Проблем - лампа за ниво на антифриз
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- lancerpor
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 5.02.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320dA
- Мечтае да кара: e46 M3
- Детайли за колата: touring facelift 04'
Проблем - лампа за ниво на антифриз
Поне мисля, че тази лампа е за това де Става въпрос за лампата която стои до тази за "чек"-а. Ето тази (снимката е примерна, не е моята кола)
Проблема е че преди около 1 седмица светна и при следващото стартиране на автомобила не светна. Все пак долях около 100-150мл антифриз и не е светвала повече. Миналия ден светна пак, но си казах, че ще долея ако светно отново и като изстине колата, но повече не е светвала. Днес светна отново, на светофара изгазих колата и след като я запалих веднаха, лампата изгасна. На следващия светофар светна и след няколко секунди сама изгасна Има си антифриз, щеката стърчи... Колата си загрява напълно нормално, като стигне средата не мърда от там, духа си топло веднага щом излезе от синия сектор. М43Б18 е двигателя, няма газ или нещо подобно. По кората под мотора съвсем леко се вижда, че е имало някаква течност, но е прашлясала и може да е нещо друго. Направи ми впечатление, че на разширителния съд под филтърната кутия има някаква тръба която е запушена. Не знам заводско дали трябва да е така... Да търся теч от там или от някъде другаде или лампата е признак на нещо друго неизправно?
Проблема е че преди около 1 седмица светна и при следващото стартиране на автомобила не светна. Все пак долях около 100-150мл антифриз и не е светвала повече. Миналия ден светна пак, но си казах, че ще долея ако светно отново и като изстине колата, но повече не е светвала. Днес светна отново, на светофара изгазих колата и след като я запалих веднаха, лампата изгасна. На следващия светофар светна и след няколко секунди сама изгасна Има си антифриз, щеката стърчи... Колата си загрява напълно нормално, като стигне средата не мърда от там, духа си топло веднага щом излезе от синия сектор. М43Б18 е двигателя, няма газ или нещо подобно. По кората под мотора съвсем леко се вижда, че е имало някаква течност, но е прашлясала и може да е нещо друго. Направи ми впечатление, че на разширителния съд под филтърната кутия има някаква тръба която е запушена. Не знам заводско дали трябва да е така... Да търся теч от там или от някъде другаде или лампата е признак на нещо друго неизправно?
- LoS BanditoS
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 117
- Регистриран на: 21.06.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330D Touring
- Мечтае да кара: BMW E46 330D Touring
Re: Проблем - лампа за ниво на антифриз
Понякога като има въздух в системата и мине през датчика и светва лампата но с малко каране и изгасва. Опитай да обезвъздушиш системата.
- madrus
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 174
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E 60 - 218 ка
- Мечтае да кара: V 10 5.0
Re: Проблем - лампа за ниво на антифриз
Възможно ли е да прави проблем самия датчик ?
- frizzante
- младши ентусиаст
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
Re: Проблем - лампа за ниво на антифриз
Колега добре следи нивото и огледай за теч. Ако е ок, датчика ти прави проблем.
Sent from the черешата
Sent from the черешата
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
- lancerpor
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 5.02.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320dA
- Мечтае да кара: e46 M3
- Детайли за колата: touring facelift 04'
Re: Проблем - лампа за ниво на антифриз
Отново проверих нивото около час след като изгасих колата. Щеката си стърчи, даже и двете топчета са над отвора, което значи че дори е над максимума. Направи ми впечатление, че като отвих капачката - изсъска. Явно наистина може да е имало някакъв въздух в системата. Антифриза е чист, маслото също Утре сигурно ще си сменям датчика за задната скорост и ще я обезвздуша, но искам да попитам все пак - на загряла кола, парното усилено на макс градуси и сила на духане и отвивам само малката пробка (отгоре на радиатора) докато не започне да излиза само антифриз. При затворена капачка на разширителния съд или при отворена? Също така как мога да проверя датчика дали не сдава багажа?
- madrus
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 174
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E 60 - 218 ка
- Мечтае да кара: V 10 5.0
Re: Проблем - лампа за ниво на антифриз
На отворена капачка , ще ти трябва още някой да даде лего газ към 2000 оборота . Развиваш пластмасовата пробка докато протече и после я завиваш и завиваш и капачката .
- IKN
- младши ентусиаст
- Мнения: 398
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 /316i
Re: Проблем - лампа за ниво на антифриз
lancerpor написа:Отново проверих нивото около час след като изгасих колата. Щеката си стърчи, даже и двете топчета са над отвора, което значи че дори е над максимума. Направи ми впечатление, че като отвих капачката - изсъска. Явно наистина може да е имало някакъв въздух в системата. Антифриза е чист, маслото също Утре сигурно ще си сменям датчика за задната скорост и ще я обезвздуша, но искам да попитам все пак - на загряла кола, парното усилено на макс градуси и сила на духане и отвивам само малката пробка (отгоре на радиатора) докато не започне да излиза само антифриз. При затворена капачка на разширителния съд или при отворена? Също така как мога да проверя датчика дали не сдава багажа?
Нормално е да изсъска като отвориш капачката час след като е била карана ,
системата работи под налягане което се получава следствие разширение на обема.
Според мен първо вкарай едно мостче в буксичката която се нанизва на датчика за нивото
и покарай така 1 ден , ако не се обади лампата най вероятно датчика е тръгнал.
Re: Проблем - лампа за ниво на антифриз
IKN написа:lancerpor написа:Отново проверих нивото около час след като изгасих колата. Щеката си стърчи, даже и двете топчета са над отвора, което значи че дори е над максимума. Направи ми впечатление, че като отвих капачката - изсъска. Явно наистина може да е имало някакъв въздух в системата. Антифриза е чист, маслото също Утре сигурно ще си сменям датчика за задната скорост и ще я обезвздуша, но искам да попитам все пак - на загряла кола, парното усилено на макс градуси и сила на духане и отвивам само малката пробка (отгоре на радиатора) докато не започне да излиза само антифриз. При затворена капачка на разширителния съд или при отворена? Също така как мога да проверя датчика дали не сдава багажа?
Нормално е да изсъска като отвориш капачката час след като е била карана ,
системата работи под налягане което се получава следствие разширение на обема.
Според мен първо вкарай едно мостче в буксичката която се нанизва на датчика за нивото
и покарай така 1 ден , ако не се обади лампата най вероятно датчика е тръгнал.
Като направи мост или ще свети постоянно или въобще няма да свети без значение дали работи датчика.
Sent from my Toaletna using Namachkan Vestnik 2
- lancerpor
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 5.02.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320dA
- Мечтае да кара: e46 M3
- Детайли за колата: touring facelift 04'
Re: Проблем - лампа за ниво на антифриз
Да ви позанимавам още малко с проблема си. Лампата продължава да си светка и изгасва когато си иска... Антифриз си има. Обезвъздуших я и излезе малко пара в началото и реших, че проблема е решен, ноооо бях в грешка. Прави ми впечатление, че лампата светва когато пусна колата по инерция на скорост. На светофара изгасва и при следващото пускане по инерция пак светва (но не винаги, може да е съвпадение). Има ли възможност да вкарва въздух от някъде в системата? Пак повтарям, че маркучите не са твърди, загрява си нормално, духа си топло дори и когато седи на място... Просто вече не остана май нещо не пробвано, освен нов датчик.
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем - лампа за ниво на антифриз
Почисти буксата на датчика - може да има лош контакт.
Si non confectus, non reficiat.
- lancerpor
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 5.02.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320dA
- Мечтае да кара: e46 M3
- Детайли за колата: touring facelift 04'
Re: Проблем - лампа за ниво на антифриз
предполагам за да сменя датчика, ще трябва да източа целия антифриз...
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Проблем - лампа за ниво на антифриз
Датчика няма контакт с охл. течност.Може да си го смениш без да точиш.Шанса обаче проблема да е от него не е голям.Седмици наред го морих тоя проблем и при мен се оказа нещо почти абсурдно накрая.Напразно сменях казанчета,датчици,капачки радиатор,мостчета окъсявах,обездушавах, чак и главата свалих за пореден път(оказа се все пак ненапразно).
Ако не ти бута нивото и като се умориш да сменяш логични неща(първо си минаваме през тях все пак) ще ти драсна да смениш едно нелогично такова:)Ще следя темата.
Ако не ти бута нивото и като се умориш да сменяш логични неща(първо си минаваме през тях все пак) ще ти драсна да смениш едно нелогично такова:)Ще следя темата.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Проблем - лампа за ниво на антифриз
lancerpor написа:Да ви позанимавам още малко с проблема си. Лампата продължава да си светка и изгасва когато си иска... Антифриз си има. Обезвъздуших я и излезе малко пара в началото и реших, че проблема е решен, ноооо бях в грешка. Прави ми впечатление, че лампата светва когато пусна колата по инерция на скорост. На светофара изгасва и при следващото пускане по инерция пак светва (но не винаги, може да е съвпадение). Има ли възможност да вкарва въздух от някъде в системата? Пак повтарям, че маркучите не са твърди, загрява си нормално, духа си топло дори и когато седи на място... Просто вече не остана май нещо не пробвано, освен нов датчик.
Сега забелязах нещо.Това "маркучите не са твърди" може и да е проблема ти в твоя случаѝ.Те трябва да СА твърди.На капачката на разширителния съд гумичките цели ли са?И изобщо по местата си ли са?:)Пробваѝ с една друга капачка
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- lancerpor
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 5.02.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320dA
- Мечтае да кара: e46 M3
- Детайли за колата: touring facelift 04'
Re: Проблем - лампа за ниво на антифриз
Капачката е чисто нова, а че "не са твърди" имам в предвид, че не са надути. Днес пак го направи сутринта при 3 градуса външна температура на запалена кола 3 метра след като тръгнах. Карах около 7-8км. и изгасих колата. След 20 минути като я запалих, пак светна след няколко метра. Изминах същия път и изгасна малко преди да изгася автомобила. Вчера се ядосах и я пънах със светеща лампа по магистралата... стигнах 210км/ч и никаква промяна. Стрелката си стои там където си седеше... после карах бавно на връщане и пак нищо. Продължава да си светва и изгасва без никаква логика на разни моменти
- yellowsubmarine
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 28.02.2009
- Местоположение: Sf
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i '99г.
Re: Проблем - лампа за ниво на антифриз
а какво ти е нивото на спирачната течност?
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани