и този метод за да се подсигуря допълнително.
На снимката се виждат местата на които се пълни с пяна.
Горния отвор се намира под шумоизолационото покритие за това може по снимката да се ориентирате къде е необходимо да се направи отвор.
На долния ред се пълнят два отвора, както се вижда от снимките в ляво се пада отвор, който е достъпен и предварително разпробит от завода, а отвора в дясно е необходимо да се разпробие с бормашина с 10мм накрайник.
Централната дупка се прави точно между левия отвор, който се вижда и огледалния от дясната страна. Измерете с метър къде точно е центъра и дупчите. След като направите дупката ще забележите, че от долната страна отвора продължава надолу в купето.
След това се взима полиуретановата пяна (по възможност с 15см накрайник или по-голям) и в следната последователно се пълнят дупките.
1. Първо горния ляв отвор. Пъхате накрайника 15см и стискате в продължение на една секунда, докато издърпвате ~3см нагоре.
2. След това се пълни отвора на долния ред в средата. Там се пъха докато удължителя на пяната няма повече ход. Натискате и задържате около половин секунда без да дърпате.
3. Накрая пълните на долния ред левия отвор. Там се процедира внимателно. Пъха се удължителя и се натиска около половин секунда.
След това изчаквате около 10/15мин. пяната ще се покаже през дупките, изчиствате я и това е всичко.
За тая процедура имаше официален БМВ ТИС, но го имам разпечатан. Ако го намеря на пдф в нета ще го споделя.
Имало е спорове дали тези дренажи е добре да се запълват и в крайна сметка се оказва, че е добра идея. Може да се прочете в интернет има много резултати за техниката с полиуретановата пяна. Комбинацията от двете неща (планки + пяна) е най-доброто, което може да се направи за справяне със скъсванията.
Това е превантивната мярка, която предприемат на някой места преди да сложат подсилващите плочи. Техниката е с полиуретановя (монтажна) пяна и запълва празнините от багажника с проникване до местата на които се хваща магарето.
Тези отвори попринцип служат за дренаж, но при запълване пяната спомага за вибрациите и запълва празнините около мястото за подсилване, което допълнително дава якост. Аз използвах и този метод за да се подсигуря допълнително.
На снимката се виждат местата на които се пълни с пяна.
Горния отвор се намира под шумоизолационото покритие за това може по снимката да се ориентирате къде е необходимо да се направи отвор.
На долния ред се пълнят два отвора, както се вижда от снимките в ляво се пада отвор, който е достъпен и предварително разпробит от завода, а отвора в дясно е необходимо да се разпробие с бормашина с 10мм накрайник.
Централната дупка се прави точно между левия отвор, който се вижда и огледалния от дясната страна. Измерете с метър къде точно е центъра и дупчите. След като направите дупката ще забележите, че от долната страна отвора продължава надолу в купето.
След това се взима полиуретановата пяна (по възможност с 15см накрайник или по-голям) и в следната последователно се пълнят дупките.
1. Първо горния ляв отвор. Пъхате накрайника 15см и стискате в продължение на една секунда, докато издърпвате ~3см нагоре.
2. След това се пълни отвора на долния ред в средата. Там се пъха докато удължителя на пяната няма повече ход. Натискате и задържате около половин секунда без да дърпате.
3. Накрая пълните на долния ред левия отвор. Там се процедира внимателно. Пъха се удължителя и се натиска около половин секунда.
След това изчаквате около 10/15мин. пяната ще се покаже през дупките, изчиствате я и това е всичко.
За тая процедура имаше официален БМВ ТИС, но го имам разпечатан. Ако го намеря на пдф в нета ще го споделя.
Имало е спорове дали тези дренажи е добре да се запълват и в крайна сметка се оказва, че е добра идея. Може да се прочете в интернет има много резултати за техниката с полиуретановата пяна. Комбинацията от двете неща (планки + пяна) е най-доброто, което може да се направи за справяне със скъсванията.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- bscsystem
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Подсилване на купето - ремонт скъсано купе (кит за магар
Днес ми остана време да започна събирането.
Ето снимка на цялото купе отдолу. Всичко е напръскано с шегрен, препоръчвам на всеки, който прави тази процедура да подмени и изгнилите магистрали за спирачна течност.
Преди фейс лифта магистралата е една цяла от казанчето до дисковете отзад. След фейс лифта този път е от две части, но аз избрах да е от 4 за да мога да правя корекции и ако нещо се прецака да сменя само парчето, което ми е необходимо.
Цената на тръбите със снадките е общо 100лв. В магазин на Ботевградско шосе, мога да дам кординати на лично.
Ето снимка на цялото купе отдолу. Всичко е напръскано с шегрен, препоръчвам на всеки, който прави тази процедура да подмени и изгнилите магистрали за спирачна течност.
Преди фейс лифта магистралата е една цяла от казанчето до дисковете отзад. След фейс лифта този път е от две части, но аз избрах да е от 4 за да мога да правя корекции и ако нещо се прецака да сменя само парчето, което ми е необходимо.
Цената на тръбите със снадките е общо 100лв. В магазин на Ботевградско шосе, мога да дам кординати на лично.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
Re: Подсилване на купето - ремонт скъсано купе (кит за магар
Поздравления, станало е много добре! А подмяната на магисталите за спирачната течност е страхотна идея. И аз ги гледам, че моите са коризирали и се чудех как да процедирам с тях. Ако може да ми дадеш контакт на магазина Знаеш ли дали предлагат ли и монтаж?
- narkk
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 188
- Регистриран на: 20.12.2008
- Местоположение: Around the world
- Кара: e46 320d '02 // 8TA 3.0TDIQ '11
- Мечтае да кара: със служебна нафта
Re: Подсилване на купето - ремонт скъсано купе (кит за магар
Браво, колега, много полезна тема и 'мераклийска' работа
Drive Fast, but Friendly and Safe!!!
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Подсилване на купето - ремонт скъсано купе (кит за магар
А има ли вариант да се подсилва отзад без заварки, че като видя ръжда и заварка
- bscsystem
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Подсилване на купето - ремонт скъсано купе (кит за магар
Няма как без заварки. Ръжда няма да видиш, ако се боядисат заварките
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- luizov
- младши ентусиаст
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Подсилване на купето - ремонт скъсано купе (кит за магар
Ще ъпна малко темата.
Някой може ли да ме насочи от къде бих могъл да се снабдя с въпросните подсилващи планки. Има ли някой в БГ, който ги прави. Ще се радвам някой да ми даде информация на лично (за да избегнем реклама). В ибей виждам че има български производител, цената не е хич лоша, но ми дава 30 долара само доставка. Уж се бях разбрал с него да ми изпрати по Еконт, но след като дадох данни за доставка нямам отговор вече втора седмица. Планките ми трябват, предстои ми ремонт, но не мога да си ги набавя. Друг вариант е някой ако има чертежи да ми ги даде, ще намеря кой да ми изреже.
Някой може ли да ме насочи от къде бих могъл да се снабдя с въпросните подсилващи планки. Има ли някой в БГ, който ги прави. Ще се радвам някой да ми даде информация на лично (за да избегнем реклама). В ибей виждам че има български производител, цената не е хич лоша, но ми дава 30 долара само доставка. Уж се бях разбрал с него да ми изпрати по Еконт, но след като дадох данни за доставка нямам отговор вече втора седмица. Планките ми трябват, предстои ми ремонт, но не мога да си ги набавя. Друг вариант е някой ако има чертежи да ми ги даде, ще намеря кой да ми изреже.
Re: Подсилване на купето - ремонт скъсано купе (кит за магар
Виждал съм в Proparts, че предлагат 2 вида подсилващ кит, но нямам идея дали е ок. Комплект за подсилване на купе за BMW 3er е46 98-05 версия 1 и 2 се води. Ако някой го е ползвал, нека драсне, държи ли.
Re: Подсилване на купето - ремонт скъсано купе (кит за магар
Здравейте.
Някой пълнил ли е купето над моста със структурна пяна ?
Ето как го правят от Redish Motorsport - https://www.youtube.com/watch?v=kOCWXx-Yjvk
Каква цена е тази пяна ?
Ето някакъв пич го напълни с Loctite PL 8x Polyurethane, но не намирам този продукт в България.
https://www.youtube.com/watch?v=XdhEoWO-4eM&t=233s
Предполагам и друго подобно лепило би свършило работа.
Някой пълнил ли е купето над моста със структурна пяна ?
Ето как го правят от Redish Motorsport - https://www.youtube.com/watch?v=kOCWXx-Yjvk
Каква цена е тази пяна ?
Ето някакъв пич го напълни с Loctite PL 8x Polyurethane, но не намирам този продукт в България.
https://www.youtube.com/watch?v=XdhEoWO-4eM&t=233s
Предполагам и друго подобно лепило би свършило работа.
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани