Буст метър и измерване на налягането ? (boost meter)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bscsystem
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Буст метър и измерване на налягането ? (boost meter)
Здравейте,
Често имам проблеми по турбо пътищата (скъсани и извадени марку
чи, излезнали след ремонт и т.н.). Отделно много от нас карат с ремапнати коли и си помислих, че може да е интересно за всеки, който знае, да сподели на какво налягане кара.
Примерно 3.0d (184kc) ремапнат на ХХ налягане
*аз ще споделя скоро
Често имам проблеми по турбо пътищата (скъсани и извадени марку
чи, излезнали след ремонт и т.н.). Отделно много от нас карат с ремапнати коли и си помислих, че може да е интересно за всеки, който знае, да сподели на какво налягане кара.
Примерно 3.0d (184kc) ремапнат на ХХ налягане
*аз ще споделя скоро
Последна промяна bscsystem на 24 Юли 2014, 10:52, променена общо 1 път
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: С какво налягане карате ?
По спомен мойта беше на 1,2 бара пик буст и около 1,0 бар холд буст... ако правилно помня какво ми обясняваха като я чипнаха.
Si non confectus, non reficiat.
- gromovich
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: С какво налягане карате ?
По показания на буст метъра в пик достига до 1,38. Колата не мапвана, ремапвана и т.н. Турбината е на 30К
- bscsystem
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: С какво налягане карате ?
gromovich написа:По показания на буст метъра в пик достига до 1,38. Колата не мапвана, ремапвана и т.н. Турбината е на 30К
Има ли нещо специфично при инсталацията на бууст метъра ? Ток от къде взимате за диода ?
Аз след двудневно блъскане успях да го побера във въздуховода на парното, но сега се чудя от къде да взема захранване за диода.
Отделно закупих, нов ЕГР вход от ebay
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=141211561187
С място за вакума на буст метъра, но в комплекта на буст метъра има един Т образен разклонител за вакума ?! Той за какво ми е... вакума не трябва ли да се върже само за ЕГР-а ?
пп: Знаете ли дали ще ми стигне буст метъра до 2 бара. В някакви форуми пишат, че над 2 бара ще вдига, което ми се струва адски много. Ако е така съм си загубил времето и парите с тоя метър
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- bscsystem
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Буст метър и измерване на налягането ? (boost meter)
След консултация с доказан специалист в областа (: Налягането след ремап на 3ка е около 1.5
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- hacker4eto1
- ентусиаст
- Мнения: 1241
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Буст метър и измерване на налягането ? (boost meter)
Там ли ще стои уредчето
Последен проект https://youtu.be/oRvrTuwa_Rg
- bscsystem
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Буст метър и измерване на налягането ? (boost meter)
hacker4eto1 написа:Там ли ще стои уредчето
От много гледане на снимки там ми се стори най-добре. Попринцип духалките струват 20лв и не е проблем да ги сменя, ако намеря по-добър вариант, но не се сетих за друг. Определено на колонката или в/у таблото със стойки не ми се струва по-добре.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- gromovich
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: Буст метър и измерване на налягането ? (boost meter)
Връзваш маркуча директно към щуцера на ЕГР-а и си ти. Аз разпробих отдолу ЕГР-а и запоих малка тръбичка, която играе ролята на щуцер. Виж в търсачката има и други теми за буст метър.
- bscsystem
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Буст метър и измерване на налягането ? (boost meter)
Към ЕГР-а не стана, защото при премахнат вакум той стой затворен.
Разпробих го птгоре и нещата се получиха. Не ми харесва как го монтирах в/у въздуховода на парното, ако някой знае за афтермаркет елемент ще е супер.
Налягането което отчита е почти 1.5 (колата е ремапната) има и едни отскачания на стрелката, които ще снимам да погледнете дали са нормални.
Разпробих го птгоре и нещата се получиха. Не ми харесва как го монтирах в/у въздуховода на парното, ако някой знае за афтермаркет елемент ще е супер.
Налягането което отчита е почти 1.5 (колата е ремапната) има и едни отскачания на стрелката, които ще снимам да погледнете дали са нормални.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- sannikolaus
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 21.09.2008
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI
Re: Буст метър и измерване на налягането ? (boost meter)
Цецо, казах ти, че не му е там мястото, но ....
Извинявам се за
Извинявам се за
- SheTrqa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 88
- Регистриран на: 1.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330D 184к.с
Re: Буст метър и измерване на налягането ? (boost meter)
Колеги - задължително ли е да се връзва към ЕГР ? Някъде четох, че може да се върже към всеки маркуч, който влиза в колектора чрез тройника, който е в комплекта на буст метъра. Това така ли е?
И въпрос към колегата bscsystem - колко мм е диаметъра на буст метъра? Питам защото ми е интересно дали ще може да се постави в пепелника и да се вземе напрежение от запалката Мислиш ли, че ще влезне там? Пепелника ми е с такова разположение (снимката я вземам от интернет за примерна, не е от моята кола ) http://www.turner-tek.com/TURNER/MOD3/1.jpg Ако се вмести в пепелника, дали има "безболезнен" вариант за преминаване на маркуча от пепелника до двигателния отсек
И въпрос към колегата bscsystem - колко мм е диаметъра на буст метъра? Питам защото ми е интересно дали ще може да се постави в пепелника и да се вземе напрежение от запалката Мислиш ли, че ще влезне там? Пепелника ми е с такова разположение (снимката я вземам от интернет за примерна, не е от моята кола ) http://www.turner-tek.com/TURNER/MOD3/1.jpg Ако се вмести в пепелника, дали има "безболезнен" вариант за преминаване на маркуча от пепелника до двигателния отсек
- bscsystem
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Буст метър и измерване на налягането ? (boost meter)
SheTrqa написа:Колеги - задължително ли е да се връзва към ЕГР ? Някъде четох, че може да се върже към всеки маркуч, който влиза в колектора чрез тройника, който е в комплекта на буст метъра. Това така ли е?
И въпрос към колегата bscsystem - колко мм е диаметъра на буст метъра? Питам защото ми е интересно дали ще може да се постави в пепелника и да се вземе напрежение от запалката Мислиш ли, че ще влезне там? Пепелника ми е с такова разположение (снимката я вземам от интернет за примерна, не е от моята кола ) http://www.turner-tek.com/TURNER/MOD3/1.jpg Ако се вмести в пепелника, дали има "безболезнен" вариант за преминаване на маркуча от пепелника до двигателния отсек
52мм е диаметъра на моя Boost meter VOD, но има и по-големи (60мм). Аз избрах VOD, защото си отива на ретро стила на таблото. Сложих му оранжев диод и заспа.
Във входящия колектор вакум не влиза, а да си дупчиш колектора не е добра идея. Според мен най-добре е да го сложиш на ЕГР-а, защото е след всички турбо пътища и непосредствено преди колектора. Аз вече имам един излишен ЕГР клапан, който е надупчен и му е монтиран вход. Мога да ти го подаря, ако монтираш всичко необходимо и ти остане само той.
Колкото до пепелника си е лично предпочитание. След 1месец каране на колата, за мен по-добро място от въздуховода на парното няма. Возих доста хора и никой не разбира, че този уред е добавян допълнително.... А ти ще имаш много работа по изрязването на пепелника и ако направиш грешка трябва да закупиш части, които са сравнително скъпи (стойка, пепелник). Духалките за парното струват 10тина, 20лв и винаги са в добро състояние. Може да се направи алуминиева стойка, която да запълни дупката на единия въздуховод и става перфектно.
Колкото до прокарване на вакума зад таблото няма да имаш никакви проблеми. Таблото отзад е празно и може да прекараш маркучи и кабели лесно. Взимането на ток от пепелника не е добра идея, вземи захранване от лайт модула, за да свети, когато дадеш на габарит, а не когато си на контакт.
пп: Съвета ми е, ако се чудиш къде да го сложиш...да избереш централната духалка от страната на пасажера. Предимствата са, че е най-удобното място за гледане на уреда, лесно се работи там, ако не ти харесва или правиш корекции ще става бързо.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- SheTrqa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 88
- Регистриран на: 1.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330D 184к.с
Re: Буст метър и измерване на налягането ? (boost meter)
bscsystem написа:SheTrqa написа:Колеги - задължително ли е да се връзва към ЕГР ? Някъде четох, че може да се върже към всеки маркуч, който влиза в колектора чрез тройника, който е в комплекта на буст метъра. Това така ли е?
И въпрос към колегата bscsystem - колко мм е диаметъра на буст метъра? Питам защото ми е интересно дали ще може да се постави в пепелника и да се вземе напрежение от запалката Мислиш ли, че ще влезне там? Пепелника ми е с такова разположение (снимката я вземам от интернет за примерна, не е от моята кола ) http://www.turner-tek.com/TURNER/MOD3/1.jpg Ако се вмести в пепелника, дали има "безболезнен" вариант за преминаване на маркуча от пепелника до двигателния отсек
52мм е диаметъра на моя Boost meter VOD, но има и по-големи (60мм). Аз избрах VOD, защото си отива на ретро стила на таблото. Сложих му оранжев диод и заспа.
Във входящия колектор вакум не влиза, а да си дупчиш колектора не е добра идея. Според мен най-добре е да го сложиш на ЕГР-а, защото е след всички турбо пътища и непосредствено преди колектора. Аз вече имам един излишен ЕГР клапан, който е надупчен и му е монтиран вход. Мога да ти го подаря, ако монтираш всичко необходимо и ти остане само той.
Колкото до пепелника си е лично предпочитание. След 1месец каране на колата, за мен по-добро място от въздуховода на парното няма. Возих доста хора и никой не разбира, че този уред е добавян допълнително.... А ти ще имаш много работа по изрязването на пепелника и ако направиш грешка трябва да закупиш части, които са сравнително скъпи (стойка, пепелник). Духалките за парното струват 10тина, 20лв и винаги са в добро състояние. Може да се направи алуминиева стойка, която да запълни дупката на единия въздуховод и става перфектно.
Колкото до прокарване на вакума зад таблото няма да имаш никакви проблеми. Таблото отзад е празно и може да прекараш маркучи и кабели лесно. Взимането на ток от пепелника не е добра идея, вземи захранване от лайт модула, за да свети, когато дадеш на габарит, а не когато си на контакт.
пп: Съвета ми е, ако се чудиш къде да го сложиш...да избереш централната духалка от страната на пасажера. Предимствата са, че е най-удобното място за гледане на уреда, лесно се работи там, ако не ти харесва или правиш корекции ще става бързо.
Благодаря колега за изчерпателния отговор
Относно монтажа - четох, че не се пробива самия колектор, а се реже някой от маркучите, които са към него и се слага един тройник и заспиват нещата. Дали има такъв вариант?
За пепелника се впечатлих много от тази снимка http://www.leatherz.com/Merchant5/art/e46ashtray01.jpg и си мисля, че ако 52мм влизат по този начин в пепелника ще мога да направя нещо подобно. Трябва да замеря такъв диаметър дали влиза и как седи.
Захранването ще е по-лесно да го взема от запалката и ще сложа едно малко ключе прекъсвач и ще мога да го изключвам, когато поискам (горе долу това е идеята).
Иначе за маркуча от купето (например пепелника) до двигателя - разглобява ли се много? Има ли някои удони shortcut -и, които могат да се използват? С 330д съм, но предполагам, че при е46 ще са еднакви тези условия
- bscsystem
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Буст метър и измерване на налягането ? (boost meter)
SheTrqa написа:bscsystem написа:SheTrqa написа:Колеги - задължително ли е да се връзва към ЕГР ? Някъде четох, че може да се върже към всеки маркуч, който влиза в колектора чрез тройника, който е в комплекта на буст метъра. Това така ли е?
И въпрос към колегата bscsystem - колко мм е диаметъра на буст метъра? Питам защото ми е интересно дали ще може да се постави в пепелника и да се вземе напрежение от запалката Мислиш ли, че ще влезне там? Пепелника ми е с такова разположение (снимката я вземам от интернет за примерна, не е от моята кола ) http://www.turner-tek.com/TURNER/MOD3/1.jpg Ако се вмести в пепелника, дали има "безболезнен" вариант за преминаване на маркуча от пепелника до двигателния отсек
52мм е диаметъра на моя Boost meter VOD, но има и по-големи (60мм). Аз избрах VOD, защото си отива на ретро стила на таблото. Сложих му оранжев диод и заспа.
Във входящия колектор вакум не влиза, а да си дупчиш колектора не е добра идея. Според мен най-добре е да го сложиш на ЕГР-а, защото е след всички турбо пътища и непосредствено преди колектора. Аз вече имам един излишен ЕГР клапан, който е надупчен и му е монтиран вход. Мога да ти го подаря, ако монтираш всичко необходимо и ти остане само той.
Колкото до пепелника си е лично предпочитание. След 1месец каране на колата, за мен по-добро място от въздуховода на парното няма. Возих доста хора и никой не разбира, че този уред е добавян допълнително.... А ти ще имаш много работа по изрязването на пепелника и ако направиш грешка трябва да закупиш части, които са сравнително скъпи (стойка, пепелник). Духалките за парното струват 10тина, 20лв и винаги са в добро състояние. Може да се направи алуминиева стойка, която да запълни дупката на единия въздуховод и става перфектно.
Колкото до прокарване на вакума зад таблото няма да имаш никакви проблеми. Таблото отзад е празно и може да прекараш маркучи и кабели лесно. Взимането на ток от пепелника не е добра идея, вземи захранване от лайт модула, за да свети, когато дадеш на габарит, а не когато си на контакт.
пп: Съвета ми е, ако се чудиш къде да го сложиш...да избереш централната духалка от страната на пасажера. Предимствата са, че е най-удобното място за гледане на уреда, лесно се работи там, ако не ти харесва или правиш корекции ще става бързо.
Благодаря колега за изчерпателния отговор
Относно монтажа - четох, че не се пробива самия колектор, а се реже някой от маркучите, които са към него и се слага един тройник и заспиват нещата. Дали има такъв вариант?
За пепелника се впечатлих много от тази снимка http://www.leatherz.com/Merchant5/art/e46ashtray01.jpg и си мисля, че ако 52мм влизат по този начин в пепелника ще мога да направя нещо подобно. Трябва да замеря такъв диаметър дали влиза и как седи.
Захранването ще е по-лесно да го взема от запалката и ще сложа едно малко ключе прекъсвач и ще мога да го изключвам, когато поискам (горе долу това е идеята).
Иначе за маркуча от купето (например пепелника) до двигателя - разглобява ли се много? Има ли някои удони shortcut -и, които могат да се използват? С 330д съм, но предполагам, че при е46 ще са еднакви тези условия
Тези уреди от снимката са VOD и са точно 52мм, ако си се спрял на тях ще стане точно както си показал.
Не знам при теб пепелника как е, но тук се вижда, че има някаква пластмаса, която служи за останова. При кола без пепелник не знам как е.
На всички е46 таблото е едно и също в задната част. Има много място и лесно се прекарват кабели, вакуми и т.н.
Ето и малко снимки да видиш от къде съм го прокарал.
1. Пробивам кутията с бушони до компютъра (защото е добре изолирана и ще пази дупката, която съм направил от влага и т.н.)
2. За да направиш дупка в кутията ти трябва дълго и здраво шило, защото пластмасата е много дебела. До там стигаш след премахване на малката жабка под лайт модула
3. Така изглежда отпред при двигателя
4. Прокарваш вакума над кормилните накрайници,щанги в посока касетофона, духалките или пепелника. Трябва да имаш предвид, че при теб ще е се наложи да махнеш конзолната част. В противен случай много трудно ще бръкнеш или уцелиш точната посока.
5. И това е от къде излиза. Хубаво е да си купиш 3 метра вакум, за да имаш достатъчно дължина да го прокарваш, в която посока пожелаеш.
Копче за метъра не ти е нужно, само ще се чудиш къде да го скриеш. Вържи го към правилната жица на лайт модула и копчето ще ти е излишно
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- SheTrqa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 88
- Регистриран на: 1.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330D 184к.с
Re: Буст метър и измерване на налягането ? (boost meter)
Много добро и подробно обяснение ! Благодаря много колега !!!
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани