Паднал акумулатор - извънредно!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
47 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- pimpo
- младши ентусиаст
- Мнения: 604
- Регистриран на: 24.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Детайли за колата: N42B20
Re: Паднал акумулатор - извънредно!
blackboo - това ми се е случвалои на мен ( на е46 и на други марки ) и причината беше заключващите механизми. Поради неясна за мен причина машинките не изключват и остават под напрежение. По този начин за няколко часа акумулатора е аут. И при мен не искаше да се отвори вратата, както и при теб. И аз влизах през багажника Вероятно и твоя проблем е същия. За съжаление не знам на какво се дължи. На мен за 2г ми се случи веднъж на е46. На другата ми кола за 6г. 2 или 3 пъти.
MonsteR - според мен проблем нямаш. Акумулатора в колата не се зарежда както на зарядно и дори цял ден да караш няма да е зареден на 100%. Като добавим кратките градски разстояния... За 5-10км реално може дори да не възтановяваш загубения заряд при палене. Зависи от алтернатора и включените товари, които при теб явно не са малко. Ако караш по 5км сутрин и вечер и се спреш на магазина за нещо след работа това прави 3 старта за 10км пробег, което гарантирано не възтановява заряда който си загубил. И ако караш така 1 месец зимата и с нов акумулатор да си, пак ще падне.
MonsteR - според мен проблем нямаш. Акумулатора в колата не се зарежда както на зарядно и дори цял ден да караш няма да е зареден на 100%. Като добавим кратките градски разстояния... За 5-10км реално може дори да не възтановяваш загубения заряд при палене. Зависи от алтернатора и включените товари, които при теб явно не са малко. Ако караш по 5км сутрин и вечер и се спреш на магазина за нещо след работа това прави 3 старта за 10км пробег, което гарантирано не възтановява заряда който си загубил. И ако караш така 1 месец зимата и с нов акумулатор да си, пак ще падне.
Кога се пише "И" и кога "Й"
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
- blackboo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 75
- Регистриран на: 22.07.2012
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330xi
- Мечтае да кара: BMW M5
Re: Паднал акумулатор - извънредно!
Колега pimpo мисля, че не си прав за виновника! При условие, че е налице жужене на моменти от панела на климатроника, а може и откъм касетофона поради интервенцията, която съм упоменал! А да спомена, че 3ден никакви наченки за съществуващ проблем! Ще излезе ли разковничето наяве скоро?
- blackboo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 75
- Регистриран на: 22.07.2012
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330xi
- Мечтае да кара: BMW M5
Re: Паднал акумулатор - извънредно!
Здравейте колеги! При мен проблема се появи отново след близо двумесечно затишие! Вчера при отключване на автомобила алармата се задейства и съответно не се отключи. Отворих багажника, изключих акумулатора и го замерих 8.8V, естествено реших да го заредя(13.11V, алтернатора зарежда на 13.79-13.80V)! Днес реших при поставянето му да замеря за консумация, като извадих бушоните на навигацията и касетофона №7, 41, защото имам съмнения, но ми отчете 0.27А, което уви е много при "заспала" система! Уточнявам процедурата: Извадих бушоните, затворих вратите и натиснах палеца на багажника да се симулира заключване! Заключих и извадих минусовата клема на акумулатора! След 20-25мин замерих и резултата е гореописания! След това включих навигацията и радиото отново, заключване на багажника и целия автомобил гледам, че на навигацията бутона eject и power продължават да светят дори след 20 мин. - нормално ли е?Както съм писал акуто е ново - Монбат 100Ah и ми прави тази мизерия за 4-ти път от началото на годината! През месец, месец и половина! не мисля, че е таралежа, защото климатроника работи и се управлява безпроблемно! Освен едно съмнително жужене откъм панела на касетофона или климатроника няколко пъти при даване на контакт нищо друго не ми е правило впечатление!
Re: Паднал акумулатор - извънредно!
Аз пък си мисля че не трябва да махаш ( - ) клемата, защото после като я сложиш и всичко се "събужда". Направи пак същата процедура със затваряне на врати, симулиране на багажник и заключи колата. После без да махаш никоя клема изчакай над 16мин. и тогава мери.
- blackboo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 75
- Регистриран на: 22.07.2012
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330xi
- Мечтае да кара: BMW M5
Re: Паднал акумулатор - извънредно!
Колеги при мен проблема е от захранването на навигацията и чейнджър-а! При пълен покой на системите(изчакване 30мин) на автомобила имам 0.77А консумация! Забелязвах, че цд-то на навигацията продължава да е захранено и тъй, като на мястото на чейнджър-а е инсталиран YATOUR - юсб, диода на поставената флаш- ка пресвятка! Изключих първо цд-то на навигацията и консумацията падна на 0.31А, като флашката продължи да пресветва неколкократно през 25 сек. и консумацията се покачваше на 0.33А! Откачих YATOUR-a и консумацията падна на 0.04А! Сега обаче невдявам, и двата консуматора ли са неизправни или захранването им непосредствено преди тях! Искам да свържа отново YATOUR-a но да избегна консумацията! Има ли някакъв модул непосредствено преди ЦД-то и чейнджъра, който ми погажда тези номера???
- pimpo
- младши ентусиаст
- Мнения: 604
- Регистриран на: 24.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Детайли за колата: N42B20
Re: Паднал акумулатор - извънредно!
blackboo написа:Искам да свържа отново YATOUR-a но да избегна консумацията!
Опитно установих че една скрита букса до жабката има 12В винаги когат колата е отключена. В момента в който я заключа и се включи фабричната аларма захранването спира. Аз на твое място бих си вързал проблемните устройства там.
Буксата (поне на моята кола) не се вижда отпред. Трябва да свалиш жабката и ще видиш двете кабелчета които вървят по гърба на жабката. Едното е за плафончето, другото отива на една букса от лявата страна на жабката.
Само не съм сигурен дали след определено време (примерно 15 мин) след като колата е в покой, макар и не заключена, дали не се спираше това захранване. Пробвай.
Другия вариянт е електричар да ти изведе през едно реле захранване от оригиналното радио/ЦД.
Кога се пише "И" и кога "Й"
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
- unikalen88
- старши ентусиаст
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Паднал акумулатор - извънредно!
pimpo написа:blackboo написа:Искам да свържа отново YATOUR-a но да избегна консумацията!
Опитно установих че една скрита букса до жабката има 12В винаги когат колата е отключена. В момента в който я заключа и се включи фабричната аларма захранването спира. Аз на твое място бих си вързал проблемните устройства там.
Буксата (поне на моята кола) не се вижда отпред. Трябва да свалиш жабката и ще видиш двете кабелчета които вървят по гърба на жабката. Едното е за плафончето, другото отива на една букса от лявата страна на жабката.
Само не съм сигурен дали след определено време (примерно 15 мин) след като колата е в покой, макар и не заключена, дали не се спираше това захранване. Пробвай.
Другия вариянт е електричар да ти изведе през едно реле захранване от оригиналното радио/ЦД.
тая букса е за фенерчето което стои в жабката,сигорно нямаш и затова е отзад
- blackboo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 75
- Регистриран на: 22.07.2012
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330xi
- Мечтае да кара: BMW M5
Re: Паднал акумулатор - извънредно!
Ясно ми е, че има вариант да поставя YATOUR-a в жабката но ми се иска да открия причината за постоянното захранване към ЦД-то и чейнджър-а! Нека някого, комуто се е случвало нещо подобно да се включи!!!
- HeBePeH
- Lulin Boys Cska Sofia
- Мнения: 639
- Регистриран на: 22.10.2008
- Местоположение: оТ СоФиЯ Бе БаТе
- Пол: Мъж
- Кара: го на все по силни тройки, е46 330i
- Мечтае да кара: ///M4™ /G65 ////AMG
Re: Паднал акумулатор - извънредно!
И аз съм в отбора с падането на акумулатори до минимум , вече втора година . При мен се проявява на 99% зимата и по точно на първите минусови температури после вече не може да се разбере , кога ще е следващото падане може да е през ден , може и да е след месец . До сега е сменено акумулатора , който вече падна до край 3-4 пъти и таралежа е рециклиран и тестван не е от него .Другия най-често срещан проблем е от ел перката , която ме съмнява да е тя , имам подозрение от компа на газта , понеже преди да се монтира тези ядове ги нямаше .Прочетох още две теми и при други колеги проблема е бил свързан със стартера , мисля и аз в най-скоро време да закарам колата да го погледнат . А тези дни ще тествам и газовия инжекцион , че не се издържа вече с това подаване на ток и постоянно напрежение .
П.п: И аз имам на моменти странно жужене от към парното и цд-то ,което си е оригиналното.
Вече и аз не знам от какво може да е , мисля да си направя ключ маса , както слагаха едно време на ладите и да си спирам стока зимните месеци всяка вечер
П.п: И аз имам на моменти странно жужене от към парното и цд-то ,което си е оригиналното.
Вече и аз не знам от какво може да е , мисля да си направя ключ маса , както слагаха едно време на ладите и да си спирам стока зимните месеци всяка вечер
Американски форум: питаш и ти отговарят.
Руски форум: питаш и те питат.
Български форум: питаш и ти обясняват колко си ТЪП.
Руски форум: питаш и те питат.
Български форум: питаш и ти обясняват колко си ТЪП.
Re: Паднал акумулатор - извънредно!
здравейте, и аз имам подобен проблем от около 2 години.ходих къде ли не по майстори,дори преди седмица ходих на маистор уж някакъв контролен модул зад жабката не заспивал и вече всичко е наред но оставих колата 5 дни без да я карам и не иска да запали като измерих с мултицета 8.8v.ходих при майстора и замерихме заедно ,изчакахме 20 мин. и наистина няма утечка-0.02а.сега сам взел за проба един 100 а акумулатор за 3 дни без каране 12.18V. незнам какво да правя.ако има някои от Варна да помага.
Re: Паднал акумулатор - извънредно!
Здравейте.
Както знаете е46-те имат изведен "+" под предния капак понеже акумулатора е в багажника и е на неудобно място(поне за мен).
Подавали са ми ток, тогава вързах кабела от минус на другата кола, към едно болтче на ботуша на БМВ-то и процедурата беше успешна без проблеми.
Сега обаче ми предстои аз да подавам ток.
Искам да попитам, дали е възможно да ми изгори инсталацията, или някакъв друг проблем да стане понеже пак ще вържа минуса за болтче на "ботуша" ?
При запалена, или изгасена кола трябва да подам ток, или изобщо не е препоръчително от там ?
До сега не съм свалял акумулатора и затова търся по-лесния начин.
Пък и не искам да се записват грешки при свалянето на акумулатора.
Поздрави.
Както знаете е46-те имат изведен "+" под предния капак понеже акумулатора е в багажника и е на неудобно място(поне за мен).
Подавали са ми ток, тогава вързах кабела от минус на другата кола, към едно болтче на ботуша на БМВ-то и процедурата беше успешна без проблеми.
Сега обаче ми предстои аз да подавам ток.
Искам да попитам, дали е възможно да ми изгори инсталацията, или някакъв друг проблем да стане понеже пак ще вържа минуса за болтче на "ботуша" ?
При запалена, или изгасена кола трябва да подам ток, или изобщо не е препоръчително от там ?
До сега не съм свалял акумулатора и затова търся по-лесния начин.
Пък и не искам да се записват грешки при свалянето на акумулатора.
Поздрави.
- bobi_81xx
- младши ентусиаст
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: Паднал акумулатор - извънредно!
Kurtov написа:Здравейте.
Както знаете е46-те имат изведен "+" под предния капак понеже акумулатора е в багажника и е на неудобно място(поне за мен).
Подавали са ми ток, тогава вързах кабела от минус на другата кола, към едно болтче на ботуша на БМВ-то и процедурата беше успешна без проблеми.
Сега обаче ми предстои аз да подавам ток.
Искам да попитам, дали е възможно да ми изгори инсталацията, или някакъв друг проблем да стане понеже пак ще вържа минуса за болтче на "ботуша" ?
При запалена, или изгасена кола трябва да подам ток, или изобщо не е препоръчително от там ?
До сега не съм свалял акумулатора и затова търся по-лесния начин.
Пък и не искам да се записват грешки при свалянето на акумулатора.
Поздрави.
Покрай този изведен "+" би трябвало и да имаш и "-" демек "маса".Провери!!!Иначе от там няма да е проблем да подадеш ток на друг автомобил или вземеш от друг за да стартираш.Тези изводи са точно за тава.
Re: Паднал акумулатор - извънредно!
Нямам минус.
Или поне аз не го намирам
Ако наистина има ще се радвам някой да каже, къде е.
Или поне аз не го намирам
Ако наистина има ще се радвам някой да каже, къде е.
- DoesNot
- младши ентусиаст
- Мнения: 700
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Re: Паднал акумулатор - извънредно!
Kurtov написа:Нямам минус.
Или поне аз не го намирам
Ако наистина има ще се радвам някой да каже, къде е.
Ето го
Re: Паднал акумулатор - извънредно!
Много благодаря колеги.
Преди малко бях вънка и тъкмо го видях тоя болт и щях да снимам да ви питам.
Отивам да давам ток на съквартиранта.
Преди малко бях вънка и тъкмо го видях тоя болт и щях да снимам да ви питам.
Отивам да давам ток на съквартиранта.
47 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани