Колеги помагайте ТРАКА (Снимки налягане масло)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Колеги помагайте ТРАКА (Снимки налягане масло)
Колеги пак мъка по край моята хубавица... 328 купе м52туб28 мотора.
от 3 4 месеца взеха да се чуват едни дизелови звуци от бензиновият мотор,направо ми се къса сърцето като го чувам....
Чукнете едно рамо ,че незнам вече какво да правя, в Ямбол няма свестни майстори (къде ли има вече..).
Ето звука какво представлява...
http://vbox7.com/play:6f4878ae59
Интересните факти относно колата когато паля звука го няма, когато стигне на нормалните си обороти и мине първата чертичка на температурата започва да трака точно като на клипа.
Когато е загряла на нормалното си състояние тракането го има но много по слабо.
Не мога да си изясня защо тракането спира когато отворя тапата за маслото....
Маслото в колата е Кастрол Едге 5/30 преди по малко от 2000 километра сменено преди това бях с БМВ 5/40 Еми трака и трака,маслото не го гори колата не дими отзад ...
Сменил съм свещите бяха с НГК БМВ пишеше на тях, Сложих НГК пак..Тракането не се промени..
Сменен е клапана за картерните газове със всички маркучи ,без този за щеката и този малкият за регулатора на бензина(бяха здрави).
Правил съм теста със спрея от никъде не гълта паразитен...
Смененил съм О-ринговете на ваносите и Раттле кита..
Сменил съм едната обтяжна ролка за водната помпа и тази за сервото, ремъка е КОНТИ.
Пускал съм колата без ремъка за климатроника,ТРАКА пак
От време на време ми светва датчика за маслото в жълт цвят и то само когато колата е топла..Смисъл такъв ,че сутрин като я паля студена не ми светва лампичката,но ако е загряла и спра колата докато си напазарувам от магазина (10мин) лампата светва след 5 сек. и гасне след 10 сек.(Незнам има ли връзка със тракането или датчика умира.)
От време на време ми светва и Чек Енджина ,колата на диагностика ми дава Labmda tolerance bank1 too big & lambda tolerance bank2 too big.
на живи данни си се мърдат добре стойностите на сондите. Дава ми и Мисфаер на 1 ви цилиндър. смених лулата на първи цилиндър и размених 2 те бобини на 1 и 2 ри цилиндър днес да видя какво ще стане с грешката и дали ще се премести на 2 ри цилиндър..
Колеги помагайте ,че нерви не ми останаха вече по едно време се примирих и карам така ама нещо пак ме налегна проблема...
Решил съм да свалям картера да гледам маслената помпа евентуално да не е тръгнала да се развива....
Дайте някой друго мнение по въпроса ,забравих да спомена ,че колата няма проблеми с движението и ускорението...
Като паля колата има едно леко лашкане и леко тресе мотора дори като загрее пак се усеща леко, оборотите не падат стоят си заковани.

от 3 4 месеца взеха да се чуват едни дизелови звуци от бензиновият мотор,направо ми се къса сърцето като го чувам....
Чукнете едно рамо ,че незнам вече какво да правя, в Ямбол няма свестни майстори (къде ли има вече..).
Ето звука какво представлява...
http://vbox7.com/play:6f4878ae59
Интересните факти относно колата когато паля звука го няма, когато стигне на нормалните си обороти и мине първата чертичка на температурата започва да трака точно като на клипа.
Когато е загряла на нормалното си състояние тракането го има но много по слабо.
Не мога да си изясня защо тракането спира когато отворя тапата за маслото....
Маслото в колата е Кастрол Едге 5/30 преди по малко от 2000 километра сменено преди това бях с БМВ 5/40 Еми трака и трака,маслото не го гори колата не дими отзад ...
Сменил съм свещите бяха с НГК БМВ пишеше на тях, Сложих НГК пак..Тракането не се промени..
Сменен е клапана за картерните газове със всички маркучи ,без този за щеката и този малкият за регулатора на бензина(бяха здрави).
Правил съм теста със спрея от никъде не гълта паразитен...
Смененил съм О-ринговете на ваносите и Раттле кита..
Сменил съм едната обтяжна ролка за водната помпа и тази за сервото, ремъка е КОНТИ.
Пускал съм колата без ремъка за климатроника,ТРАКА пак
От време на време ми светва датчика за маслото в жълт цвят и то само когато колата е топла..Смисъл такъв ,че сутрин като я паля студена не ми светва лампичката,но ако е загряла и спра колата докато си напазарувам от магазина (10мин) лампата светва след 5 сек. и гасне след 10 сек.(Незнам има ли връзка със тракането или датчика умира.)
От време на време ми светва и Чек Енджина ,колата на диагностика ми дава Labmda tolerance bank1 too big & lambda tolerance bank2 too big.
на живи данни си се мърдат добре стойностите на сондите. Дава ми и Мисфаер на 1 ви цилиндър. смених лулата на първи цилиндър и размених 2 те бобини на 1 и 2 ри цилиндър днес да видя какво ще стане с грешката и дали ще се премести на 2 ри цилиндър..
Колеги помагайте ,че нерви не ми останаха вече по едно време се примирих и карам така ама нещо пак ме налегна проблема...
Решил съм да свалям картера да гледам маслената помпа евентуално да не е тръгнала да се развива....
Дайте някой друго мнение по въпроса ,забравих да спомена ,че колата няма проблеми с движението и ускорението...
Като паля колата има едно леко лашкане и леко тресе мотора дори като загрее пак се усеща леко, оборотите не падат стоят си заковани.




Последна промяна hacker4eto1 на 01 Юли 2014, 12:04, променена общо 1 път
- NoMoreRules
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 4.01.2012
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 320i Coupe, BMW e46 ci
- Детайли за колата: шест цилиндров звяр
Re: Колеги помагайте ТРАКА !
До колкото мога да чуя от клипа звука прилича на проблем с веригата,сигурно е разтегната или обтегача е заминал.
Дано да греша
Дано да греша

Само че едно е да отворят талона с 316,а под капака ония туч м50, дето и кьорав да си пак ще го чуеш :mhihi:
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Колеги помагайте ТРАКА !
Прегрявана ли е тая кола?Качи я на канал и виж от каде се чува повече чукането.
ПП.Налягане на маслото мерил ли си?Не ми звучи на верига,веригата по скоро румоли,а тва си е доста отчетливо тракане,като на биелен лагер или бутален болт,ако е прегрявана може да има повлякло бутало и то да чука.Ама ако беше биелен лагер до ся да е родила.
ПП.Налягане на маслото мерил ли си?Не ми звучи на верига,веригата по скоро румоли,а тва си е доста отчетливо тракане,като на биелен лагер или бутален болт,ако е прегрявана може да има повлякло бутало и то да чука.Ама ако беше биелен лагер до ся да е родила.
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Колеги помагайте ТРАКА !
NoMoreRules написа:До колкото мога да чуя от клипа звука прилича на проблем с веригата,сигурно е разтегната или обтегача е заминал.
Дано да греша
Веригата не се ли чува по като суркане...

GecataBMW-E46 написа:Прегрявана ли е тая кола?Качи я на канал и виж от каде се чува повече чукането.
от както я имам близо 2 години колата това и е най-гледаният прибор за температурата.
Антифриза е сменен миналата зима термостат и водна помпа не съм сменял, загрява си идеално държи си градусите по скрито меню,антифриза не го бара маслото също.
ще видя тази седмица да я кача на канал да сваля кората и алуминиевата кора която пази картера и да слушам..
Не смея да я пускам без ремъка за водната помпа да изкл. проблем със нея ,алтернатора или хидравликата, но няма логика ако е от тях да спира звука при махната тапа

- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Колеги помагайте ТРАКА !
Имах сходен случай,когато с загряване и променяне на работната температура се променяше и чукането,чукаше в ниските нагоре изчистваше,оказа се повлякло бутало от прегряване.Но това по ми мяса на биелен лагер или бутален болт,мери налягането на маслото.
ПП.Ако прави ниско налягане на загрял мотор помпата,на студен няма да трака поради по-голямата плътност на маслото.
ПП.Ако прави ниско налягане на загрял мотор помпата,на студен няма да трака поради по-голямата плътност на маслото.
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Колеги помагайте ТРАКА !
Къде се занимават с мерене на налягане на двг. масло? Май само в дилърите на БМВ в съответните градове. И сигурно вземат 250-300 лева...
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Колеги помагайте ТРАКА !
Харесах си ето този кит отдавна искам да имам такова нещо явно му дойде времето...
http://www.profi.bg/show_product.php?pr_num=2361
http://www.profi.bg/show_product.php?pr_num=2361
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Колеги помагайте ТРАКА !
Като слушам си тракат повдигачи - най вероятно маслото не прави налягане. Или маслото е калпаво или някакъв проблем с помпата. Виж замери налягането на маслото.
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: Колеги помагайте ТРАКА !
Трака си на повдигач колега... Мойта е по същия начин с м52 с един ванос съм. Сипах и 10в60 масло и сега значително намаля тракането, но като се заслушам си звънка леко..... Оправия нови повдигачи, ама цените са- не ми се говори............
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Колеги помагайте ТРАКА !
имам доста работа напоследък и гледам колата сега да не я карам ама мисля да си купя скоро един кит за мерене на налягане на маслото и на бензин и да си я погледна да видя да не би маслото да и идва редичко..
може да мина на 10/40 


- Evkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 7.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 330D
- Мечтае да кара: S62B50
Re: Колеги помагайте ТРАКА !
При мен се беше случило същото като от клипа само веднъж в една адска жега лятото. Започна да прекъсва и да работи неравномерно идвам се прибрах до нас и я оставих. На другата сутрин отивам и паля с мисълта да ходя при майстор да види кво е станало . Като запалих двигателя си работеше добре както всеки друг път . Та аз си мисля , че беше от маслото с което бях Бмв 10w40 уж "оригинално". От тогава никога повече не ми го е правила тоя номер . M52TU беше двигателя. 

- kok4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e46 m54b25,e30 m30b35 turbo
- Мечтае да кара: MMMMMMM
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Колеги помагайте ТРАКА !
hacker4eto1, писал си, че тракането спира като се отвори капачката на маслото - това трябва да изключи повдигачите, белните лагери и буталата от възможните причини 


Re: Колеги помагайте ТРАКА !
Извадете поредно щекерите на бобините и забележете кога няма промяна.
П.с. Неработещ цилиндър.Вадиш свеща.Ако е мокра е бобина,ако е суха е дюза.
П.с. Неработещ цилиндър.Вадиш свеща.Ако е мокра е бобина,ако е суха е дюза.
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Колеги помагайте ТРАКА !
Djelebov написа:hacker4eto1, писал си, че тракането спира като се отвори капачката на маслото - това трябва да изключи повдигачите, белните лагери и буталата от възможните причини
дано да е така

Djelebov написа:hacker4eto1, писал си, че тракането спира като се отвори капачката на маслото - това трябва да изключи повдигачите, белните лагери и буталата от възможните причини
колега вадих буксите една по една и колата си сменя гласа и поведението на мотора веднага, скоро сменях свещи докато тракането още си го имаше и свещите бяха

Преди да преместя бобината която ми набиваше Мисфаер на цилиндър 1 на цилиндър 2 сега няма записан никъде мисфаер (което е странно пак...)
Грешките който колата набива са само тези за сега като от време на време(рядко и повече извънградско)
си светва чека придружен с тези грешчици.
227 Lmabda control tolerance Bank 1 too big
228 Lmabda control tolerance Bank 2 too big
Другият вариант е да гълта въздух от някъде,което го проверих със спрей-тест емиииии никъде нищоооо
ДИСА клапата работи перфектно като си задържа вакума когато я сваля и запуша отвора за него,клапата си се върти стегнато без луфтове.Отваря се ,затваря си се идеално в средните обороти.
Тук съм правил тези манипулации по колата,и ми се струва че може да има проблем пак там..
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=34&t=339037&hilit=%D1%81%D0%BC%D1%8F%D0%BD%D0%B0+%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D0%BD+%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B8+%D0%B3%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B5#p3700123
Другата манипулация която правих по колата е тази, като си мислех че тракането иде от ваноса...Емииии не съвсем леко се подобриха нещата ама явно едното тракане е загл. другото..
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=3786857
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани