Изолиране на картерна вентилация M52B28TU - Изолирана
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Bojidar 7
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 3.10.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E38
- Мечтае да кара: Е38
Re: Изолиране на картерна вентилация M52B28TU - Изолирана
Icooo написа:
В извод:
Най-разумно ми се струва да се затапи само всмукателния колектор и да се пуснат парите някъде към края на скоростите през филтър.
Поздрави
По този начин клапана няма да работи. Защото го няма вакума от всмукателния колектор, който го управлява.
- Icooo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 176
- Регистриран на: 12.01.2009
- Местоположение: София/Троян
- Пол: Мъж
- Кара: Котлон
- Мечтае да кара: e30 М3 на планински проход с нов асфалт :)
- Детайли за колата: E38 740i
Re: Изолиране на картерна вентилация M52B28TU - Изолирана
Bojidar 7 написа:Icooo написа:
В извод:
Най-разумно ми се струва да се затапи само всмукателния колектор и да се пуснат парите някъде към края на скоростите през филтър.
Поздрави
По този начин клапана няма да работи. Защото го няма вакума от всмукателния колектор, който го управлява.
Да, така е, но не е проблем. Не е трудно да се махне мембраната. И без да се маха не се наблюдават странични ефекти.
Идеята на тази мембрана при наличие на вакуум (малко товар) да не пълни с мизерии. При увеличаване на товара (респективно спадане на вакума - по отворен дросел, по близки налягания) да пуска парите към всмукателния колектор.
В извод - ако няма вакум и на празен ход излизат пари. Не влизат в мотора, така че няма лошо
П.С Не гарантирам достоверност! Аз за 12к км нямам проблеми.
Re: Изолиране на картерна вентилация M52B28TU - Изолирана
Здравейте , имам следният въпрос .. За сега съм разкарал цялата картерна вентилация докато намеря време да се занимавам с нея , като сам затапил колектора и щеката за маслото .. та на въпроса , какво правим с регулатора на инжекторната рейка , затапва ли се и той ?
- luizov
- младши ентусиаст
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Изолиране на картерна вентилация M52B28TU - Изолирана
m1sh0k написа:Здравейте , имам следният въпрос .. За сега съм разкарал цялата картерна вентилация докато намеря време да се занимавам с нея , като сам затапил колектора и щеката за маслото .. та на въпроса , какво правим с регулатора на инжекторната рейка , затапва ли се и той ?
Мен също ме интересува при премахване на OEM клапана и заместването му с Oil Catch Tank какво става с вакумния регулатор на рейката и N6 от схемата http://bmwfans.info/parts-catalog/E46-C ... separator/
- Icooo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 176
- Регистриран на: 12.01.2009
- Местоположение: София/Троян
- Пол: Мъж
- Кара: Котлон
- Мечтае да кара: e30 М3 на планински проход с нов асфалт :)
- Детайли за колата: E38 740i
Re: Изолиране на картерна вентилация M52B28TU - Изолирана
Има няколко варианта:
Аз използвах вакума, който отива към изпарителя на газовия инжекцион (разклонение с Т).
На колектора откъм купето има затапени щуцери за вакум - може да се хване от там и би било най-правилно.
Аз използвах вакума, който отива към изпарителя на газовия инжекцион (разклонение с Т).
На колектора откъм купето има затапени щуцери за вакум - може да се хване от там и би било най-правилно.
- don't be
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Изолиране на картерна вентилация M52B28TU - Изолирана
Колега преди да го премахнеш , колата ти имаше ли едно леко притрисане на празен ход.
За милиони-няма закони.
- bmw_e30i
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: Под капака
- Пол: Мъж
- Кара: само бмв
- Мечтае да кара: бмв с работещи стакла:-)
Re: Изолиране на картерна вентилация M52B28TU - Изолирана
Колеги мерси за темата но моля кажете какво се прави със извода от щеката за масло запушвалисе? мерси
- boy
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 12.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 523i
Re: Изолиране на маслените пари (картерна вентилация) M52B28
dbanchev написа:След навъртяни вече повече от 2хил км с разкачена картерна вентилация мога да кажа, че за мен лично има само полза от тая операция. На м52 с един ванус операцията е лесна вади се клапана от колектора, затапва се отвора на колектора и се извежда маркуч от клапана назад на края на който сложих филтър и няма никакви мизерии, ще сменям въпросния филтър с маслото и така......
Темата е стара но да попитам с какво и как запушвате колектора?
Re: Изолиране на картерна вентилация M52B28TU - Изолирана
Аз в момента се мъча да го оправя и от 2 седмици го мъча. На М54 не видях да има регулатор на рейката монтиран на тоя клапан. Аз го направих с преходни маркучи от капака на клапаните до вакуум отзад на колектора от клип в YouTube. Засега нямам наблюдения освен че ако не му се сложи вакуум ще има допълнително подкартерно налягане и щети по гарнитурите.
Re: Изолиране на картерна вентилация M52B28TU - Изолирана
Здравейте.
Мисля да монтирам oil catch tank на m57.
Според вас има ли смисъл при наличието на оригинален филтър/клапан за картерни газове ?
Трябва ли да изолирам филтъра за картерните газове, или е да си го оставя и кеч танка да го вържа след него ?
Поздрави!
Мисля да монтирам oil catch tank на m57.
Според вас има ли смисъл при наличието на оригинален филтър/клапан за картерни газове ?
Трябва ли да изолирам филтъра за картерните газове, или е да си го оставя и кеч танка да го вържа след него ?
Поздрави!
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани