Подсилване на купето - ремонт скъсано купе (кит за магаре)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bscsystem
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Подсилване на купето - ремонт скъсано купе (кит за магаре)
Доста хора пишат за симптомите на скъсани/спукани и разшити купета, които впоследствие ги заваряваме без да сваляме магарето (sub frame-a) или сваляме магарето и не добавяме подходящи подсилващи плочи.
В резултат от това, след смяна на задни биалети видях, че купето отново е тръгнало с две пукнатини, които излизат много неприятно от тампоните на магарето.
Този път финално се реших да "подсиля" купето, както го правят англичаните от Redish Motorsport Ltd. с тези планки.
След много четене и консултации с професионални заварчици стигнахме до извода, че най-доброто, което може да се направи е заваряването и след това подсилването с въпросните планки, но с точно този дизайн на англичаните. Основи без 90 градусовите продължения не вършат почти никаква работа според тях...е оказаха се прави, първия път дадох толкова много пари и пукнатините пак тръгнаха.
Добрата новина е че намерих колега, който е закупил въпросните планки на Redish motorsport и им е направил копия, които по неговите думи са по-добри. По-добър материал (неръждавейка) и малко по-дебели с 2мм. Закупих ги от него на много добра цена, предвид цената от 200 лири за този модел планки, която се предлага в интернет.
Ето и въпросните подсилващи основи, които изглеждат доста здрави и нямат нищо общо с материала, който използвах при първото подсилване.
И разглобяването започна... Ако накой реши да го прави сам може да следва тази тема
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=700468
Това са новообразувалите се пукнатини.
В синьо е отбелязано мястото на скъсването първият път, а в червено е отбелязано мястото, на което са се образували пробойни сега.
Преден десен
Основното, което очаквам да стане е добра стабилност, която ще доведе до по-добро сцепление и няма да светка толкова много тракшъна при повече сритване.
Една малка част от частите, които ще се монтират обратно в по-добър вид.
Полиуретанов комплект + 4 тампона на магарето OEM
Съвета ми е на коли, които не са късали купета, тази слаба част да се подсили преди да ги е скъсало или да са тръгнали пукнатини.
Един път скъсано купе се прави много трудно и не е гаранция, че ще може да се върне във фабричния му вид. Отделно подсилването помага за по-малкото буксуване при даване на пълна газ.
За да не правя реклама на човека от който съм купил планките, мога да го препоръчам на лично съобщение. Цената е в пъти по-ниска от тази на Редиш моторспорт.
Също мога да съдействам за малък сервиз в град София, в който ми взеха много добри пари за цялата манипулация.
В резултат от това, след смяна на задни биалети видях, че купето отново е тръгнало с две пукнатини, които излизат много неприятно от тампоните на магарето.
Този път финално се реших да "подсиля" купето, както го правят англичаните от Redish Motorsport Ltd. с тези планки.
След много четене и консултации с професионални заварчици стигнахме до извода, че най-доброто, което може да се направи е заваряването и след това подсилването с въпросните планки, но с точно този дизайн на англичаните. Основи без 90 градусовите продължения не вършат почти никаква работа според тях...е оказаха се прави, първия път дадох толкова много пари и пукнатините пак тръгнаха.
Добрата новина е че намерих колега, който е закупил въпросните планки на Redish motorsport и им е направил копия, които по неговите думи са по-добри. По-добър материал (неръждавейка) и малко по-дебели с 2мм. Закупих ги от него на много добра цена, предвид цената от 200 лири за този модел планки, която се предлага в интернет.
Ето и въпросните подсилващи основи, които изглеждат доста здрави и нямат нищо общо с материала, който използвах при първото подсилване.
И разглобяването започна... Ако накой реши да го прави сам може да следва тази тема
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=700468
Това са новообразувалите се пукнатини.
В синьо е отбелязано мястото на скъсването първият път, а в червено е отбелязано мястото, на което са се образували пробойни сега.
Преден десен
Основното, което очаквам да стане е добра стабилност, която ще доведе до по-добро сцепление и няма да светка толкова много тракшъна при повече сритване.
Една малка част от частите, които ще се монтират обратно в по-добър вид.
Полиуретанов комплект + 4 тампона на магарето OEM
Съвета ми е на коли, които не са късали купета, тази слаба част да се подсили преди да ги е скъсало или да са тръгнали пукнатини.
Един път скъсано купе се прави много трудно и не е гаранция, че ще може да се върне във фабричния му вид. Отделно подсилването помага за по-малкото буксуване при даване на пълна газ.
За да не правя реклама на човека от който съм купил планките, мога да го препоръчам на лично съобщение. Цената е в пъти по-ниска от тази на Редиш моторспорт.
Също мога да съдействам за малък сервиз в град София, в който ми взеха много добри пари за цялата манипулация.
Последна промяна bscsystem на 18 Сеп 2014, 22:43, променена общо 1 път
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- sas_88
- ентусиаст
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: Подсилване на купето - ремонт скъсано купе (кит за магар
Нали не си мислиш ,че пак няма да скъса? Ако изкара 2 години банкет трябва да вдигнеш.
Re: Подсилване на купето - ремонт скъсано купе (кит за магар
Доста си си поиграл да с боядисването на детайлите
- bscsystem
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Подсилване на купето - ремонт скъсано купе (кит за магар
sas_88 написа:Нали не си мислиш ,че пак няма да скъса? Ако изкара 2 години банкет трябва да вдигнеш.
Ще видим след 2г. (: Със сигурност ще е много по-добро от заваряване и пилене на заварките.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
Re: Подсилване на купето - ремонт скъсано купе (кит за магар
bscsystem написа:sas_88 написа:Нали не си мислиш ,че пак няма да скъса? Ако изкара 2 години банкет трябва да вдигнеш.
Ще видим след 2г. (: Със сигурност ще е много по-добро от заваряване и пилене на заварките.
Ако е без планки, не издържа и година. Сега и аз съм с планки, пък да видим колко....
Real.Eyes.Realize.Real.Lies
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
- sas_88
- ентусиаст
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: Подсилване на купето - ремонт скъсано купе (кит за магар
uCnaHeTcA написа:bscsystem написа:sas_88 написа:Нали не си мислиш ,че пак няма да скъса? Ако изкара 2 години банкет трябва да вдигнеш.
Ще видим след 2г. (: Със сигурност ще е много по-добро от заваряване и пилене на заварките.
Ако е без планки, не издържа и година. Сега и аз съм с планки, пък да видим колко....
Със планките със сигурност ще е по добре но,там където е играло телоподаващото винаги тръгва.
- metodi80
- старши ентусиаст
- Мнения: 3874
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: 318i 97'
Re: Подсилване на купето - ремонт скъсано купе (кит за магар
sas_88 написа:Със планките със сигурност ще е по добре но,там където е играло телоподаващото винаги тръгва.
За съжаление си много прав ! Колко сме си играли с колегата Киро да ги "изправяме тия краставици" , но уви .... планки , млакнки.....
- bscsystem
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Подсилване на купето - ремонт скъсано купе (кит за магар
metodi80 написа:sas_88 написа:Със планките със сигурност ще е по добре но,там където е играло телоподаващото винаги тръгва.
За съжаление си много прав ! Колко сме си играли с колегата Киро да ги "изправяме тия краставици" , но уви .... планки , млакнки.....
Е кое толкова не се получава ? Следя всичко писано от Редиш в интернет, хората са с дългогодишен опит и нагледно показват процедурата и резултатите след време. Сега погледнах датата на заваряване при мен, било е преди 4г. с най-обикновена заварка. Ако тогава съм бил поставил тези планки и разбира се, използвал пяна и всичко необходимо за запечатване, сега нямаше да има и спомен от тези пропуквания.
Днес ги заварихме и всичко изглежда безупречно. Вие какъв материал добавяте. Планките които закупих са от почти два милиметра неръждавейка. Цената на лист неръждавейка е 180лв, предполагам има защо.
Последна промяна bscsystem на 21 Сеп 2014, 20:15, променена общо 1 път
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- metodi80
- старши ентусиаст
- Мнения: 3874
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: 318i 97'
Re: Подсилване на купето - ремонт скъсано купе (кит за магар
bscsystem написа:
Е кое толкова не се получава ?
Колега , казал съм какъв е моя опит , не на хората от Redish Motorsport (далеч съм от мисълта да правя някакво сравнение) !
Пробвали сме с custum/handmade планки , има добър ефект , но след време си се забелязват недостатъци ...кръпката си е кръпка ....
Дано при тебе да се получат нещата добре и да са трайни ....
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Подсилване на купето - ремонт скъсано купе (кит за магар
Купетата с малки мотори имат ли този проблем, интересуваме примерно 318ци?
- hacker4eto1
- ентусиаст
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Подсилване на купето - ремонт скъсано купе (кит за магар
Lenco написа:Купетата с малки мотори имат ли този проблем, интересуваме примерно 318ци?
Не са застраховани и те ,но са в пъти по малък % спрямо по-големите си събратя
П.П По леко натискайте педала е колеги най-силно се късат купетата от кикдауна от място задницата така хубаво "прилепя"че .... по спокойно с десният и не мисля ,че ще има проблеми
Последен проект https://youtu.be/oRvrTuwa_Rg
Re: Подсилване на купето - ремонт скъсано купе (кит за магар
А ти представяш ли си да си купиш БМВ и да не натискаш педала до ламарината, за да не ти се скъса купето.
Е...л съм я и колата ако я мисля дали да я натискам или не...
Е...л съм я и колата ако я мисля дали да я натискам или не...
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- bscsystem
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Подсилване на купето - ремонт скъсано купе (кит за магар
Днес успях да изпиля последните заварки и да нанеса няколко защитни покрития. Добавих и подходящ силикон на всички места.
Планките паснаха перфектно. Намазах всяка от тях обилно с течна стомана Бизон и ги закрепих силно с болтове. За всички планки стигат две опаковки.
Ще изчакам 48часа за да изсъхне много добре силикона и епоксидното лепило след това продължавам с боядисването.
Ще разнеса защитно покритие по цялото купе от двигателя до отзад против камъни, влага и ръжди. Избрал съм и черен цвят за да се отличават всички цветни елементи, които ще добавям в последствие.
Планките паснаха перфектно. Намазах всяка от тях обилно с течна стомана Бизон и ги закрепих силно с болтове. За всички планки стигат две опаковки.
Ще изчакам 48часа за да изсъхне много добре силикона и епоксидното лепило след това продължавам с боядисването.
Ще разнеса защитно покритие по цялото купе от двигателя до отзад против камъни, влага и ръжди. Избрал съм и черен цвят за да се отличават всички цветни елементи, които ще добавям в последствие.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Подсилване на купето - ремонт скъсано купе (кит за магар
Има ли значение от къде е внесена колата, за да се появи този проблем - примерно Германия/Италия?
След определена година проблема решен ли е или си остава?
След определена година проблема решен ли е или си остава?
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани