Паднал акумулатор - извънредно!

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 604
Регистриран на: 24.01.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е46
Детайли за колата: N42B20

Re: Паднал акумулатор - извънредно!

Мнение от pimpo » 24 Апр 2014, 10:54

blackboo - това ми се е случвалои на мен ( на е46 и на други марки ) и причината беше заключващите механизми. Поради неясна за мен причина машинките не изключват и остават под напрежение. По този начин за няколко часа акумулатора е аут. И при мен не искаше да се отвори вратата, както и при теб. И аз влизах през багажника :) Вероятно и твоя проблем е същия. За съжаление не знам на какво се дължи. На мен за 2г ми се случи веднъж на е46. На другата ми кола за 6г. 2 или 3 пъти.

MonsteR - според мен проблем нямаш. Акумулатора в колата не се зарежда както на зарядно и дори цял ден да караш няма да е зареден на 100%. Като добавим кратките градски разстояния... За 5-10км реално може дори да не възтановяваш загубения заряд при палене. Зависи от алтернатора и включените товари, които при теб явно не са малко. Ако караш по 5км сутрин и вечер и се спреш на магазина за нещо след работа това прави 3 старта за 10км пробег, което гарантирано не възтановява заряда който си загубил. И ако караш така 1 месец зимата и с нов акумулатор да си, пак ще падне.
Кога се пише "И" и кога "Й"

1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ

2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 22.07.2012
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: BMW 330xi
Мечтае да кара: BMW M5

Re: Паднал акумулатор - извънредно!

Мнение от blackboo » 24 Апр 2014, 16:33

Колега pimpo мисля, че не си прав за виновника! При условие, че е налице жужене на моменти от панела на климатроника, а може и откъм касетофона поради интервенцията, която съм упоменал! А да спомена, че 3ден никакви наченки за съществуващ проблем! :!: Ще излезе ли разковничето наяве скоро?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 22.07.2012
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: BMW 330xi
Мечтае да кара: BMW M5

Re: Паднал акумулатор - извънредно!

Мнение от blackboo » 30 Юни 2014, 20:50

Здравейте колеги! При мен проблема се появи отново след близо двумесечно затишие! Вчера при отключване на автомобила алармата се задейства и съответно не се отключи. Отворих багажника, изключих акумулатора и го замерих 8.8V, естествено реших да го заредя(13.11V, алтернатора зарежда на 13.79-13.80V)! Днес реших при поставянето му да замеря за консумация, като извадих бушоните на навигацията и касетофона №7, 41, защото имам съмнения, но ми отчете 0.27А, което уви е много при "заспала" система! Уточнявам процедурата: Извадих бушоните, затворих вратите и натиснах палеца на багажника да се симулира заключване! Заключих и извадих минусовата клема на акумулатора! След 20-25мин замерих и резултата е гореописания! След това включих навигацията и радиото отново, заключване на багажника и целия автомобил гледам, че на навигацията бутона eject и power продължават да светят дори след 20 мин. - нормално ли е?Както съм писал акуто е ново - Монбат 100Ah и ми прави тази мизерия за 4-ти път от началото на годината! През месец, месец и половина! не мисля, че е таралежа, защото климатроника работи и се управлява безпроблемно! Освен едно съмнително жужене откъм панела на касетофона или климатроника няколко пъти при даване на контакт нищо друго не ми е правило впечатление!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Паднал акумулатор - извънредно!

Мнение от Kris » 30 Юни 2014, 21:45

Аз пък си мисля че не трябва да махаш ( - ) клемата, защото после като я сложиш и всичко се "събужда". Направи пак същата процедура със затваряне на врати, симулиране на багажник и заключи колата. После без да махаш никоя клема изчакай над 16мин. и тогава мери.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 22.07.2012
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: BMW 330xi
Мечтае да кара: BMW M5

Re: Паднал акумулатор - извънредно!

Мнение от blackboo » 11 Юли 2014, 15:32

Колеги при мен проблема е от захранването на навигацията и чейнджър-а! При пълен покой на системите(изчакване 30мин) на автомобила имам 0.77А консумация! Забелязвах, че цд-то на навигацията продължава да е захранено и тъй, като на мястото на чейнджър-а е инсталиран YATOUR - юсб, диода на поставената флаш- ка пресвятка! Изключих първо цд-то на навигацията и консумацията падна на 0.31А, като флашката продължи да пресветва неколкократно през 25 сек. :dunno: и консумацията се покачваше на 0.33А! Откачих YATOUR-a и консумацията падна на 0.04А! :mhihi: Сега обаче невдявам, и двата консуматора ли са неизправни или захранването им непосредствено преди тях! Искам да свържа отново YATOUR-a но да избегна консумацията! Има ли някакъв модул непосредствено преди ЦД-то и чейнджъра, който ми погажда тези номера???

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 604
Регистриран на: 24.01.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е46
Детайли за колата: N42B20

Re: Паднал акумулатор - извънредно!

Мнение от pimpo » 11 Юли 2014, 15:46

blackboo написа:Искам да свържа отново YATOUR-a но да избегна консумацията!

Опитно установих че една скрита букса до жабката има 12В винаги когат колата е отключена. В момента в който я заключа и се включи фабричната аларма захранването спира. Аз на твое място бих си вързал проблемните устройства там.
Буксата (поне на моята кола) не се вижда отпред. Трябва да свалиш жабката и ще видиш двете кабелчета които вървят по гърба на жабката. Едното е за плафончето, другото отива на една букса от лявата страна на жабката.
Само не съм сигурен дали след определено време (примерно 15 мин) след като колата е в покой, макар и не заключена, дали не се спираше това захранване. Пробвай.
Другия вариянт е електричар да ти изведе през едно реле захранване от оригиналното радио/ЦД.
Кога се пише "И" и кога "Й"

1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ

2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: Паднал акумулатор - извънредно!

Мнение от unikalen88 » 11 Юли 2014, 17:24

pimpo написа:
blackboo написа:Искам да свържа отново YATOUR-a но да избегна консумацията!

Опитно установих че една скрита букса до жабката има 12В винаги когат колата е отключена. В момента в който я заключа и се включи фабричната аларма захранването спира. Аз на твое място бих си вързал проблемните устройства там.
Буксата (поне на моята кола) не се вижда отпред. Трябва да свалиш жабката и ще видиш двете кабелчета които вървят по гърба на жабката. Едното е за плафончето, другото отива на една букса от лявата страна на жабката.
Само не съм сигурен дали след определено време (примерно 15 мин) след като колата е в покой, макар и не заключена, дали не се спираше това захранване. Пробвай.
Другия вариянт е електричар да ти изведе през едно реле захранване от оригиналното радио/ЦД.

тая букса е за фенерчето което стои в жабката,сигорно нямаш и затова е отзад
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 22.07.2012
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: BMW 330xi
Мечтае да кара: BMW M5

Re: Паднал акумулатор - извънредно!

Мнение от blackboo » 11 Юли 2014, 19:39

Ясно ми е, че има вариант да поставя YATOUR-a в жабката но ми се иска да открия причината за постоянното захранване към ЦД-то и чейнджър-а! Нека някого, комуто се е случвало нещо подобно да се включи!!! :roll:

Lulin Boys Cska Sofia
Аватар
Мнения: 639
Регистриран на: 22.10.2008
Местоположение: оТ СоФиЯ Бе БаТе
Пол: Мъж
Кара: го на все по силни тройки, е46 330i
Мечтае да кара: ///M4™ /G65 ////AMG

Re: Паднал акумулатор - извънредно!

Мнение от HeBePeH » 03 Яну 2015, 16:04

И аз съм в отбора с падането на акумулатори до минимум , вече втора година . При мен се проявява на 99% зимата и по точно на първите минусови температури после вече не може да се разбере , кога ще е следващото падане може да е през ден , може и да е след месец . До сега е сменено акумулатора , който вече падна до край 3-4 пъти и таралежа е рециклиран и тестван не е от него .Другия най-често срещан проблем е от ел перката , която ме съмнява да е тя , имам подозрение от компа на газта , понеже преди да се монтира тези ядове ги нямаше .Прочетох още две теми и при други колеги проблема е бил свързан със стартера , мисля и аз в най-скоро време да закарам колата да го погледнат . А тези дни ще тествам и газовия инжекцион , че не се издържа вече с това подаване на ток и постоянно напрежение .

П.п: И аз имам на моменти странно жужене от към парното и цд-то ,което си е оригиналното.
Вече и аз не знам от какво може да е , мисля да си направя ключ маса , както слагаха едно време на ладите и да си спирам стока зимните месеци всяка вечер :banghead:
Американски форум: питаш и ти отговарят.
Руски форум: питаш и те питат.
Български форум: питаш и ти обясняват колко си ТЪП
.

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 22.07.2013
Пол: Мъж
Кара: е46 320i

Re: Паднал акумулатор - извънредно!

Мнение от didie7 » 24 Мар 2015, 21:31

здравейте, и аз имам подобен проблем от около 2 години.ходих къде ли не по майстори,дори преди седмица ходих на маистор уж някакъв контролен модул зад жабката не заспивал и вече всичко е наред но оставих колата 5 дни без да я карам и не иска да запали като измерих с мултицета 8.8v.ходих при майстора и замерихме заедно ,изчакахме 20 мин. и наистина няма утечка-0.02а.сега сам взел за проба един 100 а акумулатор за 3 дни без каране 12.18V. незнам какво да правя.ако има някои от Варна да помага.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Паднал акумулатор - извънредно!

Мнение от Kurtov » 08 Яну 2017, 17:30

Здравейте.
Както знаете е46-те имат изведен "+" под предния капак понеже акумулатора е в багажника и е на неудобно място(поне за мен).
Подавали са ми ток, тогава вързах кабела от минус на другата кола, към едно болтче на ботуша на БМВ-то и процедурата беше успешна без проблеми.
Сега обаче ми предстои аз да подавам ток.
Искам да попитам, дали е възможно да ми изгори инсталацията, или някакъв друг проблем да стане понеже пак ще вържа минуса за болтче на "ботуша" ?
При запалена, или изгасена кола трябва да подам ток, или изобщо не е препоръчително от там ?
До сега не съм свалял акумулатора и затова търся по-лесния начин.
Пък и не искам да се записват грешки при свалянето на акумулатора.
Поздрави.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 462
Регистриран на: 16.01.2011
Пол: Мъж
Кара: E 46 Sedan 136 Hp
Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела

Re: Паднал акумулатор - извънредно!

Мнение от bobi_81xx » 08 Яну 2017, 18:56

Kurtov написа:Здравейте.
Както знаете е46-те имат изведен "+" под предния капак понеже акумулатора е в багажника и е на неудобно място(поне за мен).
Подавали са ми ток, тогава вързах кабела от минус на другата кола, към едно болтче на ботуша на БМВ-то и процедурата беше успешна без проблеми.
Сега обаче ми предстои аз да подавам ток.
Искам да попитам, дали е възможно да ми изгори инсталацията, или някакъв друг проблем да стане понеже пак ще вържа минуса за болтче на "ботуша" ?
При запалена, или изгасена кола трябва да подам ток, или изобщо не е препоръчително от там ?
До сега не съм свалял акумулатора и затова търся по-лесния начин.
Пък и не искам да се записват грешки при свалянето на акумулатора.
Поздрави.

Покрай този изведен "+" би трябвало и да имаш и "-" демек "маса".Провери!!!Иначе от там няма да е проблем да подадеш ток на друг автомобил или вземеш от друг за да стартираш.Тези изводи са точно за тава. :driving:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Паднал акумулатор - извънредно!

Мнение от Kurtov » 08 Яну 2017, 20:10

Нямам минус.
Или поне аз не го намирам :lol:
Ако наистина има ще се радвам някой да каже, къде е.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 700
Регистриран на: 19.10.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: 330Ci
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire

Re: Паднал акумулатор - извънредно!

Мнение от DoesNot » 08 Яну 2017, 20:37

Kurtov написа:Нямам минус.
Или поне аз не го намирам :lol:
Ако наистина има ще се радвам някой да каже, къде е.

Ето го :arrow:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Паднал акумулатор - извънредно!

Мнение от Kurtov » 08 Яну 2017, 20:47

Много благодаря колеги.
Преди малко бях вънка и тъкмо го видях тоя болт и щях да снимам да ви питам.
Отивам да давам ток на съквартиранта. :lol:

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook